Σεμινάριο Customer Services



ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του σεμιναρίου είναι 16 ώρες


ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ 0,24% για εργαζομένους επιχειρήσεων.


Σκοπός


Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων που αποσκοπούν στην άριστη εξυπηρέτηση πελατών, την αξιολόγηση των υπηρεσιών, τη δημιουργία της κατάλληλης ομάδας εξυπηρέτησης πελατών και τη δημιουργία αφοσιωμένων πελατών.


Απευθύνεται


Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη που επιθυμούν να παρέχουν την βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της επιχείρησης.


Εισηγητές



Τσώκος Δημήτρης

Ο Δημήτρης Τσώκος είναι πτυχιούχος του Μαθηματικού τμήματος του Πανεπιστημίου Πατρών και κάτοχος Μ.Β.Α. (του Πανεπιστημίου του Kingston) με ειδίκευση στη Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού.Διαθέτει πάνω από 25 έτη εργασιακή προϋπηρεσία και εκπαιδευτική εμπειρία 18 ετών, με συμμετοχή σε περισσότερα από 800 σεμινάρια και περισσότερες από 10.000 εκπαιδευτικές ώρες.
Έχει διατελέσει Διευθυντής Εκπαίδευσης σε μεγάλο όμιλο χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και τα τελευταία χρόνια κατέχει τη θέση του Διευθυντή Ανθρωπίνου Δυναμικού και Εκπαίδευσης σε μεγάλες επιχειρήσεις και έχει συμμετάσχει και στην συγγραφή βιβλίου που έχει εκδοθεί με τίτλο “Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού”.



Συνοπτικό Πρόγραμμα


Το πρόγραμμα περιλαμβάνει :

  1. Οι βασικές αρχές στην εξυπηρέτηση πελατών
  2. Οι δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών
  3. Η διαχείριση του πελατών
  4. Επικοινωνία με τους πελάτες
  5. Τα πρότυπα εξυπηρέτησης
  6. Ομάδες εξυπηρέτησης
  7. Η πίστη των πελατών

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, διεθνών προδιαγραφών,
 του IST College, Πειραιώς 72, Μοσχάτο.

ΠΑΡΟΧΕΣ

Το υλικό δίνεται μέσω της ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας, στην οποία ο σπουδαστής αποκτά ατομικούς κωδικούς, με την ολοκλήρωση της εγγραφής του.

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος