Premium Diploma in Business Administration & Finance



ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι 220 ώρες


ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Diploma είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του , τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα Quality Training Label επιπέδου Advance από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης


Σκοπός


Το Diploma in Business Administration είναι ένα πρόγραμμα επαγγελματικής εξειδίκευσης που έχει ως στόχο να καταρτίσει και να εκπαιδεύσει φιλόδοξα, δυναμικά στελέχη επιχειρήσεων, οργανισμών, παραγωγικών μονάδων στη θεωρία και στις βασικές πρακτικές της Διοίκησης Επιχειρήσεων, προσφέροντάς τους σύγχρονες, στοχευμένες, εφαρμόσιμες γνώσεις και δεξιότητες στο Management προκειμένου να ανελιχθούν και να καταλάβουν θέσεις ευθύνης στη σύγχρονη αγορά εργασίας.

Το Diploma in Finance & Banking θα δώσει στους συμμετέχοντες γνώσεις και δεξιότητες στους εξαιρετικά σημαντικούς τομείς του Finance & Banking με απώτερο στόχο την ολοκληρωμένη γνώση στην Διοίκηση μίας επιχείρησης είτε μιλάμε για το management είτε για την Οικονομική διαχείριση και τις επενδύσεις.


Απευθύνεται


Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εργαζόμενους και ελεύθερους επαγγελματίες.
Παρέχει πρακτικές γνώσεις, τεχνικές και ιδέες για άμεση εφαρμογή στην εργασία.

Επίσης σε :

  • Σε επαγγελματίες του Μarketing και της Επικοινωνίας για την εξειδίκευση στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και την επαγγελματική τους εξέλιξη/ διεύρυνση στο κλάδο τους.
  • Σε εργαζόμενους/στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους (στην Ελλάδα ή διεθνώς).
  • Σε ελεύθερους επαγγελματίες για την ανάπτυξη του πελατολογίου τους.
  • Σε φυσικά πρόσωπα, δημόσια πρόσωπα, καλλιτέχνες, πολιτευτές, για την ενίσχυση της εικόνας τους.
  • Σε φοιτητές/απόφοιτους σχολών– ανεξαρτήτως ειδικότητας – για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.
  • Σε νέους που ενδιαφέρονται να ασχοληθούν επιχειρηματικά ή ως ελεύθεροι επαγγελματίες με το Marketing και την επικοινωνία.
  • Σε νέους επιχειρηματίες που αναζητούν αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων/υπηρεσιών τους.
  • Το πρόγραμμα απευθύνεται σε αποφοίτους οικονομικών σχολών, Management και Διοίκησης Επιχειρήσεων που επιθυμούν να εργαστούν στον τραπεζικό κλάδο και σε συναφείς επιχειρήσεις του ευρύτερου χρηματοπιστωτικού τομέα.

Εισηγητές


Η Κατερίνα Γκαγκάκη είναι Επικοινωνιολόγος. 
Από την αρχή της επαγγελματικής της πορείας έχει εργαστεί ως Διευθύντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων σε πολυεθνικούς και ελληνικούς οργανισμούς, αναλαμβάνοντας τη δημιουργία και τη διαχείριση της εικόνας εταιριών, ΜΚΟ, προϊόντων και φυσικών προσώπων. Σήμερα δραστηριοποιείται ως ανεξάρτητη Σύμβουλος Διαχείρισης Εικόνας  σε εταιρίες στην Ελλάδα, τη Μεγάλη Βρετανία και την Κύπρο και ως ραδιοφωνική παραγωγός.


Η Βαλεντίνα Κόρδη είναι Προπονήτρια Υψηλής Απόδοσης και Τρόπου Σκέψης (Mindset & High Performance Coach) για επιχειρηματίες, στελέχη και ομάδες εργασίας. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο στο Human Resource Management και εξειδικεύτηκε στο Strategic Intervention Coaching, στη σχολή RobbinsMadanes Training του Antony Robbins, στην Αμερική, ενώ έχει πάνω από 15 χρόνια εμπειρία, ως στέλεχος επιχειρήσεων στην στρατολόγηση και επιλογή προσωπικού καθώς και στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των εργαζομένων

Εισηγητής σεμιναρίων – MBA (International marketing), RKC, Switzerland & Doctorate (Business Administration), RKC, Switzerland. 
Ο Απόστολος Μπαλάνης, ΒΒΑ, ΜΒΑ, Doctorate in Business Administration, έχει πολύχρονη διεθνή εμπειρία σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες και εργάζεται ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε Ελληνικές εταιρίες….

Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Branding & TechnologyMarketing και Στρατηγικής. Είναι Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της καινοτόμου εταιρίας συμβούλων FEEL the CHANGE group. Δημιουργός της εφαρμογής feelthecity k touristo. Συνιδρυτής και δημιουργός των ηλεκτρονικών περιοδικών magmen και niewsandviews. Ειδικεύεται σε Διοίκηση Επιχειρήσεων, International MarketingEργασιακή Ψυχολογία, Δημόσιες Σχέσεις, NLP, την CISCO Academy κ.α. Είναι εταιρικό μέλος της ΕΕΔΕ, του ΙΠΕ, του ADNLP, ενώ παράλληλα αρθρογραφεί για γνωστές στήλες περιοδικών επιχειρηματικότητας.

Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Εισηγητής Σεμιναρίων για Πωλήσεις, Νεοφυή Επιχειρηματικότητα, Marketing, Καινοτομία, Management, Project/Time/Stress/Conflict/Change Management, Διαπραγματεύσεις. Διαθέτει 13-ετή εργασιακή εμπειρία σε τμήματα πωλήσεων & μάρκετινγκ πολυεθνικών & μεγάλων ελληνικών εταιρειών με φαρμακευτικά, βιοτεχνολογικά & καταναλωτικά (FMCG) προϊόντα. Σήμερα εργάζεται ως Medical Representative στην εταιρεία Sandoz – Novartis Hellas S.A. Παράλληλα, είναι Pharma Industry Lead Mentor για το project “Career Orientation for Schools” των 100Mentors.com & Απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ).

 

Ο Γεώργιος Βουσινάς είναι Διδακτορικός Ερευνητής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και Τραπεζικό Στέλεχος με πολυετή εργασιακή εμπειρία. Έχει πληθώρα δημοσιεύσεων σε επιστημονικά περιοδικά, καθώς και παρουσιάσεις τόσο σε εγχώρια όσο και διεθνή συνέδρια. Είναι πιστοποιημένο Στέλεχος από την Τράπεζα της Ελλάδος σε θέματα παροχής επενδυτικών συμβουλών, διαχείρισης χαρτοφυλακίου και εκπόνησης χρηματοοικονομικών αναλύσεων 

 

Οικονομολόγος, απόφοιτος του Οικονομικού Τμήματος της ΑΣΟΕΕ, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, MSc σε χρηματοοικονομικά και τραπεζική από το Πανεπιστήμιο του Birmingham, υποψήφια του Level III, της παγκοσμίως αναγνωρισμένης επαγγελματικής πιστοποίησης CFA (Chartered Financial Analyst). Με 20ετή επαγγελματική εμπειρία στον τραπεζικό κλάδο και στον κλάδο των χρηματοοικονομικών, ειδικευμένη στους τομείς των εταιρικών χρηματοδοτήσεων, στην ανάλυση πιστωτικού κινδύνου, στις εταιρικές αναδιοργανώσεις, επιχειρηματικά σχέδια, μοντέλα χρηματοοικονομικών προβλέψεων και αποτίμησης εταιριών, αναδιαρθρώσεις-αναχρηματοδοτήσεις δανεισμού.


Συνοπτικό Πρόγραμμα


Business Administration

Α. Εισαγωγή στο management (4 ώρες)

  • Προγραμματισμός
  • Οργάνωση
  • Ο ρόλος των ομάδων
  • Management και Leadership

Β. Ανάλυση καταστάσεων (4 ώρες)

  • Τεχνικές ανάλυσης
  • Λήψη αποφάσεων
  • Διοίκηση δια στόχων

Γ. Έλεγχος παραγωγικότητας (4 ώρες)

  • Η διαδικασία
  • Λήψη αποφάσεων
  • Βελτίωση

Δ. Βελτίωση Δημιουργικότητας (4 ώρες)

  • Διοίκηση και Κίνητρα Ανάπτυξης Προσωπικού
  • Καινοτομία και management

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ‘Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ

  • Εθνικό μάρκετινγκ και διεθνές μάρκετινγκ
  • Στρατηγικό και Τακτικό Μάρκετινγκ

Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

  • Πρώτο στάδιο διαδικασίας έρευνας
  • Δεύτερο στάδιο διαδικασίας έρευνας

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

  • Έννοια, ορισμοί και παραδείγματαo Επιλογή Στρατηγικής
  • Τι περιλαμβάνει η Στρατηγική

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

  • Ανάπτυξη νέων προϊόντων
  • Ο κύκλος ζωής του προϊόντος στο μάρκετινγκ
  • Η επωνυμία (branding)

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ

  • Προσδιορισμός της τιμής
  • Προσδιοριστικοί παράγοντες της τιμής
  • Τιμολόγηση νέου προϊόντος

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ LOGISTICS

  • Γενικά
  • Κανάλια διανομής
  • Σχεδιασμός και αξιολόγηση των καναλιών διανομής

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Γενικά
  • Η διαδικασία επικοινωνίας
  • Η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης
  • Ο σχεδιασμός της διαφημιστικής καμπάνιας
  • Από την Προώθηση Πωλήσεων και το Direct Marketing στο Customer Relationship Marketing και στο Digital Marketing
  • Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Α. Περιεχόμενο και λειτουργίες (4 ώρες):

            Ανάλυση αναγκών
            Προγραμματισμός ανθρώπινου δυναμικού
            Εντοπισμός και προσέλκυση προσωπικού
            Αμοιβές και κίνητρα εργαζομένων

Β. Επιλογή και ενσωμάτωση νέου προσωπικού στην επιχείρηση(4 ώρες):

            Η σημασία της εταιρικής κουλτούρας ώς ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
            Εκπαίδευση
            Παρακίνηση

Γ. Εργασιακές σχέσεις (4 ώρες):

            Εσωτερικός ανταγωνισμός
            Σημασία και αξία της εμπιστοσύνης
            Σημασία και αξία της αφοσίωσης

Δ. Αξιολόγηση προσωπικού  (4 ώρες)

            Μέθοδοι αξιολόγησης
            Διεθνής εμπειρία

  • Τι είναι κρίση
  • Διαχείριση κινδύνων
  • Μειώνοντας τις κρίσεις και τις επιπτώσεις τους
  • Συστήματα προειδοποίησης
  • Διαχείριση των ΜΜΕ και της εικόνας μας
  • Σχέδια αντιμετώπισης και ανάκαμψης
  • Η ψυχολογία κατά την διάρκεια της ανάκαμψης
  • Αξιολόγηση της διαχείρισης κρίσης
  • Διαχείριση σκανδάλων
  • Ενδοεταιρικές κρίσεις
  • Case studies

Α. Project Management – Μέρος 1ο (4 ώρες)

  • Εισαγωγή / Γενική Άποψη του Project Management: Ορισμός – Συστήματα – Βασικά Βήματα
  • Σχεδιασμός & Προτάσεις για Αποτελεσματικό Project Management
  • Αποστολή – Στόχοι – Κίνδυνοι ενός Project

Β. Project Management – Μέρος 2ο (4 ώρες)

  • Η χρήση της WBS για το Σχεδιασμό ενός Project
  • Χρονοπρογραμματισμός ενός Project
  • Χρονοπρογραμματισμός των Υπολογισμών
  • Έλεγχος & Αξιολόγηση ενός Project

Γ. Project Management – Μέρος 3ο (4 ώρες)

  • Έλεγχος του Έργου μέσω Earned Value Analysis (Ανάλυση Πιστοποιημένης Αξίας)
  • Διοίκηση Ομάδας Έργου
  • Εφαρμογή του Project Management στην Επιχείρηση
  • Ανακεφαλαίωση
  • Ορισμοί Δημοσίων Σχέσεων, Στόχος, Λειτουργίες, Κώδικας Δεοντολογίας
  • Προσόντα και ικανότητες των επαγγελματιών Δημοσίων Σχέσεων
  • Εταιρική παρουσία
  • Οι Δημόσιες Σχέσεις «ενάντια» όλων
  • Ενδοεταιρικές ΔΣ
  • Πως ξεκίνησαν όλα
  • Επικοινωνία: κορωνίδα των ΔΣ
  • Οι άνθρωποι και οι φορείς των ΔΣ
  • Αντιμετώπιση κρίσεων
  • Πλάνο Δημοσίων Σχέσεων και εφαρμογή
  • ΜΜΕ & ΔΣ
  • Δημόσιος βίος & ΔΣ
  • ΔΣ δημόσιων προσώπων
  • Εταιρικές εκδηλώσεις
  • Case studies
  • Η σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας – Μοντέλα επικοινωνίας
  • Κατανόηση συντελεστών επικοινωνίας
  • Στυλ επικοινωνίας
  • Αποτελεσματική αποστολή μηνυμάτων επικοινωνίας (λεκτική & μη λεκτική επικοινωνία, αρνητικό και θετικό feedback)
  • Γλώσσα του σώματος
  • Προφορικές παρουσιάσεις
  • Γραπτή επικοινωνία
  • Αποτελεσματική λήψη μηνυμάτων επικοινωνίας (ενεργή ακρόαση, παράφραση, ερωτήσεις, λήψη feedback)
  • Προσωπική ταυτότητα: Εξοικείωση με τον όρο και ο ρόλος του για την επαγγελματική επιτυχία
  • Αυτοπροσδιορισμός (Τι, Γιατί και Πώς): Δημιουργία οράματος, εύρεση εσωτερικού κινήτρου και δημιουργία πλάνου
  • Ευθυγράμμιση προσωπικότητας (αξίες, προσωπική ιστορία) με την εικόνα ως υποψήφιος
  • Φυσική παρουσία και γλώσσα του σώματος στη συνέντευξη εργασίας
  • Role play με διαδραστικές πρακτικές υπό την καθοδήγηση της coach

TIME MANAGEMENT

  • Οφέλη καλής και συνέπειες κακής διαχείρισης χρόνου
  • Αιτίες σπατάλης χρόνου
  • Προσωπική οργάνωση και προγραμματισμός
  • Διαχείριση μέσων επικοινωνίας σε σχέση με το χρόνο
  • Διαχείριση συνεργασίας με άλλους σε σχέση με το χρόνο
  • Στρατηγικές Οργάνωσης & Τάξης του Χώρου

STRESS MANAGEMENT

  • Ορισμός άγχους και συμπτώματα
  • Αιτίες δημιουργίας άγχους στον εργασιακό χώρο
  • Εργαλεία της νευρο-επιστήμης για την αντιμετώπιση του άγχους
  • Εργασιακή εξουθένωση και τρόποι πρόληψής της
  • Ορισμός και τύποι συγκρούσεων
  • Αιτίες πρόκλησης συγκρούσεων
  • Συνέπειες συγκρούσεων
  • Τρόποι πρόληψης, αντιμετώπισης και καταστολής του προβλήματος

Χρηματοοικονομικά Υποδείγματα

  • Μαθηματική Κατασκευή Χρηματοοικονομικών Υποδειγμάτων – Προβλέψεις
  • Τραπεζικές Συναρτήσεις στο excel

Χρηματοοικονομική Διοίκηση

  • Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Δεικτών
  • Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις- Μέθοδοι Πρόβλεψης

Θεωρία Παιγνίων και Στρατηγικές Αποφάσεις

  • Μοντέλα Λήψης Αποφάσεων – Στρατηγικές Ισορροπίας

Εσωτερικός Έλεγχος

  • Εισαγωγή στον Εσωτερικό Έλεγχο
  • Διεθνή Πρότυπα για την Επαγγελματική Εφαρμογή του Εσωτερικού Ελέγχου
  • Ο Κώδικας Δεοντολογίας των Εσωτερικών Ελεγκτών
  • Αναγνώριση & Αξιολόγηση Κινδύνων
  • Σχεδιασμός & Διαχερίση της Λειτουργίας του Εσωτερικού Ελέγχου (Αναγνώριση Ελεγκτικού Χώρου, Πρόγραμμα Ελέγχου, Είδη Ελέγχων, Διεξαγωγή Ελέγχου, Εκθέσεις)

