Diploma in Tourism Management

Diploma in Tourism Management

Σκοπός του Προγράμματος

Ο τουρισμός είναι μια  οικονομική δραστηριότητα με σημαντικές επιπτώσεις στην οικονομία την κοινωνία, τον πολιτισμό και το περιβάλλον . Η Κατανόηση των επιδράσεων του τουρισμού και οι κοινωνικοί και οικονομικοί παράγοντες που τον διέπουν, παρουσιάζονται στο σεμινάριο. Συγκεκριμένα αναλύονται  διεξοδικά οι , Βασικές τουριστικές έννοιες ,η εξέλιξη και ανάπτυξη  του τουρισμού στην Ελλάδα και διεθνώς, η Τουριστική ζήτηση και προσφορά καθώς και οι επιπτώσεις του τουρισμού στο περιβάλλον. Επίσης  μελετώνται  η Γεωγραφία του Τουρισμού (Geography of Tourism ), η Οικονομική του Τουρισμού (Tourism Economics ),το Τουριστικό Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ (Tourism Marketing &  Management)

Το Diploma απευθύνεται σε εργαζομένους στον Τουριστικό κλάδο που επιθυμούν να πιστοποιηθούν και να αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις πάνω στο αντικείμενο , σε αποφοίτους Λυκείου, ΙΕΚ, ΤΕΙ αλλά και αποφοίτους Πανεπιστημίου σε συνεφείς ειδικότητες που επιθυμούν να εργαστούν στον συνεχώς αναδυόμενο Τουριστικό Τομέα.

 Επίσης στις επιχειρήσεις τουρισμού αλλά  και σε όλους  τους επαγγελματίες του κλάδου , οι οποίοι επιθυμούν να αποκτήσουν πρακτική κατανόηση και γνώση του σύγχρονου τουριστικού προϊόντος, ανεξάρτητα από τον τομέα  του τουρισμού που απασχολούνται . η οποία θα ενισχύσει την αποτελεσματικότητά τους αλλά και στην εξέλιξή τους στην τουριστική βιομηχανία  Επίσης απευθύνεται  σε όλους  όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν γνώσεις στις σύγχρονες τάσεις του τουρισμού , προκειμένου να επιλέξουν την τομέα της τουριστικής βιομηχανίας που θα δραστηριοποιηθούν. Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου  οι συμμετέχοντες, με τις  πρακτικές Εφαρμογές και  τα Case Studies,   θα είναι σε θέση,  να αναγνωρίζουν  τις  βασικές  έννοιες που συνδέουν τον τουρισμό με την οικονομία , την κοινωνία και το περιβάλλον και  να αποκτήσουν πρακτική κατανόηση των σύγχρονων συνθηκών  του τουρισμού.

Κωνσταντίνος Θεοδωράκης

Ο Κωνσταντίνος Θεοδωράκης είναι Οικονομολόγος με μεταπτυχιακές σπουδές στο Management of Tourism. Έχει πολυετή εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων, καθώς και στις ένδο-εταιρικές εκπαιδεύσεις, σε θεματικά πεδία όπως: η Διοίκηση και Οργάνωση Τουριστικών Επιχειρήσεων, η Εξυπηρέτηση Πελατών Μονάδων Μαζικής Εστίασης & Αναψυχής, Σχεδιασμός & Προώθηση Τουριστικών Πακέτων και η Xρήση Nέων Τεχνολογιών για την αναβάθμιση του Ανθρωπίνου Δυναμικού του τομέα του Τουρισμού.

1η ΕΝΟΤΗΤΑ

Εισαγωγή στoν Τουρισμό (Tourism Introduction  )

 Εισαγωγή – Βασικές Έννοιες – Ορισμοί : Εισαγωγή στη έννοια και στο περιεχόμενο του τουρισμού , Βασικές τουριστικές έννοιες ,εξέλιξη και ανάπτυξη και του τουρισμού στην Ελλάδα και διεθνώς. 

  • Η Τουριστική ζήτηση και τα χαρακτηριστικά της : Παράγοντες που επηρεάζουν την τουριστική ζήτηση, η ποικιλία της τουριστικής ζήτησης, χαρακτηριστικά των τουριστών, τουριστικές μορφές, διαμεσολαβητές τουριστικών υπηρεσιών, εποχικότητα , ρόλος των τιμών συναλλάγματος στην τουριστική ζήτηση 
  • Η τουριστική προσφορά και τα χαρακτηριστικά της : Συστατικά της τουριστικής προσφοράς , Τουριστική προσφορά και ανταγωνισμός, 
  • Τουρισμός και περιβάλλον : Επιπτώσεις του τουρισμού στο περιβάλλον, περιβαλλοντικός τουρισμός , ηπιότερες μορφές τουρισμού ,πολιτικές προστασίας των φυσικών και ανθρωπογενών πόρων 

Γεωγραφία του Τουρισμού (Geography of Tourism )

 

  • Τουριστικές περιοχές: ταξινόμηση των τουριστικών περιοχών, και περιφερειών, Η γεωγραφική οριοθέτηση της τουριστικής επιχείρησης, καθώς και των λειτουργιών τους ανάλογα  με τον τουριστικό προορισμό, τα προβλήματα των περιοχών υποδοχής, γεωγραφική κατανομή των τουριστικών προορισμών  ,τοπικοί παράγοντες  και  πολιτικές αντιμετώπισης των προβλημάτων, διακρίσεις μεταξύ παραδοσιακών και νέων τουριστικών προορισμών διεθνείς τουριστικοί προορισμοί 
  • Περιφερειακά μοντέλα τουριστικής ανάπτυξης: Περιφερειακοί τουριστικοί χώροι και οι μορφές οργάνωσης των τουριστικών επιχειρήσεων, παράκτιες, αστικές, αγροτουριστικές, ιαματικές κλπ, μορφές ανάπτυξης του τουριστικού χώρου,  διάκριση των τουριστικών χωρών.

2η ΕΝΟΤΗΤΑ

Οικονομική του Τουρισμού (Tourism Economics )

  • Στατιστική του τουρισμού
  • Τεχνικές πρόβλεψης και ανάλυση τάσεων του τουρισμού
  • Οικονομική οργάνωση των τουριστικών επιχειρήσεων και των ενδιαμέσων του τουριστικού κυκλώματος.
  • Ανάλυση των τουριστικών συναλλαγματικών εισπράξεων και δαπανών.
  • Οικονομικοί Λογαριασμοί Τουρισμού, Λογαριασμός εξωτερικών Σχέσεων, Πίνακες Εισροών – Εκροών, Οικονομετρικά Μοντέλα, Τουριστικοί Πολλαπλασιαστές

3η ΕΝΟΤΗΤΑ

Τουριστικό Μάρκετινγκ (Tourism Marketing )

  • Εισαγωγή – Βασικές Έννοιες: Αναλυτική παρουσίαση των εννοιών, της ορολογίας και όλων των λειτουργιών και δραστηριοτήτων του Τουριστικού ΜάρκετινγκΙκανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών, μοντέλα συμπεριφοράς τουρίστα, σχεδιασμός και στρατηγική τουριστικού Μάρκετινγκ, ανάπτυξη και σχεδιασμός τουριστικού προϊόντοςtour operators , Έρευνα Τουριστικής αγοράς, Marketing mix,μελέτες περιπτώσεων ( case studies)

4η ΕΝΟΤΗΤΑ

 Τουριστικό Μάνατζμεντ (Tourism Management)

  • Μάνατζμεντ Τουριστικών Υπηρεσιών (Marketing Management of Tourism Services)
  • Event Management
  • Διοίκηση Λειτουργιών στις Τουριστικές Υπηρεσίες (Operations Management)
  • Στρατηγική στον Τουρισμό και στην Φιλοξενία (Strategic Management in the Tourism Industry)
  • Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (Human Resources Management) Χρηματοοικονομική Διοίκηση (Financial Management)
  • Διοίκηση Πωλήσεων (Sales Management )

Το πρόγραμμα προσφέρεται σε : 

  •    Προγραμματισμένο Τμήμα στις εγκαταστάσεις μας –
    Λ.Συγγρού 68
      (Δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ)
     
  •    Online συμμετοχή μέσα στην τάξη την ώρα του μαθήματος ακολουθώντας το πρόγραμμα μαθημάτων.
     
  •     Elearning με on demand παρακολούθηση βιντεοσκοπημένων των μαθημάτων στους δικούς σας χρόνους με εξατομικευμένο πρόγραμμα φοίτησης, μέσω της υπερσύγχρονης πλατφόρμας του IST College.
     
  •    Mixed : Δημιουργείστε το δικό σας ευέλικτο πρόγραμμα φοίτησης χρησιμοποιώντας όποιους από τους παραπάνω τρόπους παρακολούθησης συνδυαστικά. 

Φόρμα Ενδιαφέροντος

  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ

    Η Διάρκεια του Σεμιναρίου είναι συνολικά 64 ώρες.

  • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

    Το Diploma είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του , τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα QualityTrainingLabel επιπέδου Advanced από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης