Σεμινάριο Visual Merchandising

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

40 ώρες

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Ελληνικά

ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

29 Ιανουαρίου 2024

ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Online & On demand

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ

Αθήνα, Ελλάδα

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Περιγραφή

Το συγκεκριμένο σεμινάριο σας εισαγάγει στις βασικές έννοιες του Visual Merchandising, προσφέροντάς σας τις απαραίτητες γνώσεις και τις βασικές τεχνικές πάνω στις οποίες στηρίζεται ολόκληρη η φιλοσοφία της αποτελεσματικής προβολής των προϊόντων καθώς και του καταστήματος Λιανικής Πώλησης.

Μέσα από το πρόγραμμα, θα κατανοήσετε το σχεδιασμό της εικόνας αλλά και της διαρρύθμισης ενός καταστήματος, και όλα τα αντίστοιχα exterior αλλά και interior στοιχεία που το ορίζουν: το φωτισμό, την ατμόσφαιρα, τα θέματα, τα υλικά & μεθόδους κατασκευής και τη χρήση in-store συστημάτων προβολής.

Θα εξοικειωθείτε με την ανάλυση της Αγοραστικής Συμπεριφοράς του Καταναλωτή & τη σημασία του Visual Merchandising και θα εξετάσετε τις σημαντικότερες τάσεις σχετικά με το retail marketing.

Θα μάθετε τις Αρχές του Σχεδιασμού και την θεωρία της Χρωματολογίας, θέτοντας έτσι τις κατάλληλες βάσεις για τη βέλτιστη παρουσίαση εμπορευμάτων και προβολή βιτρίνας.

Τέλος, στην εποχή που οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν ραγδαία τον τρόπο που αγοράζουμε, θα ασχοληθείτε και με το Online Visual Merchandising, μαθαίνοντας πως μεταφράζεται μια βιτρίνα διαδικτυακά & τα σημαντικά στοιχεία ενός e-shop.

Στόχος του Προγράμματος

Οφέλη Παρακολούθησης

Η παρακολούθηση του προγράμματος Visual Merchandising προσφέρει πολλαπλά οφέλη για τους συμμετέχοντες: 

Επαγγελματική Ανάπτυξη: Η κατανόηση των βασικών αρχών του Visual Merchandising σας παρέχει τη δυνατότητα να αναπτύξετε μια ανταγωνιστική προσέγγιση για τη διακόσμηση των καταστημάτων και την προβολή των προϊόντων. 

Βελτίωση της Εμπειρίας Πελάτη: Μάθετε πώς να δημιουργείτε ένα ελκυστικό και λειτουργικό περιβάλλον στο κατάστημα, το οποίο βελτιώνει την εμπειρία των πελατών και αυξάνει τις πιθανότητες πώλησης. 

Δημιουργία Εντυπωσιακών Προβολών: Κατανοήστε πώς να δημιουργείτε εντυπωσιακές προβολές προϊόντων που τραβούν την προσοχή των πελατών. 

Κατανόηση Συναισθηματικής Σύνδεσης: Μάθετε πώς να δημιουργείτε μια συναισθηματική σύνδεση με τους πελάτες μέσω του περιβάλλοντος του καταστήματος και της παρουσίασης των προϊόντων. 

Απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες οι οποίοι δραστηριοποιούνται στο χώρο της λιανικής πώλησης, όπως ιδιοκτήτες καταστημάτων, εργαζόμενους σε καταστήματα λιανικής πώλησης, επαγγελματίες του ευρύτερου χώρου της Μόδας, όπως στυλίστες μόδας, οι οποίοι επιθυμούν να διευρύνουν το πελατολόγιό τους, παρέχοντας πρόσθετες υπηρεσίες Visual Merchandising.

Εισηγητές

Η Αναστασία Αποστολίδου είναι Λέκτορας Fashion Management & Marketing με πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας και διεθνούς συμβολής στο χώρο της Μόδας. Κατέχει ένα ευρύ φάσμα γνώσης της βιομηχανίας. Στον τομέα της Ακαδημαϊκής Έρευνας & της Εκπαίδευσης δραστηριοποιείται τα τελευταία 7, έχοντας συνεργαστεί με διακεκριμένα πανεπιστήμια σε Σουηδία, Ινδία, Κίνα και Ελλάδα. Παράλληλα, ασχολείται με το business consulting, mentoring και coaching, με ευαισθητοποίηση ως προς την ολιστική ανάπτυξη και εξέλιξη.

Δομή Προγράμματος Σπουδών

1η Ενότητα: Εισαγωγή στο Visual Merchandising

2η Ενότητα: Σχεδιασμός Καταστήματος Λιανικής Πώλησης 

3η Ενότητα: Τα Στοιχεία του Σχεδιασμού

4η Ενότητα: Σχεδιασμός Βιτρίνας & Προβολής Προϊόντων     

5η Ενότητα: Παραδείγματα & Συμβουλές για VM

Τρόποι Παρακολούθησης

Το πρόγραμμα προσφέρεται σε: 

  • Online συμμετοχή μέσα στην τάξη την ώρα του μαθήματος ακολουθώντας το πρόγραμμα μαθημάτων (σύγχρονη τηλεκπαίδευση).
  • E–learning με on demand παρακολούθηση βιντεοσκοπημένων των μαθημάτων στους δικούς σας χρόνους με εξατομικευμένο πρόγραμμα φοίτησης, μέσω της σύγχρονης εκπαιδευτικής πλατφόρμας του IST College (ασύγχρονη τηλεκπαίδευση).
  • Blended Learning: Δημιουργείστε το δικό σας ευέλικτο πρόγραμμα φοίτησης χρησιμοποιώντας όποιους από τους παραπάνω τρόπους παρακολούθησης συνδυαστικά.

Πιστοποίηση

Το σεμινάριο είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του, τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα Quality Training Label επιπέδου Advanced από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης.

SHARE ON

Κάνε το πρώτο βήμα

Related courses

Gallery

Το IST College με μια ματιά!

Φόρμα επικοινωνίας