Mini Diploma Soft Skills




ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του προγράμματος είναι 44 ώρες διδασκαλίας.


Σκοπός


Το Mini Diploma in Soft Skills είναι ένα πρόγραμμα επαγγελματικής εξειδίκευσης που έχει ως στόχο να καταρτίσει και να εκπαιδεύσει φιλόδοξα, δυναμικά στελέχη επιχειρήσεων, οργανισμών, παραγωγικών μονάδων στη θεωρία και στις βασικές πρακτικές της Διοίκησης Επιχειρήσεων, προσφέροντάς τους σύγχρονες, στοχευμένες, εφαρμόσιμες γνώσεις και δεξιότητες σε Soft Skills, προκειμένου να ανελιχθούν και να καταλάβουν θέσεις ευθύνης στη σύγχρονη αγορά εργασίας.


Απευθύνεται


Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εργαζόμενους και ελεύθερους επαγγελματίες.
Παρέχει πρακτικές γνώσεις, τεχνικές και ιδέες για άμεση εφαρμογή στην εργασία.


Εισηγητές


Ο Νεκτάριος Ζήσης δραστηριοποιείται στο χώρο του φαρμακείου 15 χρόνια έχοντας διατελέσει Διευθυντής Πωλήσεων & Εμπορικός Διευθυντής σε εμπορικές εταιρείες, ενώ πλέον βρίσκεται στο Δίκτυο Φαρμακείων ADVANCE PHARMACIES SA ως Εκπαιδευτής & Σύμβουλος Επιχειρήσεων καθώς επίσης και βασικός συνεργάτης του IST College.
Είναι ομιλητής σε φαρμακευτικά συνέδρια, αρθρογράφος σε περιοδικό υγείας (Pharmacymanagement) και εκπαιδευτής σε ενδοεταιρικά σεμινάρια, σε μεγάλες εταιρείες, όπως ο Vardas, Bread Factory, Natura Pharm, Laser4Myopia κ.α.

Στιγμή ορόσημο στην καριέρα του αποτελεί η πρόσφατη πιστοποίησή του από τον Παγκόσμιο Οργανισμό του John Maxwell (διεθνώς αναγνωρισμένος ειδικός ηγεσίας, ομιλητής και συγγραφέας, βραβευμένος από το A.M.A ⃰ ως κορυφαίος σε θέματα ηγεσίας) ως Ομιλητής , Εκπαιδευτής & Coach . Αξίζει να σημειωθεί ότι μόλις δύο έχουν λάβει τη διάκριση αυτή στην Ελλάδα. ⃰ (American Management Association)
Εξειδικεύεται σε θέματα, Ηγεσίας, Επικοινωνίας, Επίτευξης στόχων, Τεχνικών πωλήσεων και Ομαδικού πνεύματος. Όντας ιδιαίτερα μεταδοτικός, αυτό που χαρακτηρίζει τις εκπαιδεύσεις του είναι η δομή και η εστίαση στον στόχο και το αποτέλεσμα, κάτι που αναγνωρίζεται κατά κοινή ομολογία από το εκάστοτε κοινό.

Η Σοφία Μπαναγή είναι Life & Wellness Coach.
Οι σπουδές της αφορούν το Coaching, το Mentoring k το Counseling.
Επίσης έχει κάνει σπούδες στην διαιτολογία και είναι πιστοποιημένη εφαρμοστής του 8D pro.
Στόχος της και όραμά της να στηρίζει τους ανθρώπους στις νέες τους Αρχές.

Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Εισηγητής Σεμιναρίων για Πωλήσεις, Νεοφυή Επιχειρηματικότητα, Marketing, Καινοτομία, Management, Project/Time/Stress/Conflict/Change Management, Διαπραγματεύσεις. Διαθέτει 13-ετή εργασιακή εμπειρία σε τμήματα πωλήσεων & μάρκετινγκ πολυεθνικών & μεγάλων ελληνικών εταιρειών με φαρμακευτικά, βιοτεχνολογικά & καταναλωτικά (FMCG) προϊόντα. Σήμερα εργάζεται ως Medical Representative στην εταιρεία Sandoz – Novartis Hellas S.A. Παράλληλα, είναι Pharma Industry Lead Mentor για το project “Career Orientation for Schools” των 100Mentors.com & Απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ).


Δομή Προγράμματος 


Communication Skills & Body Language

Η σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας – Μοντέλα επικοινωνίας
Κατανόηση συντελεστών επικοινωνίας
Στυλ επικοινωνίας
Αποτελεσματική αποστολή μηνυμάτων επικοινωνίας (λεκτική & μη λεκτική επικοινωνία, αρνητικό και θετικό feedback)
Γλώσσα του σώματος
Προφορικές παρουσιάσεις
Γραπτή επικοινωνία
Αποτελεσματική λήψη μηνυμάτων επικοινωνίας (ενεργή ακρόαση, παράφραση, ερωτήσεις, λήψη feedback)

Personal Branding

Προσωπική ταυτότητα: Εξοικείωση με τον όρο και ο ρόλος του για την επαγγελματική επιτυχία
Αυτοπροσδιορισμός (Τι, Γιατί και Πώς): Δημιουργία οράματος, εύρεση εσωτερικού κινήτρου και δημιουργία πλάνου
Ευθυγράμμιση προσωπικότητας (αξίες, προσωπική ιστορία) με την εικόνα ως υποψήφιος
Φυσική παρουσία και γλώσσα του σώματος στη συνέντευξη εργασίας
Role play με διαδραστικές πρακτικές υπό την καθοδήγηση της coach

Time & Stress Management

 

TIME MANAGEMENT

  • Οφέλη καλής και συνέπειες κακής διαχείρισης χρόνου
  • Αιτίες σπατάλης χρόνου
  • Προσωπική οργάνωση και προγραμματισμός
  • Διαχείριση μέσων επικοινωνίας σε σχέση με το χρόνο
  • Διαχείριση συνεργασίας με άλλους σε σχέση με το χρόνο
  • Στρατηγικές Οργάνωσης & Τάξης του Χώρου

STRESS MANAGEMENT

  • Ορισμός άγχους και συμπτώματα
  • Αιτίες δημιουργίας άγχους στον εργασιακό χώρο
  • Εργαλεία της νευρο-επιστήμης για την αντιμετώπιση του άγχους
  • Εργασιακή εξουθένωση και τρόποι πρόληψής της

 

Conflict Management

Ορισμός και τύποι συγκρούσεων
Αιτίες πρόκλησης συγκρούσεων
Συνέπειες συγκρούσεων
Τρόποι πρόληψης, αντιμετώπισης και καταστολής του προβλήματος

Change Management

Ορισμός αλλαγής & τύποι – Τι είναι η διαχείριση αλλαγής;
Εμπόδια στην αλλαγή και αντιμετώπισή τους
Μοντέλα αποτελεσματικής διαχείρισης της αλλαγής
Στρατηγική επικοινωνίας της αλλαγής
Η Αλλαγή σαν μέσο επιβίωσης και ανάπτυξης
Η ανάγκη των οργανισμών για να αλλάξουν
Οι δυνάμεις υποστήριξης
Οι φάσεις της διαδικασίας αλλαγής
Ο ρόλος της ηγεσίας:
Η δημιουργία της καθοδηγητικής ομάδας
Η σύνθεση της ομάδας
Τα χαρακτηριστικά της


ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 

 

 

 

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες

 

ΠΑΡΟΧΕΣ

 

  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ2 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

 

Tο πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ 0,24% για εργαζομένους επιχειρήσεων.

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

 

Το σεμινάριο διεξάγετε στις ΝΕΕΣ μας εγκαταστάσεις δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ (Λ.Συγγρού 68)

 

 


Εκδήλωση ενδιαφέροντος