Διάρκεια Σπουδών

30 ώρες

Μέθοδος Παρακολούθησης

Δια ζώσης

Γλώσσα Διδασκαλίας

Ελληνικά

Τρόπος Παρακολούθησης

On site

Έναρξη Προγράμματος

2024

Τοποθεσία

Αθήνα, Ελλάδα

Περιγραφή

Το IST College, αντιλαμβανόμενο τις ανάγκες της σημερινής αγοράς, σε συνεργασία με την Innjobs.net – διαδικτυακή πλατφόρμα ανεύρεσης εργασίας στον τομέα του τουρισμού, προσφέρει το πιο καινοτόμο πρόγραμμα InHouse Hotel Training. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στις εκπαιδευτικές ανάγκες του προσωπικού του ξενοδοχείου σας. Έμπειροι εισηγητές, ειδικευμένοι σε κάθε τομέα του ξενοδοχείου, προάγουν την εκπαίδευση από τη θεωρία στην πράξη, με βάση πραγματικές συνθήκες. Υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο κ. Αργύρης Νταουλιάρης, ιδιοκτήτης και CEO της Innjobs.net, ο οποίος έχει διατελέσει επί σειρά ετών Γενικός Διευθυντής ξενοδοχείων και επισιτιστικών τμημάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Εκπαιδευτικές ενότητες

Περιγραφή

Οι υψηλές απαιτήσεις για ποιοτικές παροχές και για τη σωστή και εύρυθμη λειτουργία μιας ξενοδοχειακής μονάδας οδήγησαν στην ανάγκη συνεργασίας με εξειδικευμένο προσωπικό στον τομέα της οροφοκομίας.
Η οροφοκομία απαιτεί όχι μόνο την ακριβή οργάνωση, την καθαριότητα και την ευπρέπεια, αλλά και τη σωστή εξυπηρέτηση και τον απόλυτο έλεγχο κάθε ορόφου μιας ξενοδοχειακής μονάδας. Αποτελεί ένα από τα πλέον ζωτικής σημασίας τμήματα του ξενοδοχείου, καθώς συμβάλλει σημαντικά στη δημιουργία μιας ευχάριστης και άνετης διαμονής για τους επισκέπτες.

Οφέλη Παρακολούθησης

Κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής ενότητας, οι συμμετέχοντες αποκτούν πολύτιμες γνώσεις από έμπειρους επαγγελματίες που έχουν μακροχρόνια εμπειρία στον τουριστικό κλάδο. Μέσω της πρακτικής γνώσης και του εκπαιδευτικού υλικού, καλύπτονται εκτενώς όλες οι θεματολογίες που σχετίζονται με τον τομέα της οροφοκομίας. Μετά το πέρας της θεωρητικής εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να εξασκηθούν σε πραγματικές συνθήκες και να αναπτύξουν πρακτικές δεξιότητες.

Δομή Προγράμματος

  • Λειτουργίες & Οργάνωση του Τμήματος
  • Καθημερινές Εργασίες
  • Διαδικασία Καθαρισμού Δωματίου / Μπάνιου
  • Καθαρισμός Κοινόχρηστων Χώρων
  • Χρήση Εξοπλισμού – Μηχανημάτων & Καθαριστικών
  • Λινά – Λινοθήκη
  • Υγιεινή & Ασφάλεια
  • Ποιοτική Εξυπηρέτηση & Διαχείριση Παραπόνων

Περιγραφή

Η εκπαίδευση “Front Office – Κρατήσεις”, περιλαμβάνει βασικές γνώσεις και δεξιότητες για τους υφισταμένους ή δυνητικούς απασχολούμενους στο τμήμα της υποδοχής μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης. Συμβάλλει στην εξοικείωση των συμμετεχόντων με τις βασικές διαδικασίες και λειτουργίες της υποδοχής, έχοντας ως απώτερο σκοπό την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των επισκεπτών των μονάδων φιλοξενίας.

Οφέλη Παρακολούθησης

Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
Α. Να εργαστούν στη Reception ξενοδοχειακών μονάδων ή άλλων τουριστικών καταλυμάτων έχοντας γνώση των καθηκόντων της θέσης.
B. Να έχουν εξοικείωση με τη χρήση των διάφορων λογισμικών και web εργαλείων που χρησιμοποιούνται σε αυτήν την θέση.

Δομή Προγράμματος

  • Τμήματα Ξενοδοχείου
  • Τμήμα Υποδοχής
  • Λειτουργίες και οργάνωση Υποδοχής
  • Προσωπικό Υποδοχής
  • Τιμολόγηση Δωματίων
  • Διεκπεραίωση Κρατήσεων
  • Παράπονα Πελατών και Διαχείριση Παραπόνων
  • Check-in / Check-Out

Περιγραφή

Το τμήμα του επισιτισμού δύναται να είναι ένα από τα πιο κερδοφόρα τμήματα μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης και γι’ αυτό το λόγο, δίνεται μεγάλη έμφαση στην οργάνωση της λειτουργίας του. Το Food & Beverage Management αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των δραστηριοτήτων της ξενοδοχειακής μονάδας και συμβάλλει στη δημιουργία πιστών πελατών για την ξενοδοχειακή επιχείρηση, μέσω του υψηλού επιπέδου παροχής υπηρεσιών.

Οφέλη Παρακολούθησης

Η παρακολούθηση επιτρέπει στους εκπαιδευόμενους να κατανοήσουν ενδελεχώς τη σημασία του τμήματος επισιτισμού ως κερδοφόρου και ουσιαστικού παράγοντα για μια ξενοδοχειακή επιχείρηση. Επιπλέον, η
ενότητα παρέχει βασικές δεξιότητες και γνώσεις που αφορούν την οργάνωση της λειτουργίας του τμήματος,
ενισχύοντας τις ικανότητές τους για αποτελεσματική διαχείριση. Με τον τρόπο αυτό, οι εκπαιδευόμενοι
αποκτούν τα απαραίτητα εφόδια για να συμβάλλουν στη δημιουργία και διατήρηση πιστών πελατών,
ενισχύοντας την επιτυχία της ξενοδοχειακής επιχείρησης.

Δομή Προγράμματος

  • Εστιατορική Τεχνική
  • Ανάλυση καθηκόντων
  • Ο χώρος της κουζίνας
  • Εξοπλισμός Εστιτορίου
  • Στρώσιμο τραπεζιών
  • Μενού
  • Εξυπηρέτηση πελατών
  • Room Service
  • Κανόνες Υγιεινής

Περιγραφή

Σε αυτή την εκπαιδευτική ενότητα, θα ανακαλύψουμε τις βαθύτερες πτυχές του Food & Beverage management και συγκεκριμένα πώς να ελέγχουμε τα κόστη και πώς να αυξήσουμε την αποτελεσματικότητα και την κερδοφορία του επισιτιστικού τμήματος.

Οφέλη Παρακολούθησης

Με την ολοκλήρωση της ενότητας, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν μια συνολική κατανόηση των αρμοδιοτήτων που αναλαμβάνει ένας Food & Beverage Manager. Εξοικειώνοται με την έννοια του Cost Control και μαθαίνουν πώς να υπολογίζει το κέρδος. Επίσης, αποκτούν γνώσεις για τον έλεγχο των αγορών και των αποθηκών του Food & Beverage Department, προσδιορίζοντας τους βέλτιστους τρόπους
της διαχείρισης των προμηθειών. Τονίζεται η σημασία του menu, η έννοια της πρότυπης συνταγής, καθώς και η οργάνωση του καταλόγου. Τέλος, αναλύεται η έννοια της ποιότητας και ο ρόλος της στη δημιουργία υψηλών προτύπων γευστικής εμπειρίας για τους πελάτες.

Δομή Προγράμματος

  • Introduction Food & Beverage Management
  • Κέρδος στα επισιτιστικά τμήματα
  • Μεριδοποίηση
  • Μενού
  • Πρότυπη συνταγή
  • Αγορές
  • Αποθήκη
  • Ποιότητα στο Food & Beverage Department

Περιγραφή

Η εκπαιδευτική ενότητα έχει σχεδιαστεί για διευθυντές ξενοδοχείων/ τμημάτων και επαγγελματίες φιλοξενίας που θέλουν να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη κατανόηση της διαχείρισης εσόδων και απόδοσης του κλάδου. Καλύπτονται βασικές έννοιες, στρατηγικές και βέλτιστες πρακτικές που σχετίζονται με τη μεγιστοποίηση των εσόδων. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις τιμές
δωματίων, το απόθεμα, τα κανάλια διανομής και τις τιμές για να αυξήσουν την κερδοφορία. Καλύπτονται θέματα όπως η πρόβλεψη ζήτησης, τα εργαλεία και οι τεχνικές διαχείρισης εσόδων και η μέτρηση της
απόδοσης. Συμπεριλαμβάνονται διαδραστικές δραστηριότητες, μελέτες περιπτώσεων και συζητήσεις για να
διευκολυνθεί η πρακτική εφαρμογή των εννοιών.

Οφέλη Παρακολούθησης

Με την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής ενότητας, οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν τις βασικές έννοιες και λειτουργίες του marketing και των πωλήσεων, αποκτώντας βαθιά γνώση της συμπεριφοράς των πελατών και της κατεύθυνσης της αγοράς για την επιχειρηματική επιτυχία. Κατανοούν επίσης τους ρόλους και τις ευθύνες ενός μάνατζερ πωλήσεων ή μάρκετινγκ. Εξειδικεύονται στις βασικές αρχές του Revenue – Yield Management και κατανοούν την τιμολογιακή πολιτική με βάση τις κρατήσεις, ενώ αναπτύσσουν τις βέλτιστες πρακτικές για τη δημιουργία εσόδων.

Δομή Προγράμματος

  • Εργαλεία και τεχνολογίες για τη διαχείριση εσόδων και απόδοσης ξενοδοχείων/ Πρακτικές προσεγγίσεις
  • Στρατηγικές για τον καθορισμό των τιμών των δωματίων και τη διαχείριση του αποθέματος
  • Τεχνικές για την πρόβλεψη της ζήτησης και τη βελτιστοποίηση της τιμολόγησης
  • Βέλτιστες πρακτικές για τη διαχείριση καναλιών διανομής και ταξιδιωτικών γραφείων (OTA)
  • Συμβουλές για αποτελεσματικές στρατηγικές πωλήσεων και μάρκετινγκ για μεγιστοποίηση των εσόδων
  • Στρατηγικές για τη διαχείριση εσόδων και απόδοσης σε περιόδους αιχμής, χαμηλές περιόδους και ειδικές
    εκδηλώσεις

Βασικές πληροφορίες

  • Η κάθε εκπαίδευση διαρκεί 6 ώρες και μπορούν να συμμετέχουν έως 20 άτομα.
  • Η εκπαίδευση πραγματοποιείται δια ζώσης είτε σε χώρο της επιλογής σας, είτε στις εγκαταστάσεις του IST College.
  • Η εκπαίδευση γίνεται από άρτια καταρτισμένο επαγγελματία εκπαιδευτή με υψηλά κριτήρια και γνώστη της βιομηχανίας της φιλοξενίας.
  • Με την ολοκλήρωση της κάθε εκπαιδευτικής ενότητας, παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης καθώς και πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό στους συμμετέχοντες.
  • Παρέχεται η δυνατότητα προσαρμογής της εκπαίδευσης στις δικές σας εξειδικευμένες ανάγκες (customization).

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν: