40 ώρες
Ελληνικά
29 Ιανουαρίου 2024
Online & On demand
Αθήνα, Ελλάδα
Το συγκεκριμένο σεμινάριο σας εισαγάγει στις βασικές έννοιες του Visual Merchandising, προσφέροντάς σας τις απαραίτητες γνώσεις και τις βασικές τεχνικές πάνω στις οποίες στηρίζεται ολόκληρη η φιλοσοφία της αποτελεσματικής προβολής των προϊόντων καθώς και του καταστήματος Λιανικής Πώλησης.
Μέσα από το πρόγραμμα, θα κατανοήσετε το σχεδιασμό της εικόνας αλλά και της διαρρύθμισης ενός καταστήματος, και όλα τα αντίστοιχα exterior αλλά και interior στοιχεία που το ορίζουν: το φωτισμό, την ατμόσφαιρα, τα θέματα, τα υλικά & μεθόδους κατασκευής και τη χρήση in-store συστημάτων προβολής.
Θα εξοικειωθείτε με την ανάλυση της Αγοραστικής Συμπεριφοράς του Καταναλωτή & τη σημασία του Visual Merchandising και θα εξετάσετε τις σημαντικότερες τάσεις σχετικά με το retail marketing.
Θα μάθετε τις Αρχές του Σχεδιασμού και την θεωρία της Χρωματολογίας, θέτοντας έτσι τις κατάλληλες βάσεις για τη βέλτιστη παρουσίαση εμπορευμάτων και προβολή βιτρίνας.
Τέλος, στην εποχή που οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν ραγδαία τον τρόπο που αγοράζουμε, θα ασχοληθείτε και με το Online Visual Merchandising, μαθαίνοντας πως μεταφράζεται μια βιτρίνα διαδικτυακά & τα σημαντικά στοιχεία ενός e-shop.
Η παρακολούθηση του προγράμματος Visual Merchandising προσφέρει πολλαπλά οφέλη για τους συμμετέχοντες:
Επαγγελματική Ανάπτυξη: Η κατανόηση των βασικών αρχών του Visual Merchandising σας παρέχει τη δυνατότητα να αναπτύξετε μια ανταγωνιστική προσέγγιση για τη διακόσμηση των καταστημάτων και την προβολή των προϊόντων.
Βελτίωση της Εμπειρίας Πελάτη: Μάθετε πώς να δημιουργείτε ένα ελκυστικό και λειτουργικό περιβάλλον στο κατάστημα, το οποίο βελτιώνει την εμπειρία των πελατών και αυξάνει τις πιθανότητες πώλησης.
Δημιουργία Εντυπωσιακών Προβολών: Κατανοήστε πώς να δημιουργείτε εντυπωσιακές προβολές προϊόντων που τραβούν την προσοχή των πελατών.
Κατανόηση Συναισθηματικής Σύνδεσης: Μάθετε πώς να δημιουργείτε μια συναισθηματική σύνδεση με τους πελάτες μέσω του περιβάλλοντος του καταστήματος και της παρουσίασης των προϊόντων.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες οι οποίοι δραστηριοποιούνται στο χώρο της λιανικής πώλησης, όπως ιδιοκτήτες καταστημάτων, εργαζόμενους σε καταστήματα λιανικής πώλησης, επαγγελματίες του ευρύτερου χώρου της Μόδας, όπως στυλίστες μόδας, οι οποίοι επιθυμούν να διευρύνουν το πελατολόγιό τους, παρέχοντας πρόσθετες υπηρεσίες Visual Merchandising.
Η Αναστασία Αποστολίδου είναι Λέκτορας Fashion Management & Marketing με πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας και διεθνούς συμβολής στο χώρο της Μόδας. Κατέχει ένα ευρύ φάσμα γνώσης της βιομηχανίας. Στον τομέα της Ακαδημαϊκής Έρευνας & της Εκπαίδευσης δραστηριοποιείται τα τελευταία 7, έχοντας συνεργαστεί με διακεκριμένα πανεπιστήμια σε Σουηδία, Ινδία, Κίνα και Ελλάδα. Παράλληλα, ασχολείται με το business consulting, mentoring και coaching, με ευαισθητοποίηση ως προς την ολιστική ανάπτυξη και εξέλιξη.
1η Ενότητα: Εισαγωγή στο Visual Merchandising
2η Ενότητα: Σχεδιασμός Καταστήματος Λιανικής Πώλησης
3η Ενότητα: Τα Στοιχεία του Σχεδιασμού
4η Ενότητα: Σχεδιασμός Βιτρίνας & Προβολής Προϊόντων
5η Ενότητα: Παραδείγματα & Συμβουλές για VM
Το πρόγραμμα προσφέρεται σε:
Το σεμινάριο είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του, τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα Quality Training Label επιπέδου Advanced από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης.
COURSES-Diplomas
72 ΩΡΕΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις για την αποτελεσματική προβολή των προϊόντων και τη διαχείριση ενός καταστήματος Λιανικής Πώλησης.
COURSES-Seminars
32 ΩΡΕΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους αγαπούν τη διακόσμηση και θέλουν να μάθουν θεωρητικά και πρακτικά πως να μεταμορφώνουν τους χώρους που επιθυμούν.
[email protected]
+30 210 482 2222
Λ. Συγγρού 68, Αθήνα 117 42, Ελλάδα