Διάρκεια Σπουδών

8 ώρες

Μέθοδος Παρακολούθησης

Online / On demand

Γλώσσα Διδασκαλίας

Ελληνικά

Τρόπος Παρακολούθησης

Remote

Έναρξη Προγράμματος

TBA

Τοποθεσία

Αθήνα, Ελλάδα

Περιγραφή

Το εκπαιδευτικό σεμινάριο “Αποτελεσματική Ιατρική Επίσκεψη” είναι εστιασμένο στην ανάπτυξη των κατάλληλων δεξιοτήτων με σκοπό οι ιατρικοί επισκέπτες να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα και την επιτυχία της ιατρικής επίσκεψης. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να αναλύουν και να διερευνούν τις ανάγκες του ιατρού/πελάτη, να καθορίζουν συγκεκριμένους και εφικτούς στόχους για την επίσκεψη, καθώς και να εφαρμόζουν δράσεις που θα οδηγήσουν στη δέσμευση και το επιτυχημένο κλείσιμο μιας επίσκεψης.

Μέσα από ένα διαρκές role play, σε τριάδες (Ιατρικός Συνεργάτης | Επαγγελματίας Υγείας | Παρατηρητής) καθόλη τη διάρκεια της εκπαίδευσης προσφέρεται ουσιαστική εξάσκηση επί των εργαλείων και δεξιοτήτων που αναπτύσσσονται στο σεμινάριο.

Μετά το πέρας της εκπαίδευσης, δίνεται η μοναδική ευκαιρία διαρκούς εξάσκησης μέσα από προσωμοιώσεις επίσκεψης με ψηφιακά μέσα, όπου κερδίζει η ομάδα που επιτυγχάνει το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα, δαπανόντας τους λιγότερους πόρους (effectiveness though efficiency gamification).

Στόχος του προγράμματος

  • Η εφαρμογή τεχνικών διαπραγμάτευσης και ενεργητικής ακρόασης
  • Η ενίσχυση της επικοινωνίας με τους Επαγγελματίες Υγείας, αλλά και με τα εσωτερικά τμήματα της εταιρείας
  • Η δυνατότητα ανάπτυξης και διατύπωσης μια προσωποποιημένης πρότασης αξίας προς τον Επαγγελματία Υγείας
  • Η μετάβαση από το χαρακτηριστικό στο πλεονέκτημα του προϊόντος και η αλλαγή από το «προϊόν» στον «άνθρωπο»

Οφέλη Παρακολούθησης

  • Να δώσει τα απαραίτητα εφόδια εισόδου στην εγχώρια και πολυεθνική φαρμακευτική αγορά μέσα από θεωρητική γνώση, μεταφορά εμπειριών και πρακτικά παραδείγματα
  • Να βελτιώσει τις δεξιότητες των εργαζομένων στην Ιατρική Επίσκεψη, αναλύοντας συνολικά το οικοσύστημα υγείας και τις απαιτήσεις των διαφορετικών εμπλεκομένων
  • Να αναδείξει την αξία της χρήσης όλων (και των ψηφιακών) καναλιών επικοινωνίας
  • Να αναδείξει πρακτικά tips & tricks που απαντούν στις ανάγκες επί του πεδίου
  • Να προσφέρει τρόπους διαρκούς δυνατότητας αυτό-βελτίωσης
  • Ενίσχυση της απόδοσης της ομάδας ιατρικής ενημέρωσης
  • Βελτίωση της επικοινωνίας εσωτερικών τμημάτων με το τμήμα ενημέρωσης
  • Κατανόηση και μεταφορά insights της αγοράς προς τα εσωτερικά τμήματα
  • Σύνδεση προϊόντων – εταιρικής εικόνας σε μια κοινή πρόταση αξίας

Απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε :

  • Επιστημονικούς συνεργάτες φαρμακευτικών εταιρειών.
  • Στελέχη πωλήσεων άλλων εμπορικών ή βιομηχανικών κλάδων που θέλουν να εισέλθουν στην Ιατρική Ενημέρωση και στην προώθηση προϊόντων στον ευρύτερο χώρο της υγείας.

Εισηγητές

Ο Δημήτρης Θανόπουλος έχει σπουδάσει Βιολογία και Διοίκηση Επιχειρήσεων. Διετέλεσε, για περισσότερα από 20 χρόνια, στέλεχος πωλήσεων και μάρκετινγκ στο χώρο της πολυεθνικής φαρμακευτικής βιομηχανίας, περνώντας από διαφορετικές πολυεθνικές εταιρείες και διαφορετικές θεραπευτικές κατηγορίες, με περιοχές ευθύνης τόσο την Ελλάδα αλλά και χώρες του εξωτερικού. Έχοντας πολυετή εμπειρία στο πεδίο, αλλά και στη διοίκηση ομάδων πωλήσεων διαμόρφωσε ένα σεμινάριο προσαρμοσμένο στις ανάγκες των ομάδων φαρμακευτικής ενημέρωσης, αλλά και της προώθησης προϊόντων αυτοφροντίδας. Σήμερα συνεχίζει την καριέρα του, τόσο στο επίπεδο της εκπαίδευσης, όσο και στο χώρο των ψηφιακών οικοσυστημάτων υγείας.

Δομή Προγράμματος Σπουδών

  • Ανάλυση και Διερεύνηση των Αναγκών του Πελάτη
  • Σχεδιασμός και Καθορισμός Στόχων Ιατρικής Επίσκεψης
  • Επί του πεδίου: Από τη διερεύνηση στη διεκδίκηση
  • Από τη Διεκδίκηση στη Δέσμευση
  • Από τη Θεωρία στην Πράξη

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν: