Diploma in Interior Design & Visual Merchandising

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

72 ώρες

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Ελληνικά

ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Οκτώβριος 2021

ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Full-time

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ

Αθήνα, Ελλάδα

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Περιγραφή

Το Diploma in Interior Design & Visual Merchandising σας προσφέρει όλες τις απαραίτητες γνώσεις και τις βασικές τεχνικές πάνω στις οποίες στηρίζεται η αποτελεσματική προβολή των προϊόντων καθώς και η διαχείριση ενός καταστήματος Λιανικής Πώλησης. 

Η μοναδική αυτή εμπειρία, σας δίνει τη δυνατότητα να αναδείξετε τις ήδη υπάρχουσες δεξιότητές σας στον τομέα της διακόσμησης και να χρησιμοποιήσετε δημιουργικά και λειτουργικά τις ιδέες σας στον κόσμο της διακόσμησης.

Στόχος του Προγράμματος

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος θα είστε σε θέση:

Οφέλη Παρακολούθησης

1.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει επικαιροποιημένη γνώση, σύγχρονες δεξιότητες και να παρουσιάζει τις τάσεις που επικρατούν σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς εργασίας.

2.

Με την ολοκλήρωση της εγγραφής σας αποκτάτε ατομικούς κωδικούς πρόσβασης στην δυναμική, ηλεκτρονική πλατφόρμα εκπαίδευσης του IST, μέσω της οποίας έχετε στη διάθεσή σας τα βιντεοσκοπημένα μαθήματα του προγράμματός σας για να τα παρακολουθείτε όσες φορές το επιθυμείτε μέχρι την αποφοίτησή σας, ακόμη και από το κινητό σας, ενώ τo εκπαιδευτικό υλικό και τις σημειώσεις του προγράμματος μπορείτε να τα αποθηκεύσετε για μελλοντική χρήση.

3.

Έχετε πρόσβαση σε επαναληπτικά e-tests που έχουν δημιουργήσει οι εισηγητές του προγράμματος

4.

Έχετε δυνατότητα επικοινωνίας με τους εισηγητές για διευκρινίσεις, απορίες και ερωτήματα ακόμη και εκτός μαθήματος, μέσω της πλατφόρμας εκπαίδευσης του IST

5.

Υπάρχει ευελιξία στον τρόπο παρακολούθησης

6.

Οι εγκαταστάσεις του IST βρίσκονται σε κεντρικό σημείο της Αθήνας δίπλα στο Μετρό (Συγγρού-Φιξ) με εύκολη πρόσβαση για όσους επιθυμούν να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία

Απευθύνεται

Το Diploma απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες οι οποίοι δραστηριοποιούνται στο χώρο της λιανικής πώλησης, όπως ιδιοκτήτες καταστημάτων, εργαζόμενους σε καταστήματα λιανικής πώλησης, επαγγελματίες του ευρύτερου χώρου της Μόδας, όπως στυλίστες μόδας, οι οποίοι επιθυμούν να διευρύνουν το πελατολόγιό τους, παρέχοντας πρόσθετες υπηρεσίες Visual Merchandising.
Επίσης σε όσους αγαπούν τη διακόσμηση και θέλουν να μάθουν θεωρητικά και πρακτικά πως να μεταμορφώνουν τους χώρους που επιθυμούν. Σε ενδιαφερόμενους που δεν έχουν γνώσεις διακόσμησης καθότι και σε επαγγελματίες του κλάδου: μηχανικούς, αρχιτέκτονες, μεσίτες, κατασκευαστές, πωλητές ειδών σπιτιού, επίπλων κ.α.

Εισηγητές

Η Αναστασία Αποστολίδου είναι Λέκτορας Fashion Management & Marketing με πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας και διεθνούς συμβολής στο χώρο της Μόδας. Κατέχει ένα ευρύ φάσμα γνώσης της βιομηχανίας. Στον τομέα της Ακαδημαϊκής Έρευνας & της Εκπαίδευσης δραστηριοποιείται τα τελευταία 7, έχοντας συνεργαστεί με διακεκριμένα πανεπιστήμια σε Σουηδία, Ινδία, Κίνα και Ελλάδα. Παράλληλα, ασχολείται με το business consulting, mentoring και coaching, με ευαισθητοποίηση ως προς την ολιστική ανάπτυξη και εξέλιξη.

Η Βρεττάκου Φαίη σπούδασε και αποφοίτησε από τον ΑΘΗΝΑΙΚΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΟΜΙΛΟ Α.Κ.Τ.Ο. με ειδικότητα “interior design”. Συνεργάστηκε με αρχιτεκτονικά – τεχνικά γραφεία με ειδίκευση στις διακοσμητικές και αρχιτεκτονικές μελέτες και επιβλέψεις ανακαινίσεων κατοικιών, επαγγελματικών χώρων, καταστημάτων, ξενοδοχείων. Παράλληλα, συνεργάστηκε στον σχεδιασμό επίπλων κουζίνας με την Ιταλική Εταιρεία “ΒΙΕΝΤΕ”. Από το 2017, διατηρεί δικό της γραφείο διακόσμησης.

Δομή Προγράμματος Σπουδών

Visual Merchandising (1)

Ορισμοί: Fashion Merchandising & Visual Merchandising
Visual Merchandising – Ιστορικά Στοιχεία
Μεθοδολογία:

  • Τεχνικές
  • Εργαλεία
  • Τοποθέτηση στα ράφια
  • Βιτρίνα
  • Ο ρόλος του Σχεδιαστή ενός Καταστήματος λιανικής
  • Στοιχεία Σχεδιασμού
  • Οι Στόχοι του Σχεδιασμού Καταστήματος
  • Σχεδιαστικοί Συμβιβασμοί
  • Τα χαρακτηριστικά του Σχεδιασμού του χώρου
  • Τα Σχέδια Διαρρύθμισης – Ευθύ Σχέδιο, Σχέδιο Διάδρομος, Διαγώνιο Σχέδιο, Καμπύλο Σχέδιο, Ποικίλο Σχέδιο, Γεωμετρικό Σχέδιο.
  • ΟΠΤΙΚΟ BRANDING

    • Οπτικό Branding
    • Μελέτη Περίπτωσης
    • Εξωτερική Εικόνα & Διαμόρφωση Βιτρίνας
    • Εξωτερική Σήμανση και Είσοδος
    • Είδη Εισόδων
    • Οι Κανόνες του Φωτισμού της Βιτρίνας
    • Τα 5 Συστατικά του Visual Merchandising
    • Οι 5 Αρχές του Σχεδιασμού: Ισορροπία, Έμφαση, Αναλογία, Ρυθμός, Ενότητα/Αρμονία

Λεπτομερής ανάλυση των 5 Αρχών του Σχεδιασμού

Visual Merchandising (2)

  • Προβολή των Προϊόντων
  • Κανόνες του Σχεδιασμού της Προβολής
  • Στόχος & Σκοπός της Προβολής
  • Τρόπος Λειτουργίας της Προβολής
  • Τα Είδη της προβολής: Προβολή ενός Αντικειμένου (Προϊόντος), Προβολή Γραμμής Προϊόντων, Προβολή Συναφών Προϊόντων, Προβολή Ποικιλίας ή Συλλογής Προϊόντων
  • Προωθητική Προβολή, Θεσμική Προβολή, Εποχιακή Προβολή, Εορταστική Προβολή
  • Δημιουργική Προβολή
  • Οι Παράγοντες της Επιτυχίας του Visual Merchandising
  • Το Σκηνικό της Προβολής: Ρεαλιστικό, Περιβαλλοντολογικό
  • Το Σκηνικό της Προβολής: Ημι-Ρεαλιστικό, Φανταστικό, Αφηρημένο
  • Μέθοδοι Προγραμματισμού Παρουσίασης Εμπορευμάτων: Hanging, Stacking, Folding, Dumping, Shelving, Pegging
  • Προγραμματισμός Παρουσίασης Προϊόντων
  • Τα Στοιχεία της Προβολής: Θέμα, Προϊόν, Ράφι/Χώρος Προβολής, Σκηνικά Στοιχεία, Φωτισμός, Κάρτες/Ταμπέλες
  • Τα Στοιχεία του Σχεδιασμού: Γραμμή (Line), Μορφή-Σχήμα-Χώρος (Form-Shape-Space), Χρώμα (Color), Μοτίβο (Pattern), Υφή (Texture)

Τα Στοιχεία του Σχεδιασμού:

      • Γραμμή
      • Μορφή-Σχήμα-Χώρος
      • Χρώμα

Visual Merchandising (3)

  • Ανάλυση των Στοιχείων του Σχεδιασμού: Χρώμα – Χρωματολογία – Οι Επιπτώσεις των Χρωμάτων στην Ψυχολογία
  • Οι Συνδυασμοί των Χρωμάτων
  • Βασικές Αρχές για τη Χρήση των Χρωμάτων σε Βιτρίνες & Προβολές
  • Ανάλυση των Στοιχείων του Σχεδιασμού: Μοτίβο (Pattern), Υφή (Texture)
  • Εσωτερικοί Χώροι:
  • Σχεδιασμός Εσωτερικού Χώρου Καταστήματος
  • Χώροι Προβολών: Επιδαπέδιες Κατασκευές, Συστήματα Εμπορευμάτων Πολλαπλών Χρήσεων, Island Display Cases & Tables, Corner Shops, Ράφια, Προβολή σε Πάγκο ή Τραπέζι, Shadow Boxes, Προβολές Πλατφόρμας, Προβολές Τύπου Μουσείου, Κύβοι Παρουσιάσεων, Προβολές Προσόψεων, Δομικές Κολώνες, Οροφή
  • Χώροι Προβολών: Τοίχοι Εμπορευμάτων, Πάτωμα
  • Η Δημιουργία του Περιβάλλοντος του Καταστήματος
  • Χρώμα & Φωτισμός
  • Ήχος & Μυρωδιά
  • Σχεδιασμός Διαρρύθμισης Καταστήματος
  • Κλασσικός Σχεδιασμός
  • Οι Στόχοι της Διαρρύθμισης ενός Καταστήματος
  • Η Επιλογή της Διαρρύθμισης: Πλέγμα, Ελεύθερη Ροή

Visual Merchandising (4)

  • Η Επιλογή της Διαρρύθμισης: Μπουτίκ
  • Προγραμματισμός του Χώρου: Stock Keeping Unit
  • Οι Άριστοι Χώροι για την Προβολή των Προϊόντων
  • Μέτρηση της Παραγωγικότητας του Χώρου
  • Υλικά Κατασκευής & Προβολής
  • Συμβουλές για την Επιλογή των Επίπλων και των Ειδών Προβολής
  • Φωτισμός
  • Φάσεις του Φωτισμού: Πρωτογενής & Δευτερογενής Φωτισμός
  • Η Πηγή του Φωτισμού σαν Εργαλείο Πώλησης: Ανάλυση των Ειδών Φωτισμού
  • Είδη Αντίθεσης-Αρμονίας με τη χρήση Φωτισμού
  • Κούκλες Βιτρίνας – Μανεκέν: Ρεαλιστικές, Ημι-ρεαλιστικές, Ημι-αφηρημένες, Αφηρημένες, Χωρίς Κεφάλι
  • Εναλλακτικές Μορφές Κούκλας: Μορφές ¾, Ελαφρώς Σμιλευμένες Φιγούρες, Ανθρωπόμορφες Καλλιτεχνικές Φιγούρες, Φιγούρες για Φορέματα & Κοστούμια, Φιγούρες Κρεμάστρες
  • Η Επιλογή της Σωστής Κούκλας
  • Η Τοποθέτηση της Κούκλας
  • Σήμανση & Γραφικά
  • Εξωτερική Σήμανση
  • Σήμανση Βιτρίνας
  • Εσωτερική Σήμανση
  • Επίπεδα Τύπων Σήμανσης: Κατεύθυνσης, Τομέα, Πληροφοριακό
  •  
  • Επίπεδα Τύπων Σήμανσης: Marketing
  • Υλικά Γραμμάτων
  • Τα Μυστικά της Αποτελεσματικής Σήμανσης
  • Τα συχνότερα Λάθη των Προβολών & των Παρουσιάσεων

Interior Decoration

  • Εισαγωγή στις Έννοιες του σεμιναρίου
  • Ανάλυση Χρονοδιαγράμματος της Ιστορίας Τέχνης
  • Τα Κινήματα της Τέχνης ανά τους Αιώνες
  • Ανάλυση Χρονοδιαγράμματος της Ιστορίας του Design – από την Παλαιολιθική ως τη Σύγχρονη Εποχή
  • Ιστορία των Επίπλων
  • Οδηγός Χρωμάτων & Παλέτες Χρωματικών Συνδυασμών
  • Επιρροή των Χρωμάτων στην Ψυχολογία
  • Οδηγός Διακόσμησης & Εξοπλισμός Επίπλων
  • Οδηγός Υλικών Χρήσης & Ανακαίνισης Εσωτερικού & Εξωτερικού Χώρου
  • Οδηγός Λαμπτήρων & Εξαρτημάτων
  • Είδη Φωτισμού & Διακοπτών
  • Αναφορά στα Είδη των Λαμπτήρων
  • Θερμοκρασία Χρώματος
  • Lumen και Διάχυση Φωτός

Συνήθεις Διατάξεις

  • Θέσεις Τοποθέτησης & Οδηγός Μεγεθών στο Σχεδιασμό Χώρων
  • Διαγράμματα διακόσμησης
  • Quiz χρωμάτων & Τύπων Προσωπικότητας Interior Decoration

Interior Styling

  • Αναφορά & Ανάλυση στα Είδη των Στυλ Διακόσμησης,
  • Οδηγός & το λεξικό του Στυλ,
  • Αναφορά & Τρόποι Εφαρμογής των πιο Επίκαιρων Τάσεων της Διακόσμησης,
  • Είδη & Ιδέες για patterns & prints, Χρωματική παλέτα ειδών Ξυλείας,
  • Μοτίβα πλακιδίων,
  • Οδηγός Ελαιοχρωματισμού Χώρων,
  • Τύποι Υλικών & Αξεσουάρ διακόσμησης,
  • Οδηγός Αναφοράς Συνδυασμών Υφασμάτων, Μοτίβων, Υλικών & Χρωμάτων
  • Αναφορά σε Αναδιαμορφώσεις Χώρων Before & After,
  • Τρόποι Διαμόρφωσης, Διακόσμησης και Οργάνωσης Χώρων,
  • Ιδέες & Λύσεις για Μικρούς Χώρους,
  • Ιδέες από Instagram Accounts,
  • Βασικοί Κανόνες Διακόσμησης & Στυλ Τοποθέτησης,
  • Στάδια Διακόσμησης & Διάρκεια Ζωής Αντικειμένων,
  • Feng Shui
  • Οδηγός Φωτογράφισης Χώρων,
  • Αναφορά Ιδανικών Παραδειγμάτων Χώρων για επιτυχημένες Φωτογραφίσεις,
  • Προετοιμασία Συνάντησης με Πελάτη & Βοηθητικό Υλικό,
  • Αναφορά στην Παρουσίαση του Project: Ανακαίνιση Διαμερίσματος/ Γραφείου/ Καταστήματος,
  • Moodboards & Τρόποι Παρουσίασης

Παρουσίαση Project: Ανακαίνιση Διαμερίσματος/ Γραφείου/ Καταστήματος
Παρουσίαση Πρότασης Αναδιαμόρφωσης – Ανακαίνισης Χώρου

Τρόποι Παρακολούθησης

Το πρόγραμμα προσφέρεται με: 

  • Προγραμματισμένο Τμήμα στις εγκαταστάσεις μας – Λ. Συγγρού 68 (Δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ)
  • Online συμμετοχή μέσα στην τάξη την ώρα του μαθήματος ακολουθώντας το πρόγραμμα μαθημάτων (σύγχρονη τηλεκπαίδευση).
  • E–learning με on demand παρακολούθηση βιντεοσκοπημένων των μαθημάτων στους δικούς σας χρόνους με εξατομικευμένο πρόγραμμα φοίτησης, μέσω της σύγχρονης εκπαιδευτικής πλατφόρμας του IST College (ασύγχρονη τηλεκπαίδευση).
  • Blended Learning: Δημιουργείστε το δικό σας ευέλικτο πρόγραμμα φοίτησης χρησιμοποιώντας όποιους από τους παραπάνω τρόπους παρακολούθησης συνδυαστικά.

Πιστοποίηση

Το Diploma είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του , τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα QualityTrainingLabel επιπέδου Advanced από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης

SHARE ON

Κάνε το πρώτο βήμα

Related courses

Gallery

ALL

Το IST College με μια ματιά!

Φόρμα επικοινωνίας