Premium Diploma in Secretary Skills & Digital Marketing



ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι 200 ώρες


ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Diploma είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του , τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα Quality Training Label επιπέδου Advanced από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης


Σκοπός


Το σεμινάριο στοχεύει στην θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση Γραμματέων σε θέματα γραμματειακής υποστήριξης αλλά και συμμετεχόντων που θέλουν να αλλάξουν επαγγελματικό προσανατολισμό και να στραφούν προς το ενδιαφέρον αυτό αντικείμενο.
Μέσα από την διαδικασία υλοποίησης του προγράμματος, η συμμετέχουσα θα λάβει όλη την θεωρητική γνώση που χρειάζεται μία γραμματέας για να μπορέσει να καλλιεργήσει δεξιότητες που είναι απολύτως απαραίτητες στο σημερινό απαιτητικό εργασιακό περιβάλλον.
Παράλληλα θα εξασκηθούν πρακτικά σε ατομικό υπολογιστή και θα μάθουν όλες εκείνες τις εφαρμογές που είναι απαραίτητες σήμερα που όλα ψηφιοποιούνται καθώς επίσης και εντελώς ΔΩΡΕΑΝ θα παρακολουθήσουν μέσα από τον Υπολογιστή ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκμάθησης Τυφλού Συστήματος Πληκτρολόγησης.

Στο 2ο μέρος σκοπός είναι η ολοκληρωμένη κατάρτιση, τόσο σε επίπεδο θεωρίας όσο κυρίως τεχνικών, μεθόδων και εργαλείων. Tο πρόγραμμα βασίζεται κυρίως σε case studies, στις πιο σύγχρονες στρατηγικές του digital, social media & performance marketing μαζί με πρακτική εξάσκηση σε Η/Υ με workshops στα Labs του IST College. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν ενεργά στα workshops και στις πρακτικές ασκήσεις μόνοι τους, αλλά και συνεργαζόμενοι σε ομάδες.

Παράλληλα για 1η φορά παρουσιάζεται σε αντίστοιχο πρόγραμμα στην Ελλάδα, η νομοθεσία που διέπει το internet από εξειδικευμένη νομικό-συνεργάτη.


Απευθύνεται


Το Diploma απευθύνεται σε Γραμματείς αλλά και σε όσες θα ήθελαν να ασχοληθούν με τη θέση της Γραμματέως,Απευθύνεται σε Διοικητικά στελέχη και υπάλληλους οργανισμών, επιχειρήσεων, του Ιδιωτικού & Δημόσιου τομέα, και σε όσους θέλουν ν αλλάξουν επαγγελματικό προσανατολισμό.
Ο συνδυασμός με το Digital Marketing θα δώσει στους συμμετέχοντες τις απαραίτητες δεξιότητες που τόσο απαραίτητες είναι στο πολύ απαιτητικό αυτό επάγγελμα σήμερα, ούτως ώστε να γίνεται περιζήτητη Γραμματέας ή να εμπλουτίσετε το βιογραφικό σας για να εισέλθετε στην αγορά εργασίας.


Εισηγητές


Η Κατερίνα Γκαγκάκη είναι Επικοινωνιολόγος. 
Από την αρχή της επαγγελματικής της πορείας έχει εργαστεί ως Διευθύντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων σε πολυεθνικούς και ελληνικούς οργανισμούς, αναλαμβάνοντας τη δημιουργία και τη διαχείριση της εικόνας εταιριών, ΜΚΟ, προϊόντων και φυσικών προσώπων. Σήμερα δραστηριοποιείται ως ανεξάρτητη Σύμβουλος Διαχείρισης Εικόνας  σε εταιρίες στην Ελλάδα, τη Μεγάλη Βρετανία και την Κύπρο και ως ραδιοφωνική παραγωγός.


Η Δήμητρα Μπαλτούνα είναι επαγγελματίας Εταιρικής Επικοινωνίας με πολυετή εμπειρία στο πεδίο της Στρατηγικής Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων κι εξειδικευμένη στους τομείς Διοίκησης, Event Management, ΜΜΕ & Marketing. Έχει εργαστεί στον κλάδο του πολιτισμού, της άθλησης και της υγείας, της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης, της δημοσιογραφίας κι έχει έντονη εθελοντική δράση.

