Διάρκεια Σπουδών
3 έτη
Μέθοδος Παρακολούθησης
Full-time
Γλώσσα Διδασκαλίας
Ελληνικά, Αγγλικά
Τρόπος Παρακολούθησης
Hybrid
Έναρξη Προγράμματος
Οκτώβριος 2024
Τοποθεσία
Αθήνα, Ελλάδα
Περιγραφή
Το πρόγραμμα BA (Hons) International Tourism & Hospitality, σε συνεργασία με τα Ella Resorts, είναι ένα προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, τριετούς διάρκειας που παρέχει την απαραίτητη γνώση, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, σε όλους τους τομείς της Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων.
Θα εμβαθύνεις στη διαχείριση τουριστικών και ξενοδοχειακών υπηρεσιών, στα οικονομικά, καθώς και στην πολυπολιτισμική διοίκηση. Θα μελετήσεις σύγχρονα θέματα τουριστικών επιχειρήσεων, στρατηγική διοίκηση, διοίκηση διεθνούς τουρισμού και προορισμού και θα αποκτήσεις εξειδικευμένες γνώσεις στον ευρύτερο χώρο του τουρισμού, που αναπτύσσεται ραγδαία στην Ελλάδα αυξάνοντας τη ζήτηση για ικανά και άρτια καταρτισμένα στελέχη.
Οι συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα θα έχουν την δυνατότητα άμεσης επαγγελματικής αποκατάστασης στα Ella Resorts με την ολοκλήρωση του προγράμματος σπουδών τους, μέσω έμμισθης πρακτικής εξάσκησης από το πρώτο κιόλας εξάμηνο φοίτησης.
To πρόγραμμα προσφέρεται σε συνεργασία με το Wrexham University, το οποίο κατέχει την 1η θέση στην ικανοποίηση των φοιτητών του, στην Αγγλία και την Ουαλία.
Στόχος του προγράμματος
- Γιατί το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα σου δώσει τις πρακτικές δεξιότητες και τις γνώσεις που χρειάζεσαι για μια καριέρα στη βιομηχανία της φιλοξενίας, του τουρισμού και της διαχείρισης εκδηλώσεων.
- Γιατί η δικτύωση του IST με σημαντικές επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου της Ελλάδας, θα σου προσφέρει την ευκαιρία να έρθεις σε επαφή με σημαντικά στελέχη της αγοράς και συναρπαστικούς ομιλητές
- Γιατί κατά τη διάρκεια των σπουδών σου θα έχεις την ευκαιρία να επισκεφθείς επιχειρήσεις και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού, της φιλοξενίας αλλά και των εκδηλώσεων
- Γιατί εάν το επιθυμείς θα έχεις τη δυνατότητα αμειβόμενης πρακτικής άσκησης στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, ενισχύοντας έτσι το βιογραφικό σου και τις προοπτικές απασχόλησης.
- Γιατί καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών σου, θα έχεις τη δυνατότητα να παρακολουθήσεις δωρεάν μαθήματα αγγλικών, σε τμήμα ανάλογο του επιπέδου σου.
- Γιατί στο IST φροντίζουμε να σου παρέχουμε υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, πολλαπλών επιπέδων, καθώς δίνουμε τη δυνατότητα να παρακολουθήσεις, παράλληλα με τις σπουδές σου και χωρίς επιπλέον κόστος, πιστοποιημένα σεμινάρια, χτίζοντας όχι μόνο ένα δυνατό βιογραφικό, αλλά και αποκτώντας επικαιροποιημένες πρακτικές γνώσεις.
- Γιατί το πρόγραμμα προσφέρεται με ευελιξία στον τρόπο παρακολούθησης, διασφαλίζοντας ωστόσο την υψηλή ακαδημαϊκή του ποιότητα.
Δομή Προγράμματος Σπουδών
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα στοχεύει να σε εισαγάγει στη φύση και το εύρος των μορφών και των λειτουργιών των επιχειρήσεων ώστε να γνωρίσεις το σύγχρονο και συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Στόχος είναι να εισαχθείς σε ορισμένες από τις βασικές αρχές των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένης της οργανωσιακής δομής και της φύσης των σύγχρονων επιχειρηματικών πρακτικών. Σου παρέχει επίσης την ευκαιρία να αποκτήσεις μια ευρεία κατανόηση της διοίκησης επιχειρήσεων, διερευνώντας τις δεξιότητες και τα χαρακτηριστικά των επιτυχημένων στελεχών και ηγετών, καθώς και τεχνικές για την επιτυχή διαχείριση μιας ομάδας.
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά την ολοκλήρωση των παραδόσεων θα μπορείς:
- Να εξηγήσεις την έννοια της οργανωσιακής δομής
- Να κατανοείς τα βασικά στοιχεία μιας επιχείρησης
- Να κατανοείς τις δεξιότητες και τα χαρακτηριστικά ενός αποτελεσματικού ηγέτη
- Να κατανοείς τις διαδικασίες και τις πρακτικές της διοίκησης επιχειρήσεων
- Να κατανοείς τη διαφορά του μάνατζμεντ και της ηγεσίας
Περιγραφή Μαθήματος
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
- Να χρησιμοποιείς τεχνικές επικοινωνίας για διάφορους σκοπούς και ακροατήρια.
- Να προσδιορίζεις το ρόλο και τα οφέλη της επικοινωνίας στην ανάπτυξη των ενδοεπιχειρησιακών σχέσεων.
- Να προσδιορίζεις τα μοντέλα επικοινωνίας, που περιλαμβάνουν το μήνυμα, τη διαμόρφωση, τη συναισθηματική έκκληση σχετικά με τη λήψη των αποφάσεων
- Να δημιουργείς ένα αποτελεσματικό πλαίσιο επικοινωνίας
Περιγραφή Μαθήματος
Αυτό το μάθημα στοχεύει να σε βοηθήσει να κατανοήσεις τις σύγχρονες έννοιες και αρχές της λογιστικής και των οικονομικών, της χρηματοοικονομικής λογιστικής και χρηματοοικονομικής διοίκησης, για τον καθορισμό των καταλληλότερων επιχειρηματικών αποφάσεων και την ανάλυση των επιπτώσεων από αυτές τις αποφάσεις σχετικά με την απόδοση και την οικονομική θέση μιας επιχείρησης. Πρωταρχική έμφαση δίνεται στην απόκτηση δεξιοτήτων με τις οποίες να αναλύονται τα τρέχοντα οικονομικά ζητήματα με έμφαση στη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων.
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά την ολοκλήρωση των παραδόσεων θα μπορείς:
- Να εξηγείς και να συζητάς τις έννοιες και τις λειτουργίες της λογιστικής και της χρηματοοικονομικής
- Να ερμηνεύεις τις λογιστικές καταστάσεις και την ικανότητα μέτρησης της οικονομικής απόδοσης
- Να κατανοείς τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων με την εφαρμογή τεχνικών οικονομικής διαχείρισης
- Να αξιολογείς το παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα αυτό στοχεύει να αναπτύξει μια κριτική και πρακτική κατανόηση και αξιολόγηση των εννοιών και των αρχών της ανάλυσης δεδομένων και την ικανότητα εφαρμογής αυτών των εννοιών στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο. Στόχος του μαθήματος είναι η αναγνώριση της σημασίας και της εξέλιξης της ανάλυσης δεδομένων και των «μεγάλων δεδομένων» στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Σκοπός του μαθήματος είναι να σκιαγραφήσει τα «μεγάλα δεδομένα» και τις χρήσεις της ανάλυσης δεδομένων στις επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων εργαλείων και τεχνικών εξόρυξης δεδομένων. Για να περιγράψουμε τις διάφορες πηγές δεδομένων που χρησιμοποιούνται στην επιχείρηση, θα διερευνήσουμε την καταλληλόλητα των διαθέσιμων αναλυτικών εργαλείων.
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά την ολοκλήρωση των παραδόσεων θα μπορείς:
- Να αναπτύξεις την ικανότητα χρήσης τεχνικών ανάλυσης δεδομένων για να συνοψίσουν τα δεδομένα με ουσιαστικό τρόπο
- Να κατανοήσεις τις κύριες έννοιες και αρχές της ανάλυσης στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο
- Να προσδιορίσεις τους τύπους και τις πηγές δεδομένων που χρησιμοποιούνται στην επιχείρηση
- Να συζητήσεις ποια δεδομένα είναι διαθέσιμα για επιχειρήσεις
- Να περιγράψεις τους ορισμούς και την προέλευση των αναλυτικών δεδομένων σε επιχειρήσεις
- Να εφαρμόσεις εργαλεία και τεχνικές σε σύνολα δεδομένων
Περιγραφή Μαθήματος
Το συγκεκριμένο μάθημα εστιάζει στην αναγνώριση της σημασίας του ρόλου του μάρκετινγκ ως μέσω επιτυχίας και επίτευξης αποτελεσμάτων για την επιχείρηση. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος θα μάθεις για τις διαφορετικές λειτουργίες του μάρκετινγκ και θα μελετήσεις πώς η εκτίμηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και του περιβάλλοντος μάρκετινγκ μπορεί να επιτρέψει τον αποτελεσματικό σχεδιασμό. Μέχρι το τέλος αυτής της ενότητας, θα έχεις αποκτήσει γνώση των διαφόρων εργαλείων που διατίθενται στη σύγχρονη επιχειρηματική πραγματικότητα και θα είσαι σε θέση να αναγνωρίζεις τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες τους, έτσι ώστε να τα χρησιμοποιείς δημιουργικά και αποτελεσματικά σε επιχειρησιακό πλαίσιο, συμπεριλαμβανομένων κερδοσκοπικών και μη –Κερδοσκοπικών επιχειρήσεων.
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά την ολοκλήρωση των παραδόσεων θα μπορείς:
- Να κατανοείς το ρόλο και τη λειτουργία του μάρκετινγκ
- Να κατανοείς τι επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών
- Να προσδιορίζεις περιβαλλοντικούς παράγοντες και τάσεις
- Να προσδιορίζεις τις πηγές πληροφοριών μάρκετινγκ
- Να εφαρμόζεις το μείγμα μάρκετινγκ για να ικανοποιείς τις ανάγκες των καταναλωτών
Περιγραφή Μαθήματος
Αυτό το μάθημα στοχεύει να παρέχει μια ολοκληρωμένη εικόνα του ρόλου της διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού (HRM) στους οργανισμούς. Το μάθημα καλύπτει τις ακόλουθες βασικές αρχές HRM:
- Τύποι επιχειρήσεων που επικρατούν στον επιχειρηματικό κόσμο
- Η σημασία της διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και ο ρόλος των επαγγελματιών HR
- Δραστηριότητες ανθρώπινου δυναμικού σε επιχειρήσεις
- Επίδραση της τεχνολογίας στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά την ολοκλήρωση των παραδόσεων θα μπορείς:
- Να κατανοείς το ρόλο της διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού στους οργανισμούς
- Να κατανοείς τις διάφορες δραστηριότητες του τμήματος HR
- Να αξιολογείς τον αντίκτυπο της τεχνολογίας στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
- Να προσδιορίζεις τις τρέχουσες τάσεις στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα σου παρέχει ένα πλαίσιο ώστε να αναπτύξεις την κατανόησή σου για την ανάπτυξη και τη λειτουργία των αξιοθέατων στους τουριστικούς προορισμούς. Οι συγκεκριμένες ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά των αξιοθέατων εισάγονται για να δείξουν την ποικιλομορφία των απαιτήσεων διαχείρισής τους, που είναι απαραίτητες για να διασφαλιστεί τόσο η διατήρηση της έλξης όσο και η ικανοποίηση των αναγκών των επισκεπτών.
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά την ολοκλήρωση των παραδόσεων θα μπορείς:
- Να εξηγείς το ρόλο των προορισμών και των αξιοθέατων στον τουριστικό κλάδο
- Να συζητάς τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες του τουριστικού κλάδου
- Να προσδιορίζεις και να αξιολογείς τις προκλήσεις της προσέλκυσης τουριστών
- Να αξιολογείς τις κρίσιμες προκλήσεις της ανάπτυξης του τουριστικού κλάδου
Περιγραφή Μαθήματος
Οι αναδυόμενες τεχνολογίες έχουν βαθύ αντίκτυπο στις επιχειρήσεις, καθώς άτομα και οργανισμοί έρχονται αντιμέτωποι με την αλλαγή και την καινοτομία. Ωστόσο, το πώς μια επιχείρηση μπορεί να επωφεληθεί πλήρως από αυτές τις αλλαγές δεν είναι πάντα σαφές. Η χρήση του διαδικτύου, των εφαρμογών, του χώρου αποθήκευσης cloud, του GPS και των συσκευών που είναι συνδεδεμένες στο Διαδίκτυο έχει αλλάξει τον τρόπο που ζούμε, μαθαίνουμε, παίζουμε και αλληλοεπιδρούμε. Ωστόσο, αυτές οι αλλαγές άλλαξαν επίσης τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, τον τρόπο που συμπεριφέρονται οι καταναλωτές και τον τρόπο που εφαρμόζεται η επιχειρηματική στρατηγική. Αυτό το μάθημα στοχεύει να σε εξοπλίσει με τις δεξιότητες που απαιτούνται για τη δημιουργία ψηφιακού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε έναν ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο. Οι κανόνες των επιχειρήσεων έχουν αλλάξει και αναζητούν νέους τρόπους για να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αυτοί οι νέοι κανόνες καθιστούν απαραίτητο για τις εταιρείες να επανεξετάσουν τέσσερις θεμελιώδεις πτυχές της επιχείρησής τους για να ευδοκιμήσουν στην ψηφιακή εποχή – τη στρατηγική, την αλυσίδα αξίας, την πελατειακή δέσμευση και τη δομή του οργανισμού τους.
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά την ολοκλήρωση των παραδόσεων θα μπορείς:
- Να προσδιορίζεις τη σημασία της ψηφιακής καινοτομίας για μια επιχείρηση
- Να εξετάζεις τις μεταβαλλόμενες συμπεριφορές και τα κίνητρα των πελατών
- Να αξιολογείς τις προκλήσεις της διαχείρισης αλλαγής
Περιγραφή Μαθήματος
Αυτό το μάθημα στοχεύει να αναπτύξει την κριτική και πρακτική κατανόηση των εννοιών και των αρχών της ηγεσίας και της ικανότητας εφαρμογής αυτών των εννοιών στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, για να δημιουργήσει το κατάλληλο περιβάλλον για τη δημιουργία επιτυχημένων ομάδων μέσα στον οργανισμό.
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά την ολοκλήρωση των παραδόσεων θα μπορείς:
- Να εξηγείς τις βασικές έννοιες και αρχές της ηγεσίας
- Να κατανοείς την έννοια του μάνατζμεντ στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο
- Να προσδιορίζεις τα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με την ηγεσία
- Να προσδιορίζεις τα οφέλη και τις προκλήσεις της ηγεσίας
- Να αξιολογείς το οργανωσιακό πλαίσιο για την ηγεσία
- Να αξιολογείς την εφαρμογή της ηγεσίας σε ένα σύγχρονο επιχειρηματικό πλαίσιο
Περιγραφή Μαθήματος
Αυτό το μάθημα στοχεύει στη διερεύνηση της συμβολής της φιλοξενίας, του τουρισμού και των εκδηλώσεων στους αναπτυξιακούς στόχους. Στόχος είναι να σε εισαγάγει στα στοιχεία του βιώσιμου σχεδιασμού και να αξιολογήσει κριτικά τη συμβολή της φιλοξενίας, του τουρισμού και των εκδηλώσεων στους ευρύτερους στόχους της αειφόρου ανάπτυξης.
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά την ολοκλήρωση των παραδόσεων θα μπορείς:
- Εξηγήσεις το ρόλο του σχεδιασμού στον αειφόρο σχεδιασμό και την ανάπτυξη της φιλοξενίας, του τουρισμού και των εκδηλώσεων
- Κατανοήσεις την έννοια της αειφόρου ανάπτυξης
- Αξιολογήσεις τις κρίσιμες προκλήσεις της ανάπτυξης της φιλοξενίας, του τουρισμού και των εκδηλώσεων με βιώσιμο τρόπο
Περιγραφή Μαθήματος
Αυτό το μάθημα στοχεύει να σου παρέχει την ευκαιρία να ανακαλύψεις πώς αναπτύσσονται οι ιδέες, πώς λειτουργεί η επιχειρηματικότητα και να κατανοήσεις τις θεωρίες της Καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας σε ένα επιχειρηματικό πλαίσιο. Το μάθημα στοχεύει να σου δώσει τη δυνατότητα να ενισχύσεις τις προοπτικές απασχόλησής σου στον χώρο εργασίας παρέχοντάς σου την κατανόηση των χαρακτηριστικών της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά την ολοκλήρωση των παραδόσεων θα μπορείς:
- Να κατανοείς τις βασικές έννοιες και θεωρίες πίσω από την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα
- Να κατανοείς τον τρόπο με τον οποίο τα άτομα και οι οργανισμοί μπορούν να εντοπίσουν και να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες καινοτομίας
- Να αναλύεις τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία διαφόρων θεωριών καινοτομίας και επιχειρηματικότητας
- Να εφαρμόζεις αυτές τις θεωρίες σε πρακτικά ζητήματα που σχετίζονται με τη διαχείριση καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας
- Να αξιολογείς κριτικά τη συμβολή της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας σε ευρύτερα οργανωσιακά αποτελέσματα
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα σου παρέχει μια διεξοδική και κριτική κατανόηση της διαχείρισης των διεθνών εκδηλώσεων και του ρόλου των εκδηλώσεων ειδικά στον τουρισμό και τη φιλοξενία και ευρύτερα στη σύγχρονη κοινωνία.
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά την ολοκλήρωση των παραδόσεων θα μπορείς:
- Να αναλύεις το ρόλο και τη σημασία του event management
- Να αναλύεις κριτικά τις επιπτώσεις των διεθνών εκδηλώσεων
- Να εφαρμόζεις τις σχετικές έννοιες και θεωρίες για τη διαχείριση διεθνών εκδηλώσεων
Περιγραφή Μαθήματος
Αυτό το μάθημα στοχεύει στην ανάλυση της εξέλιξη της στρατηγικής ως ακρογωνιαίου λίθου της επιχειρηματικής σκέψης και της συμπεριφοράς των ανώτερων διευθυντικών στελεχών. Τα θέματα που θα αναπτυχθούν στο πλαίσιο του μαθήματος θα σου προσφέρουν τη γνώση που συνδέεται άμεσα με την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξή σου. Στο πλαίσιο του μαθήματος, οι ενότητες που θα παρουσιαστούν έχουν σκοπό να σε βοηθήσουν να γνωρίσεις τις διαδικασίες με τις οποίες οι επιχειρήσεις προσδιορίζουν και επιτυγχάνουν τους στόχους τους και αναλύουν τις κοινωνικοοικονομικές συνέπειες της εφαρμογής της στρατηγικής, με σκοπό την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και ανώτερης επιχειρηματικής επίδοσης.
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά την ολοκλήρωση των παραδόσεων θα μπορείς:
- Να κατανοήσεις την έννοια του στρατηγικού management
- Να κατανοήσεις τον αντίκτυπο της στρατηγικής στην υλοποίηση του οράματος της επιχείρησης
- Να συζητάς κριτικά την ιστορική ανάπτυξη της επιχειρηματικής στρατηγικής κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα
- Να κατανοείς την έννοια του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στην Ελληνική και διεθνή αγορά
- Να κατανοείς το ευρύτερο πλαίσιο στρατηγικής όσον αφορά τις κοινωνικοοικονομικές και περιβαλλοντικές αλλαγές
- Να αξιολογείς κριτικά τη σημασία της στρατηγικής στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον και πώς οι επιχειρήσεις καταφέρνουν να εφαρμόζουν μια στρατηγική αλλαγή
- Να κατανοείς τη διαδικασία του στρατηγικού management
- Να κατανοείς τη στρατηγική ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος
- Να κατανοείς τις σχολές του στρατηγικού management
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα στοχεύει να διερευνήσει τον ολοένα και πιο σημαντικό τομέα του τουρισμού τροφίμων και ποτών για την οικονομική ανάπτυξη σε παγκόσμια κλίμακα. Ως εκ τούτου, θα εξετάσεις τη σημασία των τροφίμων και ποτών για την τουριστική εμπειρία και την επιτυχία του προορισμού για εκείνες τις χώρες και περιοχές που συνδέονται στενά με την έννοια του φαγητού και του ποτού. Περαιτέρω, θα αναλύσεις τη σχέση μεταξύ τουρισμού και γαστρονομίας και θα εξετάσεις τα άμεσα και έμμεσα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που σχετίζονται με την ανάπτυξη του γαστρονομικού τουρισμού.
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά την ολοκλήρωση των παραδόσεων θα μπορείς:
- Να αξιολογείς κριτικά την πολιτιστική σημασία του φαγητού και των ποτών στην παγκόσμια βιομηχανία τουρισμού και φιλοξενίας
- Να προσδιορίζεις και να αξιολογείς κριτικά τις τρέχουσες τάσεις, ζητήματα και προκλήσεις στη διαχείριση τροφίμων και ποτών στον τουρισμό και τη φιλοξενία
- Να εξερευνάς κριτικά τον ρόλο των τροφίμων και ποτών στο μάρκετινγκ
- Να αξιολογείς κριτικά και εφαρμόζεις τις σχετικές θεωρίες που στηρίζουν τον τουρισμό τροφίμων και ποτών
Διπλωματική Εργασία
Μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων του Προγράμματος, καλείσαι να υλοποιήσεις τη Διπλωματική σου Εργασία (Dissertation) με την καθοδήγηση του επιβλέποντα καθηγητή, στο αντικείμενο που σε ενδιαφέρει και που έχει σχέση με τη θεματολογία που αναπτύχθηκε στα τρία χρόνια των σπουδών. Στόχος είναι να εφαρμόσεις και να συνδυάσεις τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια της φοίτησης στο προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών BA (Hons) International Tourism & Hospitality. Η όλη διαδικασία της εκπόνησης της διπλωματικής εργασίας θα σε βοηθήσει να επεκτείνεις, να στηρίξεις και να ενισχύσεις τη μάθηση μέσω του εντοπισμού ενός προβλήματος που σχετίζεται με επιχειρήσεις και απαιτεί τη θεωρητική έρευνα, τη συλλογή δεδομένων και την επακόλουθη ανάλυση που οδηγεί σε συμπεράσματα και προτάσεις.
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά την ολοκλήρωση της Διπλωματικής Εργασίας θα μπορείς:
- Να προσδιορίζεις με ακρίβεια τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τις μεταβλητές που σχετίζονται με ένα πρόβλημα ή ένα θέμα έρευνας
- Να σχεδιάζεις και να συντάσσεις μία μεθοδολογικά ορθή ερευνητική πρόταση
- Να επιλέγεις και να εφαρμόζεις τα στοιχεία της μεθοδολογίας της έρευνας στο θέμα που έχεις επιλέξει προς περαιτέρω διερεύνηση
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα εστιάζει στην ανάλυση του ρόλου του Marketing στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. Σκοπός του μαθήματος είναι να παρέχει μια σταδιακή προσέγγιση στη φύση του στρατηγικού marketing που συμβάλλει στην επίτευξη του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για την επιχείρηση. Θα γνωρίσεις τις ευρύτερες πτυχές του στρατηγικού μάρκετινγκ που αντικατοπτρίζουν τις σύγχρονες εξελίξεις του επιχειρηματικού περιβάλλοντος.
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά την ολοκλήρωση των παραδόσεων θα μπορείς:
- Να κατανοείς την έννοια του Μάρκετινγκ και των Δημοσίων Σχέσεων
- Να αναλύεις το micro και macro περιβάλλον μίας επιχείρησης από τη σκοπιά των αγορών, των πελατών και των ανταγωνιστών
- Να αναλύεις κριτικά τις πληροφορίες για τη στρατηγική λήψη αποφάσεων και να αναπτύσσεις στρατηγικά σχέδια μάρκετινγκ
- Να συνθέτεις το νέο μείγμα μάρκετινγκ και τις καινοτόμες πρακτικές που σχετίζονται με τη διαχείριση πελατών και την αγοραστική συμπεριφορά
- Να αναγνωρίζεις τις προκλήσεις της εφαρμογής στρατηγικών μάρκετινγκ και την ανάγκη αποτελεσματικής διαχείρισης πόρων μέσω της συνεχούς βελτίωσης
- Να κατανοήσεις την έννοια του Digital Marketing
Περιγραφή Μαθήματος
Το συγκεκριμένο μάθημα στοχεύει να εντοπίσει και να αναλύσει μερικά από τα βασικά σύγχρονα ζητήματα που σχετίζονται με τον τομέα της φιλοξενίας και του τουρισμού. Το περιεχόμενο του μαθήματος εστιάζει στα θέματα που θεωρούνται τα από τα πιο σημαντικά για τον κλάδο του τουρισμού όπως: Τεχνολογία, Παγκόσμιες ξενοδοχειακές Αλυσίδες, Πολιτισμός και Φιλοξενία, Βιωσιμότητα, Ανθρώπινο Δυναμικό, Νέες Τάσεις στο σχεδιασμό ξενοδοχείων
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά την ολοκλήρωση των παραδόσεων θα μπορείς:
- Να αναλύεις κριτικά μια σειρά από βασικά σύγχρονα ζητήματα που επηρεάζουν τον ξενοδοχειακό κλάδο
- Να αξιολογείς τον αντίκτυπο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στον τουριστικό τομέα
- Να αναλύεις κριτικά τα περίπλοκα κοινωνιολογικά ζητήματα που εγείρονται από την ανάπτυξη της βιομηχανίας της φιλοξενίας σε νέους τουριστικούς προορισμούς
Διπλωματική Εργασία
Μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων του Προγράμματος, καλείσαι να υλοποιήσεις τη Διπλωματική σου Εργασία (Dissertation) με την καθοδήγηση του επιβλέποντα καθηγητή, στο αντικείμενο που σε ενδιαφέρει και που έχει σχέση με τη θεματολογία που αναπτύχθηκε στα τρία χρόνια των σπουδών. Στόχος είναι να εφαρμόσεις και να συνδυάσεις τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια της φοίτησης στο προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών BA (Hons) International Tourism & Hospitality. Η όλη διαδικασία της εκπόνησης της διπλωματικής εργασίας θα σε βοηθήσει να επεκτείνεις, να στηρίξεις και να ενισχύσεις τη μάθηση μέσω του εντοπισμού ενός προβλήματος που σχετίζεται με επιχειρήσεις και απαιτεί τη θεωρητική έρευνα, τη συλλογή δεδομένων και την επακόλουθη ανάλυση που οδηγεί σε συμπεράσματα και προτάσεις.
