Σεμινάριο Social Media & Ads



Σκοπός


Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιάσει τις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά των δημοφιλέστερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτόνομα και ουσιαστικά στο στρατηγικό πλάνο του Digital Strategy μιας επιχείρησης. Εξετάζοντας τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της κάθε πλατφόρμας αλλά και στους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αξιοποιηθούν για την προβολή των στόχων της επιχείρησης και την μεγιστοποίηση της εταιρικής προβολής.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η Διάρκεια του Σεμιναρίου είναι συνολικά 8 ώρες.

Απευθύνεται


Το Σεμινάριο απευθύνεται σε:

▪ Στελέχη Marketing
▪ Στελέχη Επιχειρήσεων
▪ Συμβούλους Επιχειρήσεων
▪ Διαχειριστές και ιδιοκτήτες ιστοσελίδων
▪ Διαχειριστές και ιδιοκτήτες e-shop
▪ Επιχειρηματίες και Ελεύθερους Επαγγελματίες που διαθέτουν ιστοσελίδα ή e-shop
▪ Ιδιοκτήτες ιστοσελίδων, bloggers αλλά και μεμονωμένους χρήστες.

 

Εισηγητές



Εισηγήτρια Social Media Marketing & Digital Marketing Manager στην Digitale. Mε εξειδίκευση στις B2B εταιρίες βοηθάει τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και να προσελκύσουν το κατάλληλο κοινό μέσω διαδικτύου. Διαθέτει BA in Communication & Advertising, & MSc in Marketing with New Media (Digital) και είναι πιστοποιημένη Google Partner και Facebook Advertiser. Δραστηριοποιείται ως Social Media Strategist για εταιρίες σε Ελλάδα και εξωτερικό από το 2010.


Συνοπτικό Πρόγραμμα


  • Δημιουργία προσωπικού & εταιρικού προφίλ, LinkedIn Profile Tips,
  • Γνωριμία με την πλατφόρμα και τις διαφημίσεις
  • Facts,
  • Δυνατότητες,
  • Πώς το χρησιμοποιούν οι εταιρίες,
  • Γνωριμία με το μέσο και ρυθμίσεις προφίλ Τwitter για επιχειρήσεις,
  • Tips & Best Practices
  • Δημιουργία λογαριασμού & ρυθμίσεις,
  • Φωτο & Video best practices,
  • Moρφές Διαφήμισης,
  • Εταιρικό Προφίλ & Δυνατότητες,
  • Στατιστικά
  • Στατιστικά στοιχεία,
  • Δυνατότητες που προσφέρει,
  • Δημιουργία καναλιού,
  • Περιήγηση καναλιού και εισαγωγή πληροφοριών
  • Ρυθμίσεις,
  • Πίνακας ελέγχου,
  • Μεταφόρτωση (upload) βίντεο
  • Επεξεργασία βίντεο,
  • Hangouts on Air,
  • Δημιουργία playlist,
  • Προώθηση βίντεο
  • Tips για επιτυχημένα βίντεο,
  • Ιδέες για περιεχόμενο,
  • Διαχείριση καναλιού και κοινότητας,
  • Case studies
  • Διαφημιστική καμπάνια με video στο YouTube και το Google AdWords
  • Τρόποι υλοποίησης TrueView Video Ads
  • Brand Channels
  • Facts,
  • Δημιουργία λογαριασμού & ρυθμίσεις,
  • Boards & Δυνατότητες,
  • Μετατροπή σε εταιρικό λογαριασμό,
  • Top κατηγορίες,
  • Best practices & Community Building για επιχειρήσεις
  • Δημιουργία Λογαριασμού
  • Διαχείριση Λογαριασμού

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Diploma είναι πιστοποιημένο από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/κης με το Σήμα Ποιότητας Εκπαίδευσης QUALITY TRAINING LABEL Επιπέδου ADVANCE

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες
ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

Το Diploma in Fashion Management μπορεί να χρηματοδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ – ΛΑΕΚ 0,24% για στελέχη που θα το παρακολουθήσουν μέσω της εταιρείας τους.

ΠΑΡΟΧΕΣ
  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ2 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Το σεμινάριο διεξάγετε στις ΝΕΕΣ μας εγκαταστάσεις δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ (Λ.Συγγρού 68)


Εκδήλωση ενδιαφέροντος




Σε ενδιαφέρει να αποκτήσεις πτυχίο σπουδάζοντας στο IST;
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου ή την αίτηση εγγραφής τώρα!