Mini Diploma Retail Management




ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του προγράμματος είναι 48 ώρες διδασκαλίας.


Σκοπός


Το Mini Diploma in Retail Management είναι ένα πρόγραμμα επαγγελματικής εξειδίκευσης που έχει ως στόχο να καταρτίσει και να εκπαιδεύσει φιλόδοξα, δυναμικά στελέχη επιχειρήσεων, οργανισμών, παραγωγικών μονάδων στη θεωρία και στις βασικές πρακτικές της Διοίκησης Επιχειρήσεων Λιανικής, προσφέροντάς τους σύγχρονες, στοχευμένες, εφαρμόσιμες γνώσεις και δεξιότητες στο Management Επιχειρήσεων Λιανικής, προκειμένου να ανελιχθούν και να καταλάβουν θέσεις ευθύνης στη σύγχρονη αγορά εργασίας.


Απευθύνεται


Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εργαζόμενους και ελεύθερους επαγγελματίες.
Παρέχει πρακτικές γνώσεις, τεχνικές και ιδέες για άμεση εφαρμογή στην εργασία.


Εισηγητές


     

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Μελετών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης, μέλος της επιτροπής “Μια νέα Αρχή για τα ΕΠΑΛ” του Υπουργείου Παιδείας, τ. στέλεχος του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ευβοίας, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ιδιωτικών και δημοσίων φορέων, επικεφαλής ενεργειών Marketing του ομίλου ΚΩΣΤΕΑ, πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από το 2003 σε ενότητες που αφορούν διαχείριση, επικοινωνία, διοίκηση ανθρ. δυναμικού, διαπραγματεύσεις, κτλ.
Επικεφαλής ομάδων έργου σε διακρατικές δράσεις ERASMUS+, JUST τα τελευταία 7 έτη. Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου εκπαίδευσης από βρετανικό πανεπιστήμιο. (UEL)

 

Η Σοφία Μπαναγή είναι Life & Wellness Coach.
Οι σπουδές της αφορούν το Coaching, το Mentoring k το Counseling.
Επίσης έχει κάνει σπούδες στην διαιτολογία και είναι πιστοποιημένη εφαρμοστής του 8D pro.
Στόχος της και όραμά της να στηρίζει τους ανθρώπους στις νέες τους Αρχές.

Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Εισηγητής Σεμιναρίων για Πωλήσεις, Νεοφυή Επιχειρηματικότητα, Marketing, Καινοτομία, Management, Project/Time/Stress/Conflict/Change Management, Διαπραγματεύσεις. Διαθέτει 13-ετή εργασιακή εμπειρία σε τμήματα πωλήσεων & μάρκετινγκ πολυεθνικών & μεγάλων ελληνικών εταιρειών με φαρμακευτικά, βιοτεχνολογικά & καταναλωτικά (FMCG) προϊόντα. Σήμερα εργάζεται ως Medical Representative στην εταιρεία Sandoz – Novartis Hellas S.A. Παράλληλα, είναι Pharma Industry Lead Mentor για το project “Career Orientation for Schools” των 100Mentors.com & Απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ).


Δομή Προγράμματος 


Sales

Α. Πωλήσεις – Μέρος 1ο (4 ώρες)

  • Εισαγωγή στην διαδικασία της συμβουλευτικής πώλησης
  • Η συμβουλευτική πώληση και η ενεργός επικοινωνία – Follow up στις πωλήσεις

Β. Πωλήσεις – Μέρος 2ο (4 ώρες)

  • Διαχείριση αντιρρήσεων
  • Τύποι πελατών
  • Cross-Selling και Up-Selling: Ορισμός & Τρόποι Αύξησης των πωλήσεών μας από υπάρχοντες και νέους πελάτες μας – Μια συνολική στρατηγική πωλήσεων.
  • Βασικές αρχές για αποτελεσματικό Cross-Selling και Up-Selling

    Γ. Πωλήσεις – Μέρος 3ο (4 ώρες)

    • Στάδια Αγοραστικής Συμπεριφοράς: Πως μας βοηθούν στην επικοινωνία μας με τους πελάτες μας.
    • Διαχείριση πελατειακής βάσης – CRM
    • Εισπράξεις απαιτήσεων           

    Δ. Πωλήσεις – Μέρος 4ο (4 ώρες)

    • Στρατηγική SOS
    • Αναπαραστάσεις Ρόλων
    • Ανακεφαλαίωση – Καλές πρακτικές – Case studies
Customer Service

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει :

  1. Οι βασικές αρχές στην εξυπηρέτηση πελατών
  2. Οι δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών
  3. Η διαχείριση του πελατών
  4. Επικοινωνία με τους πελάτες
  5. Τα πρότυπα εξυπηρέτησης
  6. Ομάδες εξυπηρέτησης
  7. Η πίστη των πελατών
Project Management

Α. Project Management – Μέρος 1ο (4 ώρες)

Εισαγωγή / Γενική Άποψη του Project Management: Ορισμός – Συστήματα – Βασικά Βήματα
Σχεδιασμός & Προτάσεις για Αποτελεσματικό Project Management
Αποστολή – Στόχοι – Κίνδυνοι ενός Project
Β. Project Management – Μέρος 2ο (4 ώρες)

Η χρήση της WBS για το Σχεδιασμό ενός Project
Χρονοπρογραμματισμός ενός Project
Χρονοπρογραμματισμός των Υπολογισμών
Έλεγχος & Αξιολόγηση ενός Project
Γ. Project Management – Μέρος 3ο (4 ώρες)

Έλεγχος του Έργου μέσω Earned Value Analysis (Ανάλυση Πιστοποιημένης Αξίας)
Διοίκηση Ομάδας Έργου
Εφαρμογή του Project Management στην Επιχείρηση
Ανακεφαλαίωση

Personal Branding

Προσωπική ταυτότητα: Εξοικείωση με τον όρο και ο ρόλος του για την επαγγελματική επιτυχία
Αυτοπροσδιορισμός (Τι, Γιατί και Πώς): Δημιουργία οράματος, εύρεση εσωτερικού κινήτρου και δημιουργία πλάνου
Ευθυγράμμιση προσωπικότητας (αξίες, προσωπική ιστορία) με την εικόνα ως υποψήφιος
Φυσική παρουσία και γλώσσα του σώματος στη συνέντευξη εργασίας
Role play με διαδραστικές πρακτικές υπό την καθοδήγηση της coach


ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 

 

 

 

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες

 

ΠΑΡΟΧΕΣ

 

  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ2 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

 

Tο πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ 0,24% για εργαζομένους επιχειρήσεων.

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

 

Το σεμινάριο διεξάγετε στις ΝΕΕΣ μας εγκαταστάσεις δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ (Λ.Συγγρού 68)

 

 


Εκδήλωση ενδιαφέροντος