Diploma in Fashion Management

Τελευταίες ημέρες εγγραφών με Έκπτωση 30%!

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

80 ώρες

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Ελληνικά

ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

6 Μαρτίου 2024

ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Full-time

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ

Αθήνα, Ελλάδα

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Περιγραφή

Παρακολουθώντας το πρόγραμμα «Diploma in Fashion Management» του IST θα αποκτήσετε όχι μόνο τις πολύτιμες θεωρητικές γνώσεις για επιτυχημένη οργάνωση, διαχείριση, προώθηση και ανάπτυξη μίας εταιρείας μόδας αλλά και όλες τις πρακτικές δεξιότητες που απαιτούνται, μέσα από τη συμμετοχή σας σε ατομικά projects και workshops.

Με την καθοδήγηση των εξειδικευμένων εισηγητών του προγράμματος καθώς και μίας ομάδας, σημαντικών και καταξιωμένων ανθρώπων στο χώρο της μόδας που, ως Guest Speakers, θα μεταφέρουν την δική τους γνώση, εμπειρία και success stories, θα αποκτήσετε όλα τα εφόδια για να εργαστείτε στο χώρο της Μόδας, ανεξαρτήτως ειδικού αντικειμένου (π.χ. ένδυμα, υπόδημα, e-shop, διοργάνωση εκδηλώσεων, διαχείριση social media κ.ά.) και εάν ήδη βρίσκεστε στη Βιομηχανία της Μόδας θα βελτιώσετε και θα ανανεώσετε το επαγγελματικό σας προφίλ.

Στόχος του Προγράμματος

Μέσα από το «Diploma in Fashion Management» θα μάθετε αναλυτικά για όλες τις παραμέτρους μίας Επιχείρησης Μόδας κι έτσι θα αποκτήσετε τη γνώση να αναπτύσσετε ένα Επιχειρηματικό Σχέδιο και Business Canvas Model. Αφού θέσουμε γνωστικά θεμέλια γύρω από τη Μόδα σύμφωνα με την Κοινωνική Ψυχολογία, θα αναλύσουμε τη σημασία της σε σχέση με την Αγορά και το Εμπόριο. Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα κατανοήσετε όλη την Αλυσίδα Αξίας της Μόδας, τους Βασικούς Τομείς της Βιομηχανίας και τις Ευκαιρίες Επιχειρηματικής Δραστηριότητας που υπάρχουν.

Θα αναλυθεί η Στρατηγική Marketing & Branding καθώς και όλα τα στοιχεία που συνθέτουν την Εταιρική Ταυτότητα (Brand Identity), πως γίνεται η Τοποθέτηση στην Αγορά (Market Positioning), αλλά και πως χτίζεται ένα ισχυρό Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα. Παράλληλα, από τα κομβικά σημεία που θα αναλυθεί είναι η Συμπεριφορά του Καταναλωτή, η Στρατηγική Έρευνα Αγοράς και η Διαχείριση Ρίσκου. Μία ακόμη σημαντική ενότητα είναι η Βιωσιμότητα & το Sustainability Plan, το CSR (Corporate Social Responsibility) και η Ηθική στην Ηγεσία της Μόδας.

Θα εστιάσετε επίσης, στις αρχές της επικοινωνίας της Μόδας μέσα από τη Διαφήμιση (γράψιμο, σχεδίαση) και τις Δημόσιες Σχέσεις (case studies) καθώς και στην Οργάνωση Εκδηλώσεων & Fashion Shows.

Δύο κόμη βασικές ενότητες που θα αναλυθούν είναι το Fashion Buying (Αγορά Μόδας) & Merchandise Planning αλλά και το Visual Merchandising, το οποίο θα εξετάσετε και ως προς τα φυσικά καταστήματα αλλά και πως αυτό λειτουργεί πλέον online (δημιουργία E-shop Μόδας).

Τέλος, στην εποχή που οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν ραγδαία και τα Social Media παίζουν καθοριστικό ρόλο στην προώθηση και τη φήμη οποιασδήποτε επιχείρησης, θα ασχοληθείτε εκτενώς με την Digital Στρατηγική της Επιχείρησης, την προώθηση του Fashion Brand στο σύγχρονο κόσμο των Media όπως π.χ. έντυπα, ψηφιακά μέσα και Influencers, Fashion Blogging, Facebook/Google/Instagram κλπ.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα σας προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις ώστε να αναπτυχθείτε επιχειρηματικά στο χώρο της Μόδας, αναλύοντας ένα, ένα, τα βήματα για το χτίσιμο μιας υγειούς και σύγχρονης επιχείρησης Μόδας. Θα γνωρίσετε τα εργαλεία & τις τεχνικές, αναφορικά με τη δημιουργία, την ανάπτυξη και τον επανασχεδιασμό μιας επιχείρησης μόδας καθώς και τις ιδιαίτερες δεξιότητες που πρέπει να διαθέτει ο επιχειρηματίας, ώστε να μπορέσει να διακριθεί μέσα σε μια παγκόσμια ανταγωνιστική αγορά.

Οφέλη Παρακολούθησης

Απευθύνεται

Το Diploma in Fashion Management απευθύνεται σε όλους όσους ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν επιχειρηματικά στο χώρο της Μόδας ή είναι ήδη επιχειρηματίες Μόδας και θέλουν να αναπτύξουν ή να βελτιώσουν περαιτέρω την δραστηριότητά τους, έχοντας μια σφαιρική γνώση και κατανόηση όλων των διαδικασιών που τη διέπουν. Απόφοιτοι Σχολών Μόδας, Ιδιοκτήτες Καταστημάτων Ρούχων και ειδών Μόδας, Στελέχη Καταστημάτων & Εταιριών Μόδας, Δημιουργοί προϊόντων Μόδας.

Εισηγητές & Guest Speakers

Η Μαργαρίτα Γουργουρίνη μετρά πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας στον τομέα του branding, επικοινωνίας και
στρατηγικής. Παρέδωσε στρατηγική και περιεχόμενο στα social media για μεγάλες ταινίες studio, Ελληνικά blockbusters,
μουσικούς, οργανισμούς, τεχνολογία και τέλος στον τομέα που αγαπά περισσότερο – τη Μόδα. Έχει λανσάρει και έχει
χτίσει απο την αρχή Ελληνικά brands και συνεχίζει να ενδυναμώνει κοινότητες στο internet.
Ξεκίνησε τις σπουδές της στο σχέδιο μόδας στην Αθήνα για να συνεχίσει στη Φλωρεντία στα κουστούμια θεάτρου και
κινηματογράφου αλλά και στην ιστορία της μόδας. Κατάλαβε γρήγορα πως εκείνο που την ελκύει περισσότερο στη μόδα,
είναι οι ιστορίες των ανθρώπων που τα φορούν και ακόμα περισσότερο – εκείνων που τα δημιουργούν.
Αρθρογραφούσε σταθερά για τη μόδα και την κουλτούρα για 5 περίπου χρόνια στη Lifo. Κείμενα της έχουν ακόμα
φιλοξενηθεί στη Madame Figaro.
Σήμερα συνεργάζεται σταθερά με δυο επιτυχημένα Ελληνικά brand μόδας, τα Karavan και την Katerina Psoma,‘’τρέχει’’
άλλα projects συμβουλευτικά και διοργανώνει workshops. Έχει δημιουργήσει το podcast ‘’O Βασιλιάς είναι γυμνός’’ με
μηνιαία επεισόδια που εξερευνά την κοινωνία μας, και τους τρόπους που επιλέγουμε να ντυθούμε για να ζήσουμε μέσα
σε αυτή.

Η Αλεξάνδρα Βαρλά είναι Δικηγόρος Αθηνών, πτυχιούχος του Τμήματος Νομικής Αθηνών και κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου “LLM in International Business Law” από το Queen Mary University of London. Ειδικεύεται στους τομείς της Διανοητικής Ιδιοκτησίας, του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και των Προσωπικών Δεδομένων. Η Αλεξάνδρα χειρίζεται υποθέσεις που άπτονται όλου του φάσματος του Εμπορικού Δικαίου και διαχειρίζεται, ειδικότερα, σύνθετα και εξειδικευμένα νομικά ζητήματα, που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή του Δικαίου Διανοητικής Ιδιοκτησίας και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, στην ιδιαίτερη βιομηχανία της Μόδας. Έχει εκτενή εμπειρία στο νομικό πλαίσιο και τις θεμελιώδεις αρχές που διέπουν τις διαδικτυακές συναλλαγές και τη δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων, παρέχοντας εξειδικευμένες, πρακτικές συμβουλές για τη σύναψη συμβάσεων, τα ηλεκτρονικά τιμολόγια και τη συμμόρφωση με το Δίκαιο Προστασίας Καταναλωτή και Προσωπικών Δεδομένων, σε διαδικτυακό περιβάλλον.

