Διάρκεια Σπουδών

6 ώρες

Μέθοδος Παρακολούθησης

Online & On demand

Γλώσσα Διδασκαλίας

Ελληνικά

Τρόπος Παρακολούθησης

On site

Έναρξη Προγράμματος

2024

Τοποθεσία

Αθήνα, Ελλάδα

Περιγραφή

Το Πρόγραμμα Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) for Hospitality είναι σχεδιασμένο να αναδείξει τις εξελίξεις και τις ευκαιρίες που θα επιφέρει το AI στον ξενοδοχειακό κλάδο. Πρόκειται για ένα full hands on (πρακτικό) crash course που παρουσιάζει και αναλύει τις τεχνολογικές εξελίξεις στον κλάδο. Με την ολοκλήρωσή του, οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να εφαρμόσουν άμεσα όλα τα περιεχόμενα που θα αναφερθούν (πχ εργαλεία όπως ChatGPT, για βελτίωση εικόνας, ανακάλυψη νέων προοπτικών, πελατών, βελτίωση φήμης και κριτικών κλπ).

Βασικές πληροφορίες

  • Η διάρκεια του προγράμματος διαρκεί 6 ώρες και μπορούν να συμμετέχουν ιδανικά έως 20 άτομα.
  • Η εκπαίδευση πραγματοποιείται είτε δια ζώσης σε χώρο της επιλογής σας, είτε online.
  • Η εκπαίδευση γίνεται από άρτια καταρτισμένο επαγγελματία εκπαιδευτή με υψηλά κριτήρια και γνώστη του αντικειμένου.
  • Με την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος, παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης καθώς και πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό στους συμμετέχοντες.
  • Παρέχεται η δυνατότητα προσαρμογής της εκπαίδευσης στις δικές σας εξειδικευμένες ανάγκες (customization).
  • Κόστος προγράμματος €850 (Δεν περιλαμβάνονται κόστη μετακίνησης εκτός Αθήνων)

Key Highlights

Με σκοπό την άρτια κατανόηση του περιεχομένου του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνότητα εξοικείωσης με το αντικείμενο μέσω interactive game με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.

Εισηγητές

Ο Γιάννης Αγγελάκης είναι ιδρυτής της Engage Media και σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα εμπορικού σχεδιασμού και ανάπτυξης μέσω ψηφιακών υποδομών. Διαθέτει εκτεταμένη διδακτική εμπειρία εκπαιδεύοντας στελέχη εταιριών και σπουδαστές πάνω σε θέματα ψηφιακού marketing, τεχνητής νοημοσύνης, ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακού μετασχηματισμού (digital transformation) Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ και από το 1997 δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον τομέα των digital & interactive media. Έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος σε σημαντικές εταιρίες όπως Forthnet, και Καθημερινή.

Δομή Προγράμματος Σπουδών

  • Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη: Tί είναι, προκλήσεις, αλλαγές και επιδράσεις στην τουριστική αγορά.
  • Βελτιστοποίηση της Online Παρουσίας: Ανάλυση εικόνας και προσέγγιση νέων πελατών.
  • Εργαλεία Δημιουργίας Εξειδικευμένου Περιεχομένου: Προσέλκυση ενδιαφέροντος μέσω content.
  • Αυξημένες Κρατήσεις με Χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης.
  • Βελτίωση Κριτικών (reviews), SEO Rankings, & AI Automations (Loyalty, Customer Satisfaction Surveys κ.α.).
  • Επιλεγμένα Παραδείγματα και Use Cases: ΑΙ Συστήματα κρατήσεων, experience chatbots, innovations κλπ).
  • Εφαρμογές και Πλεονεκτήματα των Εικονικών Βοηθών και Επίδραση στην Απόφαση του Επισκέπτη.
  • Εφαρμογές Computer Vision στον Τουριστικό Τομέα: Ξενοδοχεία, εστιατόρια κ.α.
  • Εφαρμογές Δυναμικής Τιμολόγησης :Προβλεπτικά Μοντέλα και Revenue Management.
  • Βελτίωση της ενεργειακής αυτονομίας με τη χρήση προηγμένων τεχνολογιών.

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν: