Διάρκεια Σπουδών

16 ώρες

Μέθοδος Παρακολούθησης

Online & On demand

Γλώσσα Διδασκαλίας

Ελληνικά

Τρόπος Παρακολούθησης

On-site

Έναρξη Προγράμματος

10 Οκτωβρίου 2023

Τοποθεσία

Αθήνα, Ελλάδα

Αιγίδες

Υπό την Αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης και Νεολαίας

Υπό την Αιγίδα της Ελληνικής Εταιρείας για την Προαγωγή της Ψυχιατρικής και των Συναφών Επιστημών

Περιγραφή

Η σημερινή πραγματικότητα όπως διαμορφώνεται, απαιτεί να σκεφτόμαστε και να ζούμε διαφορετικά από ότι στο παρελθόν. Μαθαίνουμε να δεχόμαστε πως ακόμα και αν δεν μπορούμε να αλλάξουμε ό,τι συμβαίνει γύρω μας, μπορούμε να ελέγξουμε πως θα αντιδράσουμε σε ό,τι συμβαίνει. Χρειάζεται επομένως προσαρμοστικότητα, ευελιξία και ψυχική ανθεκτικότητα, ώστε να ζούμε συνειδητά, με υγιή τρόπο, όχι μόνο για την επιβίωσή μας που συχνά περιλαμβάνει στρες, φόβο και άγχος, αλλά για την ευημερία μας με θαυμασμό, έμπνευση, δημιουργικότητα, ευγνωμοσύνη, χαρά και αγάπη.

Με το σεμινάριο “ΜΒΑ για Γονείς” θα αποκτήσουμε τις θεμελιώδεις γνώσεις και δεξιότητες για να γίνουμε συνειδητοί γονείς και κυρίως θα αποκτήσουμε την επίγνωση του πως σκεφτόμαστε, πως αισθανόμαστε, πως λειτουργούμε. Θα Μάθουμε, θα Βιώσουμε και θα Αποφασίσουμε να αναπτυχθούμε.

Ως συνειδητοί γονείς θα διαπιστώσουμε ότι η καθοδήγηση του παιδιού μας, με εμπιστοσύνη και σεβασμό στις ικανότητές του, είναι η βάση για την εξάλειψη περιοριστικών πεποιθήσεων αλλά και για τη δημιουργία μίας υγιούς σχέσης μαζί τους, για πάντα.

Στόχος του προγράμματος

Στόχος του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση των γονέων σε τομείς που μπορούν να παίξουν έναν καθοριστικό ρόλο στη σωστή διαμόρφωση των πεποιθήσεων αυτών, που θα συμβάλουν σε μια ευτυχισμένη, υγιή ζωή.

Στη σημερινή εποχή που οι επιλογές μας είναι άπειρες σε όλους τους τομείς, καλούμαστε να κάνουμε σωστή διαχείριση αυτών και να αναπτύξουμε ψυχική ανθεκτικότητα και προσαρμοστικότητα, βασικές δεξιότητες πλέον για τα παιδιά, που σήμερα μεγαλώνουν σε έναν κόσμο απρόβλεπτο. Η κατάλληλη διαχείριση, επομένως, των συναισθημάτων μας, της επικοινωνίας μας και των διαπροσωπικών μας σχέσεων, του χρόνου, του άγχους, της διατροφής, της στάσης μας απέναντι στους οικονομικούς πόρους, θα διευκολύνει τη διαμόρφωση της συμπεριφοράς του γονέα και θα ενδυναμώσει τη σχέση του με το παιδί του, και κατ’ επέκταση την οικογενειακή λειτουργία.

Στο σεμινάριο αναπτύσσονται με σαφήνεια τα θέματα που καλείται να αντιμετωπίσει ο σύγχρονος γονέας καθημερινά και η ευαισθητοποίησή του αυτή θα τον βοηθήσει να διευρύνει την αντίληψή του σχετικά με την ανατροφή του παιδιού του.

Το σεμινάριο Συνειδητού Γονέα είναι ένα πολύτιμο δώρο για εσάς και το μέλλον του παιδιού σας!

Δομή Προγράμματος

Σκοπός της ενότητας αυτής είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τις ατομικές διαφορές και τους ποικίλους τύπους προσωπικοτήτων, να αντιληφθούν τη δυναμική της προσωπικότητάς τους, να ενισχύσουν την επικοινωνία και τη διαχείριση των συναισθημάτων τους αλλά και να μάθουν να διαχειρίζονται και να ξεπερνούν το άγχος και τον εκνευρισμό τους, καθώς επίσης και να προσδιορίσουν τον πραγματικό βαθμό αυτοεκτίμησης και να τον ενδυναμώσουν. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να διαπιστώσουν την αξία των προτεραιοτήτων και της οργάνωσης, καθώς και της δόμησης προσωπικού προγράμματος βασισμένο σε αξιολογικά κριτήρια, ώστε ο χρόνος να γίνει ισχυρός σύμμαχος στην καθημερινότητά τους και οι παραπάνω δεξιότητες να μεταλαμπαδευτούν με επιτυχία στα νεότερα μέλη της οικογένειάς τους.

Οι διαπροσωπικές σχέσεις αποτελούν το «κλειδί» για την προσωπική ανάπτυξη και ταυτότητα, την παραγωγικότητα και την επαγγελματική επιτυχία, το νόημα και την ποιότητα της ζωής, τη σωματική και ψυχική υγεία, την επιτυχή αντιμετώπιση αγχογόνων καταστάσεων, την αυτοπραγμάτωση και τον ανθρωπισμό του κάθε προσώπου.

Η καλή διαχείριση των διαπροσωπικών σχέσεων στηρίζεται στην καλή γνωριμία του εαυτού, την αυτο-αποδοχή, την εμπιστοσύνη στον εαυτό (αυτοπεποίθηση), την αυθεντικότητα, τον σεβασμό και την αποδοχή της διαφορετικότητας, την ενσυναίσθηση. Όταν υπάρχουν αυτοί οι παράγοντες, τα όποια οικογενειακά προβλήματα μπορούν να λυθούν εποικοδομητικά.

Το παιδί μου δεν τρώει τίποτα! Το παιδί μου τρώει σαν πουλάκι! Έχω δοκιμάσει τα πάντα! Η ώρα του φαγητού είναι μαρτύριο. Το κυνηγάω να φάει! Δεν σταματάει να τρώει! Θέλει συνέχεια γλυκά!

Αυτές είναι μερικές από τις συνήθεις δηλώσεις γονέων που αντιμετωπίζουν της διατροφικές ιδιαιτερότητες των παιδιών τους. Πώς διαμορφώνεται η σχέση των παιδιών μας με το φαγητό; Και τι ρόλο μπορεί να έχουμε εμείς οι γονείς στο να δημιουργήσουμε τις συνθήκες ώστε τα παιδιά μας να χτίσουν μια «υγιή» σχέση με το φαγητό;

Σε αυτή την ενότητα θα συζητηθούν τα θέματα της διατροφικής διαπαιδαγώγησης που μπορούμε εμείς ως γονείς να έχουμε ώστε να εκπαιδεύσουμε στη συνέχεια και τα παιδιά μας. Θα παρουσιαστούν θέματα όπως το πως η διατροφή μας είναι ένας παράγοντας ευεξίας και υγείας, πώς διαμορφώνεται η σχέση μας με τη τροφή, πώς τα παιδιά εξελίσσουν τη διατροφική τους συμπεριφορά ανά ηλικία, ποια είναι τα διατροφικά προβλήματα στην παιδική ηλικία και οι αιτίες τους, τα 5 λάθη που κάνουμε στην διατροφική συμπεριφορά των παιδιών μας και βέβαια θα προσπαθήσουμε να δώσουμε ορισμένες παρεμβάσεις αλλά και συμβουλές σε περιπτώσεις διατροφικών επιλογών και σε αρνήσεις.

Ο Γεώργιος Βουσινάς είναι ανώτερο Διευθυντικό στέλεχος πολυεθνικής εταιρείας και ερευνητής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, με άνω των 20 χρόνων εργασιακής και διδακτικής εμπειρίας. Επιπλέον, είναι επιστημονικός συνεργάτης στο  Κέντρο Μελετών και Εκπαίδευσης Χρηματοοικονομικής (ΚΕΜΕΧ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). Είναι απόφοιτος του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του ΕΚΠΑ, με μεταπτυχιακές σπουδές στη Χρηματοοικονομική Διοίκηση (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών) και στη Διοίκηση Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων και Πληροφοριακών Συστημάτων (ΕΚΠΑ). Είναι αναγνωρισμένος ερευνητής (με σημαντικό αριθμό ετεροαναφορών) και διεθνής ομιλητής, ενώ οι δημοσιεύσεις του περιλαμβάνουν εργασίες δημοσιευμένες σε επιστημονικά περιοδικά, κεφάλαια σε ακαδημαϊκά βιβλία και εργασίες που παρουσιάζονται τόσο σε ακαδημαϊκής όσο και σε επιχειρηματικής φύσεως διεθνή συνέδρια. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την πολιτική οικονομία, τις νέες τεχνολογίες, τα οικονομικά, τη βιωσιμότητα, τον εσωτερικό έλεγχο και την απάτη. Μεταξύ άλλων επιτευγμάτων είναι ο συγγραφέας της τελευταίας διεθνώς θεωρίας κατά της απάτης (fraud hexagon theory).

Το διαδραστικό αυτό σεμινάριο έχει ως στόχο να αναδείξει το επίκαιρο θέμα της βιωσιμότητας σε γονείς και να ανακαλύψουμε πώς να εφαρμόσουμε βιώσιμες αρχές ώστε να ενισχύσουμε την ποιότητα ζωής στην οικογένεια, την κοινωνία και τον πλανήτη. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, παρουσιάσεις, βίντεο, συζήτηση και χρήσιμες πηγές θα εξερευνήσουμε μαζί: α) τη σημασία της σύνδεσης με τη Φύση και της ενσυνειδητότητας ώστε να κάνουμε συνειδητές επιλογές ως καταναλωτές, β) τις αρχές της βιωσιμότητας και τις παγκόσμιες τάσεις, γ) το επείγον των περιβαλλοντικών προβλημάτων και πως αυτά επηρεάζουν τους ανθρώπους , δ) ουσιαστικές καλές πρακτικές για να εφαρμόσουμε στο οικογενειακό και ευρύτερό μας περιβάλλον, ε) πηγές και εφαρμογές ώστε να τηρήσουμε τις δεσμεύσεις μας.

Η Μάνια Ζηρίδη – Σπέντζου είναι Ψυχολόγος Εκπαίδευσης με μεταπτυχιακό σε Παγκόσμια Υγεία και η Τζωρτζίνα Σπύρη είναι Περιβαλλοντολόγος και Εκπαιδευτικός Περιβαλλοντικών Επιστημών με Διδακτορικό στη Χημική Ωκεανογραφία. Είναι και οι δύο μέλη της Φινλανδικής ΜΚΟ Carbon Busters, που έχει ως εκπαιδευτικό όραμα να χρησιμοποιεί νέους και αποτελεσματικούς τρόπους για να διευκολύνει την κατανόηση της άμεσης σύνδεσης ανάμεσα στην ανθρώπινη συμπεριφορά και τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής που επιδρούν αρνητικά στον πλανήτη μας.

Σκοπός της ενότητας αυτής είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τις βασικές αρχές της ηγεσίας και το πως θα τις εφαρμόσουν στην καθημερινότητά τους.

Μέσα από τα 5 επίπεδα ηγεσίας θα αντιληφθούμε ότι ως γονείς, για μία συγκεκριμένη περίοδο της ζωή μας, μπορεί να αρκεί το να ηγούμαστε από «θέση», αλλά αυτό δε διαρκεί για πάντα. Θα δούμε λοιπόν πως «εμείς» μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι ηγέτες, με στόχο τη δημιουργία θετικού πρότυπου.

Διότι τελικά, η ηγεσία είναι επιρροή. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.

Δεξιότητες και Τεχνικές για Συνειδητούς γονείς- Coaching Μεθοδολογία

Η ενότητα έχει ως στόχο να μας εισάγει σε μία σειρά από δεξιότητες και τεχνικές οι οποίες θα συνεισφέρουν σε μεγαλύτερη σύνδεση με τα παιδιά. Δίνεται βάση στην εμπιστοσύνη στις ικανότητες τους και στο σεβασμό στις δυνατότητες τους να αναπτυχθούν. Επιδιώκεται η ενίσχυση του καθοδηγητικού ρόλου που μπορεί να έχει ο γονέας λαμβάνοντας υπόψη τα ταλέντα, τα ενδιαφέροντα και τους ρυθμούς του παιδιού ώστε να μην επιβάλλεται η πειθαρχία και η διόρθωση αλλά το παιδί να αυτορυθμίζεται.

Για όσους επιθυμούν να προχωρήσουν σε σχεδιασμό πλάνου δράσης για την υλοποίηση των αλλαγών τις οποίες εντόπισαν στις προηγούμενες ενότητες, θα ακολουθήσει διερεύνηση των αναγκών και παρουσίαση των ενοτήτων του Group Coaching series for Conscious Parenting.

Στις μέρες μας, ο ψηφιακός κόσμος είναι αλληλένδετος με τον φυσικό και η νέα γενιά με την χρήση της τεχνολογίας αποκτά τελείως βιωματικά την αίσθηση της παγκοσμιοποίησης.

Μέσω του internet τα παιδιά βρίσκονται πλέον μπροστά σε μια απέραντη πηγή πληροφοριών και γνώσεων, στις οποίες η πρόσβαση είναι εύκολη, γρήγορη και απλή. Μάλιστα, αυτή η υπερπληθώρα πληροφόρησης μαθαίνει στο παιδί να εντοπίζει, να ιεραρχεί και να αξιολογεί αυτό που του είναι χρήσιμο και ενδιαφέρον.

Το διαδίκτυο προσφέρει στο παιδί τη δυνατότητα να αυτενεργεί, να έχει τη δική του παρουσία και ταυτότητα, με τους όρους που καθορίζει το ίδιο. Πιο συγκεκριμένα, το παιδί μπορεί στο διαδίκτυο να δημιουργεί, να κατασκευάζει, να συγκρίνει, να συλλέγει, να ρωτάει, να μαθαίνει μόνο του, να αυτο-αξιολογείται και μάλιστα με τον δικό του ρυθμό.

To διαδίκτυο κάνει τη μάθηση παιχνίδι, προσφέρει τη δυνατότητα στο παιδί να παίζει, οξύνοντας πολλαπλές ικανότητές του, ενώ ακόμα του δίνει την ευκαιρία να έχει ζωντανή επαφή με άλλα άτομα οπουδήποτε στον κόσμο. Ασφαλώς, και το διαδίκτυο, όπως και κάθε σύγχρονη τεχνολογία, μπορεί να έχει αρνητική επιρροή, αν δεν γίνεται σωστή χρήση.

Ο γονεϊκός ρόλος επομένως γίνεται ιδιαίτερα σημαντικός, ώστε τα παιδιά να ενθαρρύνονται για την τεχνολογία αλλά να κάνουν σωστή χρήση των τεχνολογικών μέσων, και διαχείρισης των social media με ασφάλεια, οριοθέτηση και επιδεικνύοντας τη σωστή διαδικτυακή συμπεριφορά.

Πρόγραμμα

Το σεμινάριο «MBA για Γονείς» κατά το χρονικό διάστημα προσφέρεται μέσω σύγχρονης τηλεκπαίδευσης (on-line) σε έναν πλήρη κύκλο, με ανάπτυξη όλων των ενοτήτων, μία φορά ανά εβδομάδα ως εξής:

  • Διαχείριση Stress και Χρόνου: Αντώνης Χρυσόγελος
  • Εποικοδομητικές Διαπροσωπικές Σχέσεις – Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ομ. Καθηγήτρια Μαρία Μαλικιώση- Λοΐζου
  • Διατροφική Διαπαιδαγώγηση για Γονείς: Δρ. Μόιρα Τζίτζικα
  • Αρχές Οικονομικής Παιδείας για τη Μελλοντική Οικονομική Επιτυχία των Παιδιών μας (Money EQ): Γεώργιος Βουσινάς
  • Ο Οικογενειακός Ηγέτης (Leadership): Νεκτάριος Ζήσης
  • Βιωσιμότητα και ο Γονεϊκός ρόλος (Sustainable Parenting): Μάνια Σπέντζου & Δρ. Τζωρτζίνα Σπύρη
  • Ψηφιακή Ευαισθητοποίηση (Digital Awareness): Λουκία Σαματά
  • Δεξιότητες και τεχνικές για συνειδητούς γονείς- Coaching μεθοδολογία: Μιρέλα Αναγνώστη

Εισηγητές

Η Μαρία Μαλικιώση-Λοΐζου είναι Ομότιμη Καθηγήτρια Συμβουλευτικής Ψυχολογίας του Πανεπιστήμιου Αθηνών. Σπούδασε Ψυχολογία και είναι Διδάκτορας της Συμβουλευτικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου της Πολιτείας Maine των ΗΠΑ.

Εργάστηκε επί 8 έτη ως ερευνήτρια στο Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών στην Αθήνα. Υπήρξε υπότροφος της γαλλικής κυβέρνησης όπου και εκπόνησε μεταδιδακτορική έρευνα (1983-1985) στο Πανεπιστήμιο του Παρισιού (Paris VII – C.N.R.S). Παράλληλα συνεργάστηκε με το International Institute for Educational Planning (IIEP) της UNESCO στο Παρίσι. Από το 1987 μέχρι το 2014 υπηρέτησε στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (ΤΕΑΠΗ) του Πανεπιστημίου Αθηνών όπου δίδαξε μαθήματα Συμβουλευτικής Ψυχολογίας σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Με πρωτοβουλία της ιδρύθηκε το 1995 το πρώτο Συμβουλευτικό Κέντρο Ομηλίκων στην Ελλάδα (ΣΥΚΕΟΜ), το οποίο λειτούργησε εθελοντικά επί 20 χρόνια προσφέροντας υπηρεσίες στους φοιτητές.

Ίδρυσε και διηύθυνε επί πέντε έτη το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Συμβουλευτική Ψυχολογία και Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση, την Υγεία, την Εργασία» του Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θράκης. Έχει τιμηθεί «για την συνεισφορά της στην εξέλιξη της Συμβουλευτικής στην Ευρώπη» από την Ευρωπαϊκή Εταιρεία Συμβουλευτικής Ψυχολογίας (EACP) και από την Ελληνική Ψυχολογική Εταιρεία (ΕΛΨΕ). Είναι επίτιμο μέλος της Ελληνικής Εταιρίας Συμβουλευτικής (ΕΕΣ) και της Ελληνικής Προσωποκεντρικής και Βιωματικής Εταιρείας (ΕΠΒΕ).

Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Εισηγητής Σεμιναρίων για Πωλήσεις, Νεοφυή Επιχειρηματικότητα, Marketing, Καινοτομία, Management, Project/Time/Stress/Conflict/Change/Event Management, Δημόσιες Σχέσεις, Διαπραγματεύσεις, Coaching, Mentoring. Διαθέτει πολυετή εμπειρία σε τμήματα πωλήσεων & μάρκετινγκ πολυεθνικών & μεγάλων ελληνικών εταιρειών με φαρμακευτικά, βιοτεχνολογικά & καταναλωτικά (FMCG) προϊόντα. Σήμερα εργάζεται ως Medical Representative στην εταιρεία Sandoz – Novartis Hellas S.A. & είναι συνιδρυτής στο startup online περιοδικό ομορφιάς & μόδας beautymagic.gr. Παράλληλα, κατέχει το ρόλο του Pharma Industry Lead Mentor για το project “Career Orientation for Schools” των 100Mentors.com. Είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ).

Σπούδασε ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Είναι υποψήφια διδάκτωρ της Ψυχολογίας και ειδικεύεται στην Συμβουλευτική της Αναπηρίας και της Σεξουαλικής Ιατρικής με πιστοποίηση από τη European Society of Sexual Medicine.

Συνεργάζεται με κέντρα αποκατάστασης και δομές για ΑμεΑ σε όλη την Ελλάδα, και είναι επιστημονική συνεργάτης του τμήματος Νευροουρολογίας και Σεξουαλικής Ιατρικής του Εθνικού Κέντρου Αποκατάστασης. Έχει πλούσιο συγγραφικό έργο με πάνω από 20 δημοσιεύσεις σε Διεθνή Επιστημονικά Περιοδικά, ανακοινώσεις σε πανελλήνια, και διεθνή συνέδρια καθώς και πλήθος ομιλιών και εισηγήσεων σε σεμινάρια.

Ο Νεκτάριος Ζήσης δραστηριοποιείται στο χώρο του φαρμακείου 15 χρόνια έχοντας διατελέσει Διευθυντής Πωλήσεων & Εμπορικός Διευθυντής σε εμπορικές εταιρείες, ενώ πλέον βρίσκεται στο Δίκτυο Φαρμακείων ADVANCE PHARMACIES SA ως Εκπαιδευτής & Σύμβουλος Επιχειρήσεων καθώς επίσης και βασικός συνεργάτης του IST College.

Είναι ομιλητής σε φαρμακευτικά συνέδρια, αρθρογράφος σε περιοδικό υγείας (Pharmacymanagement) και εκπαιδευτής σε ενδοεταιρικά σεμινάρια, σε μεγάλες εταιρείες, όπως ο Vardas, Bread Factory, Natura Pharm, Laser4Myopia κ.α.

Στιγμή ορόσημο στην καριέρα του αποτελεί η πρόσφατη πιστοποίησή του από τον Παγκόσμιο Οργανισμό του John Maxwell (διεθνώς αναγνωρισμένος ειδικός ηγεσίας, ομιλητής και συγγραφέας, βραβευμένος από το A.M.A ⃰ ως κορυφαίος σε θέματα ηγεσίας) ως Ομιλητής , Εκπαιδευτής & Coach. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόλις δύο έχουν λάβει τη διάκριση αυτή στην Ελλάδα. ⃰ (American Management Association)

Εξειδικεύεται σε θέματα, Ηγεσίας, Επικοινωνίας, Επίτευξης στόχων, Τεχνικών πωλήσεων και Ομαδικού πνεύματος. Όντας ιδιαίτερα μεταδοτικός, αυτό που χαρακτηρίζει τις εκπαιδεύσεις του είναι η δομή και η εστίαση στον στόχο και το αποτέλεσμα, κάτι που αναγνωρίζεται κατά κοινή ομολογία από το εκάστοτε κοινό.

Ο Γεώργιος Βουσινάς είναι ανώτερο Διευθυντικό στέλεχος πολυεθνικής εταιρείας και ερευνητής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, με άνω των 20 χρόνων εργασιακής και διδακτικής εμπειρίας. Επιπλέον, είναι επιστημονικός συνεργάτης στο  Κέντρο Μελετών και Εκπαίδευσης Χρηματοοικονομικής (ΚΕΜΕΧ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). Είναι απόφοιτος του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του ΕΚΠΑ, με μεταπτυχιακές σπουδές στη Χρηματοοικονομική Διοίκηση (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών) και στη Διοίκηση Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων και Πληροφοριακών Συστημάτων (ΕΚΠΑ). Είναι αναγνωρισμένος ερευνητής (με σημαντικό αριθμό ετεροαναφορών) και διεθνής ομιλητής, ενώ οι δημοσιεύσεις του περιλαμβάνουν εργασίες δημοσιευμένες σε επιστημονικά περιοδικά, κεφάλαια σε ακαδημαϊκά βιβλία και εργασίες που παρουσιάζονται τόσο σε ακαδημαϊκής όσο και σε επιχειρηματικής φύσεως διεθνή συνέδρια. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την πολιτική οικονομία, τις νέες τεχνολογίες, τα οικονομικά, τη βιωσιμότητα, τον εσωτερικό έλεγχο και την απάτη. Μεταξύ άλλων επιτευγμάτων είναι ο συγγραφέας της τελευταίας διεθνώς θεωρίας κατά της απάτης (fraud hexagon theory).

Η Μιρέλα Αναγνώστη διατηρεί Ατομική Επιχείρηση ως Σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, Transformational Coach και Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων. Συνεργάζεται με ελεύθερους επαγγελματίες, ιδιοκτήτες και στελέχη  επιχειρήσεων, φοιτητές, καθώς και ιδιώτες, παρέχοντας ατομικές συνεδρίες, group coaching και βιωματικά σεμινάρια (Executive, Career, Business & Relationship Coaching) για προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη. Έχει πτυχίο στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και μεταπτυχιακό στην Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Εξειδικεύτηκε στην Εκπαίδευση Ενηλίκων μέσω Πιστοποιημένου Προγράμματος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και πιστοποιήθηκε από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού  Επαγγελματικών  (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) και στο Coaching μέσω Πιστοποιημένου Προγράμματος από το European and Mentoring Coaching Council και το Association for Coaching, του Athens Coaching Institute.

Ύστερα από 20ετή  εμπειρία στο χώρο της εξυπηρέτησης πελατών, των πωλήσεων, την οργάνωση ομάδων πωλήσεων, την εκπαίδευση ενηλίκων και Coaching σε άτομα, γκρουπ, ομάδες σε τόσο σε μικρομεσαίες και πολυεθνικές επιχειρήσεις όσο και σε εκπαιδευτικά Ιδρύματα, απέκτησε πολύτιμη εμπειρία στους τομείς της διαπροσωπικής επικοινωνίας, των σχέσεων, της επιχειρηματικότητας, της ηγεσίας, της στοχοθεσίας, της αριστείας, της δύναμης του οράματος και κυρίως της αξίας της αρμονίας στην προσωπική και επαγγελματική μας ζωή.

Συνδυάζοντας την επαγγελματική και την ακαδημαϊκή της εμπειρία, τα τελευταία επτά έτη ενθαρρύνει τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάζεται να ανακαλύψουν το εύρος των δυνατοτήτων τους, να εντοπίζουν τις δικές τους λύσεις στις προκλήσεις που συναντούν καθημερινά, απολαμβάνοντας μια όμορφη και ισορροπημένη ζωή. Μέσα από την διαδικασία του coaching συναντούν και επιλέγουν την καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους εστιάζοντας στην αυτοφροντίδα, την αυτοεπίγνωση και την χαρά.

Μαζί με τους συνεργάτες της μεταξύ άλλων σχεδιάζουν και υλοποιούν workshops και προγράμματα διαδραστικής και βιωματικής προσέγγισης (Group Coaching) για την ανάπτυξη δεξιοτήτων και τεχνικών σε γονείς καθώς και σε επαγγελματίες για την ενίσχυση της σύνδεσης με τον εαυτό, τους γονείς, τους συντρόφους, τους συνεργάτες και τα παιδιά.

Είναι ενεργό μέλος στο European Mentoring and Coaching Council – EMCC Greece από το 2018 και συμμετέχει ως Coach και ως μέλος οργανωτικών επιτροπών στα προγράμματα ενδυνάμωσης φοιτητών (Gold-HR Awards 2021), στελεχών ΜΚΟ, και Peer Coaching.

Η Μάνια Ζηρίδη Σπέντζου συνδυάζει σπουδές και επαγγελματική εμπειρία στους τομείς ψυχολογίας, εκπαίδευσης, διοίκησης επιχειρήσεων, παγκόσμιας υγείας και βιωσιμότητας. Μέσα από ανθρωπιστική αποστολή στην Τανζανία, ταξίδια ανά τον κόσμο για να μάθει τα καλύτερα εκπαιδευτικά μοντέλα και συνεργασία με ανθρώπους από διάφορες χώρες, ανέπτυξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο να εμπνέει παιδιά, νέους, γονείς και εκπαιδευτικούς για σημαντικά θέματα. Θέματα όπως η βιωσιμότητα και οι στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης, ανθρωπιστική βοήθεια, εκπαίδευση για ειρήνη, κλιματική αλλαγή, ανθρώπινα δικαιώματα, αξίες, δεξιότητες ζωής, συναισθηματική νοημοσύνη είναι κάποια από τα θέματα που την παθιάζουν. Η θετική ενέργεια και η συμπόνοια αποτελούν την κινητήριό της δύναμη στην ενδυνάμωση νέων και ενηλίκων μαθητών στο να γίνουν καταλύτες αλλαγής μέσα από σχεδιασμό και υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, πρότζεκτ, σεμιναρίων και εγχειριδίων. Έχει εκπαιδεύσει εκατοντάδες άτομα ελπίζοντας να πολλαπλασιαστούν οι καλές πράξεις για ένα βιώσιμο και ειρηνικό κόσμο .

Η Δρ. Τζωρτζίνα Σπύρη είναι Διευθύντρια του Carbon Busters Ελλάδας και Υπεύθυνη Εκπαίδευσης και Έρευνας στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Έχει εργαστεί ως ερευνήτρια πάνω στην Χημική Ωκεανογραφία και ειδικεύεται στην εκπαίδευση για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής. Από το 2002 διδάσκει τις περιβαλλοντικές επιστήμες μέσα από την τυπική και μη-τυπική εκπαίδευση σε διάφορες ηλικίες, από παιδιά προσχολικής ηλικίας έως και σε φοιτητές, π.χ., ως Καθηγήτρια Πανεπιστημίου στο City University of New York. Είναι μέλος της Επιτροπής για την Επικοινωνία και την Εκπαίδευση της International Union for the Conservation of Nature που καθιέρωσε την Κόκκινη Λίστα Απειλούμενων Ειδών, της International Zoo Educators Association και μέλος της Επιτροπής για την Εκπαίδευση της European Association of Zoo and Aquaria. Η αγάπη της για τη Φύση ξεκίνησε όταν ήταν παιδί και από τότε εργάζεται διαρκώς για να συνδέσει τους γύρω της με τη φυσική ομορφιά του πλανήτη μας και να τους εμπνεύσει να τη διατηρήσουν.

Η Λουκία Σαματά έχει σπουδές στα Οικονομικά (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο), MSc in e-Business and Digital Marketing και μεταπτυχιακό τίτλο (PMBA). Εργάζεται ως Digital & e-Commerce Marketing Manager σε εταιρία συμπληρωμάτων διατροφής και υγείας και είναι co-founder & CEO του Fertility Route, διαδικτυακή εταιρία ιατρικής& τουριστικής διαμεσολάβησης με εξειδίκευση στην εξωσωματική γονιμοποίηση.

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν: