Σεμινάριο Influencer Marketing



ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του σεμιναρίου είναι 4 ώρες


ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ – ΛΑΕΚ.
Το πρόγραμμα ΟΑΕΔ – ΛΑΕΚ αφορά μόνο εργαζομένους επιχειρήσεων με φυσική παρουσία.


Σκοπός


Ο βασικός στόχος του σεμιναρίου είναι να ενημερώσει τις νέες τάσεις του Marketing, οι οποίες αποδίδουν πολύ πιο αποτελεσματικά αλλά και στοχευμένα σε σχέση με τις πιο παραδοσιακές. Ουσιαστικά μέσω την χρήση των Influencers οι επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να επενδύσουν αρκετά λιγότερα Budget έχοντας πιο πετυχημένα αποτελέσματα με σωστά αναλογικά Conversions.

Ακόμη, βασικός στόχος του σεμιναρίου είναι και η τοποθέτηση του ανθρώπινου παράγοντα ως κάτι το σημαντικό για το τρόπο προσέγγισης συνεργατών και πιθανών χορηγών. Μέσω του σεμιναρίου ο συμμετέχων έχει την δυνατότητα να μάθει πώς να προσεγγίζει σωστά άλλες εταιρείες, να αντιπροσωπεύει τον εαυτό του αλλά και ουσιαστικά να προβάλει αξιόλογα τα νούμερα του και την γενικότερη εικόνα του.

Τέλος, το σεμινάριο έχει ακόμη ως στόχο μέσω βιωματικής συζήτησης- συνέντευξης να πάρει ζωντανά παραδείγματα Influencers, δείχνοντας την ήδη αποτελεσματική τους πορεία.


Απευθύνεται


Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα για το Influencer Marketing καθώς και το πώς μέσω του σωστού Personal Brading να βρουν συνεργασίες αλλά και να επεκτείνουν το δίκτυο τους.

Απευθύνεται ακόμα, σε όσους θέλουν άμεσα και αποτελεσματικά να αυξήσουν το κοινό που τους ακολουθεί αλλά και να αξιοποιήσουν το αποτέλεσμα για το μέγιστο δυνατό κέρδος.

Μέσω του σεμιναρίου, κάθε στέλεχος στο τομέα του Marketing/Public Relations και όχι μόνο, έχει την δυνατότητα να ενημερωθεί για  τη νέα “τάση” διαφήμισης μέσω των πλατφορμών Instagram και YouTube.


Εισηγητές


Ο Γιώργος Κουράκος, είναι ιδρυτής της Startup εταιρίας KMS Productions που ασχολείται με κάθε τομέα της Ψηφιακής Διασκέδασης και Τεχνολογίας.
Ως κάτοχος προπτυχιακών σπουδών στο τομέα της Πληροφορικής και αντίστοιχα μεταπτυχιακών στο τομέα Διοίκησης Επιχειρήσεων, χρησιμοποιεί τις γνώσεις του αλλά και την εμπειρία του στην δημιουργία μίας
ενωμένης κοινότητας που δεν θα έχει εθνικά όρια. Στόχος του είναι η ενημέρωση, εκπαίδευση αλλά και σωστή – εποικοδομητική ψυχαγωγία χρησιμοποιώντας τα τελευταία μέσα της Τεχνολογίας

Guest Influencers

Αποστόλης Μιχαηλίδης

https://www.instagram.com/apostolis_mic/

Ντίνος Σιαχάμης

https://www.instagram.com/ntinos_siahamis/

Οάννα Πόπα

https://www.instagram.com/oannapopa_/

 


Συνοπτικό Πρόγραμμα


           Social Platfroms : Ανάλυση και Τρόποι Αξιοποίησης για σωστό Influencer Marketing

  • Σωστοί μέθοδοι παραγωγής Content
  • Step by Step, στο πώς να γράψεις ένα Email
  • Συμβουλές για καλύτερη προσέγγιση Χορηγών αλλά και αύξηση πελατολογίου συνεργατών
  • Το κινητό ως το εργαλείο για  να βγάλεις  κέρδος και να επεκτείνεις το δίκτυο συνεργατών σου
  • Συζήτηση – Συνέντευξη σε ήδη γνωστούς Influencers
  • Χρησιμοποιώντας τις βασικές social πλατφόρμες: FB, Instagram, Youtube: Pros & Cons
  • Personal Vs Business Profiles στο Instagram
  • Γιατί δεν αρκεί μόνο η Social Media παρουσία;
  • Είναι μόνο το video αρκετό;
  • Τι είναι οι Microinfluencers & γιατί τελευταία μιλάνε όλοι γι αυτούς;
  • Πώς κερδίζουμε νέους followers στο Instagram; Οι συνήθεις τακτικές & σχόλια πάνω σε αυτές
  • Γιατί το να αγοράσεις Instagram Followers δεν έχει (πια) κανένα νόημα;
  • Είναι το «τέλειο» Instagram feed η λύση για την αύξηση των Followers;

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Το σεμινάριο διεξάγετε στις ΝΕΕΣ μας εγκαταστάσεις δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ (Λ.Συγγρού 68)

ΠΑΡΟΧΕΣ
  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης 
ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ 0,24%

Το σεμινάριο μπορεί να χρηματοδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ – ΛΑΕΚ 0,24% για στελέχη που θα το παρακολουθήσουν μέσω της εταιρείας τους.


Εκδήλωση ενδιαφέροντος