Certificate in Political Marketing



Σκοπός


Το σεμινάριο του Πολιτικού μάρκετινγκ και επικοινωνίας, είναι ένα εξειδικευμένο σεμινάριο, μοναδικό στον χώρο του, με απώτερο σκοπό την αισθητή βελτίωση των διαπροσωπικών, κοινωνικών, διαπολιτισμικών, επικοινωνιακών και τεχνικών ικανοτήτων όλων όσων εμπλέκονται με τον πολιτικό στίβο με άμεσο ή έμμεσο τρόπο. 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του προγράμματος είναι 40 ώρες.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Diploma είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του , τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα Quality Training Label επιπέδου Advance από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης.


Απευθύνεται


Το σεμινάριο απευθύνεται τόσο σε υπάρχοντες πολιτικούς που επιθυμούν να βελτιώσουν τα πολιτικά τους προσόντα όσο και σε νεοεισερχόμενους στον χώρο της πολιτικής, σε όλου του είδους τις πολιτικές αναμετρήσεις (βουλευτικές εκλογές, δημοτικές εκλογές, Ευρωεκλογές).

Επίσης απευθύνεται στους υπεύθυνους του μίγματος μάρκετινγκ όλων  των κομμάτων, με απώτερο σκοπό την αύξηση της επιρροής του κόμματος στην εκλογική του βάση, αλλά και  στην προσέλκυση ψήφων από το σύνολο των ψηφοφόρων.

Επιπλέον το σεμινάριο μπορεί να ωφελήσει στελέχη επιχειρήσεων, διαπραγματευτές, επικοινωνιολόγους, εκπρόσωπους τύπου, και εταιρίες δημοκοπικής έρευνας που ασχολούνται με την στρατηγική επικοινωνία.

Οι αρχές του σεμιναρίου εφαρμόζονται σε οποιονδήποτε κύκλο της ζωής του κόμματος, είτε σαν αντιπολίτευση είτε σαν κυβερνών κόμμα, είτε εντός είτε εκτός του κοινοβουλίου.

Επίσης θα βοηθήσει τα πολιτικά κόμματα να προσελκύσουν ιδανικούς υποψήφιους με τα κατάλληλα ανάλογα προσόντα ώστε να ενδυναμωθούν και να βελτιώσουν την εκλογική τους αποτελεσματικότητα.


Εισηγητές



Συνοπτικό Πρόγραμμα


  • Έννοια της πολιτικής αγοράς και του πολιτικού καταναλωτή
  • Εφαρμογή του μάρκετινγκ στην πολιτική
  • Μοντέλα προσανατολισμού στην «πολιτική αγορά»
  • Προσανατολισμός στην αγορά υποψήφιου
  • Η τμηματοποίηση και η στοχευμένη αγορά
  • Η κατανόηση των απαιτήσεων της αγοράς
  • Η έρευνα του αντιπάλου κόμματος και υποψηφίου.
  • Εμπόδια στην πληροφόρηση από την αγορά που χρησιμοποιείται στην πολιτική
  • Η χρήση της πληροφόρησης
  • Η διαμόρφωση της μάρκας του πολιτικού προϊόντος
  • Η ανάπτυξη του πολιτικού προϊόντος
  • Εσωτερικό μάρκετινγκ και εθελοντισμός στο κόμμα
  • Η επικοινωνία μάρκετινγκ και οι προεκλογικές εκστρατείες
  • Τμηματοποίηση και στόχευση στην επικοινωνία
  • Κίνητρα καταναλωτών-ψηφοφόρων
  • Αντάρτικο μάρκετινγκ
  • Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
  • Πολιτική επικοινωνία σε τοπικό επίπεδο
  • -Οι δημόσιες σχέσεις στην πολιτική
  • -Το μάρκετινγκ στην περίοδο της διακυβέρνησης
  • -Διατήρηση προσανατολισμού στην αγορά κατά την περίοδο της διακυβέρνησης
  • -Στρατηγική κατά την περίοδο της διακυβέρνησης
  • -Επανασχεδιασμός του πολιτικού προϊόντος
  • -Η επικοινωνία μάρκετινγκ της κυβέρνησης
  • -Αναδιαμόρφωση μάρκας στις επόμενες εκλογές
  • -Προβλήματα που σχετίζονται με την χρήση του πολιτικού μάρκετινγκ
  • -Δυνητικά οφέλη του πολιτικού μάρκετινγκ
  • -Image making πολιτικού στελέχους : Γλώσσα του σώματος, μη λεκτική επικοινωνία, ικανότητα ρητορίας, δελτία τύπου, η διαδικασία της συνέντευξης, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές παρουσιάσεις.
  • -Εγγραφή και εκφώνηση δημόσιου λόγου, προσέλκυση κοινού στις προεκλογικές συγκεντρώσεις, αντιμετώπιση κρίσεων και προσωπικών επιθέσεων
  • -Νόμοι της δύναμης, του πολέμου, της σαγήνης:  Λεπτομερής  αναφορά σε όλες τις τεχνικές του πολιτικού πολέμου, του ανταρτοπόλεμου, τεχνικές υψηλής διπλωματίας, κανόνες πολεμικής εμπλοκής.  Τεχνικές σαγήνης του πλήθους. Τεχνικές επιρροής και κυριαρχίας του αντιπάλου.
  • -Θεωρία παιγνίων στην πολιτική επιστήμη. Πρακτικές εφαρμογές και πραγματική υπόδηση ρόλων στην θεωρία παιγνίων σε όλες τις μορφές της εκάστοτε επικοινωνίας και διαπραγμάτευση.

 

 


ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Diploma είναι πιστοποιημένο από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/κης με το Σήμα Ποιότητας Εκπαίδευσης QUALITY TRAINING LABEL Επιπέδου ADVANCE

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες
ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24 %

Το Certificate μπορεί να χρηματοδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ – ΛΑΕΚ 0,24% για στελέχη που θα το παρακολουθήσουν μέσω της εταιρείας τους.

ΠΑΡΟΧΕΣ
  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ2 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Το σεμινάριο διεξάγετε στις ΝΕΕΣ μας εγκαταστάσεις δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ (Λ.Συγγρού 68)


Εκδήλωση ενδιαφέροντος