Mini Diploma Marketing & Sales




ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του προγράμματος είναι 48 ώρες διδασκαλίας.


Σκοπός


Το MiniDiploma in Marketing & Sales είναι ένα πρόγραμμα επαγγελματικής εξειδίκευσης που έχει ως στόχο να καταρτίσει και να εκπαιδεύσει φιλόδοξα, δυναμικά στελέχη επιχειρήσεων, οργανισμών, παραγωγικών μονάδων στη θεωρία και στις βασικές πρακτικές της Διοίκησης Επιχειρήσεων, προσφέροντάς τους σύγχρονες, στοχευμένες, εφαρμόσιμες γνώσεις και δεξιότητες στο Marketing & τις Πωλήσεις, προκειμένου να ανελιχθούν και να καταλάβουν θέσεις ευθύνης στη σύγχρονη αγορά εργασίας.


Απευθύνεται


Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εργαζόμενους και ελεύθερους επαγγελματίες.
Παρέχει πρακτικές γνώσεις, τεχνικές και ιδέες για άμεση εφαρμογή στην εργασία.


Εισηγητές


     

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Μελετών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης, μέλος της επιτροπής “Μια νέα Αρχή για τα ΕΠΑΛ” του Υπουργείου Παιδείας, τ. στέλεχος του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ευβοίας, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ιδιωτικών και δημοσίων φορέων, επικεφαλής ενεργειών Marketing του ομίλου ΚΩΣΤΕΑ, πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από το 2003 σε ενότητες που αφορούν διαχείριση, επικοινωνία, διοίκηση ανθρ. δυναμικού, διαπραγματεύσεις, κτλ.
Επικεφαλής ομάδων έργου σε διακρατικές δράσεις ERASMUS+, JUST τα τελευταία 7 έτη. Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου εκπαίδευσης από βρετανικό πανεπιστήμιο. (UEL)

 

Η Ελένη Ατματσίδου έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και είναι κάτοχος του Executive ΜΒΑ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Δραστηριοποιείται στο χώρο του Marketing & των Πωλήσεων για περισσότερο από 25 χρόνια ενώ τα τελευταία 15 χρόνια ασχολείται και με την Εκπαίδευση Ενηλίκων.

 

Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Εισηγητής Σεμιναρίων για Πωλήσεις, Νεοφυή Επιχειρηματικότητα, Marketing, Καινοτομία, Management, Project/Time/Stress/Conflict/Change Management, Διαπραγματεύσεις. Διαθέτει 13-ετή εργασιακή εμπειρία σε τμήματα πωλήσεων & μάρκετινγκ πολυεθνικών & μεγάλων ελληνικών εταιρειών με φαρμακευτικά, βιοτεχνολογικά & καταναλωτικά (FMCG) προϊόντα. Σήμερα εργάζεται ως Medical Representative στην εταιρεία Sandoz – Novartis Hellas S.A. Παράλληλα, είναι Pharma Industry Lead Mentor για το project “Career Orientation for Schools” των 100Mentors.com & Απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ).


Δομή Προγράμματος 


Marketing

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ‘Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ

  • Εθνικό μάρκετινγκ και διεθνές μάρκετινγκ
  • Στρατηγικό και Τακτικό Μάρκετινγκ

Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

  • Πρώτο στάδιο διαδικασίας έρευνας
  • Δεύτερο στάδιο διαδικασίας έρευνας

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

  • Έννοια, ορισμοί και παραδείγματαo Επιλογή Στρατηγικής
  • Τι περιλαμβάνει η Στρατηγική

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

  • Ανάπτυξη νέων προϊόντων
  • Ο κύκλος ζωής του προϊόντος στο μάρκετινγκ
  • Η επωνυμία (branding)

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ

  • Προσδιορισμός της τιμής
  • Προσδιοριστικοί παράγοντες της τιμής
  • Τιμολόγηση νέου προϊόντος

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ LOGISTICS

  • Γενικά
  • Κανάλια διανομής
  • Σχεδιασμός και αξιολόγηση των καναλιών διανομής

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Γενικά
  • Η διαδικασία επικοινωνίας
  • Η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης
  • Ο σχεδιασμός της διαφημιστικής καμπάνιας
  • Από την Προώθηση Πωλήσεων και το Direct Marketing στο Customer Relationship Marketing και στο Digital Marketing
  • Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Sales

Α. Πωλήσεις – Μέρος 1ο (4 ώρες)

  • Εισαγωγή στην διαδικασία της συμβουλευτικής πώλησης
  • Η συμβουλευτική πώληση και η ενεργός επικοινωνία – Follow up στις πωλήσεις

Β. Πωλήσεις – Μέρος 2ο (4 ώρες)

  • Διαχείριση αντιρρήσεων
  • Τύποι πελατών
  • Cross-Selling και Up-Selling: Ορισμός & Τρόποι Αύξησης των πωλήσεών μας από υπάρχοντες και νέους πελάτες μας – Μια συνολική στρατηγική πωλήσεων.
  • Βασικές αρχές για αποτελεσματικό Cross-Selling και Up-Selling

    Γ. Πωλήσεις – Μέρος 3ο (4 ώρες)

    • Στάδια Αγοραστικής Συμπεριφοράς: Πως μας βοηθούν στην επικοινωνία μας με τους πελάτες μας.
    • Διαχείριση πελατειακής βάσης – CRM
    • Εισπράξεις απαιτήσεων           

    Δ. Πωλήσεις – Μέρος 4ο (4 ώρες)

    • Στρατηγική SOS
    • Αναπαραστάσεις Ρόλων
    • Ανακεφαλαίωση – Καλές πρακτικές – Case studies
Advertising
  • Λειτουργία και ο στόχος της διαφήμισης. Ο ρόλος της διαφήμισης στο μείγμα μάρκετινγκ.
  • H διαφήμιση στα πλαίσια της Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας Μάρκετινγκ (IMC).
  • Η ιστορία και η εξέλιξη της διαφήμισης. Κοινωνικά, ηθικά και νομικά ζητήματα σχετικά με τη διαφήμιση. Διοίκηση της διαφημιστικής διαδικασίας. Ο ρόλος του διαφημιστικού brief.
  • Μοντέλα της λειτουργίας της διαφήμισης. Ιεραρχικά μοντέλα επιδράσεων. Μοντέλα επιδράσεων σε συνθήκες υψηλής και χαμηλής ανάμειξης. Πλέγματα σχεδιασμού διαφημιστικής στρατηγικής. Διαμόρφωση διαφημιστικών στόχων.
  • Σχεδιασμός διαφημιστικού προγράμματος.
  • Δημιουργική Στρατηγική: Σχεδιασμός και Εκτέλεση. Ανάπτυξη μηνύματος και τύποι επικλήσεων. Δημιουργική στρατηγική σε διαφορετικά μέσα. Διαφήμιση σε διαδραστικά μέσα.
  • Επιλογή και προγραμματισμός διαφημιστικών μέσων.
  • Αξιολόγηση και παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας του διαφημιστικού προγράμματος.

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 

 

 

 

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες

 

ΠΑΡΟΧΕΣ

 

  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ2 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

 

Tο πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ 0,24% για εργαζομένους επιχειρήσεων.

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

 

Το σεμινάριο διεξάγετε στις ΝΕΕΣ μας εγκαταστάσεις δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ (Λ.Συγγρού 68)

 

 


Εκδήλωση ενδιαφέροντος