
Διάρκεια Σπουδών
1 έτος
Μέθοδος Παρακολούθησης
Full-time
Γλώσσα Διδασκαλίας
Ελληνικά
Τρόπος Παρακολούθησης
Φυσική παρουσία, Online, On-demand
Έναρξη Προγράμματος
Οκτώβριος 2025
Τοποθεσία
Athens, Greece



Περιγραφή
Το MSc in Cognitive Neuroscience σχεδιάστηκε ως μία γέφυρα μεταξύ των προπτυχιακών σπουδών και της διδακτορικής έρευνας στη Γνωστική Νευροεπιστήμη, την Πειραματική Ψυχολογία και τις μεθόδους Νευροαπεικόνισης.
Ως μεταπτυχιακοί φοιτητές, θα μάθετε να σχεδιάζετε, να αναλύετε και να αξιολογείτε νευροαπεικονιστικά πειράματα, τα οποία συμβάλλουν στην κατανόηση των μηχανισμών του εγκεφάλου που στηρίζουν πτυχές της νόησης και της συμπεριφοράς όπως η μνήμη, η προσοχή, η αναγνώριση αντικειμένων, η εγκεφαλική νευροεκφύλιση και η κάκωση. Θα λάβετε μία εις βάθος εκπαίδευση αναφορικά με την έρευνα στη Γνωστική Νευροεπιστήμη, με την εισαγωγή σας στις αρχές Νευροαπεικόνισης και με την απόκτηση πρακτικής εμπειρίας στη Δομική και Λειτουργική Απεικόνιση Μαγνητικού Συντονισμού (structural και functional Magnetic Resonance Imaging – sMRI and fMRI), στο Hλεκτροεγκεφαλογράφημα (electroencephalography-EEG) και το Διακρανιακό Ηλεκτρικό Ερεθισμό (transcranial Direct Current Stimulation – tDCS).
Psychology at Swansea University is ranked Top 201-250 in the World (QS World University Ranking by Subject 2025).
Στόχος του προγράμματος
- Θα λάβετε ολοκληρωμένη και εις βάθος κατανόηση της Γνωστικής Νευροεπιστήμης, που καθοδηγείται από ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες, εξειδικευμένους στους τομείς της έρευνάς και της κλινικής πρακτικής, συμπεριλαμβανομένων των τομέων της Κλινικής Ψυχολογίας, της Ψυχολογίας Υγείας, της Νευροψυχολογίας, της Νευροεπιστήμης, των εγκεφαλικών βλαβών, του ύπνου, και της Αναπτυξιακής Ψυχολογίας.
- Θα αποκτήσετε γνώσεις για τις σύγχρονες ερευνητικές πρακτικές και ευρήματα, αλλά και τις θεωρητικές εξελίξεις του κλάδου της Νευροεπιστήμης, ενώ η μεγάλη γκάμα ενοτήτων θα συμβάλει στην προσαρμογή των σπουδών σας στα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα και τους στόχους σας για περαιτέρω έρευνα και μελέτη.
- Θα διαμορφώσετε την ακαδημαϊκή σας βάση για μελλοντικές σπουδές διδακτορικού επιπέδου. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, θα είστε σε θέση να υποβάλετε αίτηση σε οποιοδήποτε διδακτορικό πρόγραμμα σχετικό με τη Γνωστική Νευροεπιστήμη.
- Θα έχετε μοναδικές ευκαιρίες δικτύωσης με επαγγελματίες του κλάδου και αποφοίτους.
- Θα λάβετε υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, ενώ παρέχεται η δυνατότητα παρακολούθησης παράλληλα με τις μεταπτυχιακές σπουδές και χωρίς επιπλέον οικονομική επιβάρυνση, πιστοποιημένων σεμιναρίων και εργαστηρίων, χτίζοντας έτσι ένα δυνατό βιογραφικό και αποκτώντας χρήσιμες πρακτικές και ερευνητικές δεξιότητες.
Δομή Προγράμματος
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η ενότητα παρέχει την κάλυψη των βασικών αρχών της στατιστικής ανάλυσης μέσω μιας πρακτικής/εννοιολογικής και όχι θεωρητικής προσέγγισης. Δίνονται οδηγίες για τη χρήση στατιστικών προγραμμάτων ανάλυσης δεδομένων με τη χρήση Η/Υ. Στόχος αυτής της προσέγγισης είναι να διασφαλίσει την κατανόηση της έννοιας της μέτρησης και τη δυνατότητα πραγματοποίησης παραμετρικών και μη παραμετρικών στατιστικών ελέγχων υποθέσεων. Το μάθημα οδηγεί στη ικανότητα εκτέλεσης ανάλυσης διακύμανσης (ANOVA) και άλλων προηγμένων πολυμεταβλητών στατιστικών αναλύσεων με τη χρήση στατιστικού προγράμματος, ενώ επιτρέπει την ερμηνεία των εν λόγω αναλύσεων.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
- Κριτική εφαρμογή της θεωρίας της μέτρησης σε ψυχολογικά δεδομένα
- Διαφοροποίηση μεταξύ μη παραμετρικού και παραμετρικού ελέγχου υποθέσεων
- Επιλογή και πραγματοποίησης της κατάλληλης πολυμεταβλητής στατιστικής ανάλυσης
- Κριτική αξιολόγηση των κύριων στατιστικών προσεγγίσεων στην Ψυχολογία
- Κριτική αξιολόγηση της σύγχρονης έρευνας ως προς τον πειραματικό σχεδιασμό και την ανάλυση.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η ενότητα παρέχει μια εισαγωγή στη βασική λειτουργική νευροανατομία του ανθρώπινου εγκεφάλου. Οι φοιτητές θα διδαχθούν τις αρχές που διέπουν την ανατομική οργάνωση και τον λειτουργικό διαχωρισμό του εγκεφάλου. Θα συζητηθεί η εξελικτική και αναπτυξιακή προέλευση της δομής και της λειτουργίας του εγκεφάλου, καθώς και η σχέση μεταξύ δομής και λειτουργίας του.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
- Εξέταση της βασικής λειτουργικής νευροανατομίας του ανθρώπου
- Κριτική αξιολόγηση της ανατομικής οργάνωσης και του λειτουργικού διαχωρισμού του ανθρώπινου εγκεφάλου
- Κριτική διερεύνηση της προέλευσης της δομής και της λειτουργίας του εγκεφάλου
- Κριτική αξιολόγηση της χαρτογράφησης της εγκεφαλικής λειτουργίας δομικά στον εγκέφαλο.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Οι μη επεμβατικές τεχνικές διέγερσης του εγκεφάλου παρέχουν τον τρόπο για να επηρεάσουμε άμεσα τον τρόπο λειτουργίας του εγκεφάλου, και ως εκ τούτου έχουν λάβει μεγάλη προσοχή σε διάφορους γνωστικούς και κλινικούς κλάδους. Η ενότητα παρέχει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση της χρήσης μιας τέτοιας μεθοδολογίας ως μέρος της έρευνας της Γνωστικής Νευροεπιστήμης. Τα θέματα που καλύπτονται κατά τη διάρκεια της ενότητας περιλαμβάνουν: τη συλλογιστική για τη χρήση των τεχνικών εγκεφαλικής διέγερσης και τον αποτελεσματικό πειραματικό σχεδιασμό της, τη διάκριση μεταξύ των διαφόρων τεχνικών εγκεφαλικής διέγερσης και τα συμπεράσματα που μας επιτρέπει να εξάγουμε κάθε μέθοδος, τις πρακτικές εκτιμήσεις κατά τη διεξαγωγή έρευνας διέγερσης του εγκεφάλου και την ανάλυση των αποτελεσμάτων αυτών των μεθόδων.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
- Αξιολόγηση της μεθοδολογίας της εγκεφαλικής διέγερσης σε σύγκριση με άλλες τεχνικές που χρησιμοποιούνται στη έρευνα της Γνωστικής Νευροεπιστήμης
- Κριτική διερεύνηση των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων της εγκεφαλικής διέγερσης
- Σύγκριση και αντιπαραβολή των τεχνικών εγκεφαλικής διέγερσης
- Πειραματικός σχεδιασμός εγκεφαλικής διέγερσης
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η ενότητα παρέχει μία ολοκληρωμένη επισκόπηση των βασικών τεχνικών εγκεφαλικής καταγραφής, με ιδιαίτερη έμφαση στο Ηλεκτροεγκεφαλογράφημα (ΗΕΓ, electroencephalography-EEG) και τη Μαγνητοεγκεφαλογραφία (ΜΕΓ, magnetoencephalography –MEG). Τα θέματα που καλύπτονται κατά τη διάρκεια της ενότητας περιλαμβάνουν: τη συλλογιστική για τη χρήση του ΗΕΓ και της ΜΕΓ, τα ερευνητικά ερωτήματα που διερευνώνται μέσω αυτών των τεχνικών, τις συγχυτικές μεταβλητές που προκύπτουν κατά τη χρήση αυτών και ο ερευνητικός σχεδιασμός της εγκεφαλικής καταγραφής.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
- Αξιολόγηση της σημασίας του ΗΕΓ σε σύγκριση με εναλλακτικές τεχνικές που χρησιμοποιούνται στην έρευνα της Γνωστικής Νευροεπιστήμης
- Κριτική αξιολόγηση της σύγχρονης χρήσης του ΗΕΓ
- Σύγκριση και αντιπαραβολή των τεχνικών του ΗΕΓ
- Κριτική διερεύνηση της σημασίας των παραμέτρων του ΗΕΓ κατά το σχεδιασμό ενός πειράματος καταγραφής εγκεφάλου.
ΠΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Οι τεχνικές νευροαπεικόνισης παρέχουν τα μέσα για τη μέτρηση της εγκεφαλικής δραστηριότητας και της δομής του εγκεφάλου, και ως εκ τούτου έχουν λάβει μεγάλη προσοχή από διάφορους γνωστικούς και κλινικούς κλάδους. Η ενότητα παρέχει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση της χρήσης αυτής της μεθοδολογίας διερεύνησης ως μέρος της έρευνας στη Γνωστική Νευροεπιστήμη. Τα θέματα που καλύπτονται κατά τη διάρκεια της ενότητας περιλαμβάνουν: τη συλλογιστική της χρήσης της νευροαπεικόνισης και ο αποτελεσματικός πειραματικός σχεδιασμός μιας τέτοιας μελέτης, τη διαφοροποίηση μεταξύ των διαφορετικών τεχνικών νευροαπεικόνισης και τα συμπεράσματα που παρέχει η κάθε μέθοδος, τις πρακτικές εκτιμήσεις κατά τη διεξαγωγή μιας έρευνας νευροαπεικόνισης και την ανάλυση των αποτελεσμάτων αυτών των μεθόδων. Αυτή η ενότητα βασίζεται και εμπλουτίζει περεταίρω τις γνώσεις των προηγούμενων ενοτήτων των Πειραματικών Σχεδιασμών I και II.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
- Αξιολόγηση της σημασίας των τεχνικών νευροαπεικόνισης σε σύγκριση με εναλλακτικές τεχνικές που χρησιμοποιούνται στη έρευνα της Γνωστικής Νευροεπιστήμης
- Κριτική αξιολόγηση της σύγχρονης χρήσης της νευροαπεικόνισης
- Σύγκριση και αντιπαραβολή των τεχνικών νευροαπεικόνισης
- Κριτική διερεύνηση της σημασίας των παραμέτρων κατά το σχεδιασμό ενός πειράματος νευροαπεικόνισης
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Αποτελούμενη από τρία μέρη, αυτή η αυτοκατευθυνόμενη ενότητα ηλεκτρονικής μάθησης θα υποστηρίξει τους μαθητές να εγκατασταθούν στο κολλέγιο και στο μάθημά τους, βοηθώντας τους να επικεντρωθούν στους στόχους τους ενώ θα διδαχθούν νέες δεξιότητες για να πετύχουν. Θα εξετάσουν τη ζωή και τις σπουδές στο κολλέγιο, συμπεριλαμβανομένης της αξιοποίησης του χρόνου τους στο κολλέγιο, πώς να αναλάβουν τη δική τους μάθηση και πού να απευθυνθούν για συμβουλές, καθοδήγηση και υποστήριξη. Οι φοιτητές θα λάβουν επίσης μια σταθερή βάση σε ορισμένες βασικές ακαδημαϊκές δεξιότητες, συμπεριλαμβανομένων διαφορετικών μεθόδων μάθησης που θα τους βοηθήσουν να ευδοκιμήσουν και πρακτικές συμβουλές για την ανάπτυξη των προσωπικών και οργανωτικών τους δεξιοτήτων. Είναι σημαντικό, επίσης, να εισαχθούν στις βασικές αξίες της καλής ακαδημαϊκής πρακτικής, όπως πώς να επιδεικνύουν καλή ακαδημαϊκή ακεραιότητα στη δουλειά τους, πώς να βρίσκουν τη δική τους φωνή και διαφορετικά εργαλεία και στρατηγικές για την αποφυγή τυχαίας λογοκλοπής.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η Γνωστική Νευροψυχολογία αποτελεί κλάδο που συνδυάζει τα πεδία της Γνωστικής Ψυχολογίας και της Κλινικής Νευροψυχολογίας. Περιλαμβάνει τη χρήση των γνωστικών μοντέλων της φυσιολογικής λειτουργίας για την κατανόηση των γνωστικών βλαβών που παρατηρούνται σε πληθυσμούς με εγκεφαλική βλάβη – με στόχο την επίτευξη τόσο μιας λεπτομερούς κατανόησης του προφίλ μιας μελέτης περίπτωσης όσο και της κατάλληλης παρέμβασης για την υπό εξέταση περίπτωση. Οι φοιτητές θα διδαχθούν για τη λειτουργική ανατομία του εγκεφαλικού φλοιού και πώς αυτές οι πληροφορίες συνδέονται με τις κύριες μεθόδους της Γνωστικής Νευροψυχολογίας, ενώ επίσης θα εισαχθούν στις βασικές κλινικά θεμελιωμένες θεωρίες που στηρίζουν την κατανόησή σχετικά με διάφορα νευροψυχολογικά σύνδρομα, όπως η αφασία και η αμνησία – γνώση που καθοδηγεί τις μεθόδους αποκατάστασης που είναι διαθέσιμες για τους πληθυσμούς με εγκεφαλική βλάβη και των μέσων, με τα οποία μπορούν να επιλεγούν οι κατάλληλες παρεμβάσεις αποκατάστασης.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
Οι φοιτητές θα διδαχθούν τα είδη των νοητικών διαταραχών που μπορεί να προκύψουν ως αποτέλεσμα εγκεφαλικής βλάβης, τις εξηγήσεις τους μέσα από τα μοντέλα της Γνωστικής Νευροψυχολογίας και τις κατάλληλες παρεμβάσεις και έρευνες που βασίζονται σε μελέτες περίπτωσης. Αυτό περιλαμβάνει:
- Επισκόπηση των στόχων και των προσεγγίσεων του κλάδου της Γνωστικής Νευροψυχολογίας
- Αφασία – ελλείμματα λόγου ως αποτέλεσμα εγκεφαλικής βλάβης, παρεμβάσεις και θεωρίες
- Αμνησία – ελλείμματα μνήμης ως αποτέλεσμα εγκεφαλικής βλάβης, παρεμβάσεις και θεωρίες
- Αγνωσία – οπτικοαντιληπτικά ελλείμματα ως αποτέλεσμα εγκεφαλικής βλάβης, παρεμβάσεις και θεωρίες
- Επιτελικές λειτουργίες – ελλείμματα επίλυσης προβλημάτων και προγραμματισμού ως αποτέλεσμα εγκεφαλικής βλάβης, παρεμβάσεις και θεωρίες.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η νευροαπεικόνιση καθιστά δυνατή την in vivo διερεύνηση της λειτουργίας του εγκεφάλου. Η ενότητα παρέχει στους φοιτητές μια εισαγωγή στην ανάλυση δεδομένων λειτουργικής Απεικόνισης Μαγνητικού Συντονισμού (fMRI) με έμφαση στη μονομεταβλητή ανάλυση. Οι φοιτητές θα διδαχθούν την προεπεξεργασία και τη βασική ανάλυση δεδομένων λειτουργικής μαγνητικής απεικόνισης και πώς να χρησιμοποιούν ευρέως χρησιμοποιούμενα πακέτα λογισμικού, όπως η Παραμετρική Στατιστική Χαρτογράφηση (Statistical Parametric Mapping-SPM) και η Ανάλυση Λειτουργικών Νευρο-Εικόνων (Analysis of Functional Neuro-Images – AFNI).
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
- Κριτική αξιολόγηση των πλεονεκτήματα και των προκλήσεων της fMRI ανάλυσης
- Διεξαγωγή βασικής προ-επεξεργασίας δεδομένων fMRI με συγχρονισμό τομών (slice timing), διόρθωση κίνησης (realignment), καταχώριση σε εικόνα αναφοράς (co-registration), ταξινόμηση σε διαφορετικές κατηγορίες ιστών (segmentation), κανονικοποίηση (normalisation) και εξομάλυνση (smoothing)
- Εκτέλεση των βασικών βημάτων, πραγματοποιώντας ανάλυση πρώτου και δεύτερου επιπέδου
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το ΗΕΓ καθιστά δυνατή την in vivo καταγραφή της λειτουργίας του εγκεφάλου. Η ενότητα παρέχει στους φοιτητές μια εισαγωγή στην προεπεξεργασία και την ανάλυση δεδομένων ΗΕΓ με έμφαση στα προκλητά δυναμικά (Event-Related Potentials, ERP). Οι φοιτητές θα διδαχθούν την προεπεξεργασία και την ανάλυση δεδομένων ΗΕΓ και πώς να χρησιμοποιούν ευρέως χρησιμοποιούμενα πακέτα λογισμικού, όπως το EEGLab, εργαλειοθήκη του MATLAB.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
- Κριτική αξιολόγηση των πλεονεκτημάτων και των προκλήσεων των ERP
- Διεξαγωγή προεπεξεργασίας δεδομένων ΗΕΓ (π.χ. επαναφορά, αποθορυβοποίηση (artifacts), επεξεργασία epochs, και υπολογισμός μέσου όρου)
- Διεξαγωγή ανάλυσης ΗΕΓ με τη χρήση ERP
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η ενότητα παρέχει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση των κρίσιμων ζητημάτων που προκύπτουν στη Γνωστική Νευροεπιστήμη, την επιστημονική μελέτη των βιολογικών διεργασιών της γνωστικής λειτουργίας, π.χ. της μνήμης, του λόγου και της επεξεργασίας συναισθημάτων. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη λειτουργική και δομική νευροαπεικόνιση, το ΗΕΓ και την εγκεφαλική διέγερση. Συζητούνται τρέχοντα ερευνητικά ζητήματα (π.χ. αλληλεπίδραση εγκεφάλου-συμπεριφοράς, κατάλληλος πειραματικός σχεδιασμός, δομοστοιχείωση έναντι συνδεσιμότητας εγκεφάλου), τα οποία συμπληρώνονται με πρόσφατα ερευνητικά άρθρα και μελέτες. Αναμένεται η συμμετοχή των φοιτητών στην παρουσίαση και κριτική ανασκόπηση άρθρων.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
- Κριτική αξιολόγηση των κύριων κρίσιμων ζητημάτων στη Γνωστική Νευροεπιστήμη
- Κριτική αξιολόγηση των ερευνητικών μεθόδων και τεχνικών στη Γνωστική Νευροεπιστήμη
- Κριτική αξιολόγηση τρέχοντων ερευνών
- Σύνθεση πληροφοριών από διαφορετικούς τομείς
- Προσδιορισμός νέων κατευθύνσεων έρευνας με βάση την υπάρχουσα βιβλιογραφία.
ΠΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η κρίση της αναπαραγωγικότητας που έχει υποστεί η Ψυχολογία σημαίνει ότι πολλά καθιερωμένα αποτελέσματα δεν είναι στατιστικώς ισχυρά, θέτοντας σε κίνδυνο την ακεραιότητα του κλάδου, ως επιστημονικό. Η ενότητα παρέχει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση αυτών των ζητημάτων. Οι φοιτητές θα μάθουν να χρησιμοποιούν τη γλώσσα προγραμματισμού, γενικού σκοπού, Python, προκειμένου να χειρίζονται, να μοντελοποιούν και να οπτικοποιούν τα δεδομένα τους, αλλά και να διασφαλίζουν ότι οι ερευνητικές τους εκθέσεις είναι ακριβείς και διέπονται από διαφάνεια.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
- Κριτική εφαρμογή των βέλτιστων πρακτικών για την ανοικτότητα της έρευνας στην Ψυχολογία
- Εφαρμογή κώδικα Python για τον χειρισμό ανεπεξέργαστων δεδομένων σε φόρμα έτοιμη για ανάλυση
- Κατασκευή και ερμηνεία των τυπικών στατιστικών μοντέλων ανάλυσης δεδομένων χρησιμοποιώντας την γλώσσα προγραμματισμού Python (π.χ. ανάλυση διακύμανσης και παλινδρόμηση)
- Διαμόρφωση γραφικών απεικονίσεων για την ερμηνεία των δεδομένων
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η ενότητα περιλαμβάνει τον σχεδιασμό, τη διεξαγωγή και την αναφορά ενός σημαντικού τμήματος της έρευνας της γνωστικής νευροεπιστήμης που σχετίζεται με οποιονδήποτε κλάδο της γνωστικής νευροεπιστήμης. Προβλέπεται η διατριβή να λάβει τη μορφή επιστημονικής εργασίας σε συνδυασμό με μια αναστοχαστική ανασκόπηση της διαδικασίας διεξαγωγής της έρευνας.
Περισσότερες Πληροφορίες
Ορισμένες από τις πιθανές επαγγελματικές προοπτικές περιλαμβάνουν:
- PhD Candidate in Psychology or Neuroscience and related fields
- Researcher/ Research Assistant
- Clinical Study Coordinator
- EEG, fMRI and Statistical Data Analyst in biomedical or cognitive technology companies
- Neuropsychologist (με πιθανώς επιπλέον απαιτούμενες πιστοποιήσεις)
- Cognitive Assessment Specialist
- Developer/evaluator of psychometric and cognitive assessment tools
- Professional in neurorehabilitation
- Collaborator in Brain-Computer Interface development teams
- Consultant or Analyst in neurotechnology or neuromarketing firms
- Educator
- Πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΕΙ, ΤΕΙ, Κολλέγια κ.λ.π.) από Ιδρύματα Εσωτερικού ή/και του Εξωτερικού.
- Σε ορισμένες περιπτώσεις οι υποψήφιοι που δεν διαθέτουν πρώτο πτυχίο αλλά διαθέτουν σημαντική επαγγελματική εμπειρία μπορούν να γίνουν δεκτοί στο πρόγραμμα, μετά από συνέντευξη
- Πιστοποιητικό Γνώσης Αγγλικών IELTS, ή άλλο αντίστοιχου επιπέδου πιστοποιητικό
Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας με τους εξής τρόπους:
Α) Ηλεκτρονικά
Μπορείτε να κατεβάσετε την αίτηση εγγραφής εδώ και να τη στείλετε συμπληρωμένη στο admissions@ist.edu.gr, μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά εγγραφής (για να τα δείτε πατήστε εδώ) και με το αποδεικτικό της κατάθεσης της προκαταβολής (για να δείτε τους τραπεζικούς λογαριασμούς πατήστε εδώ.)
Β) Με επίσκεψη στο IST College
To Διοικητικό Προσωπικό του IST College θα είναι στη διάθεσή σας για να σας βοηθήσει να κάνετε την εγγραφή σας. Το μόνο που χρειάζεται είναι να έρθετε στο IST College , έχοντας μαζί σας τα απαραίτητα δικαιολογητικά εγγραφής, για να τα δείτε πατήστε εδώ.
Επίσης, ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης θα σας ενημερώσει για τα οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια που θα σας εξασφαλίσουν επιδότηση διδάκτρων έως και 30%, υποστηριζόμενη από το Ταμείο Φοιτητικής Μέριμνας του IST College.
Μπορείτε ακόμα, να διεκδικήσετε μία από τις προσφερόμενες Υποτροφίες που ανακοινώνει σε τακτά χρονικά διαστήματα το IST College, σε συνεργασία με γνωστές επιχειρήσεις και οργανισμούς. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι με την καταβολή των διδάκτρων σας, εκτός από την παρακολούθηση των μαθημάτων, θα απολαμβάνετε και μία σειρά προνομίων και υπηρεσιών χωρίς καμία επιπλέον χρέωση όπως:
- Εγγραφή
- Χρήση Βιβλιοθήκης IST College
- Χρήση Εργαστηρίων Η/Υ στο IST College
- Συμμετοχή στις Εξετάσεις
- Χρήση της Σύγχρονης Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας του IST College
- Έκδοση όλων των πιστοποιητικών σπουδών, βαθμολογιών και βεβαιώσεων τόσο από IST College όσο και από το συνεργαζόμενο πανεπιστήμιο
- Συμμετοχή σε σεμινάρια, εκδηλώσεις και συνέδρια που διοργανώνονται και προσφέρονται στο IST College
- Κάρτα που εξασφαλίζει προνομιακές τιμές σε συνεργαζόμενα, με κολλέγιο, καταστήματα διαφόρων κλάδων και υπηρεσιών
Κατέβασε τον Οδηγό Σπουδών (εδώ)
Μπορεί να σας ενδιαφέρουν:
Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Global MBA απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν μια διεθνή προοπτική κ.α.
Μεταπτυχιακό
Το μεταπτυχιακό δίπλωμα “Κλινική Ψυχολογία και Ψυχική Υγεία” θα σας εξοπλίσει με υψηλό επίπεδο κατανόησης της θεωρίας και της πρακτικής.
Μεταπτυχιακό
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα > είναι ειδικά σχεδιασμένο ώστε να σας προετοιμάσει για μια επιτυχημένη διεθνή καριέρα.
Μεταπτυχιακό
Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Global MBA απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν μια διεθνή προοπτική κ.α.
Μεταπτυχιακό
Το μεταπτυχιακό δίπλωμα “Κλινική Ψυχολογία και Ψυχική Υγεία” θα σας εξοπλίσει με υψηλό επίπεδο κατανόησης της θεωρίας και της πρακτικής.
Μεταπτυχιακό