Diploma in Fashion Management



Περιγραφή


Παρακολουθώντας το πρόγραμμα «Diploma in Fashion Management» του IST θα αποκτήσεις όχι μόνο την απαραίτητη θεωρητική γνώση για επιτυχημένη οργάνωση, διαχείριση, προώθηση και ανάπτυξη μίας εταιρείας μόδας, αλλά και όλες τις πρακτικές δεξιότητες που απαιτούνται, μέσα από τη συμμετοχή σου σε ατομικό project και workshop με θέμα και αντικείμενο τη «Δημιουργία στην πράξη μίας Επιχείρησης Μόδας».
Με την καθοδήγηση των εξειδικευμένων εισηγητών μας καθώς και μίας πλειάδας σημαντικών και καταξιωμένων στο χώρο της Μόδας ανθρώπων που, ως Guest Lecturers, θα μεταφέρουν την δική τους πολύτιμη γνώση, εμπειρία και success stories, θα αποκτήσεις όλα τα εφόδια για να εργαστείς στο χώρο της Μόδας, ανεξαρτήτως ειδικού αντικειμένου (π.χ. ένδυμα, υπόδημα, e-shop, διοργάνωση εκδηλώσεων, διαχείριση social media κ.ά.), ή για να βελτιώσεις και να ανανεώσεις το ατομικό επαγγελματικό σου προφίλ, εάν ήδη βρίσκεσαι στη Βιομηχανία της Μόδας.
Μέσα από το «Diploma in Fashion Management» θα μάθεις αναλυτικά για όλες τις παραμέτρους μίας Επιχείρησης Μόδας, για τα χαρακτηριστικά του Επιχειρηματία Μόδας, για τις διαδικασίες Έναρξης Νέας Επιχείρησης Μόδας, για την Αγορά Υφιστάμενης Επιχείρησης Μόδας, καθώς και για τη Διαδικασία Δημιουργίας μιας Επιχείρησης με την Μέθοδο του Franchise, όπως και για τα «7 βήματα που χρειάζονται για την δημιουργία μιας Επιχείρησης».
Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα αποκτήσεις τη δυνατότητα να αναπτύσσεις ένα Επιχειρηματικό Σχέδιο και Business Canvas Model, ενώ θα αναλύσουμε την Εφοδιαστική Αλυσίδα και τους Βασικούς Τομείς στη Βιομηχανία της Μόδας αλλά και τις Ευκαιρίες Επιχειρηματικής Δραστηριότητας.
Επίσης, θα κάνουμε Ανάλυση της Στρατηγικής Marketing & Branding, θα μιλήσουμε για το Brand Identity, το Product Development & το Market Positioning. Παράλληλα, ένα από τα κομβικά σημεία που θα αναλύσουμε είναι η Στρατηγική Έρευνα Αγοράς και η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της καθώς και οι Στρατηγικές Πώλησης και Διαπραγματεύσεων.

Μία άλλη σημαντική ενότητα την οποία θα αναπτύξουμε αφορά στον Κύκλο Σχεδιασμού και Παραγωγής, αλλά και στις Πηγές Χρηματοδότησης της Επιχείρησης καθώς και στην Επιλογή Τρόπου Χρηματοδότησης, ανάλογα με τη Χρονική Φάση της Επιχείρησης.
Φυσικά, θα αναφερθούμε και στα Βασικά Οικονομικά των Μικρών Επιχειρήσεων αλλά και σε νομικά ζητήματα, που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή του Δικαίου Διανοητικής Ιδιοκτησίας και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, στην ιδιαίτερη βιομηχανία της Μόδας.
Επιπλέον, θα αποκτήσεις όλες τις βασικές Δεξιότητες Διαχείρισης Έργου και Διοίκησης Επιχείρησης που πρέπει να έχει ο Επιχειρηματίας της Μόδας, προκειμένου να είναι σε θέση να διαχειρίζεται όχι μόνο projects αλλά και όλα τα επιμέρους τμήματα και ανθρώπινους και υλικούς πόρους μέσα στην Επιχείρηση.
Τέλος, στην εποχή που οι νέες τεχνολογίες και τα social media παίζουν καθοριστικό ρόλο στην προώθηση και τη φήμη οποιασδήποτε επιχείρησης, δεν θα μπορούσαμε να μην ασχοληθούμε (εκτός από τους κλασσικούς πλέον τρόπους προώθησης όπως η Διοργάνωση Εκδηλώσεων, οι Επιδείξεις Μόδας και οι Δημόσιες Σχέσεις) με την Digital Στρατηγική της Επιχείρησης και το Fashion Blogging, την Δημιουργία και Διαχείριση e-Shop, την προώθηση του fashion brand στο σύγχρονο κόσμο των media όπως π.χ. έντυπα, ψηφιακά μέσα και influencers, facebook/google/instagram κλπ .

