Diploma in Interior Design and Merchandising


ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του Diploma είναι 72 ώρες 


ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Diploma είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του , τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα QualityTrainingLabel επιπέδου Advanced από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης.


Σκοπός


Σκοπός του σεμιναρίου είναι να εισαγάγει τους συμμετέχοντες στις βασικές έννοιες του Visual Merchandising, προσφέροντάς τους τις απαραίτητες γνώσεις και τις βασικές τεχνικές πάνω στις οποίες στηρίζεται ολόκληρη η φιλοσοφία της αποτελεσματικής προβολής των προϊόντων καθώς και του καταστήματος Λιανικής Πώλησης.

Επίσης ο εκάστοτε σπουδαστής να γνωρίσει, να μάθει, να εμπνευστεί και να δημιουργήσει τα project που φαντάζεται και επιθυμεί.
Η μοναδική αυτή εμπειρία, θα προσφέρει στον ενδιαφερόμενο τη δυνατότητα να αναδείξει τον διακοσμητή-στυλίστα που κρύβει μέσα του και να χρησιμοποιήσει δημιουργικά και λειτουργικά τις ιδέες του στον κόσμο της διακόσμησης.


Απευθύνεται


Το Diploma απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες οι οποίοι δραστηριοποιούνται στο χώρο της λιανικής πώλησης, όπως ιδιοκτήτες καταστημάτων, εργαζόμενους σε καταστήματα λιανικής πώλησης, επαγγελματίες του ευρύτερου χώρου της Μόδας, όπως στυλίστες μόδας, οι οποίοι επιθυμούν να διευρύνουν το πελατολόγιό τους, παρέχοντας πρόσθετες υπηρεσίες Visual Merchandising.

Επίσης σε όσους αγαπούν τη διακόσμηση και θέλουν να μάθουν θεωρητικά και πρακτικά πως να μεταμορφώνουν τους χώρους που επιθυμούν.Σε ενδιαφερόμενους που δεν έχουν γνώσεις διακόσμησης καθότι και σε επαγγελματίες του κλάδου: μηχανικούς, αρχιτέκτονες, μεσίτες,κατασκευαστές, πωλητές ειδών σπιτιού, επίπλων κ.α.


Εισηγητές


Η Ελένη Ατματσίδου έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και είναι κάτοχος του Executive ΜΒΑ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Δραστηριοποιείται στο χώρο του Marketing & των Πωλήσεων για περισσότερο από 25 χρόνια ενώ τα τελευταία 15 χρόνια ασχολείται και με την Εκπαίδευση Ενηλίκων.

Η Μαριάντζελα Δρακωνάκη έχει σπουδάσει Αρχιτεκτονική Εσωτερικών Χώρων και είναι κάτοχος πτυχίου Bachelor of Arts in Design (Interior Design) από το Πανεπιστήμιο του Derby στην Αγγλία.
Δραστηριοποιείται στον χώρο του Design και του Φωτισμού ως νέος επιχειρηματίας τα τελευταία χρόνια και ως νέος σκοπός της, να μεταλαμπαδεύσει τις γνώσεις της για τον χώρο αυτό, μέσω της επιμόρφωσης και εκπαίδευσης ενηλίκων.


Συνοπτικό Πρόγραμμα


ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Ορισμοί: Fashion Merchandising & Visual Merchandising

Visual Merchandising – Ιστορικά Στοιχεία

Μεθοδολογια:

  •   Τεχνικές
  •   Εργαλεία
  •   Τοποθέτηση στα ράφια
  •   Βιτρίνα
  •   Σχεδιασμός Καταστήματος λιανικής

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ

  • Ο ρόλος του Σχεδιαστή ενός Καταστήματος λιανικής
  • Στοιχεία Σχεδιασμού
  • Οι Στόχοι του Σχεδιασμού Καταστήματος
  • Σχεδιαστικοί Συμβιβασμοί
  • Τα χαρακτηριστικά του Σχεδιασμού του χώρου
  • Τα Σχέδια Διαρρύθμισης – Ευθύ Σχέδιο, Σχέδιο Διάδρομος,  Διαγώνιο Σχέδιο, Καμπύλο Σχέδιο, Ποικίλο Σχέδιο, Γεωμετρικό Σχέδιο.

ΟΠΤΙΚΟ BRANDING

  • Οπτικό Branding
  • Μελέτη Περίπτωσης
  • Εξωτερική Εικόνα & Διαμόρφωση Βιτρίνας
  • Εξωτερική Σήμανση και Είσοδος
  • Είδη Εισόδων
  • Οι Κανόνες του Φωτισμού της Βιτρίνας
  • Τα 5 Συστατικά του Visual Merchandising
  • Οι 5 Αρχές του Σχεδιασμού: Ισορροπία, Έμφαση, Αναλογία, Ρυθμός, Ενότητα/Αρμονία

ΑΡΧΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

Λεπτομερής ανάλυση των 5 Αρχών του Σχεδιασμού

ΠΡΟΒΟΛΗ

  • Προβολή των Προϊόντων
  • Κανόνες του Σχεδιασμού της Προβολής
  • Στόχος & Σκοπός της Προβολής
  • Τρόπος Λειτουργίας της Προβολής
  • Τα Είδη της προβολής: Προβολή ενός Αντικειμένου (Προϊόντος), Προβολή Γραμμής Προϊόντων, Προβολή Συναφών Προϊόντων, Προβολή Ποικιλίας ή Συλλογής Προϊόντων
  • Προωθητική Προβολή, Θεσμική Προβολή, Εποχιακή Προβολή, Εορταστική Προβολή
  • Δημιουργική Προβολή
  • Οι Παράγοντες της Επιτυχίας του Visual Merchandising
  • Το Σκηνικό της Προβολής: Ρεαλιστικό, Περιβαλλοντολογικό

ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ

  • Το Σκηνικό της Προβολής: Ημι-Ρεαλιστικό, Φανταστικό, Αφηρημένο
  • Μέθοδοι Προγραμματισμού Παρουσίασης Εμπορευμάτων: Hanging, Stacking, Folding, Dumping, Shelving, Pegging
  • Προγραμματισμός Παρουσίασης Προϊόντων
  • Τα Στοιχεία της Προβολής: Θέμα, Προϊόν, Ράφι/Χώρος Προβολής, Σκηνικά Στοιχεία, Φωτισμός, Κάρτες/Ταμπέλες
  • Τα Στοιχεία του Σχεδιασμού: Γραμμή (Line), Μορφή-Σχήμα-Χώρος (Form-Shape-Space), Χρώμα (Color), Μοτίβο (Pattern), Υφή (Texture)

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

  • Τα Στοιχεία του Σχεδιασμού:
  • Γραμμή
  • Μορφή-Σχήμα-Χώρος
  • Χρώμα

ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

  • Ανάλυση των Στοιχείων του Σχεδιασμού: Χρώμα – Χρωματολογία – Οι Επιπτώσεις των Χρωμάτων στην Ψυχολογία
  • Οι Συνδυασμοί των Χρωμάτων
  • Βασικές Αρχές για τη Χρήση των Χρωμάτων σε Βιτρίνες & Προβολές
  • Ανάλυση των Στοιχείων του Σχεδιασμού: Μοτίβο (Pattern), Υφή (Texture)

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ

  • Εσωτερικοί Χώροι:
  • Σχεδιασμός Εσωτερικού Χώρου Καταστήματος
  • Χώροι Προβολών: Επιδαπέδιες Κατασκευές, Συστήματα Εμπορευμάτων Πολλαπλών Χρήσεων, Island Display Cases & Tables, Corner Shops, Ράφια, Προβολή σε Πάγκο ή Τραπέζι, Shadow Boxes, Προβολές Πλατφόρμας, Προβολές Τύπου Μουσείου, Κύβοι Παρουσιάσεων, Προβολές Προσόψεων, Δομικές Κολώνες, Οροφή

ΧΩΡΟΙ ΠΡΟΒΟΛΩΝ

  • Χώροι Προβολών: Τοίχοι Εμπορευμάτων, Πάτωμα
  • Η Δημιουργία του Περιβάλλοντος του Καταστήματος
  • Χρώμα & Φωτισμός
  • Ήχος & Μυρωδιά
  • Σχεδιασμός Διαρρύθμισης Καταστήματος
  • Κλασσικός Σχεδιασμός
  • Οι Στόχοι της Διαρρύθμισης ενός Καταστήματος
  • Η Επιλογή της Διαρρύθμισης: Πλέγμα, Ελεύθερη Ροή

ΔΙΑΡΡΥΘΜΙΣΗ

  • Η Επιλογή της Διαρρύθμισης: Μπουτίκ
  • Προγραμματισμός του Χώρου: Stock Keeping Unit
  • Οι Άριστοι Χώροι για την Προβολή των Προϊόντων
  • Μέτρηση της Παραγωγικότητας του Χώρου
  • Υλικά Κατασκευής & Προβολής
  • Συμβουλές για την Επιλογή των Επίπλων και των Ειδών Προβολής
  • Φωτισμός

ΦΩΤΙΣΜΟΣ

  • Φάσεις του Φωτισμού: Πρωτογενής & Δευτερογενής Φωτισμός
  • Η Πηγή του Φωτισμού σαν Εργαλείο Πώλησης: Ανάλυση των Ειδών Φωτισμού
  • Είδη Αντίθεσης-Αρμονίας με τη χρήση Φωτισμού
  • Κούκλες Βιτρίνας – Μανεκέν: Ρεαλιστικές, Ημι-ρεαλιστικές, Ημι-αφηρημένες, Αφηρημένες, Χωρίς Κεφάλι
  • Εναλλακτικές Μορφές Κούκλας: Μορφές ¾, Ελαφρώς Σμιλευμένες Φιγούρες, Ανθρωπόμορφες Καλλιτεχνικές Φιγούρες, Φιγούρες για Φορέματα & Κοστούμια, Φιγούρες Κρεμάστρες
  • Η Επιλογή της Σωστής Κούκλας
  • Η Τοποθέτηση της Κούκλας
  • Σήμανση & Γραφικά
  • Εξωτερική Σήμανση
  • Σήμανση Βιτρίνας
  • Εσωτερική Σήμανση
  • Επίπεδα Τύπων Σήμανσης: Κατεύθυνσης, Τομέα, Πληροφοριακό

ΣΗΜΑΝΣΗ

  • Επίπεδα Τύπων Σήμανσης: Marketing
  • Υλικά Γραμμάτων
  • Τα Μυστικά της Αποτελεσματικής Σήμανσης
  • Τα συχνότερα Λάθη των Προβολών & των Παρουσιάσεων

1.Εισαγωγή στην Ιστορία της Τέχνης & του Design

Εισαγωγή στις Έννοιες του σεμιναρίου
Ανάλυση Χρονοδιαγράμματος της Ιστορίας Τέχνης
Τα Κινήματα της Τέχνης ανά τους Αιώνες
Ανάλυση Χρονοδιαγράμματος της Ιστορίας του Design – από την Παλαιολιθική ως τη Σύγχρονη Εποχή

2. Χρώματα & Ψυχολογία
3.Ιστορία & Είδη των επίπλων, Αξεσουάρ διακόσμησης

Ιστορία των Επίπλων
Οδηγός Χρωμάτων & Παλέτες Χρωματικών Συνδυασμών
Επιρροή των Χρωμάτων στην Ψυχολογία
Οδηγός Διακόσμησης & Εξοπλισμός Επίπλων

4. Τύποι Υλικών Διακόσμησης
5. Φωτισμός

Οδηγός Υλικών Χρήσης & Ανακαίνισης Εσωτερικού & Εξωτερικού Χώρου
Οδηγός Λαμπτήρων & Εξαρτημάτων
Είδη Φωτισμού & Διακοπτών
Αναφορά στα Είδη των Λαμπτήρων
Θερμοκρασία Χρώματος
Lumen και Διάχυση Φωτός 

6.Διάταξη & Διακόσμηση Χώρου
7. Ώρα για quiz

Συνήθεις Διατάξεις
Θέσεις Τοποθέτησης & Οδηγός Μεγεθών στο Σχεδιασμό Χώρων
Διαγράμματα διακόσμησης
Quiz χρωμάτων & Τύπων Προσωπικότητας Interior Decoration

1.Εισαγωγή στα Είδη των Στυλ Διακόσμησης
2. Υφάσματα, Μοτίβα, Υλικά, Χρώματα & Συνδυασμοί τους

Αναφορά & Ανάλυση στα Είδη των Στυλ Διακόσμησης,
Οδηγός & το λεξικό του Στυλ,
Αναφορά & Τρόποι Εφαρμογής των πιο Επίκαιρων Τάσεων της Διακόσμησης,
Είδη & Ιδέες για patterns & prints, Χρωματική παλέτα ειδών Ξυλείας,
Μοτίβα πλακιδίων,
Οδηγός Ελαιοχρωματισμού Χώρων,
Τύποι Υλικών & Αξεσουάρ διακόσμησης,
Οδηγός Αναφοράς Συνδυασμών Υφασμάτων, Μοτίβων, Υλικών & Χρωμάτων

3.Οδηγός Διακόσμησης & Styling – Ιδέες & Λύσεις
4. Feng Shui

Αναφορά σε Αναδιαμορφώσεις Χώρων Before & After,
Τρόποι Διαμόρφωσης, Διακόσμησης και Οργάνωσης Χώρων,
Ιδέες & Λύσεις για Μικρούς Χώρους,
Ιδέες από Instagram Accounts,
Βασικοί Κανόνες Διακόσμησης & Στυλ Τοποθέτησης,
Στάδια Διακόσμησης & Διάρκεια Ζωής Αντικειμένων,
Feng Shui

5.Οδηγός Φωτογράφισης & Προετοιμασία Συνάντησης με Πελάτη
6. Αναφορά & Επεξήγηση Επερχόμενης Παρουσίασης Project
 

Οδηγός Φωτογράφισης Χώρων,
Αναφορά Ιδανικών Παραδειγμάτων Χώρων για επιτυχημένες Φωτογραφίσεις,
Προετοιμασία Συνάντησης με Πελάτη & Βοηθητικό Υλικό,
Αναφορά στην Παρουσίαση του Project: Ανακαίνιση Διαμερίσματος/ Γραφείου/ Καταστήματος,
Moodboards & Τρόποι Παρουσίασης

  • Παρουσίαση Project: Ανακαίνιση Διαμερίσματος/ Γραφείου/ Καταστήματος
  • Παρουσίαση Πρότασης Αναδιαμόρφωσης –   Ανακαίνισης Χώρου 

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Diploma είναι πιστοποιημένο από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/κης με το Σήμα Ποιότητας Εκπαίδευσης QUALITY TRAINING LABEL Επιπέδου ADVANCE

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες
ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

Το Diploma μπορεί να χρηματοδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ – ΛΑΕΚ 0,24% για στελέχη που θα το παρακολουθήσουν μέσω της εταιρείας τους.

ΠΑΡΟΧΕΣ
  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ2 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Το σεμινάριο διεξάγετε στις ΝΕΕΣ μας εγκαταστάσεις δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ (Λ.Συγγρού 68)


Εκδήλωση ενδιαφέροντος