Σεμινάριο Sales



ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του σεμιναρίου είναι 16 ώρες


ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ 0,24% για εργαζομένους επιχειρήσεων.


Σκοπός


Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εκμάθηση και η εξοικείωση με σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων και διαπραγματεύσεων.

Με ένα μείγμα θεωρίας αλλά και διαδραστικών παιχνιδιών ρόλων , οι συμμετέχοντες θα μπορούν να κατανοήσουν τις πραγματικές ανάγκες των πελατών τους , να τους δημιουργήσουν καινούργιες, να διαχειρίζονται αποτελεσματικά κάθε τύπο πελάτη αλλά και τις αντιρρήσεις, το πώς θα αποκτούν την εμπιστοσύνη του υποψήφιου πελάτη αλλά και πως είναι αποτελεσματικοί στην είσπραξη απαιτήσεων. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν να αναγνωρίζουν όλους τους τύπους πελατών, τους τρόπους με τους οποίους θα πρέπει να τους αντιμετωπίζουν και τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσουν προκειμένου να επιτευχθεί η πώληση.


Απευθύνεται


Το σεμινάριο απευθύνεται σε εργαζόμενους, στελέχη και επιχειρηματίες που επιθυμούν να αποκτήσουν πρακτικές και σύγχρονες γνώσεις τεχνικών πωλήσεων με σκοπό την αποτελεσματική εφαρμογή τους στο πεδίο, για να προσφέρουν υψηλότερα εισοδήματα στην επιχείρηση.


Εισηγητές



Χρυσόγελος Αντώνης

Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Εισηγητής Σεμιναρίων για Πωλήσεις, Νεοφυή Επιχειρηματικότητα, Marketing, Καινοτομία, Management, Project/Time/Stress/Conflict/Change Management, Διαπραγματεύσεις. Διαθέτει 13-ετή εργασιακή εμπειρία σε τμήματα πωλήσεων & μάρκετινγκ πολυεθνικών & μεγάλων ελληνικών εταιρειών με φαρμακευτικά, βιοτεχνολογικά & καταναλωτικά (FMCG) προϊόντα. Σήμερα εργάζεται ως Medical Representative στην εταιρεία Sandoz – Novartis Hellas S.A. Παράλληλα, είναι Pharma Industry Lead Mentor για το project “Career Orientation for Schools” των 100Mentors.com & Απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ).



Συνοπτικό Πρόγραμμα


Α. Πωλήσεις – Μέρος 1ο (4 ώρες)

  • Εισαγωγή στην διαδικασία της συμβουλευτικής πώλησης
  • Η συμβουλευτική πώληση και η ενεργός επικοινωνία – Follow up στις πωλήσεις

Β. Πωλήσεις – Μέρος 2ο (4 ώρες)

  • Διαχείριση αντιρρήσεων
  • Τύποι πελατών
  • Cross-Selling και Up-Selling: Ορισμός & Τρόποι Αύξησης των πωλήσεών μας από υπάρχοντες και νέους πελάτες μας – Μια συνολική στρατηγική πωλήσεων.
  • Βασικές αρχές για αποτελεσματικό Cross-Selling και Up-Selling

Γ. Πωλήσεις – Μέρος 3ο (4 ώρες)

  • Στάδια Αγοραστικής Συμπεριφοράς: Πως μας βοηθούν στην επικοινωνία μας με τους πελάτες μας.
  • Διαχείριση πελατειακής βάσης – CRM
  • Εισπράξεις απαιτήσεων           

Δ. Πωλήσεις – Μέρος 4ο (4 ώρες)

  • Στρατηγική SOS
  • Αναπαραστάσεις Ρόλων
  • Ανακεφαλαίωση – Καλές πρακτικές – Case studies

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, διεθνών προδιαγραφών,
 του IST College, Πειραιώς 72, Μοσχάτο.

ΠΑΡΟΧΕΣ

Το υλικό δίνεται μέσω της ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας, στην οποία ο σπουδαστής αποκτά ατομικούς κωδικούς, με την ολοκλήρωση της εγγραφής του.

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος