Σεμινάριο Effective Customer Service & Sales / Call Center

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

4 ώρες

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Ελληνικά

ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Οκτώβριος 2021

ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Full-time

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ

Αθήνα, Ελλάδα

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Περιγραφή

Οι ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες είναι η βάση σε όλες τις σχέσεις. Πίσω από τις συζητήσεις που δεν καταλήγουν σε συμφωνία κρύβεται μια μη αποτελεσματική επικοινωνία. Στον κόσμο των πωλήσεων η επικοινωνία παίζει τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Συνήθως ακούμε για να απαντήσουμε και όχι για να καταλάβουμε. Οι περισσότεροι πωλητές συμπεριφέρονται διεκπαιρεωτικά και όχι συναισθηματικά. Η εκπαίδευση της επικοινωνίας έρχεται να γεφυρώσει αυτό το κενό. Το κενό ανάμεσα στη διεκπεραίωση και το συναίσθημα. Το συγκεκριμένο σεμινάριο σας βοηθάει να εξοικειωθείτε με τη διαδικασία, τον τρόπο και τα εργαλεία με τα οποία θα οδηγηθείτε σε μια αποτελεσματική επικοινωνία και στην ευρύτερη επίτευξη των στόχων της εταιρείας.

Στόχος του Προγράμματος

Το πρόγραμμα στόχο έχει να προσφέρει όλες εκείνες τις γνώσεις και κυρίως την πρακτική άσκηση για να μπορέσουν οι συμμετέχοντες να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα τους στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση καθώς και στην πώληση μέσω τηλεφώνου.

Γιατί να επιλέξετε το Σεμινάριο Effective Customer Service & Sales / Call Center στο IST

1.

Γιατί το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει επικαιροποιημένη γνώση, σύγχρονες δεξιότητες και να παρουσιάζει τις τάσεις που επικρατούν σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς εργασίας.

2.

Γιατί με την ολοκλήρωση της εγγραφής σας αποκτάτε ατομικούς κωδικούς πρόσβασης στην δυναμική, ηλεκτρονική πλατφόρμα εκπαίδευσης του IST, μέσω της οποίας έχετε στη διάθεσή σας τα βιντεοσκοπημένα μαθήματα του προγράμματός σας για να τα παρακολουθείτε όσες φορές το επιθυμείτε μέχρι την αποφοίτησή σας, ακόμη και από το κινητό σας, ενώ τo εκπαιδευτικό υλικό και τις σημειώσεις του προγράμματος μπορείτε να τα αποθηκεύσετε για μελλοντική χρήση.

3.

Γιατί έχετε πρόσβαση σε επαναληπτικά e-tests που έχουν δημιουργήσει οι εισηγητές του προγράμματος

4.

Γιατί έχετε δυνατότητα επικοινωνίας με τους εισηγητές για διευκρινίσεις, απορίες και ερωτήματα ακόμη και εκτός μαθήματος, μέσω της πλατφόρμας εκπαίδευσης του IST

5.

Γιατί υπάρχει ευελιξία στον τρόπο παρακολούθησης

6.

Γιατί οι εγκαταστάσεις του IST βρίσκονται σε κεντρικό σημείο της Αθήνας δίπλα στο Μετρό (Συγγρού-Φιξ) με εύκολη πρόσβαση για όσους επιθυμούν να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία

Απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων, χρήστες τηλεφωνικών κέντρων, γραμματείς, υποδοχείς και πωλητές.

Εισηγητές

Η Βασιλική Φλωροπούλου είναι Εκπαιδεύτρια ενηλίκων, αρθογράφος, Business & Life Coach, πιστοποιημένη από τον Acc Accredited Association for Coaching του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Διαθέτει πολυετή προϋπηρεσία στον τραπεζικό κλάδο, επαγγελματική και βιωματική εμπειρία στην προσωπική ανάπτυξη ανθρωπίνου δυναμικού καθώς και πολυετή προϋπηρεσία και βιωματική εμπειρία στην εκπαίδευση επικοινωνίας, Vodafone. Είναι Ιδρύτρια της εταιρίας Floropoulou-coach.me. και ομιλήτρια σε πληθώρα σεμιναρίων και ομιλιών. Έχει αναλάβει πληθώρα εταιρικών εκπαιδεύσεων σε πωλητές, στελέχη επιχειρήσεων, agents σε δικηγορικά γραφεία και call centers μεγάλων επιχειρήσεων. Εξειδικεύεται σε θέματα, Ηγεσίας, management, επικοινωνίας και τεχνικών πωλήσεων.Είναι ομιλητής σε φαρμακευτικά συνέδρια, αρθρογράφος σε περιοδικό υγείας (Pharmacy management) και εκπαιδευτής σε ενδοεταιρικά σεμινάρια, σε μεγάλες εταιρείες, όπως ο Vardas, Bread Factory, Natura Pharm, Laser4Myopia κ.α.
Στιγμή ορόσημο στην καριέρα του αποτελεί η πρόσφατη πιστοποίησή του από τον Παγκόσμιο Οργανισμό του John Maxwell (διεθνώς αναγνωρισμένος ειδικός ηγεσίας, ομιλητής και συγγραφέας, βραβευμένος από το A.M.A ⃰ ως κορυφαίος σε θέματα ηγεσίας) ως Ομιλητής , Εκπαιδευτής & Coach. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόλις δύο έχουν λάβει τη διάκριση αυτή στην Ελλάδα. ⃰ (American Management Association)
Ειδικεύεται σε θέματα, Ηγεσίας, Επικοινωνίας, Επίτευξης στόχων, Τεχνικών πωλήσεων και Ομαδικού πνεύματος. Όντας ιδιαίτερα μεταδοτικός, αυτό που χαρακτηρίζει τις εκπαιδεύσεις του είναι η δομή και η εστίαση στον στόχο και το αποτέλεσμα, κάτι που αναγνωρίζεται κατά κοινή ομολογία από το εκάστοτε κοινό.

Δομή Προγράμματος Σπουδών

Τρόποι Παρακολούθησης

Το πρόγραμμα προσφέρεται σε: 

  • Προγραμματισμένο Τμήμα στις εγκαταστάσεις μας – Λ. Συγγρού 68 (Δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ)
  • Online συμμετοχή μέσα στην τάξη την ώρα του μαθήματος ακολουθώντας το πρόγραμμα μαθημάτων (σύγχρονη τηλεκπαίδευση).
  • E–learning με on demand παρακολούθηση βιντεοσκοπημένων των μαθημάτων στους δικούς σας χρόνους με εξατομικευμένο πρόγραμμα φοίτησης, μέσω της σύγχρονης εκπαιδευτικής πλατφόρμας του IST College (ασύγχρονη τηλεκπαίδευση).
  • Blended Learning: Δημιουργείστε το δικό σας ευέλικτο πρόγραμμα φοίτησης χρησιμοποιώντας όποιους από τους παραπάνω τρόπους παρακολούθησης συνδυαστικά.

SHARE ON

Κάνε το πρώτο βήμα

Related courses

Gallery

ALL

Το IST College με μια ματιά!

Φόρμα επικοινωνίας