Diploma in Secretary Skills



ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η Διάρκεια του Σεμιναρίου είναι συνολικά 120 ώρες.


ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Diploma είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του , τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα Quality Training Label επιπέδου Advance από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης


Σκοπός


To ολοκληρωμένο αυτό πρόγραμμα έχει σκοπό να εξοπλίσει την σημερινή Γραμματέα, που αποτελεί σημείο αναφοράς σε μία επιχείρηση, με όλε τις δεξιότητες και τις γνώσεις με τις οποίες θα μπορεί να ανταποκριθεί στις αυξημένες ευθύνες της θέσης της.

Παράλληλα, οι συμμετέχοντες θα προετοιμαστούν προκειμένου να πιστοποιηθούν από την ACTA του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης αποκτώντας έτσι ένα Diploma με το οποίο θα ξεχωρίσετε.


Απευθύνεται


Το Diploma απευθύνεται σε Γραμματείς αλλά και σε όσες θα ήθελαν να ασχοληθούν με τη θέση της Γραμματέως,Απευθύνεται σε Διοικητικά στελέχη και υπάλληλους οργανισμών, επιχειρήσεων, του Ιδιωτικού & Δημόσιου τομέα, και σε όσους θέλουν ν αλλάξουν επαγγελματικό προσανατολισμό.


Εισηγητές


Γκαγκάκη Κατερίνα

Η Κατερίνα Γκαγκάκη είναι Επικοινωνιολόγος. 
Από την αρχή της επαγγελματικής της πορείας έχει εργαστεί ως Διευθύντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων σε πολυεθνικούς και ελληνικούς οργανισμούς, αναλαμβάνοντας τη δημιουργία και τη διαχείριση της εικόνας εταιριών, ΜΚΟ, προϊόντων και φυσικών προσώπων. Σήμερα δραστηριοποιείται ως ανεξάρτητη Σύμβουλος Διαχείρισης Εικόνας  σε εταιρίες στην Ελλάδα, τη Μεγάλη Βρετανία και την Κύπρο και ως ραδιοφωνική παραγωγός.


Η Δήμητρα Μπαλτούνα είναι επαγγελματίας Εταιρικής Επικοινωνίας με πολυετή εμπειρία στο πεδίο της Στρατηγικής Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων κι εξειδικευμένη στους τομείς Διοίκησης, Event Management, ΜΜΕ & Marketing. Έχει εργαστεί στον κλάδο του πολιτισμού, της άθλησης και της υγείας, της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης, της δημοσιογραφίας κι έχει έντονη εθελοντική δράση.

Η Βαλεντίνα Κόρδη είναι Προπονήτρια Υψηλής Απόδοσης και Τρόπου Σκέψης (Mindset & High Performance Coach) για επιχειρηματίες, στελέχη και ομάδες εργασίας. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο στο Human Resource Management και εξειδικεύτηκε στο Strategic Intervention Coaching, στη σχολή Robbins-Madanes Training του Antony Robbins, στην Αμερική, ενώ έχει πάνω από 15 χρόνια εμπειρία, ως στέλεχος επιχειρήσεων στην στρατολόγηση και επιλογή προσωπικού καθώς και στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των εργαζομένων

Η Δέσποινα Ντάϊκου είναι Υποψήφια Διδάκτωρ – Επιστημονικός Συνεργάτης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου και Τραπεζικό Στέλεχος.

Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Εισηγητής Σεμιναρίων για Πωλήσεις, Νεοφυή Επιχειρηματικότητα, Marketing, Καινοτομία, Management, Project/Time/Stress/Conflict/Change Management, Διαπραγματεύσεις. Διαθέτει 13-ετή εργασιακή εμπειρία σε τμήματα πωλήσεων & μάρκετινγκ πολυεθνικών & μεγάλων ελληνικών εταιρειών με φαρμακευτικά, βιοτεχνολογικά & καταναλωτικά (FMCG) προϊόντα. Σήμερα εργάζεται ως Medical Representative στην εταιρεία Sandoz – Novartis Hellas S.A. Παράλληλα, είναι Pharma Industry Lead Mentor για το project “Career Orientation for Schools” των 100Mentors.com & Απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ).

Ο Δρ. Πέτρος Βιολάκης είναι Λέκτορας στο προπτυχιακό και μεταπτυχιακό πρόγραμμα του South Wales, στην Ελλάδα (IST College), είναι εταίρος στο Εργαστήριο Στρατηγικής Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης του τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς και παράλληλα Διευθυντής Ερευνών στο Κέντρο Διεθνών Στρατηγικών Αναλύσεων (ΚΕΔΙΣΑ). Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος (PhD) στην Πολιτική Επιστήμη από το Πανεπιστήμιο του Έξετερ (Ηνωμένο Βασίλειο), μεταπτυχιακού διπλώματος (MA) στις Διεθνείς Σχέσεις από το Πανεπιστήμιο Ιντιανάπολις (ΗΠΑ), μεταπτυχιακού στη διοίκηση επιχειρήσεων (ΜΒΑ) με κατεύθυνση Μάρκετινγκ και προπτυχιακού (BSc) στην Πληροφορική από το πανεπιστήμιο του Χερτφορντσαϊρ (Ηνωμένο Βασίλειο).


Δομή Προγράμματος – 1ο Μέρος (Secretary Skills)


Α ΜΕΡΟΣ

  • Γνωριμία – Ερωτηματολόγιο
  • Επαγγελματικό Περίγραμμα & Επίπεδα Επαγγελματικής Ιεραρχίας
  • Θεσμοθέτηση του επαγγέλματος
  • Δεοντολογία & Ηθική
  • Ο ρόλος, τα καθήκοντα
    • Τομείς υποστήριξης
  • Τομείς υποστήριξης
  • Δεξιότητες, Ικανότητες
    • Τι θα σε κάνει να ξεχωρίσεις
    • Η αναγκαιότητα της κριτικής σκέψης
    • Το μοντέλο A.F.I.E.
    • Η γραμματέας ως η κορυφή της ανάποδης πυραμίδας
  • Αρχές Διοίκησης Οργανισμών
    • Η αρχή του διαχωρισμού των ρόλων
    • Η αρχή της ενότητας της εξουσίας
    • Η αρχή της ατομικής ευθύνης
    • Η αρχή της αντιστοιχίας εξουσίας κι ευθύνης
    • Η αρχή της αξιοκρατικής μεταχείρισης του προσωπικού
    • Η αρχή της συμμετοχής του προσωπικού στη λήψη αποφάσεων
  • Open Management
  • Ο Διευθυντής ως διαχειριστής εξελισσόμενου έργου
  • Η συνεργασία της Γραμματέως με τον Προϊστάμενο της
    • Τύποι προϊσταμένων
    • Ο προϊστάμενος σας κι εσείς
    • Διαχείριση προϊσταμένου
    • Βελτίωση προγραμματισμού προϊσταμένου
    • The boss behind the boss

Β ΜΕΡΟΣ

  • Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
    • Η γραμματέας ως διαχειρίστρια ανθρώπων
    • Η γραμματέας και οι άλλοι εργαζόμενοι
    • Οι άλλοι εργαζόμενοι κι εσείς
  • Διαχείριση εσωτερικής κρίσης
    • Διαχείριση διαφωνιών & συγκρούσεων
    • Διαπραγματευτικές λύσεις
    • Διαχείριση ψιθύρων και διαδόσεων
    • Διαχείριση εμπιστευτικότητας πληροφοριών
  • Διαχείριση χρόνου
    • Στόχοι
    • Καθημερινή ρουτίνα
    • Σημαντικά κι επείγοντα
    • Η ορθή διαχείριση τεσσάρων ειδών εργασίας
    • Διαχείριση χρόνου και τεχνολογίας
    • Βασικοί κανόνες
    • Πότε και πως λέμε Όχι
  • Οργάνωση και Διαχείριση Συναντήσεων – Εκδηλώσεων, Οργάνωση συσκέψεων
    • Είδη συναντήσεων
    • Προετοιμασία
    • Βασικές εργασίες συνάντησης
    • Καταγραφή πρακτικών
  • Στρατηγικός σχεδιασμός
  • Διαδικασία λήψης αποφάσεων
  • Αξιολόγηση αναγκών
  • Επισκόπηση γενικού περιβάλλοντος
  • Δημόσιες Σχέσεις

Γ ΜΕΡΟΣ

  • Επικοινωνία
    • Τρόποι και είδη επικοινωνίας
    • Βασικές αρχές επικοινωνίας
    • Τα 7 C’s της αποτελεσματικής επικοινωνίας
    • Επιχειρησιακή επικοινωνία
    • Έντυπη επικοινωνία
    • Τηλεφωνική επικοινωνία
    • Ηλεκτρονική επικοινωνία
    • Γλώσσα του σώματος
    • Τα ναι και τα όχι της επικοινωνίας
  • Υποδοχή επισκεπτών
  • Διαχείριση δύσκολων καταστάσεων
  • Διαχείριση στρες
  • Συναισθηματική Νοημοσύνη
  • Νευρογλωσσικός προγραμματισμός

Α ΜΕΡΟΣ

  • Οργάνωση Γραφείου
    • Ορισμός – Σκοπός – Έννοια
    • Δραστηριότητες
    • Προγραμματισμός δραστηριοτήτων – Η θεωρία O.O.D.A.
    • Κατηγοριοποίηση εργασιών
    • Μηχανοργάνωση
    • Συντονισμός με άλλες μονάδες
  • Ορθολογική οργάνωση χώρου
    • Οριοθέτηση σύγχρονου γραφείου
    • Σχεδιασμός χώρων εργασίας
    • Διάταξη – αξιοποίηση χώρου – Εργονομία
    • Επίπλωση – Εξοπλισμός – Αυτοματισμός γραφείου
    • Σχεδιασμός διαφυγής – διάσωσης κι εξόδων κινδύνου
    • Προδιαγραφές ασφαλείας και υγείας
  • Μελέτη σκοπιμότητας

Β ΜΕΡΟΣ

  • Οργάνωση γραφείου – β’ μέρος
  • Αρχειοθέτηση
    • Έννοια αρχείου
    • Συστήματα αρχειοθέτησης
    • Δημιουργία αρχείου
    • Προτεινόμενα αρχεία επιχείρησης
    • Ταξινόμηση – Ταξιθέτηση
    • Κανόνες αρχειοθέτησης
    • Εκκαθάριση αρχείου
    • Αρχείο εμπιστευτικών πληροφοριών
    • Ηλεκτρονική αρχειοθέτηση
      • Διαχείριση αποθεμάτων
    • Είδη αποθεμάτων
    • Κόστος διαχείρισης
    • Συστήματα διαχείρισης αποθεμάτων
      • Νέα εργαλεία διοίκησης και προγραμματισμού
    • Τύποι διαγραμμάτων
  • Χρήση G-MAIL & GOOGLE CALENDAR
  • Χρήση προγραμμάτων ελέγχου ορθογραφίας και μετάφρασης
  • Χρήση Eργαλείων Μετάφρασης: SYSTRAN – GOOGLE TRANSLATE -WORLD LINGO TRANSLATE
  • Online υπηρεσία μετατροπής αρχείων
  • Κρυπτογράφηση Αρχείων & Φακέλων
  • Μεταφορά μεγάλων αρχείων με WETRANSFER & DROPBOX
  • Διαθεσιμότητα γραφείου από οπουδήποτε, απομακρυσμένη πρόσβαση και Online Office,Τηλεδιασκέψεις
  • Skype – Team Viewer – Google Drive
  • Χρήση κωδικών (passwords) και Ηλεκτρονική υπογραφή
  • Χρήση Μηχανών Αναζήτησης
  • Αλληλογραφία
    • Βασικές αρχές γραπτής επικοινωνίας
    • Αλληλογραφία
    • Διακρίσεις αλληλογραφίας
    • Εμπορική αλληλογραφία
    • Email
  • Σύνταξη επαγγελματικών επιστολών
    • Παραγωγή επικοινωνιακού λόγου
    • Είδη επιστολών
    • Τα μέρη της επιστολής
  • Δημοσιογραφική γραφή
    • Δελτίο Τύπου
      • Δημιουργική γραφή
    • Οι Σαράντα κανόνες καλής γραφής

Δομή Προγράμματος – 2ο Μέρος ( Other Skills for Secretary)


  • Ορισμός και τύποι συγκρούσεων
  • Αιτίες πρόκλησης συγκρούσεων
  • Συνέπειες συγκρούσεων
  • Τρόποι πρόληψης, αντιμετώπισης και καταστολής του προβλήματος

TIME MANAGEMENT

  • Οφέλη καλής και συνέπειες κακής διαχείρισης χρόνου
  • Αιτίες σπατάλης χρόνου
  • Προσωπική οργάνωση και προγραμματισμός
  • Διαχείριση μέσων επικοινωνίας σε σχέση με το χρόνο
  • Διαχείριση συνεργασίας με άλλους σε σχέση με το χρόνο
  • Στρατηγικές Οργάνωσης & Τάξης του Χώρου

STRESS MANAGEMENT

  • Ορισμός άγχους και συμπτώματα
  • Αιτίες δημιουργίας άγχους στον εργασιακό χώρο
  • Εργαλεία της νευρο-επιστήμης για την αντιμετώπιση του άγχους
  • Εργασιακή εξουθένωση και τρόποι πρόληψής της

Α. Εισαγωγή στο management (4 ώρες)

  • Προγραμματισμός
  • Οργάνωση
  • Ο ρόλος των ομάδων
  • Management και Leadership

Β. Ανάλυση καταστάσεων (4 ώρες)

  • Τεχνικές ανάλυσης
  • Λήψη αποφάσεων
  • Διοίκηση δια στόχων

Γ. Έλεγχος παραγωγικότητας (4 ώρες)

  • Η διαδικασία
  • Λήψη αποφάσεων
  • Βελτίωση

Δ. Βελτίωση Δημιουργικότητας (4 ώρες)

  • Διοίκηση και Κίνητρα Ανάπτυξης
  • προσωπικού
  • Καινοτομία και management
  • Η σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας – Μοντέλα επικοινωνίας
  • Κατανόηση συντελεστών επικοινωνίας
  • Στυλ επικοινωνίας
  • Αποτελεσματική αποστολή μηνυμάτων επικοινωνίας (λεκτική & μη λεκτική επικοινωνία, αρνητικό και θετικό feedback)
  • Γλώσσα του σώματος
  • Προφορικές παρουσιάσεις
  • Γραπτή επικοινωνία
  • Αποτελεσματική λήψη μηνυμάτων επικοινωνίας (ενεργή ακρόαση, παράφραση, ερωτήσεις, λήψη feedback)
  • Ορισμοί Δημοσίων Σχέσεων, Στόχος, Λειτουργίες, Κώδικας Δεοντολογίας
  • Προσόντα και ικανότητες των επαγγελματιών Δημοσίων Σχέσεων
  • Εταιρική παρουσία
  • Οι Δημόσιες Σχέσεις «ενάντια» όλων
  • Ενδοεταιρικές ΔΣ
  • Πως ξεκίνησαν όλα
  • Επικοινωνία: κορωνίδα των ΔΣ
  • Οι άνθρωποι και οι φορείς των ΔΣ
  • Αντιμετώπιση κρίσεων
  • Πλάνο Δημοσίων Σχέσεων και εφαρμογή
  • ΜΜΕ & ΔΣ
  • Δημόσιος βίος & ΔΣ
  • ΔΣ δημόσιων προσώπων
  • Εταιρικές εκδηλώσεις
  • Case studies

Δομή Προγράμματος – 3ο Μέρος (Other Skills for Secretary)


  • Ορισμός αλλαγής & τύποι – Τι είναι η διαχείριση αλλαγής;
  • Εμπόδια στην αλλαγή και αντιμετώπισή τους
  • Μοντέλα αποτελεσματικής διαχείρισης της αλλαγής
  • Στρατηγική επικοινωνίας της αλλαγής
  • Η Αλλαγή σαν μέσο επιβίωσης και ανάπτυξης
  • Η ανάγκη των οργανισμών για να αλλάξουν
  • Οι δυνάμεις υποστήριξης
  • Οι φάσεις της διαδικασίας αλλαγής
  • Ο ρόλος της ηγεσίας:
  • Η δημιουργία της καθοδηγητικής ομάδας
  • Η σύνθεση της ομάδας
  • Τα χαρακτηριστικά της
  • Βασικές αρχές επιχειρηματικότητας 
    • Κατάσταση στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον
    • Εισαγωγή στην διαδικασία της συμβουλευτικής πώλησης
  • Μεθολογία πωλήσεων SPEND
    • Μεθολογία υποστήριξης πωλήσεων OODA
    • Η συμβουλευτική πώληση και η ενεργός επικοινωνία
  • Διαχείριση αντιρρήσεων
    • Τύποι πελατών
    • Διαχείριση πελατειακής βάσης
    • Εισπράξεις απαιτήσεων
  • Στρατηγική SOS
    • Αναπαραστάσεις Ρόλων
    • Ανακεφαλαίωση – Καλές πρακτικές – Case studies

Α. Περιεχόμενο και λειτουργίες (4 ώρες):

            Ανάλυση αναγκών
            Προγραμματισμός ανθρώπινου δυναμικού
            Εντοπισμός και προσέλκυση προσωπικού
            Αμοιβές και κίνητρα εργαζομένων

Β. Επιλογή και ενσωμάτωση νέου προσωπικού στην επιχείρηση(4 ώρες):

            Η σημασία της εταιρικής κουλτούρας ώς ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
            Εκπαίδευση
            Παρακίνηση

Γ. Εργασιακές σχέσεις (4 ώρες):

            Εσωτερικός ανταγωνισμός
            Σημασία και αξία της εμπιστοσύνης
            Σημασία και αξία της αφοσίωσης

Δ. Αξιολόγηση προσωπικού  (4 ώρες)

            Μέθοδοι αξιολόγησης
            Διεθνής εμπειρία


ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες

 

ΠΑΡΟΧΕΣ

 

  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Extra υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ2 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)

 

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

 

Το Diploma είναι πιστοποιημένο από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/κης με το Σήμα Ποιότητας Εκπαίδευσης QUALITY TRAINING LABEL Επιπέδου ADVANCE με κωδικό QTL-CERT-008-020

                                         

 

 

 

 

ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

Tο πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ 0,24% για εργαζομένους επιχειρήσεων.

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, διεθνών προδιαγραφών,
 του IST College, Πειραιώς 72, Μοσχάτο.