Σεμινάριο Visual Merchandising


Σκοπός


Σκοπός του σεμιναρίου είναι να εισαγάγει τους συμμετέχοντες στις βασικές έννοιες του Visual Merchandising, προσφέροντάς τους τις απαραίτητες γνώσεις και τις βασικές τεχνικές πάνω στις οποίες στηρίζεται ολόκληρη η φιλοσοφία της αποτελεσματικής προβολής των προϊόντων καθώς και του καταστήματος Λιανικής Πώλησης.

Μέσα από το πρόγραμμα, θα κατανοήσεις το σχεδιασμό της εικόνας αλλά και της διαρρύθμισης ενός καταστήματος, και όλα τα αντίστοιχα exterior αλλά και interior στοιχεία που το ορίζουν: το φωτισμό, την ατμόσφαιρα, τα θέματα, τα υλικά & μεθόδους κατασκευής και τη χρήση in-store συστημάτων προβολής.

Θα κάνουμε ανάλυση της Αγοραστικής Συμπεριφοράς του Καταναλωτή & τη σημασία του Visual Merchandising, καθώς θα δούμς τις σημαντικότερες τάσεις σχετικά με το retail marketing.

Θα μάθεις τις Αρχές του Σχεδιασμού και την θεωρία της Χρωματολογίας, θέτοντας έτσι τις κατάλληλες βάσεις για τη βέλτιση παρουσίαση εμπορευμάτων και προβολή βιτρίνας.

Τέλος, στην εποχή που οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν ραγδαία τον τρόπο που αγοράζουμε, θα ασχοληθούμε και με το Online Visual Merchandising, μαθαίνοντας πως μεταφράζεται μια βιτρίνα διαδικτυακά & τα σημαντικά στοιχεία ενός e-shop.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του σεμιναρίου είναι 40 ώρες

ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ 0,24% για εργαζομένους επιχειρήσεων.


Απευθύνεται


Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες οι οποίοι δραστηριοποιούνται στο χώρο της λιανικής πώλησης, όπως ιδιοκτήτες καταστημάτων, εργαζόμενους σε καταστήματα λιανικής πώλησης, επαγγελματίες του ευρύτερου χώρου της Μόδας, όπως στυλίστες μόδας, οι οποίοι επιθυμούν να διευρύνουν το πελατολόγιό τους, παρέχοντας πρόσθετες υπηρεσίες Visual Merchandising.


Εισηγητές



Αποστολίδου Αναστασία

Η Αναστασία Αποστολίδου είναι Λέκτορας Fashion Management & Marketing με πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας και διεθνούς συμβολής στο χώρο της Μόδας. Κατέχει ένα ευρύ φάσμα γνώσης της βιομηχανίας. Στον τομέα της Ακαδημαϊκής Έρευνας & της Εκπαίδευσης δραστηριοποιείται τα τελευταία 7, έχοντας συνεργαστεί με διακεκριμένα πανεπιστήμια σε Σουηδία, Ινδία, Κίνα και Ελλάδα. Παράλληλα, ασχολείται με το business consulting, mentoring και coaching, με ευαισθητοποίηση ως προς την ολιστική ανάπτυξη και εξέλιξη.


Συνοπτικό Πρόγραμμα


ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Ορισμοί: Fashion Merchandising & Visual Merchandising

Visual Merchandising – Ιστορικά Στοιχεία

Μεθοδολογια:

  •   Τεχνικές
  •   Εργαλεία
  •   Τοποθέτηση στα ράφια
  •   Βιτρίνα
  •   Σχεδιασμός Καταστήματος λιανικής

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ

  • Ο ρόλος του Σχεδιαστή ενός Καταστήματος λιανικής
  • Στοιχεία Σχεδιασμού
  • Οι Στόχοι του Σχεδιασμού Καταστήματος
  • Σχεδιαστικοί Συμβιβασμοί
  • Τα χαρακτηριστικά του Σχεδιασμού του χώρου
  • Τα Σχέδια Διαρρύθμισης – Ευθύ Σχέδιο, Σχέδιο Διάδρομος,  Διαγώνιο Σχέδιο, Καμπύλο Σχέδιο, Ποικίλο Σχέδιο, Γεωμετρικό Σχέδιο.

ΟΠΤΙΚΟ BRANDING

  • Οπτικό Branding
  • Μελέτη Περίπτωσης
  • Εξωτερική Εικόνα & Διαμόρφωση Βιτρίνας
  • Εξωτερική Σήμανση και Είσοδος
  • Είδη Εισόδων
  • Οι Κανόνες του Φωτισμού της Βιτρίνας
  • Τα 5 Συστατικά του Visual Merchandising
  • Οι 5 Αρχές του Σχεδιασμού: Ισορροπία, Έμφαση, Αναλογία, Ρυθμός, Ενότητα/Αρμονία

ΑΡΧΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

Λεπτομερής ανάλυση των 5 Αρχών του Σχεδιασμού

ΠΡΟΒΟΛΗ

  • Προβολή των Προϊόντων
  • Κανόνες του Σχεδιασμού της Προβολής
  • Στόχος & Σκοπός της Προβολής
  • Τρόπος Λειτουργίας της Προβολής
  • Τα Είδη της προβολής: Προβολή ενός Αντικειμένου (Προϊόντος), Προβολή Γραμμής Προϊόντων, Προβολή Συναφών Προϊόντων, Προβολή Ποικιλίας ή Συλλογής Προϊόντων
  • Προωθητική Προβολή, Θεσμική Προβολή, Εποχιακή Προβολή, Εορταστική Προβολή
  • Δημιουργική Προβολή
  • Οι Παράγοντες της Επιτυχίας του Visual Merchandising
  • Το Σκηνικό της Προβολής: Ρεαλιστικό, Περιβαλλοντολογικό

ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ

  • Το Σκηνικό της Προβολής: Ημι-Ρεαλιστικό, Φανταστικό, Αφηρημένο
  • Μέθοδοι Προγραμματισμού Παρουσίασης Εμπορευμάτων: Hanging, Stacking, Folding, Dumping, Shelving, Pegging
  • Προγραμματισμός Παρουσίασης Προϊόντων
  • Τα Στοιχεία της Προβολής: Θέμα, Προϊόν, Ράφι/Χώρος Προβολής, Σκηνικά Στοιχεία, Φωτισμός, Κάρτες/Ταμπέλες
  • Τα Στοιχεία του Σχεδιασμού: Γραμμή (Line), Μορφή-Σχήμα-Χώρος (Form-Shape-Space), Χρώμα (Color), Μοτίβο (Pattern), Υφή (Texture)

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

  • Τα Στοιχεία του Σχεδιασμού:
  • Γραμμή
  • Μορφή-Σχήμα-Χώρος
  • Χρώμα

ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

  • Ανάλυση των Στοιχείων του Σχεδιασμού: Χρώμα – Χρωματολογία – Οι Επιπτώσεις των Χρωμάτων στην Ψυχολογία
  • Οι Συνδυασμοί των Χρωμάτων
  • Βασικές Αρχές για τη Χρήση των Χρωμάτων σε Βιτρίνες & Προβολές
  • Ανάλυση των Στοιχείων του Σχεδιασμού: Μοτίβο (Pattern), Υφή (Texture)

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ

  • Εσωτερικοί Χώροι:
  • Σχεδιασμός Εσωτερικού Χώρου Καταστήματος
  • Χώροι Προβολών: Επιδαπέδιες Κατασκευές, Συστήματα Εμπορευμάτων Πολλαπλών Χρήσεων, Island Display Cases & Tables, Corner Shops, Ράφια, Προβολή σε Πάγκο ή Τραπέζι, Shadow Boxes, Προβολές Πλατφόρμας, Προβολές Τύπου Μουσείου, Κύβοι Παρουσιάσεων, Προβολές Προσόψεων, Δομικές Κολώνες, Οροφή

ΧΩΡΟΙ ΠΡΟΒΟΛΩΝ

  • Χώροι Προβολών: Τοίχοι Εμπορευμάτων, Πάτωμα
  • Η Δημιουργία του Περιβάλλοντος του Καταστήματος
  • Χρώμα & Φωτισμός
  • Ήχος & Μυρωδιά
  • Σχεδιασμός Διαρρύθμισης Καταστήματος
  • Κλασσικός Σχεδιασμός
  • Οι Στόχοι της Διαρρύθμισης ενός Καταστήματος
  • Η Επιλογή της Διαρρύθμισης: Πλέγμα, Ελεύθερη Ροή

ΔΙΑΡΡΥΘΜΙΣΗ

  • Η Επιλογή της Διαρρύθμισης: Μπουτίκ
  • Προγραμματισμός του Χώρου: Stock Keeping Unit
  • Οι Άριστοι Χώροι για την Προβολή των Προϊόντων
  • Μέτρηση της Παραγωγικότητας του Χώρου
  • Υλικά Κατασκευής & Προβολής
  • Συμβουλές για την Επιλογή των Επίπλων και των Ειδών Προβολής
  • Φωτισμός

ΦΩΤΙΣΜΟΣ

  • Φάσεις του Φωτισμού: Πρωτογενής & Δευτερογενής Φωτισμός
  • Η Πηγή του Φωτισμού σαν Εργαλείο Πώλησης: Ανάλυση των Ειδών Φωτισμού
  • Είδη Αντίθεσης-Αρμονίας με τη χρήση Φωτισμού
  • Κούκλες Βιτρίνας – Μανεκέν: Ρεαλιστικές, Ημι-ρεαλιστικές, Ημι-αφηρημένες, Αφηρημένες, Χωρίς Κεφάλι
  • Εναλλακτικές Μορφές Κούκλας: Μορφές ¾, Ελαφρώς Σμιλευμένες Φιγούρες, Ανθρωπόμορφες Καλλιτεχνικές Φιγούρες, Φιγούρες για Φορέματα & Κοστούμια, Φιγούρες Κρεμάστρες
  • Η Επιλογή της Σωστής Κούκλας
  • Η Τοποθέτηση της Κούκλας
  • Σήμανση & Γραφικά
  • Εξωτερική Σήμανση
  • Σήμανση Βιτρίνας
  • Εσωτερική Σήμανση
  • Επίπεδα Τύπων Σήμανσης: Κατεύθυνσης, Τομέα, Πληροφοριακό

ΣΗΜΑΝΣΗ

  • Επίπεδα Τύπων Σήμανσης: Marketing
  • Υλικά Γραμμάτων
  • Τα Μυστικά της Αποτελεσματικής Σήμανσης
  • Τα συχνότερα Λάθη των Προβολών & των Παρουσιάσεων

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

 

 

Το σεμινάριο διεξάγετε στις ΝΕΕΣ μας εγκαταστάσεις δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ (Λ.Συγγρού 68)

 

 

ΠΑΡΟΧΕΣ

 

 

Το υλικό δίνεται μέσω της ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας, στην οποία ο σπουδαστής αποκτά ατομικούς κωδικούς, με την ολοκλήρωση της εγγραφής του.

 

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 

 

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • Online
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες

 


Εκδήλωση ενδιαφέροντος