Σεμινάριο Marketing



ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του σεμιναρίου είναι 16 ώρες


ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ 0,24% για εργαζομένους επιχειρήσεων.


Σκοπός


Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν τις κατάλληλες θεωρητικές γνώσεις ούτως ώστε να μπορούν να κατανοήσουν την έννοια, την λειτουργία και την αξία του marketing στην σύγχρονη επιχείρηση.
Κατά την διάρκεια του σεμιναρίου θα ασχοληθούν με έννοιες όπως το εμπορικό σήμα, τη στρατηγική τιμών αλλά και προσφορές, εκπτώσεις, επικοινωνία και κοινωνικά δίκτυα

Επίσης μέσα από πρακτικά παραδείγματα να έχουν εξοικείωση με τα συστήματα που κατευθύνουν τη ροή των αγαθών και των υπηρεσιών από τον παραγωγό στους καταναλωτές, με σκοπό την επίτευξη των σκοπών της επιχείρησης.


Απευθύνεται


Το σεμινάριο απευθύνεται σε ελεύθερους επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων και επιχειρηματίες κάθε είδους επιχείρησης που θέλουν να εκσυγχρονίσουν την επιχείρηση τους και να την προβάλλουν μέσα από τις τεχνικές του marketing


Εισηγητές



Κρύπας Θωμάς

O κ.Θωμάς Κρύπας είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Branding & Technology, Marketing και Στρατηγικής. Είναι Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της καινοτόμου εταιρίας συμβούλων FEEL the CHANGE group. Δημιουργός της εφαρμογής feelthecity k touristo. Συνιδρυτής και δημιουργός των ηλεκτρονικών περιοδικών magmen και niewsandviews. Ειδικεύεται σε Διοίκηση Επιχειρήσεων, International Marketing, Eργασιακή Ψυχολογία, Δημόσιες Σχέσεις, NLP, την CISCO Academy κ.α. Είναι εταιρικό μέλος της ΕΕΔΕ, του ΙΠΕ, του ADNLP, ενώ παράλληλα αρθρογραφεί για γνωστές στήλες περιοδικών επιχειρηματικότητας.



Συνοπτικό Πρόγραμμα


  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ‘Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ

          Εθνικό μάρκετινγκ και διεθνές μάρκετινγ

          Στρατηγικό και Τακτικό Μάρκετινγκ

     •   Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

  • Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

        Πρώτο στάδιο διαδικασίας έρευνας

        Δεύτερο στάδιο διαδικασίας έρευνας

  • ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

        Έννοια, ορισμοί και παραδείγματαo Επιλογή Στρατηγικής

        Τι περιλαμβάνει η Στρατηγική

  • ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

        Ανάπτυξη νέων προϊόντων

        Ο κύκλος ζωής του προϊόντος στο μάρκετινγκ

        Η επωνυμία (branding)

  • Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ

          Προσδιορισμός της τιμής

          Προσδιοριστικοί παράγοντες της τιμής

          Τιμολόγηση νέου προϊόντος

  • Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ LOGISTICS

          Γενικά

          Κανάλια διανομής

          Σχεδιασμός και αξιολόγηση των καναλιών διανομής

  • Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

          Γενικά

         Η διαδικασία επικοινωνίας

         Η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης

         Ο σχεδιασμός της διαφημιστικής καμπάνιας

         Από την Προώθηση Πωλήσεων και το Direct Marketing στο Customer Relationship Marketing και στο Digital Marketing

         Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης


ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, διεθνών προδιαγραφών,
 του IST College, Πειραιώς 72, Μοσχάτο.

 

ΠΑΡΟΧΕΣ

 

Το υλικό δίνεται μέσω της ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας, στην οποία ο σπουδαστής αποκτά ατομικούς κωδικούς, με την ολοκλήρωση της εγγραφής του.

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος