Diploma in Secretary Skills



Περιγραφή Προγράμματος


Στις επιχειρήσεις, οι καθημερινές λειτουργίες είναι εξίσου σημαντικές με τα μακροπρόθεσμα σχέδια για το μέλλον. H σταδιοδρομία σε μία επιχείρηση στο δύσκολο και απαιτητικό σημερινό περιβάλλον απαιτεί εξέλιξη, εξειδίκευση και πρακτική γνώση.

Διαχρονικά αλλά ειδικά στις σημερινές επιχειρήσεις, η θέση της Γραμματέως αποτελεί κομβική θέση σε κάθε επιχείρηση.
Οι αρμοδιότητες αλλά και οι δεξιότητες που απαιτούνται συνεχώς αυξάνονται ειδικά στο σημερινό e-περιβάλλον.
Οι γνώσεις που παραδοσιακά ήταν αρκετές σήμερα είναι απλά η βάση.
Digital Marketing, γνώση ERP προγραμμάτων αλλά και δεκάδες ηλεκτρονικές εφαρμογές θεωρούνται προ απαιτούμενα για μία επιτυχημένη Γραμματέα σήμερα.
Έχοντας εκπαιδεύσει στελέχη πολλών Ελληνικών Επιχειρήσεων σε όλους τους κλάδους της Ελληνικής Οικονομίας, διαπιστώνουμε καθημερινά το κενό που υπάρχει στην εξεύρεση Στελεχών με γνώσεις πρακτικές, δεξιότητες σε πολλά επίπεδα που θα μπορούν άμεσα να καλύψουν τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης.

Γι’  αυτόν τον λόγο το IST College δημιούργησε και συνεχώς εξελίσσει και ανανεώνει το μοναδικό Diploma in Secretary Skills που έρχεται να καλύψει το κενό της πρακτικής, εξειδικευμένης και Πιστοποιημένης γνώσης που είναι συμβατή με τις ανάγκες της αγοράς.

Ο βασικός πυρήνας του προγράμματος αφορά την απόκτηση όλων εκείνων των γνώσεων θεωρητικών και πρακτικών αλλά και η απόκτηση δεξιοτήτων που είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με το επάγγελμα.

Το πρόγραμμα θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους, να ενισχύσουν την θέση τους στην επιχείρηση τους, ούτως ώστε να εξελιχθούν αλλά και θα “γεμίσει” δεξιότητες και γνώσεις όλους όσοι θέλουν να εργαστούν στον χώρο των επιχειρήσεων.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκτήσει πρακτικές γνώσεις σχετικά με

  • Τον ρόλο και τα καθήκοντα μιας σύγχρονης Γραμματέως
  • Την διαχείριση προϊσταμένων – συναδέλφων και υφισταμένων
  • Την εύρυθμη διασύνδεση μεταξύ των τμημάτων
  • Την διαχείριση εμπιστευτικών πληροφοριών της επιχείρησης
  • Την οργάνωση γραφείου
  • Την αρχειοθέτηση
  • Την οργάνωση και διαχείριση συναντήσεων και συσκέψεων
  • Την εμπορική και ηλεκτρονική αλληλογραφία
  • Την διοργάνωση εταιρικών εκδηλώσεων
  • Την εκμάθηση τυφλού συστήματος πληκτρολόγησης

Εκτός όμως από όλα τα παραπάνω οι συμμετέχουσες θα εκπαιδευτούν και θα αποκτήσουν δεξιότητες στην

  • Διαχείριση του Ανθρώπινου Δυναμικού (Human Recourses Management)
  • Καλύτερη διαχείριση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης των συμμετεχόντων.
  • Εκμετάλλευση και Διαχείριση του χρόνου και του άγχους (Time & Stress Management)
  • Διαχείριση συγκρούσεων στον εργασιακό χώρο (Conflict Management)
  • Αποτελεσματικότερη Επικοινωνία (Communication Skills)
  • Αλλά και στην καλλιέργεια των Δημοσίων Σχέσεων (Public Relations)

Όμως δεν σταματούν εδώ οι παροχές.

Με την ολοκλήρωση της εγγραφής αποκτάτε ατομικούς κωδικούς πρόσβασης στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα, στην οποία έχετε διαθέσιμα και βιντεοσκοπημένα τα μαθήματα για να τα δείτε ακόμη και από το κινητό σας, όσες φορές το επιθυμείτε μέχρι την αποφοίτηση σας, ενώ μπορείτε τα e-book με το υλικό και τις σημειώσεις να τα κατεβάσετε και να τα κρατήσετε και αφού αποφοιτήσετε.

Σε συνδυασμό με τα επαναληπτικά e-tests που έχουν φτιάξει οι εισηγητές καθώς και με την δυνατότητα επικοινωνίας μαζί τους και εκτός μαθήματος κάνουν το Diploma in Secretary Skills του IST College το πληρέστερο, οικονομικότερο και πιο πρακτικό της αγοράς.

Όλα αυτά τα στοιχεία, οι διαδικασίες υλοποίησης του Diploma, η ποιότητα της ύλης και η επάρκεια των εισηγητών ώθησαν την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου να πιστοποιήσει το Diploma με τον ανώτερο βαθμό πιστοποίησης Quality Training Label επιπέδου Advance.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η Διάρκεια του Σεμιναρίου είναι συνολικά 132 ώρες.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Diploma είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του , τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα QualityTrainingLabel επιπέδου Advanced από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης.


Σκοπός


Το σεμινάριο στοχεύει στην θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση Γραμματέων σε θέματα γραμματειακής υποστήριξης αλλά και συμμετεχόντων που θέλουν να αλλάξουν επαγγελματικό προσανατολισμό και να στραφούν προς το ενδιαφέρον αυτό αντικείμενο.
Μέσα από την διαδικασία υλοποίησης του προγράμματος, η συμμετέχουσα θα λάβει όλη την θεωρητική γνώση που χρειάζεται μία γραμματέας για να μπορέσει να καλλιεργήσει δεξιότητες που είναι απολύτως απαραίτητες στο σημερινό απαιτητικό εργασιακό περιβάλλον.
Παράλληλα θα εξασκηθούν πρακτικά σε ατομικό υπολογιστή και θα μάθουν όλες εκείνες τις εφαρμογές που είναι απαραίτητες σήμερα που όλα ψηφιοποιούνται καθώς επίσης και εντελώς ΔΩΡΕΑΝ θα παρακολουθήσουν μέσα από τον Υπολογιστή ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκμάθησης Τυφλού Συστήματος Πληκτρολόγησης.


Απευθύνεται


Το Diploma απευθύνεται σε Γραμματείς αλλά και σε όσες θα ήθελαν να ασχοληθούν με τη θέση της Γραμματέως,Απευθύνεται σε Διοικητικά στελέχη και υπάλληλους οργανισμών, επιχειρήσεων, του Ιδιωτικού & Δημόσιου τομέα, και σε όσους θέλουν ν αλλάξουν επαγγελματικό προσανατολισμό.


Εισηγητές


Η Κατερίνα Γκαγκάκη είναι Επικοινωνιολόγος.
Από την αρχή της επαγγελματικής της πορείας έχει εργαστεί ως Διευθύντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων σε πολυεθνικούς και ελληνικούς οργανισμούς, αναλαμβάνοντας τη δημιουργία και τη διαχείριση της εικόνας εταιριών, ΜΚΟ, προϊόντων και φυσικών προσώπων. Σήμερα δραστηριοποιείται ως ανεξάρτητη Σύμβουλος Διαχείρισης Εικόνας σε εταιρίες στην Ελλάδα, τη Μεγάλη Βρετανία και την Κύπρο και ως ραδιοφωνική παραγωγός.

Η Δήμητρα Μπαλτούνα είναι επαγγελματίας Εταιρικής Επικοινωνίας με πολυετή εμπειρία στο πεδίο της Στρατηγικής Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων κι εξειδικευμένη στους τομείς Διοίκησης, Event Management, ΜΜΕ & Marketing. Έχει εργαστεί στον κλάδο του πολιτισμού, της άθλησης και της υγείας, της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης, της δημοσιογραφίας κι έχει έντονη εθελοντική δράση.

 

 

Η Βαλεντίνα Κόρδη είναι Προπονήτρια Υψηλής Απόδοσης και Τρόπου Σκέψης (Mindset & High Performance Coach) για επιχειρηματίες, στελέχη και ομάδες εργασίας. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο στο Human Resource Management και εξειδικεύτηκε στο Strategic Intervention Coaching, στη σχολή Robbins-Madanes Training του Antony Robbins, στην Αμερική, ενώ έχει πάνω από 15 χρόνια εμπειρία, ως στέλεχος επιχειρήσεων στην στρατολόγηση και επιλογή προσωπικού καθώς και στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των εργαζομένων

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Μελετών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης, μέλος της επιτροπής “Μια νέα Αρχή για τα ΕΠΑΛ” του Υπουργείου Παιδείας, τ. στέλεχος του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ευβοίας, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ιδιωτικών και δημοσίων φορέων, επικεφαλής ενεργειών Marketing του ομίλου ΚΩΣΤΕΑ, πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από το 2003 σε ενότητες που αφορούν διαχείριση, επικοινωνία, διοίκηση ανθρ. δυναμικού, διαπραγματεύσεις, κτλ.
Επικεφαλής ομάδων έργου σε διακρατικές δράσεις ERASMUS+, JUST τα τελευταία 7 έτη. Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου εκπαίδευσης από βρετανικό πανεπιστήμιο. (UEL)

Ο Νεκτάριος Ζήσης δραστηριοποιείται στο χώρο του φαρμακείου 15 χρόνια έχοντας διατελέσει Διευθυντής Πωλήσεων & Εμπορικός Διευθυντής σε εμπορικές εταιρείες, ενώ πλέον βρίσκεται στο Δίκτυο Φαρμακείων ADVANCE PHARMACIES SA ως Εκπαιδευτής & Σύμβουλος Επιχειρήσεων καθώς επίσης και βασικός συνεργάτης του IST College.
Είναι ομιλητής σε φαρμακευτικά συνέδρια, αρθρογράφος σε περιοδικό υγείας (Pharmacymanagement) και εκπαιδευτής σε ενδοεταιρικά σεμινάρια, σε μεγάλες εταιρείες, όπως ο Vardas, Bread Factory, Natura Pharm, Laser4Myopia κ.α.

Στιγμή ορόσημο στην καριέρα του αποτελεί η πρόσφατη πιστοποίησή του από τον Παγκόσμιο Οργανισμό του John Maxwell (διεθνώς αναγνωρισμένος ειδικός ηγεσίας, ομιλητής και συγγραφέας, βραβευμένος από το A.M.A ⃰ ως κορυφαίος σε θέματα ηγεσίας) ως Ομιλητής , Εκπαιδευτής & Coach . Αξίζει να σημειωθεί ότι μόλις δύο έχουν λάβει τη διάκριση αυτή στην Ελλάδα. ⃰ (American Management Association)
Εξειδικεύεται σε θέματα, Ηγεσίας, Επικοινωνίας, Επίτευξης στόχων, Τεχνικών πωλήσεων και Ομαδικού πνεύματος. Όντας ιδιαίτερα μεταδοτικός, αυτό που χαρακτηρίζει τις εκπαιδεύσεις του είναι η δομή και η εστίαση στον στόχο και το αποτέλεσμα, κάτι που αναγνωρίζεται κατά κοινή ομολογία από το εκάστοτε κοινό.

Η Σοφία Μπαναγή είναι Life & Wellness Coach.
Οι σπουδές της αφορούν το Coaching, το Mentoring k το Counseling.
Επίσης έχει κάνει σπούδες στην διαιτολογία και είναι πιστοποιημένη εφαρμοστής του 8D pro.
Στόχος της και όραμά της να στηρίζει τους ανθρώπους στις νέες τους Αρχές.

 

 

Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Εισηγητής Σεμιναρίων για Πωλήσεις, Νεοφυή Επιχειρηματικότητα, Marketing, Καινοτομία, Management, Project/Time/Stress/Conflict/Change Management, Διαπραγματεύσεις. Διαθέτει 13-ετή εργασιακή εμπειρία σε τμήματα πωλήσεων & μάρκετινγκ πολυεθνικών & μεγάλων ελληνικών εταιρειών με φαρμακευτικά, βιοτεχνολογικά & καταναλωτικά (FMCG) προϊόντα. Σήμερα εργάζεται ως Medical Representative στην εταιρεία Sandoz – Novartis Hellas S.A. Παράλληλα, είναι Pharma Industry Lead Mentor για το project “Career Orientation for Schools” των 100Mentors.com & Απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ).

 

 

Ο Ιωάννης Δρίβας είναι Υποψήφιος Διδάκτορας στο Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (M.Phil) στην Διαχείριση Συστημάτων Πληροφόρησης από το τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών & Τεχνολογίας Πληροφοριών του Linnaeus University της Σουηδίας (M.Phil in Information Systems | Department of Computer Science and Information Technology). Είναι μέλος του Εργαστηρίου Διαχείρισης της Πληροφορίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής ενώ τα τρέχοντα ερευνητικά του ενδιαφέροντα σχετίζονται με την εξόρυξη και ανάλυση δεδομένων χρήσης διαδικτύου (Web Mining & Analytics) καθώς και την Προγνωστική Μοντελοποίηση.


Δομή Προγράμματος


Γραμματέας Διοίκησης / 1ο μάθημα

Γνωριμία – Ερωτηματολόγιο
Επαγγελματικό Περίγραμμα & Επίπεδα Επαγγελματικής Ιεραρχίας
Θεσμοθέτηση του επαγγέλματος
Δεοντολογία & Ηθική
Ο ρόλος, τα καθήκοντα
Τομείς υποστήριξης
Τομείς υποστήριξης
Δεξιότητες, Ικανότητες
Τι θα σε κάνει να ξεχωρίσεις
Η αναγκαιότητα της κριτικής σκέψης
Το μοντέλο A.F.I.E.
Η γραμματέας ως η κορυφή της ανάποδης πυραμίδας
Αρχές Διοίκησης Οργανισμών
Η αρχή του διαχωρισμού των ρόλων
Η αρχή της ενότητας της εξουσίας
Η αρχή της ατομικής ευθύνης
Η αρχή της αντιστοιχίας εξουσίας κι ευθύνης
Η αρχή της αξιοκρατικής μεταχείρισης του προσωπικού
Η αρχή της συμμετοχής του προσωπικού στη λήψη αποφάσεων
Open Management
Ο Διευθυντής ως διαχειριστής εξελισσόμενου έργου
Η συνεργασία της Γραμματέως με τον Προϊστάμενο της
Τύποι προϊσταμένων
Ο προϊστάμενος σας κι εσείς
Διαχείριση προϊσταμένου
Βελτίωση προγραμματισμού προϊσταμένου
The boss behind the boss

Γραμματέας Διοίκησης / 2ο μάθημα
  • Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
    • Η γραμματέας ως διαχειρίστρια ανθρώπων
    • Η γραμματέας και οι άλλοι εργαζόμενοι
    • Οι άλλοι εργαζόμενοι κι εσείς
  • Διαχείριση εσωτερικής κρίσης
    • Διαχείριση διαφωνιών & συγκρούσεων
    • Διαπραγματευτικές λύσεις
    • Διαχείριση ψιθύρων και διαδόσεων
    • Διαχείριση εμπιστευτικότητας πληροφοριών
  • Διαχείριση χρόνου
    • Στόχοι
    • Καθημερινή ρουτίνα
    • Σημαντικά κι επείγοντα
    • Η ορθή διαχείριση τεσσάρων ειδών εργασίας
    • Διαχείριση χρόνου και τεχνολογίας
    • Βασικοί κανόνες
    • Πότε και πως λέμε Όχι
  • Οργάνωση και Διαχείριση Συναντήσεων – Εκδηλώσεων, Οργάνωση συσκέψεων
    • Είδη συναντήσεων
    • Προετοιμασία
    • Βασικές εργασίες συνάντησης
    • Καταγραφή πρακτικών
  • Στρατηγικός σχεδιασμός
  • Διαδικασία λήψης αποφάσεων
  • Αξιολόγηση αναγκών
  • Επισκόπηση γενικού περιβάλλοντος
  • Δημόσιες Σχέσεις

Γραμματέας Διοίκησης / 3ο μάθημα

Επικοινωνία
Τρόποι και είδη επικοινωνίας
Βασικές αρχές επικοινωνίας
Τα 7 C’s της αποτελεσματικής επικοινωνίας
Επιχειρησιακή επικοινωνία
Έντυπη επικοινωνία
Τηλεφωνική επικοινωνία
Ηλεκτρονική επικοινωνία
Γλώσσα του σώματος
Τα ναι και τα όχι της επικοινωνίας
Υποδοχή επισκεπτών
Διαχείριση δύσκολων καταστάσεων
Διαχείριση στρες
Συναισθηματική Νοημοσύνη
Νευρογλωσσικός προγραμματισμός

Οργάνωση Γραφείου - Αρχειοθέτηση

Α ΜΕΡΟΣ

  • Οργάνωση Γραφείου
    • Ορισμός – Σκοπός – Έννοια
    • Δραστηριότητες
    • Προγραμματισμός δραστηριοτήτων – Η θεωρία O.O.D.A.
    • Κατηγοριοποίηση εργασιών
    • Μηχανοργάνωση
    • Συντονισμός με άλλες μονάδες
  • Ορθολογική οργάνωση χώρου
    • Οριοθέτηση σύγχρονου γραφείου
    • Σχεδιασμός χώρων εργασίας
    • Διάταξη – αξιοποίηση χώρου – Εργονομία
    • Επίπλωση – Εξοπλισμός – Αυτοματισμός γραφείου
    • Σχεδιασμός διαφυγής – διάσωσης κι εξόδων κινδύνου
    • Προδιαγραφές ασφαλείας και υγείας
  • Μελέτη σκοπιμότητας

Β ΜΕΡΟΣ

  • Οργάνωση γραφείου – β’ μέρος
  • Αρχειοθέτηση
    • Έννοια αρχείου
    • Συστήματα αρχειοθέτησης
    • Δημιουργία αρχείου
    • Προτεινόμενα αρχεία επιχείρησης
    • Ταξινόμηση – Ταξιθέτηση
    • Κανόνες αρχειοθέτησης
    • Εκκαθάριση αρχείου
    • Αρχείο εμπιστευτικών πληροφοριών
    • Ηλεκτρονική αρχειοθέτηση
      • Διαχείριση αποθεμάτων
    • Είδη αποθεμάτων
    • Κόστος διαχείρισης
    • Συστήματα διαχείρισης αποθεμάτων
      • Νέα εργαλεία διοίκησης και προγραμματισμού
    • Τύποι διαγραμμάτων

Εμπορική Αλληλογραφία & E-mail
  • Αλληλογραφία
    • Βασικές αρχές γραπτής επικοινωνίας
    • Αλληλογραφία
    • Διακρίσεις αλληλογραφίας
    • Εμπορική αλληλογραφία
    • Email
  • Σύνταξη επαγγελματικών επιστολών
    • Παραγωγή επικοινωνιακού λόγου
    • Είδη επιστολών
    • Τα μέρη της επιστολής
  • Δημοσιογραφική γραφή
    • Δελτίο Τύπου
      • Δημιουργική γραφή
    • Οι Σαράντα κανόνες καλής γραφής

Apps for Secretary - Πρακτική Άσκηση σε Υπολογιστή
  • Χρήση G-MAIL & GOOGLE CALENDAR
  • Χρήση προγραμμάτων ελέγχου ορθογραφίας και μετάφρασης
  • Χρήση Eργαλείων Μετάφρασης: SYSTRAN – GOOGLE TRANSLATE -WORLD LINGO TRANSLATE
  • Online υπηρεσία μετατροπής αρχείων
  • Κρυπτογράφηση Αρχείων & Φακέλων
  • Μεταφορά μεγάλων αρχείων με WETRANSFER & DROPBOX
  • Διαθεσιμότητα γραφείου από οπουδήποτε, απομακρυσμένη πρόσβαση και Online Office,Τηλεδιασκέψεις
  • Skype – Team Viewer – Google Drive
  • Χρήση κωδικών (passwords) και Ηλεκτρονική υπογραφή
  • Χρήση Μηχανών Αναζήτησης
  • Τυφλό Σύστημα Πληκτρολόγησης online (10 μαθήματα)

Τυφλό Σύστημα Πληκτρολόγησης

Τυφλό Σύστημα Πληκτρολόγησης online (10 μαθήματα)

Το IST College σας παρέχει την εφαρμογή με την οποία μπορείτε στους δικούς σας χρόνους να τελειοποιήσετε την γνώση σας στο Τυφλό Σύστημα Πλήκτρολόγησης.

Public Relations

 

  • Ορισμοί Δημοσίων Σχέσεων, Στόχος, Λειτουργίες, Κώδικας Δεοντολογίας
  • Προσόντα και ικανότητες των επαγγελματιών Δημοσίων Σχέσεων
  • Εταιρική παρουσία
  • Οι Δημόσιες Σχέσεις «ενάντια» όλων
  • Ενδοεταιρικές ΔΣ
  • Πως ξεκίνησαν όλα
  • Επικοινωνία: κορωνίδα των ΔΣ
  • Οι άνθρωποι και οι φορείς των ΔΣ
  • Αντιμετώπιση κρίσεων
  • Πλάνο Δημοσίων Σχέσεων και εφαρμογή
  • ΜΜΕ & ΔΣ
  • Δημόσιος βίος & ΔΣ
  • ΔΣ δημόσιων προσώπων
  • Εταιρικές εκδηλώσεις
  • Case studies

Communication Skills & Body Language
  • Η σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας – Μοντέλα επικοινωνίας
  • Κατανόηση συντελεστών επικοινωνίας
  • Στυλ επικοινωνίας
  • Αποτελεσματική αποστολή μηνυμάτων επικοινωνίας (λεκτική & μη λεκτική επικοινωνία, αρνητικό και θετικό feedback)
  • Γλώσσα του σώματος
  • Προφορικές παρουσιάσεις
  • Γραπτή επικοινωνία
  • Αποτελεσματική λήψη μηνυμάτων επικοινωνίας (ενεργή ακρόαση, παράφραση, ερωτήσεις, λήψη feedback)

Human Resources Management

Α. Περιεχόμενο και λειτουργίες (4 ώρες):

            Ανάλυση αναγκών
            Προγραμματισμός ανθρώπινου δυναμικού
            Εντοπισμός και προσέλκυση προσωπικού
            Αμοιβές και κίνητρα εργαζομένων

Β. Επιλογή και ενσωμάτωση νέου προσωπικού στην επιχείρηση(4 ώρες):

            Η σημασία της εταιρικής κουλτούρας ώς ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
            Εκπαίδευση
            Παρακίνηση

Γ. Εργασιακές σχέσεις (4 ώρες):

            Εσωτερικός ανταγωνισμός
            Σημασία και αξία της εμπιστοσύνης
            Σημασία και αξία της αφοσίωσης

Δ. Αξιολόγηση προσωπικού  (4 ώρες)

            Μέθοδοι αξιολόγησης
            Διεθνής εμπειρία

Corporate Coaching

Δομή και ενότητες του σεμιναρίου

Wellbeing στον πυρήνα της εταιρικής συνείδησης.
Πόσο φιλικό είναι το εργασιακό περιβάλλον;
Πώς αντιλαμβάνεται ο κάθε υπάλληλος τον εαυτό του μέσα σε αυτό;
Πώς οργανώνει την μέρα του;
Πώς επικοινωνεί μέσα στο εργασιακό περιβάλλον και γιατί;

Ερωτήσεις κλειδιά

Γιατί είναι απαραίτητο το ευζήν / wellbeing στις επιχειρήσεις;
Πως αποτιμάται οικονομικά η διατήρηση των υπαλλήλων και στελεχών
Τι σημαίνει για την παραγωγικότητα της εταιρείας ένας υπάλληλος που νιώθει ευεξία
Σύνδεση ευημερίας ανθρώπινου δυναμικού με την ανθεκτικότητα ενός οργανισμού (εταιρείας)

Personal Branding
  • Προσωπική ταυτότητα: Εξοικείωση με τον όρο και ο ρόλος του για την επαγγελματική επιτυχία
  • Αυτοπροσδιορισμός (Τι, Γιατί και Πώς): Δημιουργία οράματος, εύρεση εσωτερικού κινήτρου και δημιουργία πλάνου
  • Ευθυγράμμιση προσωπικότητας (αξίες, προσωπική ιστορία) με την εικόνα ως υποψήφιος
  • Φυσική παρουσία και γλώσσα του σώματος στη συνέντευξη εργασίας
  • Role play με διαδραστικές πρακτικές υπό την καθοδήγηση της coach

Project Management

Α. Project Management – Μέρος 1ο (4 ώρες)

Εισαγωγή / Γενική Άποψη του Project Management: Ορισμός – Συστήματα – Βασικά Βήματα
Σχεδιασμός & Προτάσεις για Αποτελεσματικό Project Management
Αποστολή – Στόχοι – Κίνδυνοι ενός Project

Β. Project Management – Μέρος 2ο (4 ώρες)

Η χρήση της WBS για το Σχεδιασμό ενός Project
Χρονοπρογραμματισμός ενός Project
Χρονοπρογραμματισμός των Υπολογισμών
Έλεγχος & Αξιολόγηση ενός Project

Γ. Project Management – Μέρος 3ο (4 ώρες)

Έλεγχος του Έργου μέσω Earned Value Analysis (Ανάλυση Πιστοποιημένης Αξίας)
Διοίκηση Ομάδας Έργου
Εφαρμογή του Project Management στην Επιχείρηση
Ανακεφαλαίωση

Conflict Management
  • Ορισμός και τύποι συγκρούσεων
  • Αιτίες πρόκλησης συγκρούσεων
  • Συνέπειες συγκρούσεων
  • Τρόποι πρόληψης, αντιμετώπισης και καταστολής του προβλήματος

Time & Stress Management

TIME MANAGEMENT

Οφέλη καλής και συνέπειες κακής διαχείρισης χρόνου
Αιτίες σπατάλης χρόνου
Προσωπική οργάνωση και προγραμματισμός
Διαχείριση μέσων επικοινωνίας σε σχέση με το χρόνο
Διαχείριση συνεργασίας με άλλους σε σχέση με το χρόνο
Στρατηγικές Οργάνωσης & Τάξης του Χώρου

STRESS MANAGEMENT

Ορισμός άγχους και συμπτώματα
Αιτίες δημιουργίας άγχους στον εργασιακό χώρο
Εργαλεία της νευρο-επιστήμης για την αντιμετώπιση του άγχους
Εργασιακή εξουθένωση και τρόποι πρόληψής της

Change Management

Ορισμός αλλαγής & τύποι – Τι είναι η διαχείριση αλλαγής;
Εμπόδια στην αλλαγή και αντιμετώπισή τους
Μοντέλα αποτελεσματικής διαχείρισης της αλλαγής
Στρατηγική επικοινωνίας της αλλαγής
Η Αλλαγή σαν μέσο επιβίωσης και ανάπτυξης
Η ανάγκη των οργανισμών για να αλλάξουν
Οι δυνάμεις υποστήριξης
Οι φάσεις της διαδικασίας αλλαγής
Ο ρόλος της ηγεσίας:
Η δημιουργία της καθοδηγητικής ομάδας
Η σύνθεση της ομάδας
Τα χαρακτηριστικά της



ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 

 

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες

 

ΠΑΡΟΧΕΣ

 

  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Extra υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ2 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)

 

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

 

 

Το Diploma είναι πιστοποιημένο από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/κης με το Σήμα Ποιότητας Εκπαίδευσης QUALITY TRAINING LABEL Επιπέδου ADVANCE με κωδικό QTL-CERT-008-020

 

 

 

 

 

ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

 

Tο πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ 0,24% για εργαζομένους επιχειρήσεων.

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

 

Το σεμινάριο διεξάγετε στις ΝΕΕΣ μας εγκαταστάσεις δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ (Λ.Συγγρού 68)

 

 


Εκδήλωση ενδιαφέροντος