Premium Diploma in Business Administration & Digital Marketing



ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι 200 ώρες


ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Diploma είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του , τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα Quality Training Label επιπέδου Advance από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης


Σκοπός


Το Diploma in Business Administration είναι ένα πρόγραμμα επαγγελματικής εξειδίκευσης που έχει ως στόχο να καταρτίσει και να εκπαιδεύσει φιλόδοξα, δυναμικά στελέχη επιχειρήσεων, οργανισμών, παραγωγικών μονάδων στη θεωρία και στις βασικές πρακτικές της Διοίκησης Επιχειρήσεων, προσφέροντάς τους σύγχρονες, στοχευμένες, εφαρμόσιμες γνώσεις και δεξιότητες στο Management προκειμένου να ανελιχθούν και να καταλάβουν θέσεις ευθύνης στη σύγχρονη αγορά εργασίας.

Το Diploma in Digital Marketing έχει ως στόχο την ολοκληρωμένη κατάρτιση, τόσο σε επίπεδο θεωρίας όσο κυρίως τεχνικών, μεθόδων και εργαλείων. Tο πρόγραμμα βασίζεται κυρίως σε case studies, στις πιο σύγχρονες στρατηγικές του digital, social media & performance marketing μαζί με πρακτική εξάσκηση σε Η/Υ με workshops στα Labs του IST College. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν ενεργά στα workshops και στις πρακτικές ασκήσεις μόνοι τους, αλλά και συνεργαζόμενοι σε ομάδες.

Παράλληλα για 1η φορά παρουσιάζεται σε αντίστοιχο πρόγραμμα στην Ελλάδα, η νομοθεσία που διέπει το internet από εξειδικευμένη νομικό-συνεργάτη.


Απευθύνεται


Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εργαζόμενους και ελεύθερους επαγγελματίες.
Παρέχει πρακτικές γνώσεις, τεχνικές και ιδέες για άμεση εφαρμογή στην εργασία.

Επίσης σε :

  • Σε επαγγελματίες του Μarketing και της Επικοινωνίας για την εξειδίκευση στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και την επαγγελματική τους εξέλιξη/ διεύρυνση στο κλάδο τους.
  • Σε εργαζόμενους/στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους (στην Ελλάδα ή διεθνώς).
  • Σε ελεύθερους επαγγελματίες για την ανάπτυξη του πελατολογίου τους.
  • Σε φυσικά πρόσωπα, δημόσια πρόσωπα, καλλιτέχνες, πολιτευτές, για την ενίσχυση της εικόνας τους.
  • Σε φοιτητές/απόφοιτους σχολών– ανεξαρτήτως ειδικότητας – για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.
  • Σε νέους που ενδιαφέρονται να ασχοληθούν επιχειρηματικά ή ως ελεύθεροι επαγγελματίες με το Marketing και την επικοινωνία.
  • Σε νέους επιχειρηματίες που αναζητούν αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων/υπηρεσιών τους.

Εισηγητές


Η Κατερίνα Γκαγκάκη είναι Επικοινωνιολόγος. 
Από την αρχή της επαγγελματικής της πορείας έχει εργαστεί ως Διευθύντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων σε πολυεθνικούς και ελληνικούς οργανισμούς, αναλαμβάνοντας τη δημιουργία και τη διαχείριση της εικόνας εταιριών, ΜΚΟ, προϊόντων και φυσικών προσώπων. Σήμερα δραστηριοποιείται ως ανεξάρτητη Σύμβουλος Διαχείρισης Εικόνας  σε εταιρίες στην Ελλάδα, τη Μεγάλη Βρετανία και την Κύπρο και ως ραδιοφωνική παραγωγός.


Η κα Δέσποινα Ντάικου είναι Υποψήφια Διδάκτωρ, Επιστημονικός Συνεργάτης και Πιστοποιημένη Εκπαιδευτής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) καθώς και Τραπεζικό Στέλεχος. Διαθέτει πολυετή εμπειρία διδασκαλίας σε φοιτητές της Οικονομικής Σχολής του ΕΚΠΑ καθώς και 17 χρόνια εργασιακή εμπειρία σε τέσσερα Χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα. Είναι κάτοχος δύο μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών (ΑΣΟΕΕ,ΕΚΠΑ) και πιστοποιημένη αναλύτρια (CEFA) από την Ελληνική Ένωση Πιστοποιημένων Αναλυτών και Μετόχων Αγοράς (ΕΕΠΑΜΑ). Έχει επιστημονικές δημοσιεύσεις σε εξέλιξη και έχει παρουσιάσει την ερευνητικό της έργο σε επτά συνέδρια Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής στην Αθήνα και
το Λονδίνο, LSE (London School of Economics) ενώ συμμετέχει ενεργά στην ίδρυση think tank Βρετανικού πανεπιστημίου στην Αθήνα.

Η Βαλεντίνα Κόρδη είναι Προπονήτρια Υψηλής Απόδοσης και Τρόπου Σκέψης (Mindset & High Performance Coach) για επιχειρηματίες, στελέχη και ομάδες εργασίας. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο στο Human Resource Management και εξειδικεύτηκε στο Strategic Intervention Coaching, στη σχολή RobbinsMadanes Training του Antony Robbins, στην Αμερική, ενώ έχει πάνω από 15 χρόνια εμπειρία, ως στέλεχος επιχειρήσεων στην στρατολόγηση και επιλογή προσωπικού καθώς και στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των εργαζομένων

Εισηγητής σεμιναρίων – MBA (International marketing), RKC, Switzerland & Doctorate (Business Administration), RKC, Switzerland. 
Ο Απόστολος Μπαλάνης, ΒΒΑ, ΜΒΑ, Doctorate in Business Administration, έχει πολύχρονη διεθνή εμπειρία σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες και εργάζεται ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε Ελληνικές εταιρίες….

Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Branding & TechnologyMarketing και Στρατηγικής. Είναι Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της καινοτόμου εταιρίας συμβούλων FEEL the CHANGE group. Δημιουργός της εφαρμογής feelthecity k touristo. Συνιδρυτής και δημιουργός των ηλεκτρονικών περιοδικών magmen και niewsandviews. Ειδικεύεται σε Διοίκηση Επιχειρήσεων, International MarketingEργασιακή Ψυχολογία, Δημόσιες Σχέσεις, NLP, την CISCO Academy κ.α. Είναι εταιρικό μέλος της ΕΕΔΕ, του ΙΠΕ, του ADNLP, ενώ παράλληλα αρθρογραφεί για γνωστές στήλες περιοδικών επιχειρηματικότητας.

Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Εισηγητής Σεμιναρίων για Πωλήσεις, Νεοφυή Επιχειρηματικότητα, Marketing, Καινοτομία, Management, Project/Time/Stress/Conflict/Change Management, Διαπραγματεύσεις. Διαθέτει 13-ετή εργασιακή εμπειρία σε τμήματα πωλήσεων & μάρκετινγκ πολυεθνικών & μεγάλων ελληνικών εταιρειών με φαρμακευτικά, βιοτεχνολογικά & καταναλωτικά (FMCG) προϊόντα. Σήμερα εργάζεται ως Medical Representative στην εταιρεία Sandoz – Novartis Hellas S.A. Παράλληλα, είναι Pharma Industry Lead Mentor για το project “Career Orientation for Schools” των 100Mentors.com & Απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ).


Εισηγητής Digital Marketingπιστοποιημένος σε Google AnalyticsGoogle AdWords Professional καθώς και Ρrofessional Internet Marketer από Web Ceo UniversityΜε πολυετή εργασιακή εμπειρία στον προγραμματισμό ιστοσελίδων και σχεδιασμό online στρατηγικής για την προώθηση μεγάλων και μικρομεσαίων εταιριών.

Εισηγήτρια Social Media Marketing & Digital Marketing Manager στην Digitale εξειδίκευση στις B2B εταιρίες βοηθάει τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και να προσελκύσουν το κατάλληλο κοινό μέσω διαδικτύου. Διαθέτει BA in Communication & Advertising, & MSc in Marketing with New Media (Digital) και είναι πιστοποιημένη Google Partner και Facebook Advertiser. Δραστηριοποιείται ως Social Media Strategist για εταιρίες σε Ελλάδα και εξωτερικό από το 2010.

Ο Ιωάννης Δρίβας είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών (M.Phil) στην Επιστήμη των Συστημάτων Πληροφόρησης από το Τμήμα Computer Science & Information Technology του Linnaeus University, της Σουηδίας. 
Η παρούσα ερευνητική και ακαδημαϊκή του δραστηριότητα σχετίζεται με τον κλάδο του Web Mining & Analytics καθώς και την Προγνωστική Μοντελοποίηση.
Έως τώρα έχει δημοσιεύσει αρκετές μελέτες σε επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, ενώ είναι μέλος του Εργαστηρίου Διοίκησης, Επικοινωνίας και Καινοτόμου Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου ως Υποψήφιος Διδάκτορας.

Δικηγόρος – Εισηγήτρια Internet Law

Η Αλεξάνδρα Βαρλά είναι Δικηγόρος Αθηνών, πτυχιούχος του Τμήματος Νομικής Αθηνών και κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου “LLM in International Business Law” από το Queen Mary University of London. Ειδικεύεται στους τομείς της Διανοητικής Ιδιοκτησίας, του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και των Προσωπικών Δεδομένων.Η Αλεξάνδρα χειρίζεται υποθέσεις που άπτονται όλου του φάσματος του Εμπορικού Δικαίου και διαχειρίζεται, ειδικότερα, σύνθετα και εξειδικευμένα νομικά ζητήματα, που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή του Δικαίου Διανοητικής Ιδιοκτησίας και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, στην ιδιαίτερη βιομηχανία της Μόδας. Έχει εκτενή εμπειρία στο νομικό πλαίσιο και τις θεμελιώδεις αρχές που διέπουν τις διαδικτυακές συναλλαγές και τη δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων, παρέχοντας εξειδικευμένες, πρακτικές συμβουλές για τη σύναψη συμβάσεων, τα ηλεκτρονικά τιμολόγια και τη συμμόρφωση με το Δίκαιο Προστασίας Καταναλωτή και Προσωπικών Δεδομένων, σε διαδικτυακό περιβάλλον. Η Αλεξάνδρα είναι διοργανώτρια του 1st και 2nd Fashion Law Conference “Fashioning the Law: Design – Protect – Trade – Mediate”.


Συνοπτικό Πρόγραμμα


Business Administration

Α. Εισαγωγή στο management (4 ώρες)

  • Προγραμματισμός
  • Οργάνωση
  • Ο ρόλος των ομάδων
  • Management και Leadership

Β. Ανάλυση καταστάσεων (4 ώρες)

  • Τεχνικές ανάλυσης
  • Λήψη αποφάσεων
  • Διοίκηση δια στόχων

Γ. Έλεγχος παραγωγικότητας (4 ώρες)

  • Η διαδικασία
  • Λήψη αποφάσεων
  • Βελτίωση

Δ. Βελτίωση Δημιουργικότητας (4 ώρες)

  • Διοίκηση και Κίνητρα Ανάπτυξης Προσωπικού
  • Καινοτομία και management

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ‘Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ

  • Εθνικό μάρκετινγκ και διεθνές μάρκετινγκ
  • Στρατηγικό και Τακτικό Μάρκετινγκ

Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

  • Πρώτο στάδιο διαδικασίας έρευνας
  • Δεύτερο στάδιο διαδικασίας έρευνας

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

  • Έννοια, ορισμοί και παραδείγματαo Επιλογή Στρατηγικής
  • Τι περιλαμβάνει η Στρατηγική

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

  • Ανάπτυξη νέων προϊόντων
  • Ο κύκλος ζωής του προϊόντος στο μάρκετινγκ
  • Η επωνυμία (branding)

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ

  • Προσδιορισμός της τιμής
  • Προσδιοριστικοί παράγοντες της τιμής
  • Τιμολόγηση νέου προϊόντος

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ LOGISTICS

  • Γενικά
  • Κανάλια διανομής
  • Σχεδιασμός και αξιολόγηση των καναλιών διανομής

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Γενικά
  • Η διαδικασία επικοινωνίας
  • Η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης
  • Ο σχεδιασμός της διαφημιστικής καμπάνιας
  • Από την Προώθηση Πωλήσεων και το Direct Marketing στο Customer Relationship Marketing και στο Digital Marketing
  • Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Α. Περιεχόμενο και λειτουργίες (4 ώρες):

            Ανάλυση αναγκών
            Προγραμματισμός ανθρώπινου δυναμικού
            Εντοπισμός και προσέλκυση προσωπικού
            Αμοιβές και κίνητρα εργαζομένων

Β. Επιλογή και ενσωμάτωση νέου προσωπικού στην επιχείρηση(4 ώρες):

            Η σημασία της εταιρικής κουλτούρας ώς ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
            Εκπαίδευση
            Παρακίνηση

Γ. Εργασιακές σχέσεις (4 ώρες):

            Εσωτερικός ανταγωνισμός
            Σημασία και αξία της εμπιστοσύνης
            Σημασία και αξία της αφοσίωσης

Δ. Αξιολόγηση προσωπικού  (4 ώρες)

            Μέθοδοι αξιολόγησης
            Διεθνής εμπειρία

  • Τι είναι κρίση
  • Διαχείριση κινδύνων
  • Μειώνοντας τις κρίσεις και τις επιπτώσεις τους
  • Συστήματα προειδοποίησης
  • Διαχείριση των ΜΜΕ και της εικόνας μας
  • Σχέδια αντιμετώπισης και ανάκαμψης
  • Η ψυχολογία κατά την διάρκεια της ανάκαμψης
  • Αξιολόγηση της διαχείρισης κρίσης
  • Διαχείριση σκανδάλων
  • Ενδοεταιρικές κρίσεις
  • Case studies

Α. Project Management – Μέρος 1ο (4 ώρες)

  • Εισαγωγή / Γενική Άποψη του Project Management: Ορισμός – Συστήματα – Βασικά Βήματα
  • Σχεδιασμός & Προτάσεις για Αποτελεσματικό Project Management
  • Αποστολή – Στόχοι – Κίνδυνοι ενός Project

Β. Project Management – Μέρος 2ο (4 ώρες)

  • Η χρήση της WBS για το Σχεδιασμό ενός Project
  • Χρονοπρογραμματισμός ενός Project
  • Χρονοπρογραμματισμός των Υπολογισμών
  • Έλεγχος & Αξιολόγηση ενός Project

Γ. Project Management – Μέρος 3ο (4 ώρες)

  • Έλεγχος του Έργου μέσω Earned Value Analysis (Ανάλυση Πιστοποιημένης Αξίας)
  • Διοίκηση Ομάδας Έργου
  • Εφαρμογή του Project Management στην Επιχείρηση
  • Ανακεφαλαίωση
  • Ορισμοί Δημοσίων Σχέσεων, Στόχος, Λειτουργίες, Κώδικας Δεοντολογίας
  • Προσόντα και ικανότητες των επαγγελματιών Δημοσίων Σχέσεων
  • Εταιρική παρουσία
  • Οι Δημόσιες Σχέσεις «ενάντια» όλων
  • Ενδοεταιρικές ΔΣ
  • Πως ξεκίνησαν όλα
  • Επικοινωνία: κορωνίδα των ΔΣ
  • Οι άνθρωποι και οι φορείς των ΔΣ
  • Αντιμετώπιση κρίσεων
  • Πλάνο Δημοσίων Σχέσεων και εφαρμογή
  • ΜΜΕ & ΔΣ
  • Δημόσιος βίος & ΔΣ
  • ΔΣ δημόσιων προσώπων
  • Εταιρικές εκδηλώσεις
  • Case studies
  • Η σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας – Μοντέλα επικοινωνίας
  • Κατανόηση συντελεστών επικοινωνίας
  • Στυλ επικοινωνίας
  • Αποτελεσματική αποστολή μηνυμάτων επικοινωνίας (λεκτική & μη λεκτική επικοινωνία, αρνητικό και θετικό feedback)
  • Γλώσσα του σώματος
  • Προφορικές παρουσιάσεις
  • Γραπτή επικοινωνία
  • Αποτελεσματική λήψη μηνυμάτων επικοινωνίας (ενεργή ακρόαση, παράφραση, ερωτήσεις, λήψη feedback)
  • Εισαγωγή στην Έννοια του Κίνδυνου
  • Εισαγωγή στη Μέθοδο Μέτρησης Κινδύνου Value at Risk (VaR)
  • Υπολογισμός VaR με Αναλυτικές Μεθόδους
  • Υπολογισμός VaR με Μεθόδους Προσομοίωσης
  • Υλοποίηση της Μεθόδου VaR
  • Διαχείριση Κινδύνου
  • Πιστωτικός Κίνδυνος (Credit Risk)
  • Κατηγορίες Κινδύνων, συμπεριλαμβανομένων των Στρατηγικών, Οικονομικών, Επιχειρησιακών και Οργανωσιακών, με Παραδείγματα, Εργαλεία και βέλτιστες πρακτικές

TIME MANAGEMENT

  • Οφέλη καλής και συνέπειες κακής διαχείρισης χρόνου
  • Αιτίες σπατάλης χρόνου
  • Προσωπική οργάνωση και προγραμματισμός
  • Διαχείριση μέσων επικοινωνίας σε σχέση με το χρόνο
  • Διαχείριση συνεργασίας με άλλους σε σχέση με το χρόνο
  • Στρατηγικές Οργάνωσης & Τάξης του Χώρου

STRESS MANAGEMENT

  • Ορισμός άγχους και συμπτώματα
  • Αιτίες δημιουργίας άγχους στον εργασιακό χώρο
  • Εργαλεία της νευρο-επιστήμης για την αντιμετώπιση του άγχους
  • Εργασιακή εξουθένωση και τρόποι πρόληψής της
  • Ορισμός και τύποι συγκρούσεων
  • Αιτίες πρόκλησης συγκρούσεων
  • Συνέπειες συγκρούσεων
  • Τρόποι πρόληψης, αντιμετώπισης και καταστολής του προβλήματος

Digital Marketing

  • Digital Strategy
  • Digital Content Marketing
  • Conversion Rate Optimizatιοn
  • Responsive Design
  • E-mail Marketing
  • Affiliate Marketing
  • AdSense-Tag Manager-Data Studio
  • Google Adwords & Google Analytics
  • Facebook & Facebook Ads
  • Linkedin – Slideshare
  • Twitter – Instagram – Pinterest
  • YouTube / Google + / Google My Business
  • Search Engine Optimization (S.E.O.)
  • Κατασκευή E-shop
  • E-shop & Ads
  • Video Marketing
  • Mobile Marketing
  • Τεχνητή Νοημοσύνη
  • Graphic Design
  • Growth Hacking
  • Internet Law – Copywriting – GDPR
  • Blogging  ** NEW CHAPTER**

Workshop Digital Strategy

Με την ολοκλήρωση του Diploma θα γίνει 2ωρη παρουσίαση του Workshop Digital Marketing των σπουδαστών, με χρήση όλων των “εργαλείων” που έχουν χρησιμοποιήσει κατά τη διάρκεια του προγράμματος.


ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Diploma είναι πιστοποιημένο από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/κης με το Σήμα Ποιότητας Εκπαίδευσης QUALITY TRAINING LABEL Επιπέδου ADVANCE

                                                                                      

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες
ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

Το Premiun Diploma μπορεί να χρηματοδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ – ΛΑΕΚ 0,24% για στελέχη που θα το παρακολουθήσουν μέσω της εταιρείας τους.

ΠΑΡΟΧΕΣ
  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ2 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Το σεμινάριο διεξάγετε στις ΝΕΕΣ μας εγκαταστάσεις δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ (Λ.Συγγρού 68)


Εκδήλωση ενδιαφέροντος