Διάρκεια Σπουδών

4 ώρες

Μέθοδος Παρακολούθησης

Full-time

Γλώσσα Διδασκαλίας

Ελληνικά

Τρόπος Παρακολούθησης

Hybrid

Έναρξη Προγράμματος

Χ

Τοποθεσία

Αθήνα, Ελλάδα

Περιγραφή

Οι ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες είναι η βάση σε όλες τις σχέσεις. Πίσω από τις συζητήσεις που δεν καταλήγουν σε συμφωνία κρύβεται μια μη αποτελεσματική επικοινωνία. Στον κόσμο των πωλήσεων η επικοινωνία παίζει τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Συνήθως ακούμε για να απαντήσουμε και όχι για να καταλάβουμε. Οι περισσότεροι πωλητές συμπεριφέρονται διεκπαιρεωτικά και όχι συναισθηματικά. Η εκπαίδευση της επικοινωνίας έρχεται να γεφυρώσει αυτό το κενό. Το κενό ανάμεσα στη διεκπεραίωση και το συναίσθημα. Το συγκεκριμένο σεμινάριο σας βοηθάει να εξοικειωθείτε με τη διαδικασία, τον τρόπο και τα εργαλεία με τα οποία θα οδηγηθείτε σε μια αποτελεσματική επικοινωνία και στην ευρύτερη επίτευξη των στόχων της εταιρείας.

Στόχος του προγράμματος

Το πρόγραμμα στόχο έχει να προσφέρει όλες εκείνες τις γνώσεις και κυρίως την πρακτική άσκηση για να μπορέσουν οι συμμετέχοντες να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα τους στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση καθώς και στην πώληση μέσω τηλεφώνου.

Απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων, χρήστες τηλεφωνικών κέντρων, γραμματείς, υποδοχείς και πωλητές.

Εισηγητές

Η Βασιλική Φλωροπούλου είναι Εκπαιδεύτρια ενηλίκων, αρθογράφος, Business & Life Coach, πιστοποιημένη από τον Acc Accredited Association for Coaching του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Διαθέτει πολυετή προϋπηρεσία στον τραπεζικό κλάδο, επαγγελματική και βιωματική εμπειρία στην προσωπική ανάπτυξη ανθρωπίνου δυναμικού καθώς και πολυετή προϋπηρεσία και βιωματική εμπειρία στην εκπαίδευση επικοινωνίας, Vodafone. Είναι Ιδρύτρια της εταιρίας Floropoulou-coach.me. και ομιλήτρια σε πληθώρα σεμιναρίων και ομιλιών. Έχει αναλάβει πληθώρα εταιρικών εκπαιδεύσεων σε πωλητές, στελέχη επιχειρήσεων, agents σε δικηγορικά γραφεία και call centers μεγάλων επιχειρήσεων. Εξειδικεύεται σε θέματα, Ηγεσίας, management, επικοινωνίας και τεχνικών πωλήσεων.Είναι ομιλητής σε φαρμακευτικά συνέδρια, αρθρογράφος σε περιοδικό υγείας (Pharmacy management) και εκπαιδευτής σε ενδοεταιρικά σεμινάρια, σε μεγάλες εταιρείες, όπως ο Vardas, Bread Factory, Natura Pharm, Laser4Myopia κ.α.
Στιγμή ορόσημο στην καριέρα του αποτελεί η πρόσφατη πιστοποίησή του από τον Παγκόσμιο Οργανισμό του John Maxwell (διεθνώς αναγνωρισμένος ειδικός ηγεσίας, ομιλητής και συγγραφέας, βραβευμένος από το A.M.A ⃰ ως κορυφαίος σε θέματα ηγεσίας) ως Ομιλητής , Εκπαιδευτής & Coach. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόλις δύο έχουν λάβει τη διάκριση αυτή στην Ελλάδα. ⃰ (American Management Association)
Ειδικεύεται σε θέματα, Ηγεσίας, Επικοινωνίας, Επίτευξης στόχων, Τεχνικών πωλήσεων και Ομαδικού πνεύματος. Όντας ιδιαίτερα μεταδοτικός, αυτό που χαρακτηρίζει τις εκπαιδεύσεις του είναι η δομή και η εστίαση στον στόχο και το αποτέλεσμα, κάτι που αναγνωρίζεται κατά κοινή ομολογία από το εκάστοτε κοινό.

Δομή Προγράμματος Σπουδών

  • Αρχές Επικοινωνίας
  • Αρχές Πειθούς
  • Ανοιχτές ερωτήσεις
  • Τεχνικές ενεργητικής ακρόασης
  • Γλώσσα σώματος
  • AIDA MODEL
  • TEST τύπων συμπεριφοράς πελατών
  • TEST τύπων συμπεριφοράς πωλητών
  • Σίγουρο κλείσιμο
  • Επιτυχημένο follow up & Εκμάθηση Διαχείρισης αντιρρήσεων
  • Ενεργητική ακρόαση
  • Πόσο σημαντική είναι η γλώσσα σώματος
  • Πως αναγνωρίζουμε τους 4 τύπους πελατών
  • Πως οι σωστές ερωτήσεις θα μας οδηγήσουν σε σίγουρη πώληση.
  • Πως θα μετατρέψουμε το όχι και το ίσως σε ναι!
  • Πως με το A.I.D.A. Model θα κρατήσουμε αμείωτο το ενδιαφέρον του πελάτη μας απο την αρχή μέχρι το τέλος.
  • Πώς θα πραγματοποιηθεί το σίγουρο κλείσιμο!

Τρόποι Παρακολούθησης

Το πρόγραμμα προσφέρεται με:

  • Προγραμματισμένο Τμήμα στις εγκαταστάσεις μας – Λ. Συγγρού 68 (Δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ)
  • Online συμμετοχή μέσα στην τάξη την ώρα του μαθήματος ακολουθώντας το πρόγραμμα μαθημάτων (σύγχρονη τηλεκπαίδευση).
  • E–learning με on demand παρακολούθηση βιντεοσκοπημένων των μαθημάτων στους δικούς σας χρόνους με εξατομικευμένο πρόγραμμα φοίτησης, μέσω της σύγχρονης εκπαιδευτικής πλατφόρμας του IST College (ασύγχρονη τηλεκπαίδευση).
  • Blended Learning: Δημιουργείστε το δικό σας ευέλικτο πρόγραμμα φοίτησης χρησιμοποιώντας όποιους από τους παραπάνω τρόπους παρακολούθησης συνδυαστικά.

Οφέλη Παρακολούθησης

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος θα μπορείτε:

  • Να εφαρμόζετε αποτελεσματικές τεχνικές πωλήσεων που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα έσοδα της επιχείρησής σας.
  • Nα ενισχύσετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση πελατών.
  • Nα χειρίζεστε τα ερωτήματα και τις ανησυχίες των πελατών σας επιτυγχάνοντας υψηλά επίπεδα ικανοποίησης τους.
  • Να χτίζετε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας κερδίζοντας την αφοσίωση τους.

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν: