Διάρκεια Σπουδών

124 ώρες

Μέθοδος Παρακολούθησης

Full-time

Γλώσσα Διδασκαλίας

Ελληνικά

Τρόπος Παρακολούθησης

Remote

Έναρξη Προγράμματος

5 Φεβρουαρίου 2024

Τοποθεσία

Αθήνα, Ελλάδα

Περιγραφή

Το Professional Diploma in Digital Marketing, πρόγραμμα πιστοποιημένο από το Digital Marketing Institute (DMI), εστιάζει στις βασικές στρατηγικές ψηφιακού marketing που χρησιμοποιούνται ευρέως για την αποτελεσματική επικοινωνία με τους σημερινούς διαδικτυακούς πελάτες. Το Diploma καλύπτει όλα τα βασικά ψηφιακά κανάλια και μέσα, όπως: SEO, PPC, Social Media, Content Marketing, Websites, Affiliate Marketing, Display Advertising and Email Marketing.

Tο πρόγραμμα βασίζεται κυρίως σε case studies, στις πιο σύγχρονες στρατηγικές του digital, social media & performance marketing. Δίνοντας έμφαση στην πρακτική εφαρμογή των θεωρητικών γνώσεων, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να λαμβάνουν μέρος σε workshops και σε πρακτικές ασκήσεις ατομικά, αλλά και συνεργαζόμενοι σε ομάδες. Παράλληλα για πρώτη φορά παρουσιάζεται σε αντίστοιχο πρόγραμμα στην Ελλάδα, η νομοθεσία που διέπει το Internet από εξειδικευμένη νομικό-συνεργάτη.

Πιστοποίηση από το Digital Marketing Institute (DMI)

Το DMI είναι το παγκόσμιο πρότυπο στην Πιστοποίηση Digital Marketing. Η αποστολή του είναι να υποστηρίξει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να επιτύχουν τις εκπαιδευτικές τους φιλοδοξίες και να τους βοηθήσει να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους.

Διαθέτει παρουσία σε περισσότερες από 100 χώρες παγκοσμίως!

Οι συμμετέχοντες αφού ολοκληρώσουν με επιτυχία την παρακολούθηση όλων των ενοτήτων, θα αποκτήσουν την πιστοποίηση του DMI, την παγκοσμίως αναγνωρισμένη πιστοποίηση ψηφιακού marketing που παρέχεται με την εγκυρότητα και την αξιοπιστία του μεγαλύτερου οργανισμού πιστοποίησης δεξιοτήτων στο Digital Marketing.

Στόχος του Προγράμματος

  • Να αναπτύσσετε στρατηγικές στα κοινωνικά δίκτυα (Social Media) για προσέλκυση νέων followers και να δημιουργείτε εταιρικές σελίδες σε Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube, Twitter, Pinterest, TikTok, Snapchat με τεχνικές βελτιστοποίησης τους.
  • Να εφαρμόζετε πρακτικές μεθόδους αποτελεσματικής προσέγγισης πελατών, μέσω των πιο πάνω κοινωνικών δικτύων.
  • Να αξιοποιείτε τη δυναμική του influencer marketing.
  • Να αναλύετε και να κατανοείτε τις διάφορες μορφές διαφήμισης (κειμένου, εικόνας, video, event, post, κ.α) και πότε χρησιμοποιούμε την κάθε μια.
  • Να δημιουργείτε και να βελτιστοποιείτε διαφημιστικές καμπάνιες σε Business Suite και Ads Manager Google Analytics, LinkedIn & YouTube
  • Να εφαρμόζετε τεχνικές, οι οποίες θα ανεβάσουν μια ιστοσελίδα στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google.
  • Να δημιουργείτε στοιχεία ψηφιακής ηλεκτρονικής ταυτότητας.
  • Nα γνωρίζετε το νομικό πλαίσιο που διέπει τις ιστοσελίδες και την οnline διαφήμιση.
  • Να δημιουργείτε και να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά το δικό σας ιστολόγιο (Βlog).
  • Να αναλύετε τα στατιστικά στοιχεία, με σκοπό την περαιτέρω βελτίωση μιας ιστοσελίδας (Google Analytics, Tag Manager, Data Studio).
  • Nα δημιουργείτε αποτελεσματικές καμπάνιες email.
  • Να κατασκευάζετε και να διαφημίζετε ηλεκτρονικές επιχειρήσεις.
  • Με την συμμετοχή σας στο πρόγραμμα θα γίνετε DMI Power Members για 1 ολόκληρο χρόνο. Θα έχετε πλήρη πρόσβαση στην πλατφόρμα του DMI και στο πλούσιο υλικό της που περιλαμβάνει: short courses, premium webinars, audio books, presentations, video interviews, tool-kits, audio case studies, και όχι μόνο!

Οφέλη Παρακολούθησης

Με την συμμετοχή σας στο πρόγραμμα θα γίνετε DMI Power Members για 1 ολόκληρο χρόνο. Θα έχετε πλήρη πρόσβαση στην πλατφόρμα του DMI και στο πλούσιο υλικό της που περιλαμβάνει: short courses, premium webinars, audio books, presentations, video interviews, tool-kits, audio case studies, και όχι μόνο!

Απευθύνεται

  • Σε στελέχη του Μarketing και της Επικοινωνίας για την εξειδίκευση στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και την επαγγελματική τους εξέλιξη/ διεύρυνση στο κλάδο τους.
  • Σε εργαζόμενους/στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους (στην Ελλάδα ή διεθνώς).
  • Σε επιχειρηματίες /ελεύθερους επαγγελματίες /εργαζομένους επιχειρήσεων που επιθυμούν να αποκτήσουν εξιδεικευμένη γνώση στον τομέα του Digital Marketing ή/και αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους (στην Ελλάδα ή διεθνώς).
  • Σε φυσικά πρόσωπα, δημόσια πρόσωπα, καλλιτέχνες, για την ενίσχυση της εικόνας τους.
  • Σε φοιτητές/απόφοιτους σχολών– ανεξαρτήτως ειδικότητας – για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.
  • Σε νέους που ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με το Marketing και την επικοινωνία.
  • Σε νέους επιχειρηματίες που αναζητούν αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων/υπηρεσιών τους.

Εισηγητές

Εισηγητής Digital Marketing, πιστοποιημένος σε Google Analytics, Google AdWords Professional καθώς και Ρrofessional Internet Marketer από Web Ceo University. Με πολυετή εργασιακή εμπειρία στον προγραμματισμό ιστοσελίδων και σχεδιασμό online στρατηγικής για την προώθηση μεγάλων και μικρομεσαίων εταιριών.

Η Σαματά Λουκία έχει σπουδές στα Οικονομικά ( Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο), MSc in e-Business and Digital Marketing και μεταπτυχιακό τίτλο (PMBA). Εργάζεται ως Digital & e-Commece Marketing Manager σε εταιρία συμπληρωμάτων διατροφής και υγείας και είναι co-founder & CEO του Fertility Route, διαδικτυακή εταιρία ιατρικής& τουριστικής διαμεσολάβησης με εξειδίκευση στην εξωσωματική γονιμοποίηση.

Ο Ιωάννης Δρίβας είναι Υποψήφιος Διδάκτορας στο Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (M.Phil) στην Διαχείριση Συστημάτων Πληροφόρησης από το τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών & Τεχνολογίας Πληροφοριών του Linnaeus University της Σουηδίας (M.Phil in Information Systems | Department of Computer Science and Information Technology). Είναι μέλος του Εργαστηρίου Διαχείρισης της Πληροφορίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής ενώ τα τρέχοντα ερευνητικά του ενδιαφέροντα σχετίζονται με την εξόρυξη και ανάλυση δεδομένων χρήσης διαδικτύου (Web Mining & Analytics) καθώς και την Προγνωστική Μοντελοποίηση.

Η Μάγκυ Κοντού γεννήθηκε στην Αθήνα το 1991 και είναι απόφοιτη του IST College. Είναι συνιδρύτρια και Lead Product & UI/UX Designer της εταιρίας SimpleApps. Η εταιρία δραστηριοποιείται στον χώρο των mobile apps και του digital marketing, ενώ οι υπηρεσίες της έχουν διακριθεί σε πολλούς διαγωνισμούς νεανικής επιχειρηματικότητας, καινοτομίας και design. Eίναι συν-διοργανώτρια των Google Developers Group Athens (GDG Athens), Ambassador του προγράμματος Women Techmakers Greece της Google και εκπαιδεύτρια στο πρόγραμμα Digital Marketing, Grow with Google. Είναι κάτοχος προπτυχιακού τίτλου σε Computer Science και μεταπτυχιακού τίτλου σε Mobile Computing από το Πανεπιστήμιο του Hertfordshire (UH).

Η Βάγια Δάγγα δραστηριοποιείται στο χώρο του design και της διαφήμισης από το 2008. Εν μέρει digital marketing specialist, marketing strategist, art director, UX/UI designer και τεράστια οπαδός του data-driven business approach.
Σήμερα εργάζεται στη βιομηχανία τροφίμων ως Senior Group Marketing Manager και δραστηριοποιείται ως εξωτερικός συνεργάτης στο κομμάτι του marketing consulting. Είναι κάτοχος προπτυχιακού τίτλου σε Informatics and Mass Media (Α.Τ.Ε.Ι. Πάτρας), μεταπτυχιακού τίτλου σε Infographics Design από το Πανεπιστήμιο του Hertfordshire (UH) και τίτλων μετεκπαίδευσης σε UX/UI Design (Vakalo)

Η Στέλλα Ράπτη έχει πολυετή εμπειρία στο χώρο των lifestyle και fashion εντύπων τα τελευταία 27 χρόνια. Ως εκδότρια από το 2015 έως το 2020 γυναικείων τίτλων print & digital στον Όμιλο Αττικών Εκδόσεων, επέβλεπε από την αρχή έως το τέλος την παραγωγή των Madame Figaro, Maison Madame Figaro, Shape, Mirror, Celebrity και MissBloom Trendbook καθώς και των ψηφιακών μέσων missbloom.gr, yupiii.gr, shape.gr και madamefigaro.gr. Με επιτυχία σχεδίασε το περιεχόμενο των τίτλων, την στρατηγική τους σε επίπεδο marketing και sales αλλά και την παρουσία τους στις πλατφόρμες και τα κοινωνικά δίκτυα. Το Business of Fashion την συναρπάζει και το μεγάλο της πάθος είναι το fashion branding and consulting αναλαμβάνοντας την εξέλιξη δυναμικών εταιριών και ανεξάρτητων παραγωγών.

Η Αλεξάνδρα Βαρλά είναι Δικηγόρος Αθηνών, πτυχιούχος του Τμήματος Νομικής Αθηνών και κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου “LLM in International Business Law” από το Queen Mary University of London. Ειδικεύεται στους τομείς της Διανοητικής Ιδιοκτησίας, του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και των Προσωπικών Δεδομένων. Η Αλεξάνδρα χειρίζεται υποθέσεις που άπτονται όλου του φάσματος του Εμπορικού Δικαίου και διαχειρίζεται, ειδικότερα, σύνθετα και εξειδικευμένα νομικά ζητήματα, που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή του Δικαίου Διανοητικής Ιδιοκτησίας και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, στην ιδιαίτερη βιομηχανία της Μόδας. Έχει εκτενή εμπειρία στο νομικό πλαίσιο και τις θεμελιώδεις αρχές που διέπουν τις διαδικτυακές συναλλαγές και τη δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων, παρέχοντας εξειδικευμένες, πρακτικές συμβουλές για τη σύναψη συμβάσεων, τα ηλεκτρονικά τιμολόγια και τη συμμόρφωση με το Δίκαιο Προστασίας Καταναλωτή και Προσωπικών Δεδομένων, σε διαδικτυακό περιβάλλον. Η Αλεξάνδρα είναι διοργανώτρια του 1st και 2nd Fashion Law Conference “Fashioning the Law: Design – Protect – Trade – Mediate”.

Δομή Προγράμματος Σπουδών

  • Introduction – Terminology
  • Digital Branding
  • Omnichannel Marketing
  • Digital Strategy
  • Facebook
  • Tik Tok
  • Snapchat
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • Brand Ambassadors, the ultimate post isolation marketing tool
  • Youtube
  • Google My Business
  • Linkedin
  • Slideshare
  • Social Media Ads
  • Blogging
  • Website Landing Pages
  • Copywriting for Search Engine Optimisation (SEO) and Search Advertising (PPC)
  • Off site SEO
  • Internet Law – Copywriting – GDPR
  • PPC
  • Display Advertising
  • Email Marketing
  • Mobile Marketing
  • Google Adwords
  • Eshop Planning & Optimization
  • Affiliate Marketing
  • AdSense
  • Tag Manager
  • Data Studio
  • Graphic Design
  • Digital Content Marketing
  • Conversion Rate Optimization
  • Responsive Design
  • A/B Testing
  • Google Optimize
  • Google Analytics
  • Google Analytics 4
  • Eshop Advertising
  • Κατασκευή e-shop με το SHOPIFY

Workshop Social Media Strategy

Πρόκειται για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας digital στρατηγικής για μια εταιρία την οποία επιλέγει ο κάθε εκπαιδευόμενος στην αρχή του προγράμματος. Περιλαμβάνει την ανάλυση της αγοράς, το σχεδιασμό και την υλοποίηση κατάλληλων ενεργειών ψηφιακού marketing, την μέτρηση και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων, καθώς και την παρουσίαση του project αυτού στην ομάδα των εισηγητών μετά την ολοκλήρωση των ενοτήτων του σεμιναρίου. Το project αυτό εκπονείται καθόλη τη διάρκεια του Professional Diploma in Digital Marketing με την καθοδήγηση ενός επιβλέποντα εισηγητή.

Το project αποτελεί το μέσο για την ολοκληρωμένη και πρακτική εφαρμογή των γνώσεων και δεξιοτήτων που αναπτύσσονται κατά τη διάρκεια των 124 ωρών της εκπαίδευσης.

Τρόποι Παρακολούθησης

Το πρόγραμμα προσφέρεται με τους εξής τρόπους παρακολούθησης:

  • Online συμμετοχή μέσα στην τάξη την ώρα του μαθήματος ακολουθώντας το πρόγραμμα μαθημάτων (σύγχρονη τηλεκπαίδευση).
  • E–learning με on demand παρακολούθηση βιντεοσκοπημένων των μαθημάτων στους δικούς σας χρόνους με εξατομικευμένο πρόγραμμα φοίτησης, μέσω της σύγχρονης εκπαιδευτικής πλατφόρμας του IST College (ασύγχρονη τηλεκπαίδευση).
  • Blended Learning: Δημιουργείστε το δικό σας ευέλικτο πρόγραμμα φοίτησης χρησιμοποιώντας όποιους από τους παραπάνω τρόπους παρακολούθησης συνδυαστικά.

Πιστοποίηση ACTA

Το Diploma είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του, τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα QualityTrainingLabel επιπέδου Expert από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης.

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν: