Διάρκεια Σπουδών
1 έτος
Μέθοδος Παρακολούθησης
Full-time
Γλώσσα Διδασκαλίας
Ελληνικά
Τρόπος Παρακολούθησης
Φυσική παρουσία, Online, On-demand
Έναρξη Προγράμματος
Οκτώβριος 2025
Τοποθεσία
Athens, Greece



Περιγραφή
Το μεταπτυχιακό δίπλωμα “Κλινική Ψυχολογία και Ψυχική Υγεία” θα σας εξοπλίσει με υψηλό επίπεδο κατανόησης της θεωρίας και της πρακτικής της Κλινικής Ψυχολογίας σε περιβάλλοντα υγειονομικής περίθαλψης, προετοιμάζοντάς σας για επαγγελματική κλινική εκπαίδευση σε διδακτορικό επίπεδο. Θα μελετήσετε βασικά θέματα όπως οι διατροφικές διαταραχές, η ψυχοπάθεια, η νευροψυχολογία και η ψυχοθεραπεία, παράλληλα με βασικές στατιστικές και ερευνητικές μεθόδους.
Κατά τη διάρκεια των σπουδών σας, θα βελτιώσετε τις δεξιότητες κριτικής έρευνας και ανάλυσης σε σχέση με την πρακτική κλινικής ψυχολογίας.
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα “Κλινική Ψυχολογία και Ψυχική Υγεία” παρέχει μια εις βάθος κατανόηση των ψυχολογικών θεωριών, πρακτικών και μεθοδολογιών έρευνας. Εξοπλίζει τους σπουδαστές με προηγμένες γνώσεις σε τομείς όπως η ψυχοπαθολογία, η ψυχοθεραπεία και η ψυχολογική αξιολόγηση, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να εφαρμόσουν αυτές τις έννοιες αποτελεσματικά σε κλινικά περιβάλλοντα.
Psychology at Swansea University is ranked Top 201-250 in the World (QS World University Ranking by Subject 2025).
Στόχος του προγράμματος
- Στο IST College, θα λάβετε μια ολοκληρωμένη και σε βάθος εξερεύνηση της Κλινικής Ψυχολογίας, καθοδηγούμενη από ακαδημαϊκούς και κλινικούς επαγγελματίες που φέρνουν πλούσια εμπειρία τόσο από θεωρητική όσο και από πρακτική άποψη.
- Η μάθηση από έμπειρους επαγγελματίες μπορεί σας παρέχει γνώσεις για τις πιο πρόσφατες πρακτικές, τα ερευνητικά ευρήματα και τις θεωρητικές εξελίξεις στην Κλινική Ψυχολογία.
- Η δομή του προγράμματος του IST College μπορεί να προσφέρει εξαιρετικές ευκαιρίες δικτύωσης με επαγγελματίες του κλάδου και αποφοίτους.
- Γιατί στο IST College φροντίζουμε να παρέχουμε υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, πολλαπλών επιπέδων καθώς δίνουμε τη δυνατότητα να παρακολουθήσεις παράλληλα με τις σπουδές σου και χωρίς επιπλέον κόστος, πιστοποιημένα σεμινάρια χτίζοντας όχι μόνο ένα δυνατό βιογραφικό, αλλά αποκτώντας πρακτικές γνώσεις.
Δομή & Σχεδιασμός Προγράμματος
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Αυτή η ενότητα παρέχει μια σε βάθος ανάλυση της τρέχουσας κατανόησης των διατροφικών
διαταραχών (Ψυχογενή Ανορεξία, Ψυχογενή Βουλιμία, Διαταραχή Επεισοδιακής Υπερφαγίας και
Σύνδρομο Νυχτερινής Πρόσληψης τροφής). Συζητούνται βασικοί παράγοντες κινδύνου, συντήρηση
και θεραπεία των διατροφικών διαταραχών.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
• Να διακρίνετε τις διαγνωστικές υποκατηγορίες των διατροφικών διαταραχών
• Να αξιολογήσετε κριτικά τις θεωρίες που αφορούν την αιτιολογία και τη διατήρηση των
διατροφικών διαταραχών
• Να αξιολογήσετε κριτικά τη θεραπεία που βασίζεται σε στοιχεία για τις διατροφικές διαταραχές
και αξιολογήσετε τα αποτελέσματα
• Να αξιολογήσετε κριτικά τα στοιχεία σχετικά με την συμπερίληψη της παχυσαρκίας στο φάσμα
των διατροφικών διαταραχών.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Αυτή η ενότητα εξετάζει ανταγωνιστικές και συμπληρωματικές θεωρίες για την αιτιολογία των
ψυχώσεων και επιλογές βιολογικής και ψυχοκοινωνικής θεραπείας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
• Να αξιολογήσετε κριτικά ανταγωνιστικές και συμπληρωματικές θεωρίες για την αιτιολογία της
ψύχωσης.
• Να αξιολογήσετε κριτικά τα σχετικά δυνατά και αδύνατα σημεία των βιολογικών και
ψυχοκοινωνικών επιλογών θεραπείας.
• Να διατυπώσετε και αξιολογήσετε κριτικά την αξία του αντιψυχιατρικού κινήματος και της
φιλοσοφικής του βάσης.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η ψυχοπάθεια είναι μια σοβαρή διαταραχή προσωπικότητας που συνδέεται στενά με τη βία και την
αντικοινωνική συμπεριφορά. Η ενότητα αυτή καλύπτει τη μέτρηση της ψυχοπάθειας, την αιτιολογία
των ψυχοπαθητικών χαρακτηριστικών και τα μοντέλα ψυχοπαθητικής συμπεριφοράς από
βιοψυχοκοινωνική άποψη.
Η σεξουαλική προσβολή είναι ένα σημαντικό κοινωνικό πρόβλημα. Η ενότητα θα εξετάσει πώς
μπορεί να εμφανιστούν αποκλίνοντα σεξουαλικά ενδιαφέροντα και πώς αυτά μπορούν να
μετρηθούν. Θα συζητηθούν τα θέματα της αξιολόγησης του κινδύνου που παρουσιάζουν οι
σεξουαλικοί δράστες και της διαχείρισης/μεταχείρισης των δραστών.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
Θα μάθετε για βασικά ζητήματα στην ανάπτυξη των πιο διαδεδομένων διαταραχών προσωπικότητας
και σεξουαλικής παραβατικής συμπεριφοράς. Τα βασικά ζητήματα που θα αντιμετωπιστούν είναι:
• Ένα γενικό μοντέλο σεξουαλικού κινδύνου
• Αιτιολογία και αντιμετώπιση της παιδεραστίας
• Επισκόπηση και γενικά μοντέλα αιτιολογίας διαταραχών προσωπικότητας
• Αιτιολογία και θεραπεία ψυχοπάθειας/αντικοινωνικής διαταραχής προσωπικότητας
• Αιτιολογία και θεραπεία οριακής διαταραχής προσωπικότητας.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Αυτή η ενότητα παρέχει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση των στατιστικών μεθόδων και ερευνητικών
σχεδίων που χρησιμοποιούνται στην εφαρμοσμένη Κλινική Ψυχολογία και Ψυχολογία της Υγείας. Η
ενότητα εξετάζει τις παραμέτρους της ηθικής ερευνητικής πρακτικής και εισάγει τους μαθητές στις
βασικές έννοιες και σε έναν περιορισμένο αριθμό ποιοτικών μεθόδων που χρησιμοποιούνται
συνήθως στην εφαρμοσμένη ψυχολογία.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
• Αυτή η ενότητα θα αναθεωρήσει τις γνώσεις σας για τις θεμελιώδεις αρχές και τις εφαρμογές των
στατιστικών μεθόδων και θα εισαγάγει πιο σύνθετες στατιστικές δοκιμές (π.χ. μη παραμετρική
δοκιμή, ANOVA, MANOVA, ανάλυση παραγόντων).
• Θα εξετάσετε την εφαρμογή του ερευνητικού σχεδιασμού με συγκεκριμένη εφαρμογή στην πράξη
(π.χ. σχέδια μεμονωμένης μελέτης περίπτωσης, RCT). • Θα εξεταστούν οι αρχές και το σκεπτικό της
ηθικής της έρευνας και θα εισαχθείτε στην ηθική της διεξαγωγής έρευνας με ευάλωτες ομάδες
(παιδιά, ηλικιωμένους, άτομα με μαθησιακές δυσκολίες κ.λπ.).
Θα εντοπιστούν οι συζητήσεις γύρω από την ανάπτυξη ποιοτικών ερευνητικών μεθόδων και θα
εξεταστούν τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα των διαφορετικών μεθόδων (όπως η θεμελιωμένη
θεωρία και το IPA).
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Αυτή η ενότητα θα εξετάσει την ανάπτυξη, τη διατήρηση και τη θεραπεία συναισθηματικών
διαταραχών μαζί με σχετικές αποκρίσεις τραύματος, όπως η Διαταραχή Μετατραυματικού Στρες. Η
ενότητα θα εξετάσει αυτές τις διαταραχές από βιολογικά/γενετικά, κοινωνικά/οικογενειακά και
ψυχολογικά επεξηγηματικά πλαίσια. Θα επανεξετάσει επίσης κριτικά τις καθιερωμένες και
αναδυόμενες παρεμβάσεις που βασίζονται στη θεωρία.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
• Βασικές κατηγορικές προσεγγίσεις για την ταξινόμηση των καταστάσεων ψυχικής υγείας, με
ιδιαίτερη αναφορά στις συναισθηματικές διαταραχές ενηλίκων και στη διαταραχή
μετατραυματικού στρες
• Μια επισκόπηση του πεδίου της συναισθηματικής και μετατραυματικής διαταραχής στρες –
επιπολασμός, ταξινόμηση, διαγνωστικά κριτήρια και κλινική παρουσίαση
• Θεωρητικά μοντέλα συναισθηματικής και μετατραυματικής διαταραχής στρες ενηλίκων
• Αποτελεσματικότητα καθιερωμένων και επείγουσας θεραπείας για το άγχος, τη διάθεση και τη
διαταραχή μετατραυματικού στρες
• Πολυπλοκότητες που σχετίζονται με τη θεραπευτική εργασία με άτομα που παρουσιάζουν
συναισθηματικές διαταραχές και διαταραχή μετατραυματικού στρες.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Αυτή η ενότητα θα σας δώσει τις βασικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την κατανόηση, το
σχεδιασμό και την εκτέλεση έρευνας στην ψυχολογία, καθώς και για την ερμηνεία και την αναφορά
των ερευνητικών αποτελεσμάτων. Οι δεξιότητες που αναπτύσσονται σε αυτήν την ενότητα
περιλαμβάνουν: δημιουργία υποθέσεων έρευνας, εσωτερική και εξωτερική εγκυρότητα, εγκυρότητα
κατασκευής, μεθόδους έρευνας και σχεδιασμό ερωτηματολογίων.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
• Να αξιολογήσετε κριτικά την ψυχολογική έρευνα
• Να διακρίνετε τις αφηγηματικές κριτικές, τις συστηματικές ανασκοπήσεις και τη μετα-ανάλυση.
• Να δημιουργήσετε ένα ερευνητικό πρωτόκολλο, εντοπίζοντας και εφαρμόζοντας σωστά τα
απαραίτητα στοιχεία.
• Να αιτιολογήσετε το μέγεθος του δείγματος που απαιτείται για την επίτευξη αξιόπιστης βάσης
δεδομένων.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η σειρά εργαστηρίων θα προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες για να βοηθήσει τους φοιτητές να
προσαρμοστούν, να μεταβούν με επιτυχία και να ευδοκιμήσουν ως μεταπτυχιακοί φοιτητές. Η σειρά
εργαστηρίων θα καλύψει μια σειρά θεμάτων για την υποστήριξη της ακαδημαϊκής, προσωπικής και
επαγγελματικής ανάπτυξης των μαθητών.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
• Δεξιότητες επικοινωνίας
• Ικανότητες αξιολόγησης
• Προσωπικές δεξιότητες
• Ικανότητες οργάνωσης
• Ερευνητικές δεξιότητες
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Αποτελούμενη από τρία μέρη, αυτή η αυτοκατευθυνόμενη ενότητα ηλεκτρονικής μάθησης θα
υποστηρίξει τους μαθητές να εγκατασταθούν στο κολλέγιο και στο μάθημά τους, βοηθώντας τους να
επικεντρωθούν στους στόχους τους ενώ θα διδαχθούν νέες δεξιότητες για να πετύχουν. Θα
εξετάσουν τη ζωή και τις σπουδές στο κολλέγιο, συμπεριλαμβανομένης της αξιοποίησης του χρόνου
τους στο κολλέγιο, πώς να αναλάβουν τη δική τους μάθηση και πού να απευθυνθούν για συμβουλές,
καθοδήγηση και υποστήριξη. Οι φοιτητές θα λάβουν επίσης μια σταθερή βάση σε ορισμένες βασικές
ακαδημαϊκές δεξιότητες, συμπεριλαμβανομένων διαφορετικών μεθόδων μάθησης που θα τους
βοηθήσουν να ευδοκιμήσουν και πρακτικές συμβουλές για την ανάπτυξη των προσωπικών και
οργανωτικών τους δεξιοτήτων. Είναι σημαντικό, επίσης, να εισαχθούν στις βασικές αξίες της καλής
ακαδημαϊκής πρακτικής, όπως πώς να επιδεικνύουν καλή ακαδημαϊκή ακεραιότητα στη δουλειά
τους, πώς να βρίσκουν τη δική τους φωνή και διαφορετικά εργαλεία και στρατηγικές για την
αποφυγή τυχαίας λογοκλοπής.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η Γνωστική Νευροψυχολογία αποτελεί κλάδο που συνδυάζει τα πεδία της Γνωστικής Ψυχολογίας και
της Κλινικής Νευροψυχολογίας. Περιλαμβάνει τη χρήση των γνωστικών μοντέλων της φυσιολογικής
λειτουργίας για την κατανόηση των γνωστικών βλαβών που παρατηρούνται σε πληθυσμούς με
εγκεφαλική βλάβη – με στόχο την επίτευξη τόσο μιας λεπτομερούς κατανόησης του προφίλ μιας
μελέτης περίπτωσης όσο και της κατάλληλης παρέμβασης για την υπό εξέταση περίπτωση. Οι
φοιτητές θα διδαχθούν για τη λειτουργική ανατομία του εγκεφαλικού φλοιού και πώς αυτές οι
πληροφορίες συνδέονται με τις κύριες μεθόδους της Γνωστικής Νευροψυχολογίας, ενώ επίσης θα
εισαχθούν στις βασικές κλινικά θεμελιωμένες θεωρίες που στηρίζουν την κατανόησή σχετικά με
διάφορα νευροψυχολογικά σύνδρομα, όπως η αφασία και η αμνησία – γνώση που καθοδηγεί τις
μεθόδους αποκατάστασης που είναι διαθέσιμες για τους πληθυσμούς με εγκεφαλική βλάβη και των
μέσων, με τα οποία μπορούν να επιλεγούν οι κατάλληλες παρεμβάσεις αποκατάστασης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
Οι φοιτητές θα διδαχθούν τα είδη των νοητικών διαταραχών που μπορεί να προκύψουν ως
αποτέλεσμα εγκεφαλικής βλάβης, τις εξηγήσεις τους μέσα από τα μοντέλα της Γνωστικής
Νευροψυχολογίας και τις κατάλληλες παρεμβάσεις και έρευνες που βασίζονται σε μελέτες
περίπτωσης. Αυτό περιλαμβάνει:
• Επισκόπηση των στόχων και των προσεγγίσεων του κλάδου της Γνωστικής Νευροψυχολογίας
• Αφασία – ελλείμματα λόγου ως αποτέλεσμα εγκεφαλικής βλάβης, παρεμβάσεις και θεωρίες
• Αμνησία – ελλείμματα μνήμης ως αποτέλεσμα εγκεφαλικής βλάβης, παρεμβάσεις και θεωρίες
• Αγνωσία – οπτικοαντιληπτικά ελλείμματα ως αποτέλεσμα εγκεφαλικής βλάβης, παρεμβάσεις και
θεωρίες
• Επιτελικές λειτουργίες – ελλείμματα επίλυσης προβλημάτων και προγραμματισμού ως
αποτέλεσμα εγκεφαλικής βλάβης, παρεμβάσεις και θεωρίες.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Αυτή η ενότητα περιγράφει τις κύριες αρχές και εφαρμογές της συμπεριφορικής ψυχολογίας.
Καλύπτει τις βασικές έννοιες που διέπουν την προσέγγιση της ψυχολογίας και καλύπτει τις
σύγχρονες εξελίξεις στον τομέα και τις εφαρμογές τους σε κλινικό και εκπαιδευτικό πλαίσιο. Πολλά
από τα εφαρμοσμένα παραδείγματα που δίνονται σχετικά με την παρέμβαση συμπεριφοράς
αφορούν Διαταραχές του Φάσματος Αυτισμού και άλλες αναπτυξιακές διαταραχές, αλλά δίνονται και
άλλα παραδείγματα που προέρχονται από πεδία ενηλίκων. Δίνεται έμφαση στις βασικές συνιστώσες
των εμπειρικά επικυρωμένων παρεμβάσεων.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
• Να αξιολογείτεκριτικά τα κύρια θέματα και τα σύγχρονα ζητήματα στην Ανάλυση Συμπεριφοράς.
• Να αξιολογείτε κριτικά τις ερευνητικές μεθόδους και τεχνικές που χρησιμοποιούνται στην
Ανάλυση Συμπεριφοράς.
• Να αξιολογείτε κριτικά τις πρόσφατες δημοσιευμένες έρευνες.
• Να διαμορφώνετε ένα σχέδιο παρέμβασης
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η ενότητα ασχολείται με την ψυχολογία που σχετίζεται με την ευαλωτότητα και την προστασία από
χρόνιες σωματικές ασθένειες. Στη συνέχεια εξετάζει ζητήματα προσαρμογής σε ασθένειες όπως το
άγχος και η αντιμετώπιση, και ψυχολογικές παρεμβάσεις για τη μείωση της αγωνίας και την
προώθηση της ευημερίας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
• Να εξερευνήσετε κριτικά τη θεωρία και τα στοιχεία που σχετίζονται με την ευπάθεια των
ανθρώπων σε χρόνιες ασθένειες
• Να αξιολογήσετε κριτικά την κατάλληλη θεωρία για την κατανόηση των κινήτρων για την υγείασυμπεριφορά και την αλλαγή
• Να συζητήσετε κριτικά την ψυχολογική θεωρία και την εφαρμογή της στην παρέμβαση σε
χρόνιες παθήσεις υγείας
• Να αξιολογήσετε κριτικά και συνθέστε την ψυχολογική γνώση που σχετίζεται με τον τομέα της
ασθένειας
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Αυτή η ενότητα θα επικεντρωθεί στις βασικές δεξιότητες που απαιτούνται στην πρακτική της
ψυχοθεραπείας και στη χρήση τους σε κλινικά πλαίσια. Επικεντρώνεται στην ανάπτυξη κλινικών
παρεμβάσεων που βασίζονται στη θεωρία χρησιμοποιώντας γνωστικές συμπεριφοριστικές
στρατηγικές αλλαγής και τρίτου κύματος. Θα μάθετε για τα βασικά στοιχεία των γνωσιακών
συμπεριφοριστικών θεραπειών δεύτερου και τρίτου κύματος τόσο από θεωρητική όσο και από
πρακτική άποψη.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
• Να εξερευνήσετε κριτικά τις βασικές δεξιότητες και τα χαρακτηριστικά του θεραπευτή που
σχετίζονται με θετικά και αρνητικά αποτελέσματα ψυχοθεραπείας
• Να αξιολογήσετε κριτικά τις στρατηγικές που απαιτούνται για την απόκτηση πληροφοριών
σχετικών με τη διαμόρφωση ενός προβλήματος ψυχικής υγείας.
Η ερευνητική ενότητα περιλαμβάνει την κατασκευή και την εκτέλεση ενός ερευνητικού έργου, που
συνήθως διεξάγεται σε σχέση με ένα κλινικό ερευνητικό θέμα.
Περισσότερς Πληροφορίες
- Νοσοκομεία: Εργασία σε μονάδες ψυχικής υγείας, εξωτερικά ιατρεία, ψυχιατρικές κλινικές.
- Κέντρα Ψυχικής Υγείας (Κ.Ψ.Υ.)
- Δομές Κοινωνικής Πρόνοιας: Ξενώνες, προστατευμένα διαμερίσματα, μονάδες απεξάρτησης κ.ά.
- Δημόσια σχολεία / Ειδική αγωγή
- Ιδιωτικά Κέντρα Ψυχικής Υγείας / Κλινικές: Συνεργασία με ψυχιάτρους και άλλους επαγγελματίες.
- Ιδιωτικό Γραφείο (εφόσον υπάρχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος): Παροχή ψυχοθεραπείας, ψυχολογικής αξιολόγησης κ.ά.
- Ψηφιακές υπηρεσίες ψυχικής υγείας: Πλατφόρμες online therapy, εφαρμογές ψυχικής υγείας.
- Συνεργασίες με παιδικούς σταθμούς, σχολεία, ΜΚΟ, εταιρείες, διεπιστημονικά κέντρα υποστήριξης παιδιών
- Διδασκαλία σε ΙΕΚ / Κολλέγια / Προγράμματα δια βίου μάθησης.
- Έρευνα: Συμμετοχή σε ερευνητικά έργα ή ακαδημαϊκή σταδιοδρομία
- Δομές για ευάλωτες κοινωνικές ομάδες
- Προγράμματα ΕΣΠΑ ή διεθνών χρηματοδοτήσεων (UNHCR, UNICEF κ.λπ.).
- Ψυχολογική αξιολόγηση / testing: Σε πλαίσια διαγνωστικά, εκπαιδευτικά ή ιδιωτικά.
- Εποπτεία / Συμβουλευτική σε επαγγελματίες υγείας ή εκπαιδευτικούς.
- Συγγραφή / Εκδόσεις / Ψυχολογικά σεμινάρια για το κοινό ή ειδικούς.
- Πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΕΙ, ΤΕΙ, Κολλέγια κ.λ.π.) από Ιδρύματα Εσωτερικού ή/και του Εξωτερικού.
- Σε ορισμένες περιπτώσεις οι υποψήφιοι που δεν διαθέτουν πρώτο πτυχίο αλλά διαθέτουν σημαντική επαγγελματική εμπειρία μπορούν να γίνουν δεκτοί στο πρόγραμμα, μετά από συνέντευξη
- Πιστοποιητικό Γνώσης Αγγλικών IELTS, ή άλλο αντίστοιχου επιπέδου πιστοποιητικό
Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας με τους εξής τρόπους:
Α) Ηλεκτρονικά
Μπορείτε να κατεβάσετε την αίτηση εγγραφής εδώ και να τη στείλετε συμπληρωμένη στο admissions@ist.edu.gr, μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά εγγραφής (για να τα δείτε πατήστε εδώ) και με το αποδεικτικό της κατάθεσης της προκαταβολής (για να δείτε τους τραπεζικούς λογαριασμούς πατήστε εδώ.)
Β) Με επίσκεψη στο IST College
To Διοικητικό Προσωπικό του IST College θα είναι στη διάθεσή σας για να σας βοηθήσει να κάνετε την εγγραφή σας. Το μόνο που χρειάζεται είναι να έρθετε στο IST College , έχοντας μαζί σας τα απαραίτητα δικαιολογητικά εγγραφής, για να τα δείτε πατήστε εδώ.
Επίσης, ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης θα σας ενημερώσει για τα οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια που θα σας εξασφαλίσουν επιδότηση διδάκτρων έως και 30%, υποστηριζόμενη από το Ταμείο Φοιτητικής Μέριμνας του IST College.
Μπορείτε ακόμα, να διεκδικήσετε μία από τις προσφερόμενες Υποτροφίες που ανακοινώνει σε τακτά χρονικά διαστήματα το IST College, σε συνεργασία με γνωστές επιχειρήσεις και οργανισμούς. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι με την καταβολή των διδάκτρων σας, εκτός από την παρακολούθηση των μαθημάτων, θα απολαμβάνετε και μία σειρά προνομίων και υπηρεσιών χωρίς καμία επιπλέον χρέωση όπως:
- Εγγραφή
- Χρήση Βιβλιοθήκης IST College
- Χρήση Εργαστηρίων Η/Υ στο IST College
- Συμμετοχή στις Εξετάσεις
- Χρήση της Σύγχρονης Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας του IST College
- Έκδοση όλων των πιστοποιητικών σπουδών, βαθμολογιών και βεβαιώσεων τόσο από IST College όσο και από το συνεργαζόμενο πανεπιστήμιο
- Συμμετοχή σε σεμινάρια, εκδηλώσεις και συνέδρια που διοργανώνονται και προσφέρονται στο IST College
- Κάρτα που εξασφαλίζει προνομιακές τιμές σε συνεργαζόμενα, με κολλέγιο, καταστήματα διαφόρων κλάδων και υπηρεσιών
Κατέβασε τον Οδηγό Σπουδών (εδώ)
Μπορεί να σας ενδιαφέρουν:
Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Global MBA απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν μια διεθνή προοπτική κ.α.
Μεταπτυχιακό
Το παρόν μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών σχεδιάστηκε ως μία γέφυρα μεταξύ των προπτυχιακών σπουδών και της διδακτορικής έρευνας.
Μεταπτυχιακό
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα > είναι ειδικά σχεδιασμένο ώστε να σας προετοιμάσει για μια επιτυχημένη διεθνή καριέρα.
Μεταπτυχιακό
Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Global MBA απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν μια διεθνή προοπτική κ.α.
Μεταπτυχιακό
Το παρόν μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών σχεδιάστηκε ως μία γέφυρα μεταξύ των προπτυχιακών σπουδών και της διδακτορικής έρευνας.
Μεταπτυχιακό