Google Adwords & Google Analytics



ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του σεμιναρίου είναι 12 ώρες


ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ 0,24% για εργαζομένους επιχειρήσεων.


Σκοπός


  • Σκοπός του Σεμιναρίου είναι η παρουσίαση και η εκπαίδευση στην αποτελεσματική αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρει η διαφήμιση μέσω του AdWords της γνωστής Μηχανής Αναζήτησης Google. Ακόμη, ο κάθε υποψήφιος θα μάθει με ποιο τρόπο να κάνει αποτελεσματική έρευνα αγοράς έτσι ώστε να είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τις σωστές λέξεις κλειδιά χωρίς να βγαίνει εκτός προϋπολογισμού. Η αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων των συμμετεχόντων στο συγκεκριμένο σεμινάριο, θα αυξήσει την ανταγωνιστική θέση των επιχειρήσεων και των Ιστοχώρων που διαχειρίζονται.
  • Σκοπός του Σεμιναρίου είναι η εξοικείωση με το περιβάλλον του Google Analytics. Εκμάθηση του τρόπου παραμετροποίησής του καθώς και δυνατότητα ανάλυση και αξιολόγησης των δεδομένων που καταγράφει. Με το τέλος του σεμιναρίου οι σπουδαστές του Google Analytics θα μπορούν να αντιλαμβάνονται την συμπεριφορά των επισκεπτών, να μάθουν λεπτομέρειες για το πώς αποδίδει η κάθε σελίδα, πόση ώρα παρέμειναν στην ιστοσελίδα, από πού προέρχονται οι επισκέπτες, πόσοι από αυτούς κάνουν ενέργειες που έχουν οριστεί ως στόχοι καθώς επίσης να αξιοποιούν τα αποτελέσματα στην διαμόρφωση της προώθησης των Ιστοσελίδων τους.

Απευθύνεται


Το Σεμινάριο απευθύνεται κυρίως σε Web Designers, Developers, διαχειριστές Ιστοσελίδων, σε Στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται με την παρακολούθηση και ανάλυση της επισκεψιμότητας του Ιστοτόπου της εταιρίας τους, σε στελέχη του τμήματος πωλήσεων επιχειρήσεων αλλά και σε μεμονωμένους χρήστες που ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν την κίνηση της Ιστοσελίδας τους.


Εισηγητές



Χατζηιωάννου Γιώργος

Εισηγητής Digital Marketing, πιστοποιημένος σε Google Analytics, Google AdWords Professional καθώς και Ρrofessional Internet Marketer από Web Ceo University. Με πολυετή εργασιακή εμπειρία στον προγραμματισμό ιστοσελίδων και σχεδιασμό online στρατηγικής για την προώθηση μεγάλων και μικρομεσαίων εταιριών.



Συνοπτικό Πρόγραμμα


Ενότητα 1

  • Η αγορά του Internet
  • Internet Advertsing models (Από Contextual έως Performance based και Semantic Advertising)
  • Internet Advertising Display Advertising, Real time bidding και Programmatic Buying
  • Internet Advertsing revenue Models (Performance based Revenue Models και Fixed Cost
    models, πλήρη ανάλυση)
  • Υπολογισμός effective CPM / CPC για Advertisers και Publisher
  • Καθορισμός maximum CPC για affiliate (Performance based Marketing) και Adwords

Ενότητα 2

  • Google Adwords: από τη θεωρία στην πράξη (pay per click, contextual ads)
  • Οδηγός βήμα βήμα για καμπάνια Google Adwords
  • Υπολογισμός κόστους, στατιστικά, ορολογία
  • Έλεγχος καμπάνιας, αναφορές, βελτιστοποίηση καμπάνιας
  • Μυστικά για επιτυχημένες καμπάνιες
  • Καμπάνιες για πολλαπλές συσκευές
  • Στρατηγική για τα Conversions και Conversion tracking
  • Συνδέσεις Adwords με web analytics / Youtube channels και άλλα third party tools
  • Αναφορά σε στρατηγική επιλογής keywords, στην επιλογή στρατηγικών bidding (Bidding Strategy)
  • Τύποι campaigns και η διαδικασία Campaign Set up
  • Keyword Optimization στρατηγικές
  • Display campaigns (targeting image ads & text ads ανά θέμα, keyword ή συγκεκριμένο website)
  • Mobile Ads , new ad formats & extensions (Call out extension)
  • App Promotion Ads
  • Remarketing campaigns
  • Dynamic Search Ads (Προβολή διαφημίσεων από το περιεχόμενο του website σας χρησιμοποιώντας το Google’s organic search index)
  • Reporting tools

Ενότητα 3

  • Display Advertising: ορολογία, χαρακτηριστικά,
  • Banners: συνηθισμένα format, πως να δημιουργήσετε banner, συμβουλές επιτυχίας
  • Video ads: ανάπτυξη καμπάνιας, στόχοι
  • Έλεγχος καμπάνιας, αναφορές, βελτιστοποίηση καμπάνιας
  • Online media planning και buying
  • Γνωριμία – Παρουσίαση θεματολογίας – Τι είναι το google analytics – Χρησιμότητα –
    KPIs – Πηγές Επισκεψιμότητας
  • Conversions – Goals Views – Δομήλογαριασμού – Εγκατάσταση Google Analytics
  • Περιήγηση στο GoogleAnalytics – Σημαντικά Reports
  • Πρακτική Άσκηση
  • Google Analytics Ecommerce – Χρήσιμα Reports – Google Analytics + Adwords –
    Google Analytics + Webmaster Tools
  • Manual Tagging – Url Builder – Google Analytics + Facebook Ads
  • Συντομεύσεις – ΠίνακεςΕλέγχου – Custom Reports – Segments
  • Google Analytics Quiz – Πρακτικές Ασκήσεις – Απορίες

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, διεθνών προδιαγραφών,
 του IST College, Πειραιώς 72, Μοσχάτο.

 

ΠΑΡΟΧΕΣ

 

Το υλικό δίνεται μέσω της ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας, στην οποία ο σπουδαστής αποκτά ατομικούς κωδικούς, με την ολοκλήρωση της εγγραφής του.

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες

 


Εκδήλωση ενδιαφέροντος