Diploma in Business Administration



ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Diploma είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του , τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα Quality Training Label επιπέδου Advance από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης



ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η διάρκεια του προγράμματος είναι 120 ώρες διδασκαλίας.


Σκοπός


Το Diploma in Business Administration είναι ένα πρόγραμμα επαγγελματικής εξειδίκευσης που έχει ως στόχο να καταρτίσει και να εκπαιδεύσει φιλόδοξα, δυναμικά στελέχη επιχειρήσεων, οργανισμών, παραγωγικών μονάδων στη θεωρία και στις βασικές πρακτικές της Διοίκησης Επιχειρήσεων, προσφέροντάς τους σύγχρονες, στοχευμένες, εφαρμόσιμες γνώσεις και δεξιότητες στο Management προκειμένου να ανελιχθούν και να καταλάβουν θέσεις ευθύνης στη σύγχρονη αγορά εργασίας.

Απευθύνεται


Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εργαζόμενους και ελεύθερους επαγγελματίες.
Παρέχει πρακτικές γνώσεις, τεχνικές και ιδέες για άμεση εφαρμογή στην εργασία.


Εισηγητές



Γκαγκάκη Κατερίνα 

Η Κατερίνα Γκαγκάκη είναι Επικοινωνιολόγος. 
Από την αρχή της επαγγελματικής της πορείας έχει εργαστεί ως Διευθύντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων σε πολυεθνικούς και ελληνικούς οργανισμούς, αναλαμβάνοντας τη δημιουργία και τη διαχείριση της εικόνας εταιριών, ΜΚΟ, προϊόντων και φυσικών προσώπων. Σήμερα δραστηριοποιείται ως ανεξάρτητη Σύμβουλος Διαχείρισης Εικόνας  σε εταιρίες στην Ελλάδα, τη Μεγάλη Βρετανία και την Κύπρο και ως ραδιοφωνική παραγωγός.


Η Δέσποινα Ντάϊκου είναι Υποψήφια Διδάκτωρ – Επιστημονικός Συνεργάτης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου και Τραπεζικό Στέλεχος.

Η Βαλεντίνα Κόρδη είναι Προπονήτρια Υψηλής Απόδοσης και Τρόπου Σκέψης (Mindset & High Performance Coach) για επιχειρηματίες, στελέχη και ομάδες εργασίας. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο στο Human Resource Management και εξειδικεύτηκε στο Strategic Intervention Coaching, στη σχολή RobbinsMadanes Training του Antony Robbins, στην Αμερική, ενώ έχει πάνω από 15 χρόνια εμπειρία, ως στέλεχος επιχειρήσεων στην στρατολόγηση και επιλογή προσωπικού καθώς και στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των εργαζομένων

Εισηγητής σεμιναρίων – MBA (International marketing), RKC, Switzerland & Doctorate (Business Administration), RKC, Switzerland. 

Ο Απόστολος Μπαλάνης, ΒΒΑ, ΜΒΑ, Doctorate in Business Administration, έχει πολύχρονη διεθνή εμπειρία σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες και εργάζεται ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε Ελληνικές εταιρίες….

Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Branding & TechnologyMarketing και Στρατηγικής. Είναι Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της καινοτόμου εταιρίας συμβούλων FEEL the CHANGE group. Δημιουργός της εφαρμογής feelthecity k touristo. Συνιδρυτής και δημιουργός των ηλεκτρονικών περιοδικών magmen και niewsandviews. Ειδικεύεται σε Διοίκηση Επιχειρήσεων, International MarketingEργασιακή Ψυχολογία, Δημόσιες Σχέσεις, NLP, την CISCO Academy κ.α. Είναι εταιρικό μέλος της ΕΕΔΕ, του ΙΠΕ, του ADNLP, ενώ παράλληλα αρθρογραφεί για γνωστές στήλες περιοδικών επιχειρηματικότητας.

Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Εισηγητής Σεμιναρίων για Πωλήσεις, Νεοφυή Επιχειρηματικότητα, Marketing, Καινοτομία, Management, Project/Time/Stress/Conflict/Change Management, Διαπραγματεύσεις. Διαθέτει 13-ετή εργασιακή εμπειρία σε τμήματα πωλήσεων & μάρκετινγκ πολυεθνικών & μεγάλων ελληνικών εταιρειών με φαρμακευτικά, βιοτεχνολογικά & καταναλωτικά (FMCG) προϊόντα. Σήμερα εργάζεται ως Medical Representative στην εταιρεία Sandoz – Novartis Hellas S.A. Παράλληλα, είναι Pharma Industry Lead Mentor για το project “Career Orientation for Schools” των 100Mentors.com & Απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ).


Δομή Προγράμματος – 1ο Μέρος


  • Τι είναι κρίση
  • Διαχείριση κινδύνων
  • Μειώνοντας τις κρίσεις και τις επιπτώσεις τους
  • Συστήματα προειδοποίησης
  • Διαχείριση των ΜΜΕ και της εικόνας μας
  • Σχέδια αντιμετώπισης και ανάκαμψης
  • Η ψυχολογία κατά την διάρκεια της ανάκαμψης
  • Αξιολόγηση της διαχείρισης κρίσης
  • Διαχείριση σκανδάλων
  • Ενδοεταιρικές κρίσεις
  • Case studies
  • Ορισμός και τύποι συγκρούσεων
  • Αιτίες πρόκλησης συγκρούσεων
  • Συνέπειες συγκρούσεων
  • Τρόποι πρόληψης, αντιμετώπισης και καταστολής του προβλήματος

TIME MANAGEMENT

  • Οφέλη καλής και συνέπειες κακής διαχείρισης χρόνου
  • Αιτίες σπατάλης χρόνου
  • Προσωπική οργάνωση και προγραμματισμός
  • Διαχείριση μέσων επικοινωνίας σε σχέση με το χρόνο
  • Διαχείριση συνεργασίας με άλλους σε σχέση με το χρόνο
  • Στρατηγικές Οργάνωσης & Τάξης του Χώρου

STRESS MANAGEMENT

  • Ορισμός άγχους και συμπτώματα
  • Αιτίες δημιουργίας άγχους στον εργασιακό χώρο
  • Εργαλεία της νευρο-επιστήμης για την αντιμετώπιση του άγχους
  • Εργασιακή εξουθένωση και τρόποι πρόληψής της

Α. Εισαγωγή στο management (4 ώρες)

  • Προγραμματισμός
  • Οργάνωση
  • Ο ρόλος των ομάδων
  • Management και Leadership

Β. Ανάλυση καταστάσεων (4 ώρες)

  • Τεχνικές ανάλυσης
  • Λήψη αποφάσεων
  • Διοίκηση δια στόχων

Γ. Έλεγχος παραγωγικότητας (4 ώρες)

  • Η διαδικασία
  • Λήψη αποφάσεων
  • Βελτίωση

Δ. Βελτίωση Δημιουργικότητας (4 ώρες)

  • Διοίκηση και Κίνητρα Ανάπτυξης Προσωπικού
  • Καινοτομία και management
  • Η σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας – Μοντέλα επικοινωνίας
  • Κατανόηση συντελεστών επικοινωνίας
  • Στυλ επικοινωνίας
  • Αποτελεσματική αποστολή μηνυμάτων επικοινωνίας (λεκτική & μη λεκτική επικοινωνία, αρνητικό και θετικό feedback)
  • Γλώσσα του σώματος
  • Προφορικές παρουσιάσεις
  • Γραπτή επικοινωνία
  • Αποτελεσματική λήψη μηνυμάτων επικοινωνίας (ενεργή ακρόαση, παράφραση, ερωτήσεις, λήψη feedback)

Δομή Προγράμματος – 2ο Μέρος


Α. Περιεχόμενο και λειτουργίες (4 ώρες):

            Ανάλυση αναγκών
            Προγραμματισμός ανθρώπινου δυναμικού
            Εντοπισμός και προσέλκυση προσωπικού
            Αμοιβές και κίνητρα εργαζομένων

Β. Επιλογή και ενσωμάτωση νέου προσωπικού στην επιχείρηση(4 ώρες):

            Η σημασία της εταιρικής κουλτούρας ώς ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
            Εκπαίδευση
            Παρακίνηση

Γ. Εργασιακές σχέσεις (4 ώρες):

            Εσωτερικός ανταγωνισμός
            Σημασία και αξία της εμπιστοσύνης
            Σημασία και αξία της αφοσίωσης

Δ. Αξιολόγηση προσωπικού  (4 ώρες)

            Μέθοδοι αξιολόγησης
            Διεθνής εμπειρία

 

  • Ορισμοί Δημοσίων Σχέσεων, Στόχος, Λειτουργίες, Κώδικας Δεοντολογίας
  • Προσόντα και ικανότητες των επαγγελματιών Δημοσίων Σχέσεων
  • Εταιρική παρουσία
  • Οι Δημόσιες Σχέσεις «ενάντια» όλων
  • Ενδοεταιρικές ΔΣ
  • Πως ξεκίνησαν όλα
  • Επικοινωνία: κορωνίδα των ΔΣ
  • Οι άνθρωποι και οι φορείς των ΔΣ
  • Αντιμετώπιση κρίσεων
  • Πλάνο Δημοσίων Σχέσεων και εφαρμογή
  • ΜΜΕ & ΔΣ
  • Δημόσιος βίος & ΔΣ
  • ΔΣ δημόσιων προσώπων
  • Εταιρικές εκδηλώσεις
  • Case studies

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ‘Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ

  • Εθνικό μάρκετινγκ και διεθνές μάρκετινγκ
  • Στρατηγικό και Τακτικό Μάρκετινγκ

Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

  • Πρώτο στάδιο διαδικασίας έρευνας
  • Δεύτερο στάδιο διαδικασίας έρευνας

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

  • Έννοια, ορισμοί και παραδείγματαo Επιλογή Στρατηγικής
  • Τι περιλαμβάνει η Στρατηγική

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

  • Ανάπτυξη νέων προϊόντων
  • Ο κύκλος ζωής του προϊόντος στο μάρκετινγκ
  • Η επωνυμία (branding)

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ

  • Προσδιορισμός της τιμής
  • Προσδιοριστικοί παράγοντες της τιμής
  • Τιμολόγηση νέου προϊόντος

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ LOGISTICS

  • Γενικά
  • Κανάλια διανομής
  • Σχεδιασμός και αξιολόγηση των καναλιών διανομής

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Γενικά
  • Η διαδικασία επικοινωνίας
  • Η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης
  • Ο σχεδιασμός της διαφημιστικής καμπάνιας
  • Από την Προώθηση Πωλήσεων και το Direct Marketing στο Customer Relationship Marketing και στο Digital Marketing
  • Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Α. Project Management – Μέρος 1ο (4 ώρες)

  • Εισαγωγή / Γενική Άποψη του Project Management: Ορισμός – Συστήματα – Βασικά Βήματα
  • Σχεδιασμός & Προτάσεις για Αποτελεσματικό Project Management
  • Αποστολή – Στόχοι – Κίνδυνοι ενός Project

Β. Project Management – Μέρος 2ο (4 ώρες)

  • Η χρήση της WBS για το Σχεδιασμό ενός Project
  • Χρονοπρογραμματισμός ενός Project
  • Χρονοπρογραμματισμός των Υπολογισμών
  • Έλεγχος & Αξιολόγηση ενός Project

Γ. Project Management – Μέρος 3ο (4 ώρες)

  • Έλεγχος του Έργου μέσω Earned Value Analysis (Ανάλυση Πιστοποιημένης Αξίας)
  • Διοίκηση Ομάδας Έργου
  • Εφαρμογή του Project Management στην Επιχείρηση
  • Ανακεφαλαίωση
  • Εισαγωγή στην Έννοια του Κίνδυνου
  • Εισαγωγή στη Μέθοδο Μέτρησης Κινδύνου Value at Risk (VaR)
  • Υπολογισμός VaR με Αναλυτικές Μεθόδους
  • Υπολογισμός VaR με Μεθόδους Προσομοίωσης
  • Υλοποίηση της Μεθόδου VaR
  • Διαχείριση Κινδύνου
  • Πιστωτικός Κίνδυνος (Credit Risk)
  • Κατηγορίες Κινδύνων, συμπεριλαμβανομένων των Στρατηγικών, Οικονομικών, Επιχειρησιακών και Οργανωσιακών, με Παραδείγματα, Εργαλεία και βέλτιστες πρακτικές

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες

 

ΠΑΡΟΧΕΣ

 

  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ2 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

 

Το Diploma είναι πιστοποιημένο από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/κης με το Σήμα Ποιότητας Εκπαίδευσης QUALITY TRAINING LABEL Επιπέδου ADVANCE με κωδικό QTL-CERT-008-022

                                                                       

 

ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

Tο πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ 0,24% για εργαζομένους επιχειρήσεων.

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, διεθνών προδιαγραφών,
 του IST College, Πειραιώς 72, Μοσχάτο.