Mini Diploma Επικοινωνία / Communication




ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του προγράμματος είναι 48 ώρες διδασκαλίας.


Σκοπός


Το Mini Diploma με εξειδίκευση στην Επικοινωνία, είναι ένα πρόγραμμα επαγγελματικής εξειδίκευσης που έχει ως στόχο να καταρτίσει και να εκπαιδεύσει φιλόδοξα, δυναμικά στελέχη επιχειρήσεων, οργανισμών, παραγωγικών μονάδων στη θεωρία και στις βασικές πρακτικές της Επικοινωνίας, προσφέροντάς τους σύγχρονες, στοχευμένες, εφαρμόσιμες γνώσεις και δεξιότητες προκειμένου να ανελιχθούν και να καταλάβουν θέσεις ευθύνης στη σύγχρονη αγορά εργασίας.


Απευθύνεται


Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εργαζόμενους και ελεύθερους επαγγελματίες.
Παρέχει πρακτικές γνώσεις, τεχνικές και ιδέες για άμεση εφαρμογή στην εργασία.


Εισηγητές


Η Κατερίνα Γκαγκάκη είναι Επικοινωνιολόγος. 
Από την αρχή της επαγγελματικής της πορείας έχει εργαστεί ως Διευθύντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων σε πολυεθνικούς και ελληνικούς οργανισμούς, αναλαμβάνοντας τη δημιουργία και τη διαχείριση της εικόνας εταιριών, ΜΚΟ, προϊόντων και φυσικών προσώπων. Σήμερα δραστηριοποιείται ως ανεξάρτητη Σύμβουλος Διαχείρισης Εικόνας  σε εταιρίες στην Ελλάδα, τη Μεγάλη Βρετανία και την Κύπρο και ως ραδιοφωνική παραγωγός.

Ο Νεκτάριος Ζήσης δραστηριοποιείται στο χώρο του φαρμακείου 15 χρόνια έχοντας διατελέσει Διευθυντής Πωλήσεων & Εμπορικός Διευθυντής σε εμπορικές εταιρείες, ενώ πλέον βρίσκεται στο Δίκτυο Φαρμακείων ADVANCE PHARMACIES SA ως Εκπαιδευτής & Σύμβουλος Επιχειρήσεων καθώς επίσης και βασικός συνεργάτης του IST College.
Είναι ομιλητής σε φαρμακευτικά συνέδρια, αρθρογράφος σε περιοδικό υγείας (Pharmacymanagement) και εκπαιδευτής σε ενδοεταιρικά σεμινάρια, σε μεγάλες εταιρείες, όπως ο Vardas, Bread Factory, Natura Pharm, Laser4Myopia κ.α.

Στιγμή ορόσημο στην καριέρα του αποτελεί η πρόσφατη πιστοποίησή του από τον Παγκόσμιο Οργανισμό του John Maxwell (διεθνώς αναγνωρισμένος ειδικός ηγεσίας, ομιλητής και συγγραφέας, βραβευμένος από το A.M.A ⃰ ως κορυφαίος σε θέματα ηγεσίας) ως Ομιλητής , Εκπαιδευτής & Coach . Αξίζει να σημειωθεί ότι μόλις δύο έχουν λάβει τη διάκριση αυτή στην Ελλάδα. ⃰ (American Management Association)
Εξειδικεύεται σε θέματα, Ηγεσίας, Επικοινωνίας, Επίτευξης στόχων, Τεχνικών πωλήσεων και Ομαδικού πνεύματος. Όντας ιδιαίτερα μεταδοτικός, αυτό που χαρακτηρίζει τις εκπαιδεύσεις του είναι η δομή και η εστίαση στον στόχο και το αποτέλεσμα, κάτι που αναγνωρίζεται κατά κοινή ομολογία από το εκάστοτε κοινό.

Η Δήμητρα Μπαλτούνα είναι επαγγελματίας Εταιρικής Επικοινωνίας με πολυετή εμπειρία στο πεδίο της Στρατηγικής Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων κι εξειδικευμένη στους τομείς Διοίκησης, Event Management, ΜΜΕ & Marketing. Έχει εργαστεί στον κλάδο του πολιτισμού, της άθλησης και της υγείας, της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης, της δημοσιογραφίας κι έχει έντονη εθελοντική δράση.


Δομή Προγράμματος 


Public Relations

Ορισμοί Δημοσίων Σχέσεων, Στόχος, Λειτουργίες, Κώδικας Δεοντολογίας
Προσόντα και ικανότητες των επαγγελματιών Δημοσίων Σχέσεων
Εταιρική παρουσία
Οι Δημόσιες Σχέσεις «ενάντια» όλων
Ενδοεταιρικές ΔΣ
Πως ξεκίνησαν όλα
Επικοινωνία: κορωνίδα των ΔΣ
Οι άνθρωποι και οι φορείς των ΔΣ
Αντιμετώπιση κρίσεων
Πλάνο Δημοσίων Σχέσεων και εφαρμογή
ΜΜΕ & ΔΣ
Δημόσιος βίος & ΔΣ
ΔΣ δημόσιων προσώπων
Εταιρικές εκδηλώσεις
Case studies

Communication Skills & Body Language

Η σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας – Μοντέλα επικοινωνίας
Κατανόηση συντελεστών επικοινωνίας
Στυλ επικοινωνίας
Αποτελεσματική αποστολή μηνυμάτων επικοινωνίας (λεκτική & μη λεκτική επικοινωνία, αρνητικό και θετικό feedback)
Γλώσσα του σώματος
Προφορικές παρουσιάσεις
Γραπτή επικοινωνία
Αποτελεσματική λήψη μηνυμάτων επικοινωνίας (ενεργή ακρόαση, παράφραση, ερωτήσεις, λήψη feedback)

Event Management
  • Event Management: το απόλυτο ομαδικό άθλημα
  • Ας γνωριστούμε: ποιοι είμαστε, εμπειρίες, φιλοδοξίες, ιδανικά αποτελέσματα
  • Βασικές αρχές διοργάνωσης εκδηλώσεων
  • Σχεδιασμός, οικοδόμηση ιδέας, προσδιορισμός κοινού – στόχου
  • Που & πότε
  • Εταιρική Παρουσία – Δημόσιες Σχέσεις – Εκδήλωση: σχέση εξάρτησης
  • Marketing εκδήλωσης
  • Γίνε ο Ηρακλής Πουαρό των εκδηλώσεων
  • Εργαλεία ανάλυσης κι εφαρμογή αποτελεσμάτων
  • Είδη εκδηλώσεων: όσα φαντάζεσαι και όσα δεν φαντάζεσαι
  • The “wedding” list
  • Ticketing: η «πόρτα» των εκδηλώσεων
  • Check in
  • Διαχείριση προϋπολογισμού
  • Διαχείριση έργου: χρονοδιάγραμμα, εγκαταστάσεις, οπτικοακουστικός εξοπλισμός
  • Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού & ομάδες εργασίας εν δράσει
  • Γίνε ο ιδανικός μάνατζερ εκδηλώσεων, μάθε τις αρμοδιότητες σου
  • Διαχείριση κινδύνων και συμβάντων
  • Εταιρικοί σκοποί που υπηρετεί μια εκδήλωση
  • Τα ΜΜΕ κι εμείς
  • Χορηγίες
  • Δώρα & βραβεύσεις
  • Γίνε εθελοντής, αξίζει
  • Feedback – Post event marketing
Sponsoring / Χορηγίες

Θεμελιώδεις έννοιες και ορισμοί 

  1. Εισαγωγή στη χορηγία – έννοια

           Αξίες και αρχές χορηγίας

           Πλαίσιο σε σχέση με τα ενδιαφερόμενα μέρη (χορηγοί και χορηγούμενοι)

           Καθορισμός παραγόντων στη χορηγία

  1. Τύποι χορηγιών

iii.        Χορηγία έναντι διαφήμισης

  1. Εταιρική κοινωνική ευθύνη στη χορηγία
  2. Οφέλη χορηγίας
  3. Στόχοι χορηγίας

vii.       Μηχανισμός καταναλωτικής επίδρασης της χορηγίας

viii.      Σύγχρονες τάσεις χορηγιών

  1. Παραδείγματα Χορηγικών προγραμμάτων
    • Τα βήματα της χορηγίας
    • Τύποι χορηγών

Αξιολόγηση Χορηγικών Προτάσεων

  1. Κριτήρια αξιολόγησης δυνητικών χορηγικών προτάσεων
  2. Πώς να εντοπίσετε τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για τη σύναψη μιας πετυχημένης χορηγικής συμφωνίας

iii.        Στρατηγική κατάρτισης χορηγικού προγράμματος

  1. Στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας χορηγίας

    Δημιουργία, Εφαρμογή και Αποτίμηση Χορηγικού Προγράμματος

    1. Σύνταξη χορηγικής πρότασης και πλάνου
    2. Μεγιστοποίηση του αποθέματος χορηγίας

    iii.        Το ψηφιακό τοπίο

    1. Τιμολόγηση – προηγμένες τεχνικές & διαπραγματεύσεις
    2. Ενεργοποίηση – δημιουργικοί τρόποι εμπλοκής του κοινού σας
    3. Πώς θα γνωρίζετε πόσο αποτελεσματική ήταν για την εταιρεία σας η χορηγία στην οποία συμμετείχατε

    vii.       Μέθοδοι και εργαλεία μέτρησης της αποτελεσματικότητας μιας χορηγίας

    viii.      Προώθηση και πώληση χορηγικών πακέτων

    1. Αξιολόγηση & Διαδικασία Ανανέωσης
    2. Πρακτικές εφαρμογές και παραδείγματα

    Case studies

    1. Παραδείγματα πετυχημένων και αποτυχημένων χορηγικών προγραμμάτων

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 

 

 

 

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες

 

ΠΑΡΟΧΕΣ

 

  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ2 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

 

Tο πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ 0,24% για εργαζομένους επιχειρήσεων.

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

 

Το σεμινάριο διεξάγετε στις ΝΕΕΣ μας εγκαταστάσεις δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ (Λ.Συγγρού 68)

 

 


Εκδήλωση ενδιαφέροντος