Η Βαλεντίνα Κόρδη είναι Προπονήτρια Υψηλής Απόδοσης και Τρόπου Σκέψης (Mindset & High Performance Coach) για επιχειρηματίες, στελέχη και ομάδες εργασίας. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο στο Human Resource Management και εξειδικεύτηκε στο Strategic Intervention Coaching, στη σχολή Robbins-Madanes Training του Antony Robbins, στην Αμερική, ενώ έχει πάνω από 15 χρόνια εμπειρία, ως στέλεχος επιχειρήσεων στην στρατολόγηση και επιλογή προσωπικού καθώς και στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των εργαζομένων

Η κα Δέσποινα Ντάικου είναι Υποψήφια Διδάκτωρ, Επιστημονικός Συνεργάτης και Πιστοποιημένη Εκπαιδευτής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) καθώς και Τραπεζικό Στέλεχος. Διαθέτει πολυετή εμπειρία διδασκαλίας σε φοιτητές της Οικονομικής Σχολής του ΕΚΠΑ καθώς και 17 χρόνια εργασιακή εμπειρία σε τέσσερα Χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα. Είναι κάτοχος δύο μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών (ΑΣΟΕΕ,ΕΚΠΑ) και πιστοποιημένη αναλύτρια (CEFA) από την Ελληνική Ένωση Πιστοποιημένων Αναλυτών και Μετόχων Αγοράς (ΕΕΠΑΜΑ). Έχει επιστημονικές δημοσιεύσεις σε εξέλιξη και έχει παρουσιάσει την ερευνητικό της έργο σε επτά συνέδρια Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής στην Αθήνα και
το Λονδίνο, LSE (London School of Economics) ενώ συμμετέχει ενεργά στην ίδρυση think tank Βρετανικού πανεπιστημίου στην Αθήνα.

Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Εισηγητής Σεμιναρίων για Πωλήσεις, Νεοφυή Επιχειρηματικότητα, Marketing, Καινοτομία, Management, Project/Time/Stress/Conflict/Change Management, Διαπραγματεύσεις. Διαθέτει 13-ετή εργασιακή εμπειρία σε τμήματα πωλήσεων & μάρκετινγκ πολυεθνικών & μεγάλων ελληνικών εταιρειών με φαρμακευτικά, βιοτεχνολογικά & καταναλωτικά (FMCG) προϊόντα. Σήμερα εργάζεται ως Medical Representative στην εταιρεία Sandoz – Novartis Hellas S.A. Παράλληλα, είναι Pharma Industry Lead Mentor για το project “Career Orientation for Schools” των 100Mentors.com & Απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ).


Εισηγητής Digital Marketingπιστοποιημένος σε Google AnalyticsGoogle AdWords Professional καθώς και Ρrofessional Internet Marketer από Web Ceo UniversityΜε πολυετή εργασιακή εμπειρία στον προγραμματισμό ιστοσελίδων και σχεδιασμό online στρατηγικής για την προώθηση μεγάλων και μικρομεσαίων εταιριών.

Εισηγήτρια Social Media Marketing & Digital Marketing Manager στην Digitale εξειδίκευση στις B2B εταιρίες βοηθάει τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και να προσελκύσουν το κατάλληλο κοινό μέσω διαδικτύου. Διαθέτει BA in Communication & Advertising, & MSc in Marketing with New Media (Digital) και είναι πιστοποιημένη Google Partner και Facebook Advertiser. Δραστηριοποιείται ως Social Media Strategist για εταιρίες σε Ελλάδα και εξωτερικό από το 2010.

Ο Ιωάννης Δρίβας είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών (M.Phil) στην Επιστήμη των Συστημάτων Πληροφόρησης από το Τμήμα Computer Science & Information Technology του Linnaeus University, της Σουηδίας. 
Η παρούσα ερευνητική και ακαδημαϊκή του δραστηριότητα σχετίζεται με τον κλάδο του Web Mining & Analytics καθώς και την Προγνωστική Μοντελοποίηση.
Έως τώρα έχει δημοσιεύσει αρκετές μελέτες σε επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, ενώ είναι μέλος του Εργαστηρίου Διοίκησης, Επικοινωνίας και Καινοτόμου Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου ως Υποψήφιος Διδάκτορας.

Δικηγόρος – Εισηγήτρια Internet Law

Η Αλεξάνδρα Βαρλά είναι Δικηγόρος Αθηνών, πτυχιούχος του Τμήματος Νομικής Αθηνών και κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου “LLM in International Business Law” από το Queen Mary University of London. Ειδικεύεται στους τομείς της Διανοητικής Ιδιοκτησίας, του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και των Προσωπικών Δεδομένων.Η Αλεξάνδρα χειρίζεται υποθέσεις που άπτονται όλου του φάσματος του Εμπορικού Δικαίου και διαχειρίζεται, ειδικότερα, σύνθετα και εξειδικευμένα νομικά ζητήματα, που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή του Δικαίου Διανοητικής Ιδιοκτησίας και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, στην ιδιαίτερη βιομηχανία της Μόδας. Έχει εκτενή εμπειρία στο νομικό πλαίσιο και τις θεμελιώδεις αρχές που διέπουν τις διαδικτυακές συναλλαγές και τη δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων, παρέχοντας εξειδικευμένες, πρακτικές συμβουλές για τη σύναψη συμβάσεων, τα ηλεκτρονικά τιμολόγια και τη συμμόρφωση με το Δίκαιο Προστασίας Καταναλωτή και Προσωπικών Δεδομένων, σε διαδικτυακό περιβάλλον. Η Αλεξάνδρα είναι διοργανώτρια του 1st και 2nd Fashion Law Conference “Fashioning the Law: Design – Protect – Trade – Mediate”.


Δομή Προγράμματος – 1ο Μέρος (Secretary Skills)


  • Γνωριμία – Ερωτηματολόγιο
  • Επαγγελματικό Περίγραμμα & Επίπεδα Επαγγελματικής Ιεραρχίας
  • Θεσμοθέτηση του επαγγέλματος
  • Δεοντολογία & Ηθική
  • Ο ρόλος, τα καθήκοντα
    • Τομείς υποστήριξης
  • Τομείς υποστήριξης
  • Δεξιότητες, Ικανότητες
    • Τι θα σε κάνει να ξεχωρίσεις
    • Η αναγκαιότητα της κριτικής σκέψης
    • Το μοντέλο A.F.I.E.
    • Η γραμματέας ως η κορυφή της ανάποδης πυραμίδας
  • Αρχές Διοίκησης Οργανισμών
    • Η αρχή του διαχωρισμού των ρόλων
    • Η αρχή της ενότητας της εξουσίας
    • Η αρχή της ατομικής ευθύνης
    • Η αρχή της αντιστοιχίας εξουσίας κι ευθύνης
    • Η αρχή της αξιοκρατικής μεταχείρισης του προσωπικού
    • Η αρχή της συμμετοχής του προσωπικού στη λήψη αποφάσεων
  • Open Management
  • Ο Διευθυντής ως διαχειριστής εξελισσόμενου έργου
  • Η συνεργασία της Γραμματέως με τον Προϊστάμενο της
    • Τύποι προϊσταμένων
    • Ο προϊστάμενος σας κι εσείς
    • Διαχείριση προϊσταμένου
    • Βελτίωση προγραμματισμού προϊσταμένου
    • The boss behind the boss
  • Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
    • Η γραμματέας ως διαχειρίστρια ανθρώπων
    • Η γραμματέας και οι άλλοι εργαζόμενοι
    • Οι άλλοι εργαζόμενοι κι εσείς
  • Διαχείριση εσωτερικής κρίσης
    • Διαχείριση διαφωνιών & συγκρούσεων
    • Διαπραγματευτικές λύσεις
    • Διαχείριση ψιθύρων και διαδόσεων
    • Διαχείριση εμπιστευτικότητας πληροφοριών
  • Διαχείριση χρόνου
    • Στόχοι
    • Καθημερινή ρουτίνα
    • Σημαντικά κι επείγοντα
    • Η ορθή διαχείριση τεσσάρων ειδών εργασίας
    • Διαχείριση χρόνου και τεχνολογίας
    • Βασικοί κανόνες
    • Πότε και πως λέμε Όχι
  • Οργάνωση και Διαχείριση Συναντήσεων – Εκδηλώσεων, Οργάνωση συσκέψεων
    • Είδη συναντήσεων
    • Προετοιμασία
    • Βασικές εργασίες συνάντησης
    • Καταγραφή πρακτικών
  • Στρατηγικός σχεδιασμός
  • Διαδικασία λήψης αποφάσεων
  • Αξιολόγηση αναγκών
  • Επισκόπηση γενικού περιβάλλοντος
  • Δημόσιες Σχέσεις
 
  • Επικοινωνία
    • Τρόποι και είδη επικοινωνίας
    • Βασικές αρχές επικοινωνίας
    • Τα 7 C’s της αποτελεσματικής επικοινωνίας
    • Επιχειρησιακή επικοινωνία
    • Έντυπη επικοινωνία
    • Τηλεφωνική επικοινωνία
    • Ηλεκτρονική επικοινωνία
    • Γλώσσα του σώματος
    • Τα ναι και τα όχι της επικοινωνίας
  • Υποδοχή επισκεπτών
  • Διαχείριση δύσκολων καταστάσεων
  • Διαχείριση στρες
  • Συναισθηματική Νοημοσύνη
  • Νευρογλωσσικός προγραμματισμός

Α ΜΕΡΟΣ

  • Οργάνωση Γραφείου
    • Ορισμός – Σκοπός – Έννοια
    • Δραστηριότητες
    • Προγραμματισμός δραστηριοτήτων – Η θεωρία O.O.D.A.
    • Κατηγοριοποίηση εργασιών
    • Μηχανοργάνωση
    • Συντονισμός με άλλες μονάδες
  • Ορθολογική οργάνωση χώρου
    • Οριοθέτηση σύγχρονου γραφείου
    • Σχεδιασμός χώρων εργασίας
    • Διάταξη – αξιοποίηση χώρου – Εργονομία
    • Επίπλωση – Εξοπλισμός – Αυτοματισμός γραφείου
    • Σχεδιασμός διαφυγής – διάσωσης κι εξόδων κινδύνου
    • Προδιαγραφές ασφαλείας και υγείας
  • Μελέτη σκοπιμότητας

Β ΜΕΡΟΣ

  • Οργάνωση γραφείου – β’ μέρος
  • Αρχειοθέτηση
    • Έννοια αρχείου
    • Συστήματα αρχειοθέτησης
    • Δημιουργία αρχείου
    • Προτεινόμενα αρχεία επιχείρησης
    • Ταξινόμηση – Ταξιθέτηση
    • Κανόνες αρχειοθέτησης
    • Εκκαθάριση αρχείου
    • Αρχείο εμπιστευτικών πληροφοριών
    • Ηλεκτρονική αρχειοθέτηση
      • Διαχείριση αποθεμάτων
    • Είδη αποθεμάτων
    • Κόστος διαχείρισης
    • Συστήματα διαχείρισης αποθεμάτων
      • Νέα εργαλεία διοίκησης και προγραμματισμού
    • Τύποι διαγραμμάτων

Πρακτική άσκηση σε υπολογιστή με 10 online μαθήματα και 120 ασκήσεις 

  • Χρήση G-MAIL & GOOGLE CALENDAR
  • Χρήση προγραμμάτων ελέγχου ορθογραφίας και μετάφρασης
  • Χρήση Eργαλείων Μετάφρασης: SYSTRAN – GOOGLE TRANSLATE -WORLD LINGO TRANSLATE
  • Online υπηρεσία μετατροπής αρχείων
  • Κρυπτογράφηση Αρχείων & Φακέλων
  • Μεταφορά μεγάλων αρχείων με WETRANSFER & DROPBOX
  • Διαθεσιμότητα γραφείου από οπουδήποτε, απομακρυσμένη πρόσβαση και Online Office,Τηλεδιασκέψεις
  • Skype – Team Viewer – Google Drive
  • Χρήση κωδικών (passwords) και Ηλεκτρονική υπογραφή
  • Χρήση Μηχανών Αναζήτησης
  • Αλληλογραφία
    • Βασικές αρχές γραπτής επικοινωνίας
    • Αλληλογραφία
    • Διακρίσεις αλληλογραφίας
    • Εμπορική αλληλογραφία
    • Email
  • Σύνταξη επαγγελματικών επιστολών
    • Παραγωγή επικοινωνιακού λόγου
    • Είδη επιστολών
    • Τα μέρη της επιστολής
  • Δημοσιογραφική γραφή
    • Δελτίο Τύπου
      • Δημιουργική γραφή
    • Οι Σαράντα κανόνες καλής γραφής

Δομή Προγράμματος – 2ο Μέρος ( Other Skills for Secretary)

  • Ορισμοί Δημοσίων Σχέσεων, Στόχος, Λειτουργίες, Κώδικας Δεοντολογίας
  • Προσόντα και ικανότητες των επαγγελματιών Δημοσίων Σχέσεων
  • Εταιρική παρουσία
  • Οι Δημόσιες Σχέσεις «ενάντια» όλων
  • Ενδοεταιρικές ΔΣ
  • Πως ξεκίνησαν όλα
  • Επικοινωνία: κορωνίδα των ΔΣ
  • Οι άνθρωποι και οι φορείς των ΔΣ
  • Αντιμετώπιση κρίσεων
  • Πλάνο Δημοσίων Σχέσεων και εφαρμογή
  • ΜΜΕ & ΔΣ
  • Δημόσιος βίος & ΔΣ
  • ΔΣ δημόσιων προσώπων
  • Εταιρικές εκδηλώσεις
  • Case studies
  • Η σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας – Μοντέλα επικοινωνίας
  • Κατανόηση συντελεστών επικοινωνίας
  • Στυλ επικοινωνίας
  • Αποτελεσματική αποστολή μηνυμάτων επικοινωνίας (λεκτική & μη λεκτική επικοινωνία, αρνητικό και θετικό feedback)
  • Γλώσσα του σώματος
  • Προφορικές παρουσιάσεις
  • Γραπτή επικοινωνία
  • Αποτελεσματική λήψη μηνυμάτων επικοινωνίας (ενεργή ακρόαση, παράφραση, ερωτήσεις, λήψη feedback)

Α. Εισαγωγή στο management (4 ώρες)

  • Προγραμματισμός
  • Οργάνωση
  • Ο ρόλος των ομάδων
  • Management και Leadership

Β. Ανάλυση καταστάσεων (4 ώρες)

  • Τεχνικές ανάλυσης
  • Λήψη αποφάσεων
  • Διοίκηση δια στόχων

Γ. Έλεγχος παραγωγικότητας (4 ώρες)

  • Η διαδικασία
  • Λήψη αποφάσεων
  • Βελτίωση

Δ. Βελτίωση Δημιουργικότητας (4 ώρες)

  • Διοίκηση και Κίνητρα Ανάπτυξης προσωπικού
  • Καινοτομία και management

TIME MANAGEMENT

  • Οφέλη καλής και συνέπειες κακής διαχείρισης χρόνου
  • Αιτίες σπατάλης χρόνου
  • Προσωπική οργάνωση και προγραμματισμός
  • Διαχείριση μέσων επικοινωνίας σε σχέση με το χρόνο
  • Διαχείριση συνεργασίας με άλλους σε σχέση με το χρόνο
  • Στρατηγικές Οργάνωσης & Τάξης του Χώρου

STRESS MANAGEMENT

  • Ορισμός άγχους και συμπτώματα
  • Αιτίες δημιουργίας άγχους στον εργασιακό χώρο
  • Εργαλεία της νευρο-επιστήμης για την αντιμετώπιση του άγχους
  • Εργασιακή εξουθένωση και τρόποι πρόληψής της
 
  • Ορισμός και τύποι συγκρούσεων
  • Αιτίες πρόκλησης συγκρούσεων
  • Συνέπειες συγκρούσεων
  • Τρόποι πρόληψης, αντιμετώπισης και καταστολής του προβλήματος

Digital Marketing

  • Digital Strategy
  • Digital Content Marketing
  • Conversion Rate Optimizatιοn
  • Responsive Design
  • E-mail Marketing
  • Affiliate Marketing
  • AdSense-Tag Manager-Data Studio
  • Google Adwords & Google Analytics
  • Facebook & Facebook Ads
  • Linkedin – Slideshare
  • Twitter – Instagram – Pinterest
  • YouTube / Google + / Google My Business
  • Search Engine Optimization (S.E.O.)
  • Κατασκευή E-shop
  • E-shop & Ads
  • Video Marketing
  • Mobile Marketing
  • Τεχνητή Νοημοσύνη
  • Graphic Design
  • Growth Hacking
  • Internet Law – Copywriting – GDPR
  • Blogging  ** NEW CHAPTER**

Workshop Digital Strategy

Με την ολοκλήρωση του Diploma θα γίνει 2ωρη παρουσίαση του Workshop Digital Marketing των σπουδαστών, με χρήση όλων των “εργαλείων” που έχουν χρησιμοποιήσει κατά τη διάρκεια του προγράμματος.


ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Diploma είναι πιστοποιημένο από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/κης με το Σήμα Ποιότητας Εκπαίδευσης QUALITY TRAINING LABEL Επιπέδου ADVANCE 

                                                                                            

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες
ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ 0,24%

Το Double Diploma μπορεί να χρηματοδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ – ΛΑΕΚ 0,24% για στελέχη που θα το παρακολουθήσουν μέσω της εταιρείας τους.

ΠΑΡΟΧΕΣ
  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ2 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Το σεμινάριο διεξάγετε στις ΝΕΕΣ μας εγκαταστάσεις δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ (Λ.Συγγρού 68)


Εκδήλωση ενδιαφέροντος