Diploma in Tourism Management



ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του Diploma είναι 130 ώρες


ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Diploma είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του , τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα Quality Training Label επιπέδου Advance από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης με κωδικό QTL-CERT-008-026


Σκοπός


Ο τουρισμός είναι μια  οικονομική δραστηριότητα με σημαντικές επιπτώσεις στην οικονομία την κοινωνία, τον πολιτισμό και το περιβάλλον . Η Κατανόηση των επιδράσεων του τουρισμού και οι κοινωνικοί και οικονομικοί παράγοντες που τον διέπουν, παρουσιάζονται στο σεμινάριο. Συγκεκριμένα αναλύονται  διεξοδικά οι , Βασικές τουριστικές έννοιες ,η εξέλιξη και ανάπτυξη  του τουρισμού στην Ελλάδα και διεθνώς, η Τουριστική ζήτηση και προσφορά καθώς και οι επιπτώσεις του τουρισμού στο περιβάλλον. Επίσης  μελετώνται  η Γεωγραφία του Τουρισμού (Geography of Tourism ), η Οικονομική του Τουρισμού (Tourism Economics ),το Τουριστικό Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ (Tourism Marketing &  Management)


Απευθύνεται


Το Diploma απευθύνεται σε εργαζομένους στον Τουριστικό κλάδο που επιθυμούν να πιστοποιηθούν και να αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις πάνω στο αντικείμενο , σε αποφοίτους Λυκείου, ΙΕΚ, ΤΕΙ αλλά και αποφοίτους Πανεπιστημίου σε συνεφείς ειδικότητες που επιθυμούν να εργαστούν στον συνεχώς αναδυόμενο Τουριστικό Τομέα.

 Επίσης στις επιχειρήσεις τουρισμού αλλά  και σε όλους  τους επαγγελματίες του κλάδου , οι οποίοι επιθυμούν να αποκτήσουν πρακτική κατανόηση και γνώση του σύγχρονου τουριστικού προϊόντος, ανεξάρτητα από τον τομέα  του τουρισμού που απασχολούνται . η οποία θα ενισχύσει την αποτελεσματικότητά τους αλλά και στην εξέλιξή τους στην τουριστική βιομηχανία  Επίσης απευθύνεται  σε όλους  όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν γνώσεις στις σύγχρονες τάσεις του τουρισμού , προκειμένου να επιλέξουν την τομέα της τουριστικής βιομηχανίας που θα δραστηριοποιηθούν. Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου  οι συμμετέχοντες, με τις  πρακτικές Εφαρμογές και  τα Case Studies,   θα είναι σε θέση,  να αναγνωρίζουν  τις  βασικές  έννοιες που συνδέουν τον τουρισμό με την οικονομία , την κοινωνία και το περιβάλλον και  να αποκτήσουν πρακτική κατανόηση των σύγχρονων συνθηκών  του τουρισμού.


Εισηγητές


Θεοδωράκης Κωνσταντίνος

Ο Κωνσταντίνος Θεοδωράκης είναι Οικονομολόγος με μεταπτυχικές σπουδές στο Management of Tourism.Έχει πολυετή εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων και εργάζεται ως Τραπεζικό στέλεχος.


Συνοπτικό Πρόγραμμα


 ΜΕΡΟΣ 1 (30 ΩΡΕΣ):
Εισαγωγή στoν Τουρισμό (Tourism Introduction )

  • Εισαγωγή – Βασικές Έννοιες – Ορισμοί : Εισαγωγή στη έννοια και στο περιεχόμενο του τουρισμού , Βασικές τουριστικές έννοιες ,εξέλιξη και ανάπτυξη και του τουρισμού στην Ελλάδα και διεθνώς.
  • Η Τουριστική ζήτηση και τα χαρακτηριστικά της : Παράγοντες που επηρεάζουν την τουριστική ζήτηση, η ποικιλία της τουριστικής ζήτησης, χαρακτηριστικά των τουριστών, τουριστικές μορφές, διαμεσολαβητές τουριστικών υπηρεσιών, εποχικότητα , ρόλος των τιμών συναλλάγματος στην τουριστική ζήτηση
  • Η τουριστική προσφορά και τα χαρακτηριστικά της : Συστατικά της τουριστικής προσφοράς , Τουριστική προσφορά και ανταγωνισμός,
  • Τουρισμός και περιβάλλον : Επιπτώσεις του τουρισμού στο περιβάλλον, περιβαλλοντικός τουρισμός , ηπιότερες μορφές τουρισμού ,πολιτικές προστασίας των φυσικών και ανθρωπογενών πόρων