Είναι ιδρύτρια της οργάνωσης “Tailored: Law & Business in the Fashion & Luxury Industry”. Συνδιοργάνωσε το 1ο, 2ο και 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο για το Δίκαιο, τη Μόδα και την Επιχειρηματικότητα με την ονομασία «Fashioning the Law: Design – Protect – Trade – Mediate» και έχει δημοσιεύσει μελέτες σχετικά με το δίκαιο στο χώρο της μόδας και της πολυτέλειας.

Η Αναστασία Αποστολίδου είναι Λέκτορας Fashion Management & Marketing με πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας και διεθνούς συμβολής στο χώρο της Μόδας. Κατέχει ένα ευρύ φάσμα γνώσης της βιομηχανίας. Στον τομέα της Ακαδημαϊκής Έρευνας & της Εκπαίδευσης δραστηριοποιείται τα τελευταία 10, έχοντας συνεργαστεί με διακεκριμένα πανεπιστήμια σε Σουηδία, Ινδία, Κίνα και Ελλάδα. Παράλληλα, ασχολείται με το business consulting, mentoring και coaching, με ευαισθητοποίηση ως προς την ολιστική ανάπτυξη και εξέλιξη.

Δομή Προγράμματος Σπουδών

1η ΕΝΟΤΗΤΑ

“Fashion Management Intro & Εισαγωγή στην Κοινωνική Ψυχολογία, Ορισμοί: Μόδα, Αντι-μόδα,

Ένδυση, Εμφάνιση & Αντίληψη – Ιεράρχηση Αναγκών κατά Maslow & Μόδα- Σύντομο Ιστορικό Μόδας- Θεωρίες Ένδυσης- Ροή της Μόδας”

Μόδα & Κουλτούρα, Υποκουλτούρες, Ηλικία & Ταυτότητα, Οι γενιές (generations), Η αγορά των εφήβων, Λοιπά είδη subcultures, Fandoms

Συμπεριφορά του Καταναλωτή, Καταναλωτής & ρόλοι καταναλωτή, Μοντέλο AIDA, Εξατομίκευση, E-Marketing, Μάρκετινγκ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Καταναλωτική Δύναμη & Κοινωνική ευαισθητοποίηση, Συνδημιουργία, Νέες τάσεις Καταναλωτικής Εμπειρίας, Κύκλος ζωής προϊόντων & κατηγορίες προϊόντων μόδας, Διάδοση της Καινοτομίας

Τμηματοποίηση της αγοράς, Κριτήρια, Εισόδημα & Κοινωνία, Καταναλωτικά Προφίλ-Περσόνες, Έρευνα Αγοράς-Πρωτογενής & Δευτερογενής, Moodboard Καταναλωτή-Στόχου, Λήψη αποφάσεων αγοράς, Multi-Channel (πολυ-καναλικό) & Omni-channel (δια-καναλικό) Marketing

Marketing, Περιβάλλον μάρκετινγκ: Μικρο & μακρο, Ανάλυση SWOT, Ανάλυση PEST, Ανάλυση ανταγωνιστών, Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα, Τοποθέτηση στην Αγορά & Χαρτογράφηση, Μίγμα Μάρκετινγ, Λειτουργίες Marketing

Οι Millenials & η Νέα Πολυτέλεια, Τάσεις στο Marketing, Πως θέτουμε στόχους (SMART goals), Στρατηγικές Μάρκετινγκ, Στρατηγικές Ανάπτυξης & Επέκτασης, Ανταγωνιστικές Στρατηγικές

Ηγεσία, Επιχειρηματικότητα της Μόδας, Επιχειρηματική Ηθική, Θεωρία των Stakeholders, Κίνητρα, Εταιρική κουλτούρα & φιλοσοφία -Αποστολή, Όραμα, Αξίες, CSR, Τοπ Ηθικά ζητήματα στη βιομηχανία της μόδας, Code of Conduct

Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου, Branding & Logo Design

2η ΕΝΟΤΗΤΑ

Μοντέλο Επιχειρηματικού Καμβά, Brainstorming, Διαχείρηση Κινδύνων, Πλάνο Βιωσιμότητας

Επισκόπηση της βιομηχανίας της μόδας, Κατάτμηση βιομηχανίας, Παγκόσμια Αλυσίδα Αξίας, Λιανική πώληση, Μορφές Λιανικού εμπορίου, Fashion Buying, Merchandise Planning, KPI’s/ Βασικοί Δείκτες Απόδοσης, Βασικοί Δείκτες Απόδοσης για Ηλεκτρονικά Καταστήματα

Αρχές Επικοινωνίας, Μίγμα Επικοινωνίας Marketing – Τρόποι Επικοινωνίας, Διαφήμιση: Γράψιμο, Σχεδίαση και αποτελεσματικότητα, Case Studies

Paid, Owned & Earned Media, Ηλεκτρονικό Μίγμα Επικοινωνίας Μάρκετινγκ, Δημόσιες Σχέχεις, PR Case Studies (Successes & Disasters), Press Kit & Δελτίο Τύπου

Visual Merchandising, ρόλος VM & καθήκοντα, Exterior: Βιτρίνες – βασικές δομές & στοιχεία, Αρχές Design, Interior: Store Layout και Traffic Flow/ Διαδρομή, Είδη εμπορευμάτων & Τοποθεσίες, Atmospherics

Online Visual Merchandising, Ανάλυση Στοιχείων ενός e-shop Μόδας

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ & ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ: BUSINESS CANVAS MODEL ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΟΔΑΣ

Workshop

Κατά την διάρκεια του Diploma οι συμμετέχοντες με την καθοδήγηση των Εισηγητών θα δημιουργήσουν ένα project με τίτλο ”Δημιουργία Επιχειρηματικού Καμβά για την Επιχείρηση Μόδας “

Θεματολογία Εισηγήσεων Guest Speakers

Η διατήρηση ενός fashion brand 40 χρόνια μετά

Κύκλος Σχεδιασμού & Παραγωγής/Ανάλυση του Κύκλου Σχεδιασμού & Παραγωγής

Η σημασία του Fashion Styling στον χώρο της μόδας

Η δημιουργία του μεγαλύτερου event μόδας.

H επικοινωνία, οι αναγκαιότητα των Δημοσίων Σχέσεων & το Personal Branding στην πράξη.

The constant changes in the PR Business

On My… Shoes!
Μια ιστορία μόδας: Από την ιδέα στη δημιουργία ενός luxury brand πολυτελών υποδημάτων handmade in Athens και από τη δημιουργικότητα στην πραγματικότητα…

  • Κατοχύρωση και προστασία δικαιωμάτων Πνευματικής Ιδιοκτησίας
  • Εμπορικά Σήματα
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Διαδικτυακές Συναλλαγές

Ο ρόλος των Social Media στο Event Management. Δύο Κόσμοι παράλληλοι

Τρόποι Παρακολούθησης

Το πρόγραμμα προσφέρεται σε:

  • Προγραμματισμένο Τμήμα στις εγκαταστάσεις μας – Λ. Συγγρού 68 (Δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ)
  • Online συμμετοχή μέσα στην τάξη την ώρα του μαθήματος ακολουθώντας το πρόγραμμα μαθημάτων (σύγχρονη τηλεκπαίδευση).
  • E–learning με on demand παρακολούθηση βιντεοσκοπημένων των μαθημάτων στους δικούς σας χρόνους με εξατομικευμένο πρόγραμμα φοίτησης, μέσω της σύγχρονης εκπαιδευτικής πλατφόρμας του IST College (ασύγχρονη τηλεκπαίδευση).
  • Blended Learning: Δημιουργείστε το δικό σας ευέλικτο πρόγραμμα φοίτησης χρησιμοποιώντας όποιους από τους παραπάνω τρόπους παρακολούθησης συνδυαστικά.

Πιστοποίηση

Το Diploma είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του, τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα Quality Training Label επιπέδου Advanced από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης.

SHARE ON

Κάνε το πρώτο βήμα

Gallery

Το IST College με μια ματιά!

Φόρμα επικοινωνίας