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η Διάρκεια του Diploma είναι συνολικά 100 ώρες.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Diploma είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του , τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα QualityTrainingLabel επιπέδου Advanced από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης.

Special Guests – Εισηγητές


Σκοπός


Σκοπός του σεμιναρίου είναι να προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις σε εκείνους που θέλουν να αναπτυχθούν επιχειρηματικά στο χώρο της Μόδας, αναλύοντας ένα, ένα, τα βήματα για το χτίσιμο μιας υγειούς και σύγχρονης επιχείρησης Μόδας. Οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν τα εργαλεία & τις τεχνικές, αναφορικά με τη δημιουργία, την ανάπτυξη και τον επανασχεδιασμό μιας επιχείρησης μόδας., καθώς και τις ιδιαίτερες δεξιότητες που πρέπει να διαθέτει ο επιχειρηματίας, ώστε να μπορέσει να διακριθεί μέσα σε μια παγκόσμια ανταγωνιστική αγορά.


Απευθύνεται



Το Diploma in Fashion Management απευθύνεται σε όλους όσοι ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν επιχειρηματικά στο χώρο της Μόδας ή είναι ήδη επιχειρηματίες Μόδας και θέλουν να αναπτύξουν ή να βελτιώσουν περαιτέρω την δραστηριότητά τους, έχοντας μια σφαιρική γνώση και κατανόηση όλων των διαδικασιών που τη διέπουν.
Αποφοίτοι Σχολών Μόδας, Ιδιοκτήτες Καταστημάτων Ρούχων και ειδών Μόδας, Στελέχη Καταστημάτων & Εταιριών Μόδας, Δημιουργοί προϊόντων Μόδας.


Fashion Designer

Η Όλγα Καραβερβέρη έχοντας ξεκινήσει από τον χώρο των νυφικών παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια τις καλαίσθητες haute couture συλλογές της, με αέρινα cocktail σύνολα και βραδινά φορέματα. Η αστείρευτη αγάπη της για την δουλειά και την δημιουργία, έχουν καταστήσει τις δημιουργίες της συνώνυμες της υψηλής αισθητικής και της διαχρονικής κομψότητας.

Εκδότρια Madame Figaro, Shape, Mirror και Celebrity
καθώς και των 
missbloom.gr, yupiii.gr, shape.gr και madamefigaro.gr

Προώθηση ενός fashion brand στο σύχρονο κόσμο των media
(Έντυπα, Ψηφιακά μέσα και influencers, facebook-google-instagram)

Η Στέλλα Ράπτη εργάζεται στο χώρο των lifestyle και fashion εντύπων εδώ και 26 χρόνια. Από το 2015 είναι εκδότρια γυναικείων τίτλων print & digital στον Όμιλο Αττικών Εκδόσεων και επιβλέπει από το Α ως το Ω την παραγωγή των Madame Figaro, Shape, Mirror και Celebrity καθώς και των missbloom.gr, yupiii.gr, shape.gr και madamefigaro.gr. Εναλλάσσοντας το καπέλο του δημοσιογράφου με αυτό του εκδότη, σχεδιάζει το περιεχόμενο των τίτλων, την στρατηγική τους σε επίπεδο marketing και sales αλλά και την παρουσία τους στις πλατφόρμες και τα κοινωνικά δίκτυα.

Communications, Perception Management and Strategic PR

Δημόσιες Σχέσεις – Επικοινωνία & Personal Branding στον χώρο της Μόδας.

Από την αρχή της επαγγελματικής της πορείας έχει εργαστεί ως Διευθύντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων σε πολυεθνικούς και ελληνικούς οργανισμούς, αναλαμβάνοντας τη δημιουργία και τη διαχείριση της εικόνας εταιριών, ΜΚΟ, προϊόντων και φυσικών προσώπων. Σήμερα δραστηριοποιείται ως ανεξάρτητη Σύμβουλος Διαχείρισης Εικόνας σε εταιρίες στην Ελλάδα, τη Μεγάλη Βρετανία και την Κύπρο και ως ραδιοφωνική παραγωγός.

     

  Head Designer ZEUS n DIONE

Κύκλος Σχεδιασμού & Παραγωγής/Ανάλυση του Κύκλου Σχεδιασμού & Παραγωγής

Η Λύδια Βουσβούνη γεννήθηκε στην Αθήνα. Τελείωσε τη Σχολή Μωραίτη και στη συνέχεια σπούδασε Σχέδιο Μόδας στην Αγγλία στα Πανεπιστήμια Kingston, Saint Martins και UCA,από όπου αποφοίτησε στην πρώτη θέση. Μετά τις σπουδές της συνέχισε την πορεία της στο Παρίσι όπου εργάστηκε στο σχεδιαστικό τμήμα της Chloe και μετά επέστρεψε στο Λονδίνο όπου υπήρξε μέλος του σχεδιαστικού τμήματος του Aquasqutum. Επίσης,εργάστηκε στην ομάδα πωλήσεων του Maison Martin Margiela και της Loewe.
Το 2012 ανέλαβε το κομμάτι του σχεδιασμού στη Zeus+ Dione, μιας lifestyle εταιρίας που επικεντρώνεται στη συνέχιση αλλά και αναγέννηση Ελληνικών παραδοσιακών τεχνοτροπιών μέσω ενός μοντέρνου πρίσματος με σκοπό να προβάλλει την αισθητική και ομορφιά αυτών στη παγκόσμια αγορά.

Creative Director στην εταιρεία Καλογήρου – Founder της εταιρείας DiGaia

Η Ελβίρα Παναγιωτοπούλου απέδειξε πολύ νωρίς – από τα πρώτα βήματα της καριέρας της –ότι μπορεί να γίνει διεθνής. Γεννημένη και μεγαλωμένη στο Παρίσι, καθότι η μητέρα της υπάλληλος του υπουργείου Εξωτερικών και υπεύθυνη για τα προγράμματα της Unesco, μυείται στην υψηλή αισθητική από μικρή. Όταν επιστρέφει στην Ελλάδα εκτονώνει την δημιουργικότητά της διακοσμώντας τα κλασσικά ελληνικά σανδάλια με πέτρες, υφάσματα κι άλλα πιο πρωτότυπα υλικά.

Στην Ιταλία αποκτά την εκτίμηση του χώρου. Γνωρίζεται με τον Ιταλό σχεδιαστή Diego Dolcini ο οποίος έχει κλείσει το δικό του brand αλλά εργάζεται ως freelancer consultant σε μεγάλους οίκους. Οι Dolce & Gabbana ενθουσιάζονται με τα σχέδιά της και κλείνει συνεργασία μαζί τους για ένα χρόνο. Ο επόμενος σταθμός της στον οποίο παραμένει μέχρι σήμερα είναι ο Βalmain.

Founder MYA Collection

-Πως ξεκίνησα το brand χωρίς να έχω εμπειρία και σχέση με τον χώρο της μόδας
-Πως ξεκίνησε ως online retail provider και πως μπήκαμε στην χονδρική πώληση
και μέσα σε ένα χρόνο έχουμε 40 καταστηματα σε Ελλάδα, Κύπρο και Ντουμπάϊ

-Ποιες δυσκολιες συναντησα
-Ποιό ήταν το κίνητρο να αφήσω μια πετυχημένη καριέρα στο HR
και πήρα την απόφαση να τρέξω το ΜΥΑ Collection

-Γυναικεία επιχειρηματικότητα και πως την βλέπω στην Ελλάδα- για ποιό λόγο πιστεύω
 οτι τα νέα παιδιά πρέπει να προσπαθούν
και τι να αποφεύγουν από λάθη τα οποία εγώ δεν είχα κάποιον να μάθω

-Ποιά είναι τα βήματα για το μέλλον
 

Η Δήμητρα Νίκα σπούδασε Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και είναι κάτοχος Μaster στην διοικηση ανθρωπινου δυναμικου από την ΑΣΣΟΕ. 

Ξεκίνησε σαν recruiter στην Upstream (multinational mobile company) στην οποία “έχτισε” και την μεγαλύτερη εργασιακή εμπειρία σε πολυεθνικό περιβάλλον και συνέχισε στην Viva Wallet ως HR manager στο group.

Παράλληλα, ξεκινησε το ΜΥΑ Collection το οποιο ξεκίνησε σαν online shop γυναικείων ρούχων.
Εδώ και 1 χρόνο έχει μπει στην χονδρική πώληση και ήδη διαθέτει ένα δίκτυο 40 καταστηματων σε Ελλάδα, Κύπρο και Ντουμπάϊ. 

Senior Associate, Zoulovits-Kontogeorgou Law Firm

Η Αλεξάνδρα Βαρλά είναι Δικηγόρος Αθηνών, πτυχιούχος του Τμήματος Νομικής Αθηνών και κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου “LLM in International Business Law” από το Queen Mary University of London. Ειδικεύεται στους τομείς της Διανοητικής Ιδιοκτησίας, του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και των Προσωπικών Δεδομένων.Η Αλεξάνδρα χειρίζεται υποθέσεις που άπτονται όλου του φάσματος του Εμπορικού Δικαίου και διαχειρίζεται, ειδικότερα, σύνθετα και εξειδικευμένα νομικά ζητήματα, που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή του Δικαίου Διανοητικής Ιδιοκτησίας και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, στην ιδιαίτερη βιομηχανία της Μόδας. Έχει εκτενή εμπειρία στο νομικό πλαίσιο και τις θεμελιώδεις αρχές που διέπουν τις διαδικτυακές συναλλαγές και τη δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων, παρέχοντας εξειδικευμένες, πρακτικές συμβουλές για τη σύναψη συμβάσεων, τα ηλεκτρονικά τιμολόγια και τη συμμόρφωση με το Δίκαιο Προστασίας Καταναλωτή και Προσωπικών Δεδομένων, σε διαδικτυακό περιβάλλον. Η Αλεξάνδρα είναι διοργανώτρια του 1st και 2nd Fashion Law Conference “Fashioning the Law: Design – Protect – Trade – Mediate”.

                                                      

     Editor in Chief στα MissBloom.gr και MadameFigaro.gr 
  Fashion and Llifestyle Influencer

Οι τάσεις στα social media – H εξέλιξη των social media influencers – Πώς διαμορφώνεται το τοπίο τώρα στα media και ποιο είναι the next big thing.
Πώς βίωσε μια επανάσταση στα media (από τα περιοδικά στο internet, στα social media, στο influencing, πίσω στα έντυπα bookazines, στο instagramming και…to be continued).

H Eλένη Στασινοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε Αγγλική Φιλολογία. Εδώ και πάνω από 20 χρόνια είναι δημοσιογράφος έχοντας συνεργαστεί με διάσημους τίτλους όπως Madame Figaro και In Style. Αφού εργάστηκε ως Style Editor για την ελληνική έκδοση του In Style, συμμετείχε ενεργά στα πρώτα βήματα της digital δημοσιογραφίας στην Ελλάδα. Μέχρι σήμερα έχει τη θέση της Editor in Chief στα MissBloom.gr και MadameFigaro.gr του Ομίλου Αττικών Εκδόσεων. Διατηρεί επίσης το προσωπικό blog της, το Ohsochic.gr (ένα από τα πρώτα και πιο δημοφιλή fashion & lifestyle blogs στην Ελλάδα), που πήρε το ονομά του από 2 ομώνυμα βιβλία με συμβουλές για στυλ. Πριν 2 χρόνια περίπου ξεκίνησε ένα blog σχετικά με κάτι πολύ αγαπημένο της: τα ξενοδοχεία. Τo TheHotelTrotter.com ποστάρει όμορφες στιγμές από τη ζωή στο ξενοδοχείο: ένα πρωινό, ένα μπαλκόνι με θέα, μια λεπτομέρεια του lobby, ένα πιάτο του room service, φιλοξενεί βιοωματικά άρθρα απο ταξίδια και εντοπίζει new entries στο χώρο. Από τα social media, ξεχωρίζει το instagram όπου την βρίσκουμε ως @Elenista.

Digital Marketer

Δημιουργία ολοκληρωμένης Digital Στρατηγικής για την επιχείρηση Μόδας

Ο Γιώργος Χατζηϊωάννου είναι Εισηγητής Digital Marketing, πιστοποιημένος σε Google Analytics, Google AdWords Professional καθώς και Ρrofessional Internet Marketer από Web Ceo University. Με πολυετή εργασιακή εμπειρία στον προγραμματισμό ιστοσελίδων και σχεδιασμό online στρατηγικής για την προώθηση μεγάλων και μικρομεσαίων εταιριών.

Public relations / Event Management / MME / Marketing

Event Management – Δημιουργία Εκδηλώσεων στον χώρο της Μόδας

Η Δήμητρα Μπαλτούνα είναι επαγγελματίας Εταιρικής Επικοινωνίας με πολυετή εμπειρία στο πεδίο της Στρατηγικής Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων κι εξειδικευμένη στους τομείς Διοίκησης, Event Management, ΜΜΕ & Marketing. Έχει εργαστεί στον κλάδο του πολιτισμού, της άθλησης και της υγείας, της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης, της δημοσιογραφίας κι έχει έντονη εθελοντική δράση.

Εισηγήτρια Diploma in Fashion Management

Η Ελένη Ατματσίδου έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και είναι κάτοχος του Executive ΜΒΑ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Δραστηριοποιείται στο χώρο του Marketing & των Πωλήσεων για περισσότερο από 25 χρόνια ενώ τα τελευταία 15 χρόνια ασχολείται και με την Εκπαίδευση Ενηλίκων.


Συνοπτικό Πρόγραμμα


Όλγα Καραβερβέρη  – Fashion Designer
Η κορυφαία Fashion Designer μοιράζεται μαζί μας, την πλούσια εμπειρία και τις γνώσεις της στον χώρο της Μοδας.

Κατερίνα Γκαγκάκη –  Communications, Perception Management and Strategic PR
H επικοινωνία, οι αναγκαιότητα των Δημοσίων Σχέσεων & το Personal Branding στην πράξη.

Στέλλα Ράπτη –  Εκδότρια Madame Figaro, Shape, Mirror & Celebrity 
Προώθηση ενός fashion brand στο σύχρονο κόσμο των media.
Έντυπα, Ψηφιακά μέσα & influencers, facebook-google-instagram

Λυδία Βουσβούνη –  Head Designer ZEUS+DIONE
Κύκλος Σχεδιασμού & Παραγωγής/Ανάλυση του Κύκλου Σχεδιασμού & Παραγωγής

Ελβίρα Παναγιωτοπούλου –  Creative Director στην εταιρεία Καλογήρου / Founder της εταιρείας DiGaia
Η πορεία της κορυφαίας shoe designer & η συνεργασία με Dolce & Gabanna ως τον Balmain

Ελένη Στασινοπούλου –  Editor in Chief στα MissBloom.gr και MadameFigaro.gr
Οι τάσεις στα social media – H εξέλιξη των social media influencers – Πώς διαμορφώνεται το τοπίο τώρα στα media και ποιο είναι the next big thing.
Πώς βίωσε μια επανάσταση στα media (από τα περιοδικά στο internet, στα social media, στο influencing, πίσω στα έντυπα bookazines, στο instagramming και…to be continued).

Δήμητρα Νίκα –  Founder MYA Collection
-Πως ξεκίνησα το brand χωρίς να έχω εμπειρία και σχέση με τον χώρο της μόδας
-Πως ξεκίνησε ως online retail provider και πως μπήκαμε στην χονδρική πώληση 
 και μέσα σε ένα χρόνο έχουμε 40 καταστηματα σε Ελλάδα, Κύπρο και Ντουμπάϊ
-Ποιες δυσκολιες συναντησα
-Ποιό ήταν το κίνητρο να αφήσω μια πετυχημένη καριέρα στο HR και πήρα την απόφαση να τρέξω το ΜΥΑ Collection
-Γυναικεία επιχειρηματικότητα και πως την βλέπω στην Ελλάδα- για ποιό λόγο πιστεύω  οτι τα νέα παιδιά πρέπει να προσπαθούν και τι να αποφεύγουν από λάθη τα οποία εγώ δεν είχα κάποιον να μάθω
-Ποιά είναι τα βήματα για το μέλλον

Αλεξάνδρα Βαρλά –  Διοργανώτρια του Fashion Law Conference “Fashioning the Law: Design – Protect – Trade – Mediate”  

Γιώργος Χατζηϊωάννου – Digital Marketer
Δημιουργία ολοκληρωμένης Digital Στρατηγικής για την επιχείρηση Μόδας

Δήμητρα Μπαλτούνα – Event Management
Βήμα προς βήμα η διοργάνωση μίας επίδειξης Μόδας και των event που αφορούν την βιομηχανία της Μόδας.

 

 

  • Εισαγωγή στη Μόδα και στην Επιχειρηματικότητα
    Ορισμοί και προσδιορισμός του βασικού πλαισίου
  • Ο Επιχειρηματίας της Μόδας
    Το Χαρτοφυλάκιο των Δεξιοτήτων του Επιχειρηματία Μόδας
  • Τα χαρακτηριστικά του Επιχειρηματία Μόδας
    Ανάλυση των βασικών χαρακτηριστικών
  • Κατάτμηση της Αγοράς της Βιομηχανίας της Μόδας
    Η Εφοδιαστική Αλυσίδα
    Οι Βασικοί Τομείς στη Βιομηχανία της Μόδας – Ευκαιρίες Επιχειρηματικής Δραστηριότητας
  • Δικτύωση
    Η ανάπτυξη & η σημασία της έννοιας της Δικτύωσης στη δημιουργία μιας επιτυχημένης Επιχείρησης Μόδας
  • Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα
    Ορισμοί
    Ανάλυση SWOT
  • Επιχειρηματικό Σχέδιο & Business Canvas Model
    Ανάλυση των 7 κύριων αρχείων ενός Επαγγελματικού Σχεδίου
    Business Canvas Model
  • Νέα Επιχείρηση Μόδας
    Έναρξη Νέας Επιχείρησης Μόδας
    Αγορά Υπάρχουσας Επιχείρησης Μόδας
    Franchise
    Ανάλυση των 7 βημάτων στη δημιουργία μιας Επιχείρησης

 

  • Marketing & Branding
    Ορισμοί
    Ανάλυση της Στρατηγικής Marketing & Branding
    Brand Identity, Product Development, Market Positioning

     

  • Έρευνα Αγοράς
    Ανάλυση Στρατηγικής Έρευνας Αγοράς

     

  • Πωλήσεις & Διαπραγματεύσεις
    Ανάλυση Στρατηγικής Πωλήσεων & Διαπραγματεύσεων
    Τα Στάδια της Πώλησης
    Αναγνώριση των βασικών Στυλ Συμπεριφοράς

     

  • Κύκλος Σχεδιασμού & Παραγωγής
    Ανάλυση του Κύκλου Σχεδιασμού & Παραγωγής

     

  • Πηγές Χρηματοδότησης
    Ανάλυση των Εναλλακτικών Πηγών Χρηματοδότησης
    Επιλογή τρόπου Χρηματοδότησης ανάλογα με τη χρονική Φάση της Επιχείρησης

     

  • Τα Βασικά Οικονομικά των Μικρών Επιχειρήσεων
    Ανάλυση Βασικών Οικονομικών Εννοιών

     

  • Δεξιότητες Διαχείρισης Έργου & Διοίκηση Επιχείρησης

Κατά την διάρκεια του Diploma οι συμμετέχοντες με την καθοδήγηση των Εισηγητών θα δημιουργήσουν ένα project με τίτλο 
” ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΜΒΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΟΔΑΣ “


ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Diploma είναι πιστοποιημένο από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/κης με το Σήμα Ποιότητας Εκπαίδευσης QUALITY TRAINING LABEL Επιπέδου ADVANCE

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες
ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,24%

Το Diploma in Fashion Management μπορεί να χρηματοδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ – ΛΑΕΚ 0,24% για στελέχη που θα το παρακολουθήσουν μέσω της εταιρείας τους.

ΠΑΡΟΧΕΣ
  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ2 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Το σεμινάριο διεξάγετε στις ΝΕΕΣ μας εγκαταστάσεις δίπλα στο Μετρό Συγγρού – Φιξ (Λ.Συγγρού 68)


Εκδήλωση ενδιαφέροντος




Σε ενδιαφέρει να αποκτήσεις πτυχίο σπουδάζοντας στο IST;
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου ή την αίτηση εγγραφής τώρα!