Γεωγραφία του Τουρισμού (Geography of Tourism )

  • Τουριστικές περιοχές: ταξινόμηση των τουριστικών περιοχών, και περιφερειών, Η γεωγραφική οριοθέτηση της τουριστικής επιχείρησης, καθώς και των λειτουργιών τους ανάλογα με τον τουριστικό προορισμό, τα προβλήματα των περιοχών υποδοχής, γεωγραφική κατανομή των τουριστικών προορισμών ,τοπικοί παράγοντες και πολιτικές αντιμετώπισης των προβλημάτων, διακρίσεις μεταξύ παραδοσιακών και νέων τουριστικών προορισμών διεθνείς τουριστικοί προορισμοί
  • Περιφερειακά μοντέλα τουριστικής ανάπτυξης: Περιφερειακοί τουριστικοί χώροι και οι μορφές οργάνωσης των τουριστικών επιχειρήσεων, παράκτιες, αστικές, αγροτουριστικές, ιαματικές κλπ, μορφές ανάπτυξης του τουριστικού χώρου, διάκριση των τουριστικών χωρών.

ΜΕΡΟΣ 2 (30 ΩΡΕΣ):
Οικονομική του Τουρισμού (Tourism Economics )

  • Στατιστική του τουρισμού
  • Τεχνικές πρόβλεψης και ανάλυση τάσεων του τουρισμού
  • Οικονομική οργάνωση των τουριστικών επιχειρήσεων και των ενδιαμέσων του τουριστικού κυκλώματος.
  • Ανάλυση των τουριστικών συναλλαγματικών εισπράξεων και δαπανών.
  • Οικονομικοί Λογαριασμοί Τουρισμού, Λογαριασμός εξωτερικών Σχέσεων, Πίνακες Εισροών – Εκροών, Οικονομετρικά Μοντέλα, Τουριστικοί Πολλαπλασιαστές

ΜΕΡΟΣ 3 (40 ΩΡΕΣ) :
Τουριστικό Μάρκετινγκ (Tourism Marketing )

  • Εισαγωγή – Βασικές Έννοιες: Αναλυτική παρουσίαση των εννοιών, της ορολογίας και όλων των λειτουργιών και δραστηριοτήτων του Τουριστικού Μάρκετινγκ. Ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών, μοντέλα συμπεριφοράς τουρίστα, σχεδιασμός και στρατηγική τουριστικού Μάρκετινγκ, ανάπτυξη και σχεδιασμός τουριστικού προϊόντος, tour operators , Έρευνα Τουριστικής αγοράς, Marketing mix,μελέτες περιπτώσεων ( case studies)

ΜΕΡΟΣ 4 (30 ΩΡΕΣ) ):

 Τουριστικό Μάνατζμεντ (Tourism Management)

  • Μάνατζμεντ Τουριστικών Υπηρεσιών (Marketing Management of Tourism Services)
  • Event Management
  • Διοίκηση Λειτουργιών στις Τουριστικές Υπηρεσίες (Operations Management)
  • Στρατηγική στον Τουρισμό και στην Φιλοξενία (Strategic Management in the Tourism Industry)
  • Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (Human Resources Management) Χρηματοοικονομική Διοίκηση (Financial Management)
  • Διοίκηση Πωλήσεων (Sales Management )

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

 

Το Diploma είναι πιστοποιημένο από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/κης με το Σήμα Ποιότητας Εκπαίδευσης QUALITY TRAINING LABEL Επιπέδου ADVANCE με κωδικό QTL-CERT-008-027

 

 

 

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 

 

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες

 

ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

Το Diploma in Tourism Management μπορεί να χρηματοδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ – ΛΑΕΚ 0,24% για στελέχη που θα το παρακολουθήσουν μέσω της εταιρείας τους.

ΠΑΡΟΧΕΣ
  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ2 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

 

Το σεμινάριο διεξάγετε στις ΝΕΕΣ μας εγκαταστάσεις δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ (Λ.Συγγρού 68)

 


Εκδήλωση ενδιαφέροντος