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά την ολοκλήρωση των παραδόσεων θα μπορείς:
- Να προσδιορίζεις με ακρίβεια τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τις μεταβλητές που σχετίζονται με ένα πρόβλημα ή ένα θέμα έρευνας
- Να σχεδιάζεις και να συντάσσεις μία μεθοδολογικά ορθή ερευνητική πρόταση
- Να επιλέγεις και να εφαρμόζεις τα στοιχεία της μεθοδολογίας της έρευνας στο θέμα που έχεις επιλέξει προς περαιτέρω διερεύνηση
- Να κατανοείς την ανάλυση και την περιγραφή μίας θέσης εργασίας
Περισσότερες Πληροφορίες
Ως Απόφοιτος του προγράμματος ΒΑ (Hons) International Tourism & Hospitality μπορείς να σταδιοδρομήσεις ως διοικητικό ή και διευθυντικό στέλεχος σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο Τουριστικό κλάδο όπως π.χ.:
- Σε Μικρές και Μεγάλες Ξενοδοχειακές Μονάδες, σε τμήματα Υποδοχής, Κρατήσεων, Marketing, Διοίκησης Προσωπικού κλπ
- Σε Τουριστικά Γραφεία
- Σε Ναυτιλιακές Εταιρείες
- Σε Εταιρείες Διοργάνωσης Εκδηλώσεων
- Σε Αεροπορικές Εταιρείες
- Μπορείς, επίσης, να δημιουργήσεις και να αναπτύξεις τη δική σου επιχείρηση γιατί στο IST στηρίζουμε την επιχειρηματικότητα και ενθαρρύνουμε την καινοτομία, αναπτύσσουμε διάφορες δράσεις, προκειμένου να στηρίξουμε τους φοιτητές και απόφοιτούς μας στο σχεδιασμό και τη δημιουργία νέων Start Ups.
Το πρόγραμμα ΒΑ (Hons) International Tourism & Hospitality απευθύνεται σε απόφοιτους Λυκείου που επιθυμούν να σταδιοδρομήσουν στον κόσμο των επιχειρήσεων αλλά και σε εργαζόμενους ή φοιτητές άλλων ειδικοτήτων.
Το πτυχίο ΒΑ (Hons)International Tourism & Hospitality σου παρέχει τη δυνατότητα να συνεχίσεις τις σπουδές σου σε μεταπτυχιακό επίπεδο.
Το πρόγραμμα προσφέρεται με:
Φυσική παρουσία σε προγραμματισμένα τμήματα στις εγκαταστάσεις μας – Λ. Συγγρού 68 (Δίπλα στο Μετρό “Συγγρού – Φιξ”) αλλά δίνεται η δυνατότητα μέσω της σύγχρονης εκπαιδευτικής μας πλατφόρμας να παρακολουθείς τα μαθήματα on demand, στο δικό σου χρόνο και τόπο συνδυάζοντας τη φυσική παρουσία και την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση.
Η διδασκαλία, τα τρία πρώτα εξάμηνα, διεξάγεται στα ελληνικά ενώ τα τρία τελευταία εξάμηνα γίνεται στα αγγλικά.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της τριετούς φοίτησής σου στο IST θα έχεις τη δυνατότητα να παρακολουθείς χωρίς κανένα κόστος και μαθήματα αγγλικής γλώσσας, αναλόγως του επιπέδου στο οποίο βρίσκεσαι, ώστε ολοκληρώνοντας τις ακαδημαϊκές σπουδές σου να έχεις βελτιώσει και τις γνώσεις σου στη γλώσσα.
Η διαδικασία εγγραφής είναι πιο απλή και σύντομη από ποτέ!
Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου με τους εξής τρόπους:
Α) Ηλεκτρονικά
Μπορείς να κατεβάσεις την αίτηση εγγραφής εδώ και να τη στείλεις συμπληρωμένη στο admissions@ist.edu.gr, μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά εγγραφής (για να τα δεις πάτησε εδώ) και με το αποδεικτικό της κατάθεσης της προκαταβολής (για να δεις τους τραπεζικούς λογαριασμούς πάτησε εδώ.)
Β) Με επίσκεψη στο IST
To Διοικητικό Προσωπικό του IST θα είναι στη διάθεσή σου για να σε βοηθήσει να κάνεις την εγγραφή σου. Το μόνο που χρειάζεται είναι να έρθεις στο IST έχοντας μαζί σου τα απαραίτητα δικαιολογητικά εγγραφής (για να τα δεις πάτησε εδώ)
Ο τρόπος καταβολής των ήδη προσιτών διδάκτρων του IST είναι ιδιαίτερα ευέλικτος. Σε συνεννόηση με τις οικονομικές υπηρεσίες του IST δίνεται η δυνατότητα τμηματικής ή εφάπαξ καταβολής με ανάλογη έκπτωση.
Επίσης, ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης θα σε ενημερώσει για τα οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια που θα σου εξασφαλίσουν επιδότηση διδάκτρων έως και 30%, υποστηριζόμενη από το Ταμείο Φοιτητικής Μέριμνας του IST.
Μπορείς ακόμα, να διεκδικήσεις μία από τις προσφερόμενες Υποτροφίες που ανακοινώνει σε τακτά χρονικά διαστήματα το IST, σε συνεργασία με γνωστές επιχειρήσεις και οργανισμούς. Για περισσότερες πληροφορίες πάτησε εδώ.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι με την καταβολή των δίδακτρών σου, εκτός από την παρακολούθηση των μαθημάτων, θα απολαμβάνεις και μία σειρά προνομίων και υπηρεσιών χωρίς καμία επιπλέον χρέωση όπως:
- Εγγραφή
- Χρήση Βιβλιοθήκης IST
- Χρήση Εργαστηρίων Η/Υ στο IST
- Συμμετοχή στις Εξετάσεις
- Χρήση της Σύγχρονης Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας του IST
- Έκδοση όλων των πιστοποιητικών σπουδών, βαθμολογιών και βεβαιώσεων τόσο από IST όσο και από το συνεργαζόμενο πανεπιστήμιο
- Συμμετοχή σε σεμινάρια, εκδηλώσεις και συνέδρια που διοργανώνονται και προσφέρονται στο IST
- Κάρτα που εξασφαλίζει προνομιακές τιμές σε συνεργαζόμενα, με κολλέγιο, καταστήματα διαφόρων κλάδων και υπηρεσιών
Κατέβασε τον Οδηγό Σπουδών εδώ.
Τo προγράμμα σπουδών BA (Hons) International Tourism & Hospitality του Wrexham University, προσφέρεται στην Ελλάδα από το IST College μετά από έγκριση που έχει λάβει από το Υπουργείο Παιδείας.
Ο τίτλος σπουδών που απονέμεται μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος σπουδών μπορεί να αναγνωριστεί ως επαγγελματικά ισοδύναμος με τους τίτλους σπουδών που απονέμονται στο πλαίσιο του ελληνικού συστήματος ανώτατης εκπαίδευσης. Η αναγνώριση γίνεται από το Αυτοτελές Τμήμα Εφαρμογής της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας (ΑΤΕΕΝ) του Υπουργείου Παιδείας. (https://www.minedu.gov.gr/ateen-anagnorisi-epaggelmatikis-isodynamias) Εφόσον αναγνωριστεί ως επαγγελματικά ισοδύναμος, ο τίτλος αυτος αξιοποιείται επαγγελματικά όπως οι τίτλοι που απονέμονται από τα ελληνικά ΑΕΙ. Η αναγνώριση του ΑΤΕΕΝ δεν είναι ακαδημαϊκή και δεν επιτρέπει τη συνέχιση των σπουδών σε ελληνικό ΑΕΙ. Ωστόσο, απόφοιτοί μας συνεχίζουν για μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές σε πανεπιστήμια του εξωτερικού, της επιλογής τους.
Ένας μεγάλος αριθμός αποφοίτων του IST College που έχει ακολουθήσει τις προβλεπόμενες από τον νόμο διαδικασίες, έχει λάβει αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας του τίτλου σπουδών τους από το ΑΤΕΕΝ.
Μπορεί να σας ενδιαφέρουν:
Το BSc (Hons) Computer Science παρέχει θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις σχετικές με τον σχεδιασμό κ.α.
Προπτυχιακό
Το BSc (Hons) Psychology είναι ένα προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, που παρέχει την απαραίτητη γνώση σε όλους τους τομείς της Επιστήμης της Ψυχολογίας.
Προπτυχιακό
Προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών το οποίο παρέχει την απαραίτητη & σύγχρονη γνώση σε όλους τους τομείς της Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Προπτυχιακό
Το BSc (Hons) Computer Science παρέχει θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις σχετικές με τον σχεδιασμό κ.α.
Προπτυχιακό
Το BSc (Hons) Psychology είναι ένα προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, που παρέχει την απαραίτητη γνώση σε όλους τους τομείς της Επιστήμης της Ψυχολογίας.
Προπτυχιακό