Χρηματοοικονομική Λογιστική

  • Εισαγωγή στη Χρηματοοικονομική Λογιστική
  • Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις
  • Χρηματοοικονομική Ανάλυση Λογιστικών Καταστάσεων

Αγορές Χρήματος και Διαχείριση Χαρτοφυλακίου

  • Διαχείριση χαρτοφυλακίου: επισκόπηση – προσέγγιση στις επενδύσεις μέσω διαχείρισης χαρτοφυλακίου, αγορές χρήματος, επενδυτικές κατηγορίες & προιόντα
  • Διαχείριση χαρτοφυλακίου: απόδοση και κίνδυνος (Μέρος 1ο) – υπολογισμός και ερμηνεία βασικών μεθόδων μέτρησης αποδόσεων
  • Διαχείριση χαρτοφυλακίου: απόδοση και κίνδυνος (Μέρος 2ο): συστημικός και μη-συστημικός κίνδυνος, υπολογισμός και ερμηνεία beta, CAPM – capital asset pricing model
  • Διαχείριση χαρτοφυλακίου: βασικές αρχές σχεδιασμού & δημιουργίας: δήλωση επενδυτικής πολιτικής – IPS investment policy statement
  • Διαχείριση χαρτοφυλακίου: πρακτικά παραδείγματα-εργαστήριο

Χρηματοοικονομικά Παράγωγα Προϊόντα

  • Αγορές παραγώγων και εργαλεία: ορισμός παραγώγων, “forwards”, “futures”, “options”, “swaps”
  • Βασικές αρχές τιμολόγησης και αποτίμησης παραγώγων – pricing & valuation
  • Εφαρμογές διαχείρισης κινδύνου μέσω στρατηγικών χρήσης παραγώγων (hedging)

Τραπεζική Οικονομική

Α’ Μέρος

  • Οικονομική Δραστηριότητα & Χρηματοπιστωτικό Σύστημα: Ο Διαμεσολαβητικός Ρόλος των Τραπεζών
  • Τραπεζικές Εργασίες και Προϊόντα-Τραπεζικοί λογαριασμοί
  • Τραπεζικοί Κίνδυνοι: Πιστωτικός Κίνδυνος
  • Το Σύστημα Πιστοδοτήσεων μίας Τράπεζας- Αξιολόγηση της Πιστοληπτικής Ικανότητας
  • Αξιολόγηση Πιστοληπτικής Ικανότητας Ιδιώτη – Εταιρίας: Case Studies (Lab)

B’ Μέρος

  • Τραπεζικό Σύστημα και Κεντρική Τράπεζα
  • Ρύθμιση και Εποπτεία του Χρηματοπιστωτικού Συστήματος
  • Νέο Εποπτικό Πλαίσιο Τραπεζών: Βασιλεία ΙΙ, IFRS 9
  • Διεθνής Τραπεζική και Χρηματοδότηση
  • Η Χρηματοπιστωτική Κρίση του 2008 – Σύγχρονες Προεκτάσεις

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Diploma είναι πιστοποιημένο από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/κης με το Σήμα Ποιότητας Εκπαίδευσης QUALITY TRAINING LABEL Επιπέδου ADVANCE

                                                                                      

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες
ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

Το Premiun Diploma μπορεί να χρηματοδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ – ΛΑΕΚ 0,24% για στελέχη που θα το παρακολουθήσουν μέσω της εταιρείας τους.

ΠΑΡΟΧΕΣ
  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ2 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Το σεμινάριο διεξάγετε στις ΝΕΕΣ μας εγκαταστάσεις δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ (Λ.Συγγρού 68)


Εκδήλωση ενδιαφέροντος