Facebook & Facebook Ads



ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του σεμιναρίου είναι 8 ώρες


ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ 0,24% για εργαζομένους επιχειρήσεων.


Σκοπός


Το Σεμινάριο θα σας παρουσιάσει σε βάθος την δημοφιλέστερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Facebook και θα σας βοηθήσει να χρησιμοποιείτε τις δυνατότητες της σε πλήρη έκταση για την αποτελεσματικότερη προβολή σας, αλλά και της επιχείρησής σας.
Θα μπορέσετε να δείτε και να εξασκηθείτε πρακτικά σε πραγματικούς λογαριασμούς του IST χρησιμοποιώντας όλα τα εργαλεία του Facebook, και να έχετε όχι μόνο μια επαγγελματική παρουσία αλλά για την αποτελεσματική προσέλκυση νέων πελατών καθώς και την προώθηση των επιχειρηματικών σας στόχων μέσω της διαφήμισης σας στο Facebook.
Το πρόγραμμα ανανεώνεται συνεχώς και περιλαμβάνει όλες τις αλλαγές και τα νέα εργαλεία που εφαρμόζει το Facebook.


Απευθύνεται


Το Σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιώτες, ελεύθερους επαγγελματίες, διαφημιστές, μικρομεσαίες επιχειρήσεις αλλά και το τμήμα μάρκετινγκ και πωλήσεων μεγαλυτέρων εταιριών, που θέλουν να γνωρίσουν ολοκληρωμένα το Facebook και να δημιουργήσουν μια ενημερωμένη, επαγγελματική και ανταγωνιστική παρουσία εκμεταλλευόμενοι τις μεγάλες δυνατότητες και λειτουργίες του.


Εισηγητές


Ιωάννης Δρίβας

Ο Ιωάννης Δρίβας είναι Υποψήφιος Διδάκτορας στο Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (M.Phil) στην Διαχείριση Συστημάτων Πληροφόρησης από το τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών & Τεχνολογίας Πληροφοριών του Linnaeus University της Σουηδίας (M.Phil in Information Systems | Department of Computer Science and Information Technology). Είναι μέλος του Εργαστηρίου Διαχείρισης της Πληροφορίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής ενώ τα τρέχοντα ερευνητικά του ενδιαφέροντα σχετίζονται με την εξόρυξη και ανάλυση δεδομένων χρήσης διαδικτύου (Web Mining & Analytics) καθώς και την Προγνωστική Μοντελοποίηση.

Χατζηιωάννου Γιώργος

Εισηγητής Digital Marketing, πιστοποιημένος σε Google Analytics, Google AdWords Professional καθώς και Ρrofessional Internet Marketer από Web Ceo University. Με πολυετή εργασιακή εμπειρία στον προγραμματισμό ιστοσελίδων και σχεδιασμό online στρατηγικής για την προώθηση μεγάλων και μικρομεσαίων εταιριών.

Σειραγάκη Κλειώ

Εισηγήτρια Social Media Marketing & Digital Marketing Manager στην Digitale. Mε εξειδίκευση στις B2B εταιρίες βοηθάει τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και να προσελκύσουν το κατάλληλο κοινό μέσω διαδικτύου. Διαθέτει BA in Communication & Advertising, & MSc in Marketing with New Media (Digital) και είναι πιστοποιημένη Google Partner και Facebook Advertiser. Δραστηριοποιείται ως Social Media Strategist για εταιρίες σε Ελλάδα και εξωτερικό από το 2010.


Συνοπτικό Πρόγραμμα


  • Οι δυνατότητες που προσφέρει το Facebook στις επιχειρήσεις
  • Δημιουργία ομάδας, σελίδας (ρυθμίσεις, διαχείριση, δυνατότητες, τρόποι και εργαλεία δημοσίευσης), σελίδας εκδήλωσης
  • Στρατηγική περιεχομένου (η σημασία του content marketing στα social media, δημιουργία στρατηγικής περιεχομένου, είδη και παραδείγματα, μυστικά για επιτυχημένες δημοσιεύσεις)
  • Διαγωνισμοί: τύποι διαγωνισμών, παραδείγματα, εργαλεία, σχεδιασμός
  • Community management: συμβουλές διαχείρισης σελίδας και κοινότητας, τα συχνότερα λάθη, η πολιτική του Facebook, διαχείριση κρίσης
  • Γνωριμία – Όφελος Facebook διαφήμισης – Βασικά KPIs – Facebook Page – Αρχικό Set Up λογαριασμού διαφημίσεων Facebook
  • Δομή καμπάνιας Facebook – Ανάλυση δομής: Καμπάνια – Ανάλυση δομής: AdvertSet – Στοχεύσεις (συμπεριφορές – ενδιαφέροντα)
  • Στοχεύσεις (Συνδέσεις, Γλώσσες, Φύλο, Τοποθεσίες, Ηλικίες – Περισσότερα δημογραφικά στοιχεία) – Προσαρμοσμένα Κοινά / Παρόμοια Κοινά / Αποθηκευμένες ομάδες στόχευσης
  • Τύποι Διαφημίσεων στο Facebook – Online Εργαλεία Σχεδιασμού Banner (pixlr.com) – Διαδικασία Ανάπτυξης Καμπάνιας – Πρακτική Άσκηση.
  • Διαδικασία Ανάπτυξη Διαφημιστικής καμπάνιας Facebook
  • Κατασκευή Καμπάνιας (τι να αποφεύγεται) – Power Editor – Budgeting
  • Reporting – Url builder – Facebook & Google Analytics – Παρακολούθηση – Βελτιστοποίηση – Ad Relevance Score – Facebook for Business

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Το σεμινάριο διεξάγετε στις ΝΕΕΣ μας εγκαταστάσεις δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ (Λ.Συγγρού 68)

 

 

 

ΠΑΡΟΧΕΣ

 

 

 

Το υλικό δίνεται μέσω της ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας, στην οποία ο σπουδαστής αποκτά ατομικούς κωδικούς, με την ολοκλήρωση της εγγραφής του.

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες

 


Εκδήλωση ενδιαφέροντος