Certificate in Sports Marketing



Σκοπός


Το σεμινάριο Αθλητικό μάρκετινγκ έχει σκοπό να βοηθήσει όλων των τύπων και αγωνισμάτων αθλητικών σωματείων προκειμένου να προσελκύσουν το κοινό τους στον σχετικό αγωνιστικό χώρο, να αυξήσουν το συνδρομητικό τους κοινό, να ισχυροποιήσουν το μήνυμά τους σε σχέση με τον ανταγωνισμό, και γενικότερα να επικοινωνήσουν στο ευρύ κοινό το όραμα και την αποστολή τους.

Εμπεριέχει αρχές επικοινωνίας, διαχείριση δελτίων τύπου, της συνέντευξης, και αναφέρεται σε όλους τους αθλητικούς παράγοντες, από τους προπονητές και τους παίχτες μέχρι και τους αθλητικούς δημοσιογράφους.

Το σεμινάριο βρίσκει εφαρμογές σε όλα τα στάδια του αθλητικού προϊόντος, από την διεκδίκηση διοργάνωσης αγώνων, την δημιουργία ομάδων, τον πρωταθλητισμό και τα ερασιτεχνικά σωματεία.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του προγράμματος είναι 50 ώρες.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Diploma είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του , τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα Quality Training Label επιπέδου Advance από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης.


Απευθύνεται


Τα τμήματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας των αθλητικών σωματείων.

Εταιρίες που ασχολούνται με το αθλητικό μάρκετινγκ και την επικοινωνία.

Αθλητικοί δημοσιογράφοι, παίχτες του αθλήματος, προπονητές του εκάστοτε αθλήματος, διοικητές και αρμόδιοι του εκάστοτε σωματείου. Το σεμινάριο επίσης μπορεί να βοηθήσει όλους όσους ασχολούνται με την έντυπη και ηλεκτρονική δημοσιογραφία, αθλητικές τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές.

Επίσης αφορά όλες τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να διαφημίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσω των αθλητικών οργανώσεων και εκδηλώσεων.


Συνοπτικό Πρόγραμμα


  • Η αθλητική βιομηχανία και τα μέσα ενημέρωσης
  • Μίγμα αθλητικού μάρκετινγκ
  • Σχέδιο αθλητικού μάρκετινγκ
  • Μάρκετινγκ ενέδρας
  • Διεκδίκηση διοργάνωσης αγώνων
  • Διαδικασία παραγωγής αθλητικών αγώνων
  • Διεξαγωγή αθλητικών αγώνων
  • Αθλητικές χορηγίες
  • Κατηγορίες χορηγιών
  • Στρατηγική χορηγιών
  • Συμβολή Χορηγιών
  • Έρευνα αγοράς
  • Τμηματοποίηση της αθλητικής αγοράς
  • Ο ρόλος του αθλητικού μάνατζερ
  • Οι επιδεξιότητες του καλού μάνατζερ
  • Ο θεσμός της χορηγίας
  • Τι είναι επιχειρησιακή χορηγία
  • Πώς αναπτύχθηκε ο θεσμός της χορηγίας
  • Η αρχή της συμφωνίας της χορηγίας
  • Ανάπτυξη επιτυχημένης πρότασης χορηγίας

 

 


ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Diploma είναι πιστοποιημένο από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/κης με το Σήμα Ποιότητας Εκπαίδευσης QUALITY TRAINING LABEL Επιπέδου ADVANCE

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες
ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24 %

Το Certificate μπορεί να χρηματοδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ – ΛΑΕΚ 0,24% για στελέχη που θα το παρακολουθήσουν μέσω της εταιρείας τους.

ΠΑΡΟΧΕΣ
  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ2 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Το σεμινάριο διεξάγετε στις ΝΕΕΣ μας εγκαταστάσεις δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ (Λ.Συγγρού 68)


Εκδήλωση ενδιαφέροντος