Call Center / Effective Customer Service & Sales

Call Center / Effective Customer Service & Sales

Περιγραφή

Οι ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες είναι η βάση σε όλες τις σχέσεις. Πίσω από τιςσυζητήσεις που δεν καταλήγουν σε συμφωνία κρύβεται μια όχι ουσιαστική επικοινωνία.Στον κόσμο των πωλήσεων η επικοινωνία παίζει τον πρωταγωνιστικό ρόλο.Συνήθως ακούμε για να απαντήσουμε και όχι για να καταλάβουμε. Οι περισσότεροι πωλητές συμπεριφέρονται διεκπαιρεωτικά και όχι συναισθηματικά.Οι πελάτες από την άλλη αγοράζουν με συναίσθημα . Η εκπαίδευση της επικοινωνίας έρχεται να γεφυρώσει αυτό το κενό. Το κενό ανάμεσα στη διεκπαιρέωση και το συναίσθημα.

Σκοπός του Προγράμματος

Το πρόγραμμα προσφέρει όλες εκείνες τις γνώσεις και κυρίως την πρακτική άσκηση για να μπορέσουν οι συμμετέχοντες να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα τους στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση καθώς και στην πώληση μέσω τηλεφώνου.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων, χρήστες τηλεφωνικών κέντρων, ρεσεψιονίστ, γραμματείς ,υποδοχείς και πωλητές.

• Αρχές Επικοινωνίας

• Αρχές Πειθούς

• Ανοιχτές ερωτήσεις

• Τεχνικές ενεργητικής ακρόασης

• Γλώσσα σώματος

• AIDA MODEL

• TEST τύπων συμπεριφοράς πελατών

• TEST τύπων συμπεριφοράς πωλητών

• Σίγουρο κλείσιμο

• Επιτυχημένο follow up Εκμάθηση Διαχείρισης αντιρρήσεων

• Ενεργητικής ακρόασης

• Πόσο σημαντική είναι η γλώσσα σώματος

• Πως αναγνωρίζουμε τους 4 τύπους πελατών

• Πως οι σωστές ερωτήσεις θα μας οδηγήσουν σε σίγουρη πώληση.

• Πως θα μετατρέψουμε το όχι και το ίσως σε ναι!

• Πως με το A.I.D.A. Model θα κρατήσουμε αμείωτο το ενδιαφέρον του πελάτη μας απο την αρχή μέχρι το τέλος.

• Πώς θα πραγματοποιηθεί το σίγουρο κλείσιμο!

Βασιλικη Φλωροπούλου

Trainer-Business & Life Coach, Public Speaker και Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων

Φόρμα Ενδιαφέροντος

  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ

    Η Διάρκεια του Σεμιναρίου είναι συνολικά 4 ώρες.