Mini Diploma ΔΙΟΙΚΗΣΗ



Περιγραφή Προγράμματος


Στις επιχειρήσεις, οι καθημερινές λειτουργίες είναι εξίσου σημαντικές με τα μακροπρόθεσμα σχέδια για το μέλλον. H σταδιοδρομία σε μία επιχείρηση στο δύσκολο και απαιτητικό σημερινό περιβάλλον απαιτεί εξέλιξη, εξειδίκευση και πρακτική γνώση.
Έχοντας όλα αυτά τα χρόνια συνεργαστεί με κορυφαία Πανεπιστήμια του Εξωτερικού σε προγράμματα Business Administration όλων των επιπέδων εκπαίδευσης καθώς και έχοντας εκπαιδεύσει τα στελέχη πολλών Ελληνικών Επιχειρήσεων σε όλους τους κλάδους της Ελληνικής Οικονομίας, διαπιστώνουμε καθημερινά το κενό που υπάρχει στην εξεύρεση Στελεχών με γνώσεις πρακτικές, δεξιότητες σε πολλά επίπεδα που θα μπορούν άμεσα να καλύψουν τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης.

Γι’  αυτόν τον λόγο το IST College δημιούργησε και συνεχώς εξελίσσει και ανανεώνει το μοναδικό Diploma in Business Administration που έρχεται να καλύψει το κενό της πρακτικής, εξειδικευμένης και Πιστοποιημένης γνώσης που είναι συμβατή με τις ανάγκες της αγοράς.

Το πρόγραμμα θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους, να ενισχύσουν την θέση τους στην επιχείρηση τους, ούτως ώστε να εξελιχθούν αλλά και θα “γεμίσει” δεξιότητες και γνώσεις όλους όσοι θέλουν να εργαστούν στον χώρο των επιχειρήσεων.

Επίσης θα βοηθήσει ως προπαρασκευαστικό πρόγραμμα, όσους θέλουν να κάνουν Μεταπτυχιακές Σπουδές στο συγκεκριμένο αντικείμενο.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκτήσει πρακτικές γνώσεις

  • Στις βασικές αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης μίας επιχείρησης (Management)
  • Να διαχειρίζονται και να αξιολογούν το Ανθρώπινο Δυναμικό (Human Recourses Management)
  • Να διαχειρίζονται με επάρκεια και αποτελεσματικότητα Κρίσεις (Crisis Management)
  • Να φέρουν σε πέρας ολοκληρωμένα Project μέσα στην επιχείρηση (Project Management)
  • Να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τους διαφημιστικούς πόρους της επιχείρησης (Marketing)
  • Να έχουν άνεση στην επικοινωνία (Communication Skills)
  • Να αυξάνουν την Εταιρική φήμη και να αναπτύσσουν τις εξωτερικές σχέσεις με τους πελάτες και όλους όσους συναλλάσετε (Public Relations) με την καθοδήγηση της κορυφαίας Επικοινωνιολόγου Κατερίνας Γκαγκάκη 
  • Να επικοινωνούν την προσωπικότητα, τα πλεονεκτήματα και τις δεξιότητες τους, εντός και εκτός επιχείρησης τον εαυτό τους (Personal Branding)
  • Να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις συγκρούσεις με προϊσταμένους και υφισταμένους (Conflict Management) αλλά και να αποκτήσουν χρήσιμα Soft Skills
    π.χ. Διαχείριση Χρόνου (Time Management)

               Διαχείριση Άγχους (Stress Management)
              Διαχείριση Αλλαγών στην Επιχείρηση (Change Management)

Όμως δεν σταματούν εδώ οι παροχές.

Με την ολοκλήρωση της εγγραφής αποκτάτε ατομικούς κωδικούς πρόσβασης στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα, στην οποία έχετε διαθέσιμα και βιντεοσκοπημένα τα μαθήματα για να τα δείτε ακόμη και από το κινητό σας, όσες φορές το επιθυμείτε μέχρι την αποφοίτηση σας, ενώ μπορείτε τα e-book με το υλικό και τις σημειώσεις να τα κατεβάσετε και να τα κρατήσετε και αφού αποφοιτήσετε.

Σε συνδυασμό με τα επαναληπτικά e-tests που έχουν φτιάξει οι εισηγητές καθώς και με την δυνατότητα επικοινωνίας μαζί τους και εκτός μαθήματος κάνουν το Diploma Business Administration του IST College το πληρέστερο, οικονομικότερο και πιο πρακτικό της αγοράς.

Όλα αυτά τα στοιχεία, οι διαδικασίες υλοποίησης του Diploma, η ποιότητα της ύλης και η επάρκεια των εισηγητών ώθησαν την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου να πιστοποιήσει το Diploma με τον ανώτερο βαθμό πιστοποίησης Quality Training Label επιπέδου Advance.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του προγράμματος είναι 140 ώρες διδασκαλίας.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Diploma είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του , τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα QualityTrainingLabel επιπέδου Advanced από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης.


Σκοπός


Το Diploma in Business Administration είναι ένα πρόγραμμα επαγγελματικής εξειδίκευσης που έχει ως στόχο να καταρτίσει και να εκπαιδεύσει φιλόδοξα, δυναμικά στελέχη επιχειρήσεων, οργανισμών, παραγωγικών μονάδων στη θεωρία και στις βασικές πρακτικές της Διοίκησης Επιχειρήσεων, προσφέροντάς τους σύγχρονες, στοχευμένες, εφαρμόσιμες γνώσεις και δεξιότητες στο Management προκειμένου να ανελιχθούν και να καταλάβουν θέσεις ευθύνης στη σύγχρονη αγορά εργασίας.


Απευθύνεται


Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εργαζόμενους και ελεύθερους επαγγελματίες.
Παρέχει πρακτικές γνώσεις, τεχνικές και ιδέες για άμεση εφαρμογή στην εργασία.


Εισηγητές


Η Κατερίνα Γκαγκάκη είναι Επικοινωνιολόγος. 
Από την αρχή της επαγγελματικής της πορείας έχει εργαστεί ως Διευθύντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων σε πολυεθνικούς και ελληνικούς οργανισμούς, αναλαμβάνοντας τη δημιουργία και τη διαχείριση της εικόνας εταιριών, ΜΚΟ, προϊόντων και φυσικών προσώπων. Σήμερα δραστηριοποιείται ως ανεξάρτητη Σύμβουλος Διαχείρισης Εικόνας  σε εταιρίες στην Ελλάδα, τη Μεγάλη Βρετανία και την Κύπρο και ως ραδιοφωνική παραγωγός.

     

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Μελετών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης, μέλος της επιτροπής “Μια νέα Αρχή για τα ΕΠΑΛ” του Υπουργείου Παιδείας, τ. στέλεχος του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ευβοίας, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ιδιωτικών και δημοσίων φορέων, επικεφαλής ενεργειών Marketing του ομίλου ΚΩΣΤΕΑ, πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από το 2003 σε ενότητες που αφορούν διαχείριση, επικοινωνία, διοίκηση ανθρ. δυναμικού, διαπραγματεύσεις, κτλ.
Επικεφαλής ομάδων έργου σε διακρατικές δράσεις ERASMUS+, JUST τα τελευταία 7 έτη. Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου εκπαίδευσης από βρετανικό πανεπιστήμιο. (UEL)

 

Ο Νεκτάριος Ζήσης δραστηριοποιείται στο χώρο του φαρμακείου 15 χρόνια έχοντας διατελέσει Διευθυντής Πωλήσεων & Εμπορικός Διευθυντής σε εμπορικές εταιρείες, ενώ πλέον βρίσκεται στο Δίκτυο Φαρμακείων ADVANCE PHARMACIES SA ως Εκπαιδευτής & Σύμβουλος Επιχειρήσεων καθώς επίσης και βασικός συνεργάτης του IST College.
Είναι ομιλητής σε φαρμακευτικά συνέδρια, αρθρογράφος σε περιοδικό υγείας (Pharmacymanagement) και εκπαιδευτής σε ενδοεταιρικά σεμινάρια, σε μεγάλες εταιρείες, όπως ο Vardas, Bread Factory, Natura Pharm, Laser4Myopia κ.α.

Στιγμή ορόσημο στην καριέρα του αποτελεί η πρόσφατη πιστοποίησή του από τον Παγκόσμιο Οργανισμό του John Maxwell (διεθνώς αναγνωρισμένος ειδικός ηγεσίας, ομιλητής και συγγραφέας, βραβευμένος από το A.M.A ⃰ ως κορυφαίος σε θέματα ηγεσίας) ως Ομιλητής , Εκπαιδευτής & Coach . Αξίζει να σημειωθεί ότι μόλις δύο έχουν λάβει τη διάκριση αυτή στην Ελλάδα. ⃰ (American Management Association)
Εξειδικεύεται σε θέματα, Ηγεσίας, Επικοινωνίας, Επίτευξης στόχων, Τεχνικών πωλήσεων και Ομαδικού πνεύματος. Όντας ιδιαίτερα μεταδοτικός, αυτό που χαρακτηρίζει τις εκπαιδεύσεις του είναι η δομή και η εστίαση στον στόχο και το αποτέλεσμα, κάτι που αναγνωρίζεται κατά κοινή ομολογία από το εκάστοτε κοινό.

Η Σοφία Μπαναγή είναι Life & Wellness Coach.
Οι σπουδές της αφορούν το Coaching, το Mentoring k το Counseling.
Επίσης έχει κάνει σπούδες στην διαιτολογία και είναι πιστοποιημένη εφαρμοστής του 8D pro.
Στόχος της και όραμά της να στηρίζει τους ανθρώπους στις νέες τους Αρχές.

Εισηγητής σεμιναρίων – MBA (International marketing), RKC, Switzerland & Doctorate (Business Administration), RKC, Switzerland. 

Ο Απόστολος Μπαλάνης, ΒΒΑ, ΜΒΑ, Doctorate in Business Administration, έχει πολύχρονη διεθνή εμπειρία σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες και εργάζεται ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε Ελληνικές εταιρίες….

Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Εισηγητής Σεμιναρίων για Πωλήσεις, Νεοφυή Επιχειρηματικότητα, Marketing, Καινοτομία, Management, Project/Time/Stress/Conflict/Change Management, Διαπραγματεύσεις. Διαθέτει 13-ετή εργασιακή εμπειρία σε τμήματα πωλήσεων & μάρκετινγκ πολυεθνικών & μεγάλων ελληνικών εταιρειών με φαρμακευτικά, βιοτεχνολογικά & καταναλωτικά (FMCG) προϊόντα. Σήμερα εργάζεται ως Medical Representative στην εταιρεία Sandoz – Novartis Hellas S.A. Παράλληλα, είναι Pharma Industry Lead Mentor για το project “Career Orientation for Schools” των 100Mentors.com & Απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ).

Η Ελένη Ατματσίδου έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και είναι κάτοχος του Executive ΜΒΑ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Δραστηριοποιείται στο χώρο του Marketing & των Πωλήσεων για περισσότερο από 25 χρόνια ενώ τα τελευταία 15 χρόνια ασχολείται και με την Εκπαίδευση Ενηλίκων.

 


Δομή Προγράμματος 


Management

Α. Εισαγωγή στο management (4 ώρες)

Προγραμματισμός
Οργάνωση
Ο ρόλος των ομάδων
Management και Leadership

Β. Ανάλυση καταστάσεων (4 ώρες)

Τεχνικές ανάλυσης
Λήψη αποφάσεων
Διοίκηση δια στόχων

Γ. Έλεγχος παραγωγικότητας (4 ώρες)

Η διαδικασία
Λήψη αποφάσεων
Βελτίωση

Δ. Βελτίωση Δημιουργικότητας (4 ώρες)

Διοίκηση και Κίνητρα Ανάπτυξης Προσωπικού
Καινοτομία και management

Human Recourses Management

Α. Περιεχόμενο και λειτουργίες (4 ώρες):

Ανάλυση αναγκών
Προγραμματισμός ανθρώπινου δυναμικού
Εντοπισμός και προσέλκυση προσωπικού
Αμοιβές και κίνητρα εργαζομένων

Β. Επιλογή και ενσωμάτωση νέου προσωπικού στην επιχείρηση(4 ώρες):

Η σημασία της εταιρικής κουλτούρας ώς ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Εκπαίδευση
Παρακίνηση

Γ. Εργασιακές σχέσεις (4 ώρες):

Εσωτερικός ανταγωνισμός
Σημασία και αξία της εμπιστοσύνης
Σημασία και αξία της αφοσίωσης

Δ. Αξιολόγηση προσωπικού (4 ώρες)

Μέθοδοι αξιολόγησης
Διεθνής εμπειρία

Crisis Management

Τι είναι κρίση
Διαχείριση κινδύνων
Μειώνοντας τις κρίσεις και τις επιπτώσεις τους
Συστήματα προειδοποίησης
Διαχείριση των ΜΜΕ και της εικόνας μας
Σχέδια αντιμετώπισης και ανάκαμψης
Η ψυχολογία κατά την διάρκεια της ανάκαμψης
Αξιολόγηση της διαχείρισης κρίσης
Διαχείριση σκανδάλων
Ενδοεταιρικές κρίσεις
Case studies

Marketing

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ‘Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ

  • Εθνικό μάρκετινγκ και διεθνές μάρκετινγκ
  • Στρατηγικό και Τακτικό Μάρκετινγκ

Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

  • Πρώτο στάδιο διαδικασίας έρευνας
  • Δεύτερο στάδιο διαδικασίας έρευνας

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

  • Έννοια, ορισμοί και παραδείγματαo Επιλογή Στρατηγικής
  • Τι περιλαμβάνει η Στρατηγική

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

  • Ανάπτυξη νέων προϊόντων
  • Ο κύκλος ζωής του προϊόντος στο μάρκετινγκ
  • Η επωνυμία (branding)

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ

  • Προσδιορισμός της τιμής
  • Προσδιοριστικοί παράγοντες της τιμής
  • Τιμολόγηση νέου προϊόντος

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ LOGISTICS

  • Γενικά
  • Κανάλια διανομής
  • Σχεδιασμός και αξιολόγηση των καναλιών διανομής

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Γενικά
  • Η διαδικασία επικοινωνίας
  • Η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης
  • Ο σχεδιασμός της διαφημιστικής καμπάνιας
  • Από την Προώθηση Πωλήσεων και το Direct Marketing στο Customer Relationship Marketing και στο Digital Marketing
  • Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Public Relations

Ορισμοί Δημοσίων Σχέσεων, Στόχος, Λειτουργίες, Κώδικας Δεοντολογίας
Προσόντα και ικανότητες των επαγγελματιών Δημοσίων Σχέσεων
Εταιρική παρουσία
Οι Δημόσιες Σχέσεις «ενάντια» όλων
Ενδοεταιρικές ΔΣ
Πως ξεκίνησαν όλα
Επικοινωνία: κορωνίδα των ΔΣ
Οι άνθρωποι και οι φορείς των ΔΣ
Αντιμετώπιση κρίσεων
Πλάνο Δημοσίων Σχέσεων και εφαρμογή
ΜΜΕ & ΔΣ
Δημόσιος βίος & ΔΣ
ΔΣ δημόσιων προσώπων
Εταιρικές εκδηλώσεις
Case studies

Communication Skills & Body Language

Η σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας – Μοντέλα επικοινωνίας
Κατανόηση συντελεστών επικοινωνίας
Στυλ επικοινωνίας
Αποτελεσματική αποστολή μηνυμάτων επικοινωνίας (λεκτική & μη λεκτική επικοινωνία, αρνητικό και θετικό feedback)
Γλώσσα του σώματος
Προφορικές παρουσιάσεις
Γραπτή επικοινωνία
Αποτελεσματική λήψη μηνυμάτων επικοινωνίας (ενεργή ακρόαση, παράφραση, ερωτήσεις, λήψη feedback)

Personal Branding

Προσωπική ταυτότητα: Εξοικείωση με τον όρο και ο ρόλος του για την επαγγελματική επιτυχία
Αυτοπροσδιορισμός (Τι, Γιατί και Πώς): Δημιουργία οράματος, εύρεση εσωτερικού κινήτρου και δημιουργία πλάνου
Ευθυγράμμιση προσωπικότητας (αξίες, προσωπική ιστορία) με την εικόνα ως υποψήφιος
Φυσική παρουσία και γλώσσα του σώματος στη συνέντευξη εργασίας
Role play με διαδραστικές πρακτικές υπό την καθοδήγηση της coach

Project Management

Α. Project Management – Μέρος 1ο (4 ώρες)

Εισαγωγή / Γενική Άποψη του Project Management: Ορισμός – Συστήματα – Βασικά Βήματα
Σχεδιασμός & Προτάσεις για Αποτελεσματικό Project Management
Αποστολή – Στόχοι – Κίνδυνοι ενός Project
Β. Project Management – Μέρος 2ο (4 ώρες)

Η χρήση της WBS για το Σχεδιασμό ενός Project
Χρονοπρογραμματισμός ενός Project
Χρονοπρογραμματισμός των Υπολογισμών
Έλεγχος & Αξιολόγηση ενός Project
Γ. Project Management – Μέρος 3ο (4 ώρες)

Έλεγχος του Έργου μέσω Earned Value Analysis (Ανάλυση Πιστοποιημένης Αξίας)
Διοίκηση Ομάδας Έργου
Εφαρμογή του Project Management στην Επιχείρηση
Ανακεφαλαίωση

Corporate Coaching

Δομή και ενότητες του σεμιναρίου

Wellbeing στον πυρήνα της εταιρικής συνείδησης.
Πόσο φιλικό είναι το εργασιακό περιβάλλον;
Πώς αντιλαμβάνεται ο κάθε υπάλληλος τον εαυτό του μέσα σε αυτό;
Πώς οργανώνει την μέρα του;
Πώς επικοινωνεί μέσα στο εργασιακό περιβάλλον και γιατί;

Ερωτήσεις κλειδιά

Γιατί είναι απαραίτητο το ευζήν / wellbeing στις επιχειρήσεις;
Πως αποτιμάται οικονομικά η διατήρηση των υπαλλήλων και στελεχών
Τι σημαίνει για την παραγωγικότητα της εταιρείας ένας υπάλληλος που νιώθει ευεξία
Σύνδεση ευημερίας ανθρώπινου δυναμικού με την ανθεκτικότητα ενός οργανισμού (εταιρείας)

Conflict Management

Ορισμός και τύποι συγκρούσεων
Αιτίες πρόκλησης συγκρούσεων
Συνέπειες συγκρούσεων
Τρόποι πρόληψης, αντιμετώπισης και καταστολής του προβλήματος

Time & Stress Management

TIME MANAGEMENT

  • Οφέλη καλής και συνέπειες κακής διαχείρισης χρόνου
  • Αιτίες σπατάλης χρόνου
  • Προσωπική οργάνωση και προγραμματισμός
  • Διαχείριση μέσων επικοινωνίας σε σχέση με το χρόνο
  • Διαχείριση συνεργασίας με άλλους σε σχέση με το χρόνο
  • Στρατηγικές Οργάνωσης & Τάξης του Χώρου

STRESS MANAGEMENT

  • Ορισμός άγχους και συμπτώματα
  • Αιτίες δημιουργίας άγχους στον εργασιακό χώρο
  • Εργαλεία της νευρο-επιστήμης για την αντιμετώπιση του άγχους
  • Εργασιακή εξουθένωση και τρόποι πρόληψής της
Change Management

Ορισμός αλλαγής & τύποι – Τι είναι η διαχείριση αλλαγής;
Εμπόδια στην αλλαγή και αντιμετώπισή τους
Μοντέλα αποτελεσματικής διαχείρισης της αλλαγής
Στρατηγική επικοινωνίας της αλλαγής
Η Αλλαγή σαν μέσο επιβίωσης και ανάπτυξης
Η ανάγκη των οργανισμών για να αλλάξουν
Οι δυνάμεις υποστήριξης
Οι φάσεις της διαδικασίας αλλαγής
Ο ρόλος της ηγεσίας:
Η δημιουργία της καθοδηγητικής ομάδας
Η σύνθεση της ομάδας
Τα χαρακτηριστικά της


ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 

 

 

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες

 

ΠΑΡΟΧΕΣ

 

  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ2 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

 

 

Το Diploma είναι πιστοποιημένο από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/κης με το Σήμα Ποιότητας Εκπαίδευσης QUALITY TRAINING LABEL Επιπέδου ADVANCE με κωδικό QTL-CERT-008-022

 

 

 

ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

 

Tο πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ 0,24% για εργαζομένους επιχειρήσεων.

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

 

Το σεμινάριο διεξάγετε στις ΝΕΕΣ μας εγκαταστάσεις δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ (Λ.Συγγρού 68)

 

 


Εκδήλωση ενδιαφέροντος