Mini Diploma in Hotel & F&B Management



ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του προγράμματος είναι 44 ώρες διδασκαλίας.


Σκοπός


Σκοπός του Mini Diploma in Hotel & F&B Management είναι η απόκτηση των θεωρητικών και κυρίως των πρακτικών γνώσεων για να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες εφόδια και δεξιότητες σχετικά με την Διοίκηση και Οργάνωση ενός ξενοδοχείου αλλά και ενός χώρους εστίασης.


Απευθύνεται


  • Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους εργάζονται στον τομέα του Τουρισμού και της Φιλοξενίας και θέλουν να αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις.
  • Σε ελεύθερους επαγγελματίες / επιχειρηματίες μικρών ή μεγαλύτερων ξενοδοχειακών μονάδων χωρίς τις απαιτούμενες γνώσεις, που επιθυμούν να αναβαθμίσουν την επιχείρηση τους.
  • Σε αποφοίτους ΙΕΚ που θέλουν να αποκτήσουν μια εξειδίκευση
  • Σε φοιτητές ΑΕΙ / ΤΕΙ οποιασδήποτε ειδικότητας που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στον κλάδο του Τουρισμού και της Φιλοξενίας
  • Σε όλους τους εργαζομένους και αυτοαπασχολούμενους στον κλάδο της φιλοξενίας που επιθυμούν να ανταποκριθούν στις συνεχείς εξελίξεις που χαρακτηρίζουν τον συγκεκριμένο κλάδο. Στόχος με  την ολοκλήρωση του σεμιναρίου , με τις  πρακτικές Εφαρμογές και  τα Case Studies, οι συμμετέχοντες  να είναι σε θέση να  ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του τρόπου λειτουργίας των τμημάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης  αλλά και ο εφοδιασμός τους με γνώσεις και δεξιότητες σε σύγχρονες μεθόδους και εργαλεία της διοίκησης Ξενοδοχειακών μονάδων.

Εισηγητές


Ο Κωνσταντίνος Θεοδωράκης είναι Οικονομολόγος με μεταπτυχιακές σπουδές στο Management of Tourism. Έχει πολυετή εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων, καθώς και στις ένδο-εταιρικές εκπαιδεύσεις, σε θεματικά πεδία όπως: η Διοίκηση και Οργάνωση Τουριστικών Επιχειρήσεων, η Εξυπηρέτηση Πελατών Μονάδων Μαζικής Εστίασης & Αναψυχής, Σχεδιασμός & Προώθηση Τουριστικών Πακέτων και η Xρήση Nέων Τεχνολογιών για την αναβάθμιση του Ανθρωπίνου Δυναμικού του τομέα του Τουρισμού.

 


Δομή Προγράμματος 


Hotel Management
  1. Οργάνωση και Διοίκηση Μονάδων Φιλοξενίας (Hospitality Management )
  • Οργανωτική Δομή Ξενοδοχειακής Μονάδας
  • Διοίκηση και οργάνωση τμήματος υποδοχής,
  • Τμήμα Κρατήσεων
  • ΔΙΑΜΟΝΗ – ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ (HOSPITALITY): ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΜΕΑ ΟΡΟΦΩΝ(HOUSEKEEPING)
  1. Ανθρώπινοι Πόροι και Ανάπτυξη (Human Resources and Development)

 

  • Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων τουριστικών επιχειρήσεων
  • Λειτουργική αλληλεξάρτηση και διασύνδεση των τμημάτων του ξενοδοχείου
  • Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού του Τομέα Υποδοχής, του Housekeeping
  • Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων :Ανθρώπινοι Πόροι & Αναβάθμιση Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος 
  1. Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στην Ξενοδοχειακή Βιομηχανία (Total Quality Management in the Hospitality Industry) 

      Θεωρία συστημάτων Συστήματα διοίκησης ποιότητας. Εφαρμογή συστημάτων διασφάλισης ποιότητας
      και αξιολόγηση της ικανοποίησης των πελατών

  1. Διαχείριση Κρίσεων στην Ξενοδοχειακή Βιομηχανία (Crisis Management in the Hospitality Industry)

    Επιχειρησιακό περιβάλλον, ενδιαφερόμενοι, έκθεση στον κίνδυνο, ευπάθεια Αναγνώριση των πηγών των κινδύνων, Προσδιορισμός των αξιολογήσεων, διαμόρφωση κριτηρίων για αξιολόγηση κινδύνου Πιθανότητες ενδεχόμενου κινδύνου, Συνέπειες ενδεχόμενου κινδύνου, Επίπεδο κινδύνου, Επιλογή και τεκμηρίωση των μέτρων ελέγχου κινδύνων. Αξιολόγηση κινδύνου με βάση τα κριτήρια και οριστικοποίηση των προτεραιοτήτων του κινδύνου. Συντονισμός προσπαθειών για τη διαχείριση του κινδύνου

 

Food & Beverage Management

Μέθοδοι και τεχνικές οργάνωσης και ελέγχου του τομέα μαζικής παραγωγής και εστίασης

  • Εισαγωγή στην Διοίκηση Επισιτιστικών Επιχειρήσεων (FOOD & BEVERAGE MANAGEMENT)
  • Συστήματα παραγωγής και διάθεσης εδεσμάτων,
  • Κοστολόγηση
  • Συστήματα διασφάλισης ποιότητας (π.χ. HACCP και ISO)

Διοίκηση Bar Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων (Hotels bar management 

  • Οργάνωση και λειτουργία των Τμημάτων Μπαρ
  • Ιδιαιτερότητες διοίκησης προσωπικού των τμημάτων Μπαρ
  • Εξυπηρέτηση πελατών και προώθηση πωλήσεων Μπαρ

Ανθρώπινοι Πόροι και Ανάπτυξη (Human Resources and Development) 

  • Ιδιαιτερότητες διοίκησης προσωπικού των επισιτιστικών τμημάτων
  • Προγραμματισμός για το ανθρώπινο δυναμικό
  • Αξιολόγηση της επαγγελματικής  απόδοσης

Marketing Επισιτιστικών τμημάτων (F & B Marketing ) 

  • Ποιότητα Υπηρεσιών
  • Εξυπηρέτηση Πελατών
  • F&B Marketing : ανάλυση του ανταγωνισμού, μελέτη σκοπιμότητας,  έρευνα αγοράς,  κατάρτιση  σχεδίου marketing.

 


ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 

 

 

 

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες

 

 

ΠΑΡΟΧΕΣ

 

 

  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ2 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

 

 

Το Diploma είναι πιστοποιημένο από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/κης με το Σήμα Ποιότητας Εκπαίδευσης QUALITY TRAINING LABEL Επιπέδου ADVANCE με κωδικό QTL-CERT-008-022

 

 

 

ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

 

Tο πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ 0,24% για εργαζομένους επιχειρήσεων.

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

 

Το σεμινάριο διεξάγετε στις ΝΕΕΣ μας εγκαταστάσεις δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ (Λ.Συγγρού 68)