Digital Strategy-Digital Content Marketing & CRO-Responsive Design



ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του σεμιναρίου είναι 8 ώρες


ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ 0,24% για εργαζομένους επιχειρήσεων.


Σκοπός


  • Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιάσει τις σύγχρονες τάσεις του σύγχρονου Digital Marketing που πλέον εστιάζει στο marketing περιεχομένου λόγω της ιδιαίτερης ανάπτυξης sharing και social πλατφορμών επικοινωνίας. Παράλληλα γίνεται παρουσίαση και αναφορά σε εργαλεία Web 2.0 που ουσιαστικά έχουν δημιουργήσει όλες τις προϋποθέσεις για τη σημερινή κατάσταση όσον αφορά στην δημιουργία και διάδοση της πληροφορίας. Τέλος, αναλύονται μεθοδολογίες ανάπτυξης και διάθεσης του περιεχομένου σε digital media αλλά και Shared media.
  • Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των βασικών αρχών λειτουργίας των Social Media. Οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν να διακρίνουν τα social media και θα κατανοήσουν τον ρόλο τον οποίο διαδραματίζουν στην προβολή των επιχειρήσεων και την αλληλεπίδραση τους με τα υπόλοιπα εργαλεία του online marketing. Επίσης θα διδαχτούν τον ορθό τρόπο σχεδιασμού μιας στρατηγικής social media.  

Απευθύνεται


Το σεμινάριο απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις που θέλουν να γνωρίσουν και να αξιοποιήσουν εξ’ ολοκλήρου τη δύναμη του content μέσω εργαλείων Web 2.0, των social media και των δυνατοτήτων που παρέχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε εργαζόμενους στο τμήμα διαφήμισης ή marketing που θέλουν να κατανοήσουν σύντομα και πρακτικά τις δυνατότητες και λειτουργίες του σύγχρονου διαδικτύου αλλά και σε ιδιώτες που επιθυμούν να ξεκινήσουν ή να επεκτείνουν τις γνώσεις τους στο μοντέρνο marketing.


Εισηγητές


Βιολάκης Πέτρος

Ο Δρ. Πέτρος Βιολάκης είναι Λέκτορας στο προπτυχιακό και μεταπτυχιακό πρόγραμμα του South Wales, στην Ελλάδα (IST College), είναι εταίρος στο Εργαστήριο Στρατηγικής Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης του τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς και παράλληλα Διευθυντής Ερευνών στο Κέντρο Διεθνών Στρατηγικών Αναλύσεων (ΚΕΔΙΣΑ). Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος (PhD) στην Πολιτική Επιστήμη από το Πανεπιστήμιο του Έξετερ (Ηνωμένο Βασίλειο), μεταπτυχιακού διπλώματος (MA) στις Διεθνείς Σχέσεις από το Πανεπιστήμιο Ιντιανάπολις (ΗΠΑ), μεταπτυχιακού στη διοίκηση επιχειρήσεων (ΜΒΑ) με κατεύθυνση Μάρκετινγκ και προπτυχιακού (BSc) στην Πληροφορική από το πανεπιστήμιο του Χερτφορντσαϊρ (Ηνωμένο Βασίλειο).

Χατζηιωάννου Γιώργος

Εισηγητής Digital Marketing, πιστοποιημένος σε Google Analytics, Google AdWords Professional καθώς και Ρrofessional Internet Marketer από Web Ceo University. Με πολυετή εργασιακή εμπειρία στον προγραμματισμό ιστοσελίδων και σχεδιασμό online στρατηγικής για την προώθηση μεγάλων και μικρομεσαίων εταιριών.

Σειραγάκη Κλειώ

Εισηγήτρια Social Media Marketing & Digital Marketing Manager στην Digitale. Mε εξειδίκευση στις B2B εταιρίες βοηθάει τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και να προσελκύσουν το κατάλληλο κοινό μέσω διαδικτύου. Διαθέτει BA in Communication & Advertising, & MSc in Marketing with New Media (Digital) και είναι πιστοποιημένη Google Partner και Facebook Advertiser. Δραστηριοποιείται ως Social Media Strategist για εταιρίες σε Ελλάδα και εξωτερικό από το 2010.



Συνοπτικό Πρόγραμμα


Εισαγωγή στο Digital Content Marketing

  • Έννοια, Ορισμός Content Marketing
  • Έννοια, Ορισμός Digital Content Marketing
  • Content & Διαφήμιση
  • Digital Content / Επιθυμητό αποτέλεσμα
  • Digital Content Marketing & Το ‘προφίλ’ του πελάτη
  • Digital Content / Δημιουργία και ανάπτυξη Personas
  • Digital Content Influencers
  • Brainstorming για σχεδιασμό και ανάπτυξη Digital Content.
  • Στρατηγική Content marketing
  • Μορφές Digital Content / Ανάλυση και αναφορά σε παραδείγματα content types.
  • Digital Content Marketing και Visual Elements /Ορισμός, είδη και αρχές του digital content visual elements
  • Ο ρόλος της τέχνης και της επιστήμης στο Digital Content Marketing
  • Τα infographics στο Digital Content Marketing
  • Digital Content Marketing Goals / Στοχοθεσία
  • Προσαρμογή και διαφοροποίηση του Digital Content σύμφωνα με τη φάση του κύκλου ζωής των προϊόντων/υπηρεσιών.
  • Προσαρμογή και διαφοροποίηση του Digital Content σύμφωνα με τα στάδια του αγοραστικού κύκλου. / Digital Content marketing & Buying Process
  • Digital Content Editorial Calendars
  • Digital Content Marketing Team
  • Τα τρία R του Digital Content Marketing
  • Digital Content Marketing & Web Design
  • Digital Content Promotion
  • Content Channels / Παρουσιάση των Content Channels /Free & Paid
    (Ειδική ανάλυση στον διαχωρισμό Paid και Free channels)
  • Digital Media – Ψηφιακά κανάλια περιεχομένου (Παρουσίαση των ειδών digital media)
  • Digital Media/Αλληλεπίδραση
  • Ο περιοδικός πίνακας του Digital Content Marketing
  • Content marketer ή engineer / Ιδιότητες και χαρακτηριστικά
  • Digital Content Metrics & Tools
  • DRM (Digital Rights Management) Ψηφιακή διαχείριση πνευματικών δικαιωμάτων
  • Oι προκλήσεις του Content Marketing
  • Social Content creation & promotion (Δημιουργία και Προώθηση)
  • Content Optimization (Βελτιστοποίηση περιεχομένου)
  • Content Syndication / placement (Διαθεσιμότητα περιεχομένου
    σε άλλα online κανάλια: media outlets, related blogs, RSS channels,
    media partners, press releases κ.λπ)
  • Εργαλεία Digital Content
  • Εκμάθηση και πρακτική άσκηση εργαλείων δημιουργίας digital content.
  • Ανάλυση των Social Media (SM), Ο ρόλος των social media στο marketing plan.
  • Ορισμός και Χαρακτηριστικά των SM, Είδη (κατηγορίες) και εξέλιξη των SM
  • Η σημασία του social media marketing για την επιχείρηση, Στατιστικά στοιχεία των SM.
  • Τα social media στην Ελλάδα
  • Στρατηγική των Social Media, Διαμόρφωση στρατηγικής.
  • Παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται η στρατηγική
  • Σχεδιασμός social media strategy βήμα βήμα, Συμβουλές για Online επιτυχία στα SM
  • Public Relations και Social Media, Τα εργαλεία των Δημοσίων Σχέσεων.
  • Η σημασία των social media στις Δημόσιες Σχέσεις/ Reputation Management, Δελτία τύπου και social media, e-Δελτία Τύπου, SMNR (social media news releases)
  • Τα social media στην υπηρεσία της διαχείρισης κρίσεων
  • Blog marketing, Δημιουργία Blog, Tips για blogs
  • Κινητά & Social Media, Mobile application marketing.
  • Η σημασία και η χρήση των social media μέσω κινητών, Mobile apps για Facebook, twitter

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

 

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, διεθνών προδιαγραφών,
 του IST College, Πειραιώς 72, Μοσχάτο.

 

ΠΑΡΟΧΕΣ

 

Το υλικό δίνεται μέσω της ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας, στην οποία ο σπουδαστής αποκτά ατομικούς κωδικούς, με την ολοκλήρωση της εγγραφής του.

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες

 


Εκδήλωση ενδιαφέροντος