Διάρκεια Σπουδών

68 ώρες

Μέθοδος Παρακολούθησης

Online & On demand

Γλώσσα Διδασκαλίας

Ελληνικά

Τρόπος Παρακολούθησης

Hybrid

Έναρξη Προγράμματος

5 Νοεμβρίου 2025

Τοποθεσία

Αθήνα, Ελλάδα

Περιγραφή

Το πρόγραμμα Executive Diploma in Hospitality and F&B Management είναι σχεδιασμένο για να σας προετοιμάσει για μια επιτυχημένη καριέρα στον κλάδο της Διοίκησης Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων και Επισιτιστικών Μονάδων, καλύπτοντας μια ευρεία γκάμα θεμάτων που σχετίζονται με τη διοίκηση και λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και των επισιτιστικών μονάδων, καθώς και με την εφαρμογή της Διαχείρισης Ολικής Ποιότητας (TQM). Στο πλαίσιο αυτό, θα αποκτήσετε τις απαραίτητες και πολύτιμες γνώσεις σχετικά με τον τρόπο που αυτοί οι κρίσιμοι τομείς συνδέονται μεταξύ τους και διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην επίτευξη άριστης λειτουργικότητας και στη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας στον ξενοδοχειακό κλάδο.

Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με την Innjobs, τη μεγαλύτερη πανελλαδική διαδικτυακή πλατφόρμα εύρεσης εργασίας στον τουρισμό, η οποία συνδέει άμεσα και αποτελεσματικά εργοδότες και υποψήφιους εργαζόμενους από τους κλάδους του τουρισμού και της εστίασης, όπως ξενοδοχεία, τουριστικά καταλύματα και επιχειρήσεις μαζικής εστίασης.

Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι ο κ. Νταουλιάρης Αργύρης, ιδιοκτήτης και CEO της Innjobs.net & Γενικός Διευθυντής Λειτουργίας και Ποιότητας Amalia Group Hotels.

Στόχοι του προγράμματος

Στόχος του Executive Diploma in Hospitality and Food & Beverage Management είναι να προσφέρει στους συμμετέχοντες μια ολοκληρωμένη, σύγχρονη και εφαρμοσμένη γνώση στη συνολική διαχείριση και λειτουργία ξενοδοχειακών και επισιτιστικών μονάδων. Το πρόγραμμα καλύπτει κρίσιμους τομείς που επηρεάζουν άμεσα την ποιότητα υπηρεσιών και την επιχειρησιακή κερδοφορία, ενισχύοντας τις ηγετικές και οργανωτικές ικανότητες των στελεχών.

Τομείς που καλύπτονται:

  • Υποδοχή και εξυπηρέτηση πελατών
    Ανάδειξη της σημασίας της πρώτης εντύπωσης και της συνολικής εμπειρίας του επισκέπτη κατά την άφιξη και την αναχώρηση.
  • Διαχείριση υπηρεσιών διαμονής
    Οργάνωση και παρακολούθηση κρατήσεων, λειτουργιών δωματίων και υποδομών φιλοξενίας, με στόχο την άρτια λειτουργία.
  • Στρατηγικές πωλήσεων και εστίασης
    Ανάπτυξη τεχνικών προώθησης και αξιοποίησης των υπηρεσιών του ξενοδοχείου και του τμήματος F&B για αύξηση εσόδων.
  • Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και ποιότητας υπηρεσιών
    Εκπαίδευση, παρακίνηση και αποτελεσματική οργάνωση του προσωπικού με επίκεντρο την αριστεία στην εξυπηρέτηση.

    Μέσα από πρακτικές εφαρμογές, workshops και αναλύσεις μελετών περιπτώσεων (case studies), οι συμμετέχοντες αποκτούν τις τεχνικές γνώσεις, τις διαχειριστικές δεξιότητες και τη στρατηγική σκέψη που απαιτούνται για μια επιτυχημένη καριέρα στον δυναμικό κλάδο της φιλοξενίας και του τουρισμού.

Οφέλη Παρακολούθησης

1. Ενημέρωση για τις νέες τάσεις και τις βέλτιστες πρακτικές
Το πρόγραμμα παρέχει συνεχή πληροφόρηση για τις τελευταίες εξελίξεις και τις βέλτιστες πρακτικές στον τομέα του
Hotel και F&B Management.

2. Στρατηγική σκέψη και εφαρμογή κερδοφόρων μοντέλων λειτουργίας
Δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη στρατηγικής σκέψης και στην εφαρμογή αποτελεσματικών μοντέλων λειτουργίας, με
στόχο τη βελτιστοποίηση της απόδοσης και την αύξηση της κερδοφορίας σε ξενοδοχειακές μονάδες και επιχειρήσεις
εστίασης.

3. Αποτελεσματικός έλεγχος κόστους
Οι συμμετέχοντες εξοικειώνονται με τεχνικές κόστους και διαχείρισης αποθεμάτων, συμβάλλοντας στη βελτίωση της
οικονομικής απόδοσης των επιχειρήσεων.

4. Εφαρμογή αρχών Total Quality Management (TQM)
Το πρόγραμμα εστιάζει στην υιοθέτηση των αρχών της Ολικής Ποιότητας (TQM), τόσο στα τμήματα φιλοξενίας όσο
και στον τομέα του F&B, ενισχύοντας συνολικά την εμπειρία του πελάτη.

5. Οργάνωση F&B τμημάτων και στρατηγικός σχεδιασμός μενού
Παρέχεται εκπαίδευση στον στρατηγικό σχεδιασμό μενού (menu strategy/menu engineering) και στην αποδοτική
οργάνωση και λειτουργία κουζίνας και εστιατορίου.

6. Κατανόηση της λειτουργίας του ανθρώπινου δυναμικού (HR)
Οι συμμετέχοντες μελετούν τη σημασία της διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και μαθαίνουν να αναλύουν τις
ανάγκες των ξενοδοχειακών τμημάτων σε προσωπικό.

7. Ανάλυση μελετών περιπτώσεων (case studies) από την αγορά
Η εκπαίδευση εμπλουτίζεται με την παρουσίαση και ανάλυση πραγματικών περιπτώσεων από ξενοδοχειακές
μονάδες και επιτυχημένες επιχειρήσεις, προσφέροντας πρακτική εφαρμογή των γνώσεων.

8. Διασύνδεση με την αγορά εργασίας μέσω Innjobs.net / Innjobs.fr
Η Innjobs, ως συνεργαζόμενος φορέας ανθρώπινου δυναμικού, υποστηρίζει τους συμμετέχοντες στην αναζήτηση
εργασίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενισχύοντας τις προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης.

Αναπτύξτε μέσα από το πρόγραμμα τα χαρακτηριστικά που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε στον κλάδο της
Φιλοξενίας και της Εστίασης, ενισχύοντας τόσο τις τεχνικές σας γνώσεις όσο και τις ηγετικές και διαχειριστικές
σας δεξιότητες:

Εξειδικευμένη γνώση και πρακτική εφαρμογή
Απόκτηση σύγχρονης τεχνογνωσίας και εργαλείων που συνδέονται άμεσα με τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς
(strategic planning, cost control, TQM, HR management, menu strategy κ.ά.).

Ηγετικά προσόντα & διοικητικές δεξιότητες
Ανάπτυξη ικανοτήτων ηγεσίας, διαχείρισης ομάδων και οργάνωσης σύνθετων λειτουργιών.

Επικοινωνία και συνεργασία
Καλλιέργεια αποτελεσματικής επικοινωνίας και πνεύματος συνεργασίας σε περιβάλλοντα υψηλών απαιτήσεων.

Αυτοπεποίθηση στη λήψη αποφάσεων
Ενίσχυση της στρατηγικής σκέψης και της ικανότητας να παίρνετε γρήγορες και τεκμηριωμένες αποφάσεις.

Κριτική σκέψη & επίλυση προβλημάτων
Ανάπτυξη ευελιξίας και δημιουργικότητας μέσα από την ανάλυση case studies και την αντιμετώπιση ρεαλιστικών
επαγγελματικών προκλήσεων.

Σε Ποιους Απευθύνεται

  • Ιδιοκτήτες και Managers μικρών ξενοδοχειακών μονάδων, που χρειάζονται τις κατάλληλες δεξιότητες και γνώσεις για
    να βελτιώσουν τη λειτουργία και την απόδοση των επιχειρήσεών τους.
  • Hotel Managers, που έχουν ήδη αναλάβει υψηλόβαθμες θέσεις διοίκησης σε ξενοδοχειακές μονάδες και επιθυμούν να
    εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους, ώστε να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της
    διοίκησης και της ανάπτυξης.
  • Managers τμημάτων ξενοδοχείου, που επιθυμούν να ενισχύσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους, προκειμένου να
    αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τις διοικητικές και λειτουργικές προκλήσεις.
  • F&B / Operation Managers, που θέλουν να αποκτήσουν ένα ολοκληρωμένο και εξειδικευμένο υπόβαθρο στη διαχείριση
    του F&B.
  • Σπουδαστές και αποφοίτους σχολών τουρισμού, οι οποίοι αναζητούν μια προηγμένη εκπαίδευση που θα τους δώσει
    το προβάδισμα για επιτυχία στην καριέρα τους στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας.
  • Εργαζόμενους στον τομέα του τουρισμού, που ενδιαφέρονται να εξελίξουν την καριέρα τους.
  • Άτομα που επιθυμούν να ξεκινήσουν την καριέρα τους στον κλάδο της φιλοξενίας, είτε ως μέλη προσωπικού
    ξενοδοχείων και εστιατορίων, είτε σε θέσεις διοίκησης και λειτουργίας.

Εισηγητές

Οι εισηγητές του προγράμματος είναι διακεκριμένοι επαγγελματίες με πολυετή εμπειρία στον χώρο του Hospitality και του F&B, καθιστώντας το πρόγραμμα μοναδικό στην παροχή εξειδικευμένων και πρακτικών γνώσεων.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν με τους εισηγητές τις πλούσιες εμπειρίες τους, να ακούσουν πραγματικά παραδείγματα από τον χώρο της εργασίας, να λάβουν πρακτικές συμβουλές και να γνωρίσουν στρατηγικές που έχουν εφαρμοστεί με επιτυχία. Με αυτόν τον τρόπο θα αποκτήσουν άμεσα εφαρμόσιμες γνώσεις και θα είναι πλήρως εξοικειωμένοι με τις πραγματικές απαιτήσεις και προκλήσεις του κλάδου.

Founder INNJOBS.net – Γενικός Διευθυντής Λειτουργίας και Ποιότητας Amalia Group Hotels
Ο Αργύρης Νταουλιάρης είναι απόφοιτος από το πανεπιστήμιο Cornell με ειδικότητα στο Hotel Management και εργάζεται πάνω από 25 χρόνια στην ξενοδοχειακή βιομηχανία. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως Γενικός Διευθυντής Λειτουργίας και Ποιότητας στις ξενοδοχειακές μονάδες του Ομίλου Amalia Group στην Ελλάδα, ενώ παλιότερα κατείχε διευθυντικές θέσεις στα ξενοδοχεία του ομίλου Grecotel σε Ελλάδα και Εξωτερικό. Παράλληλα, είναι Καθηγητής και Λέκτορας σε Κολλέγια της Ελλάδας αλλά και της Γαλλίας στον τομέα της φιλοξενίας, της διοίκησης και της στρατηγικής ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Είναι ιδρυτής της μεγαλύτερης διαδικτυακής πλατφόρμας ανθρώπινου δυναμικού στον ξενοδοχειακό κλάδο και της μαζικής εστίασης στην Ελλάδας Innjobs.net, της Injobs.fr στην Γαλλία και της Innjobs.co.uk στην Αγγλία, με όραμα ένα νέο δυναμικό δίκτυο εργαζομένων στον τουριστικό κλάδο.

Chief Operating Officer at Electra Hotels & Resorts
Ο Γεώργιος Σπυρόπουλος είναι Chief Operating Officer (Γενικός Διευθυντής) του Ομίλου Electra Hotels & Resorts.
Έχει πολυετή εμπειρία άνω των 25 ετών στο κλάδο του Τουρισμού κυρίως σε υψηλές διοικητικές θέσεις όπως, Director of
Sales & Marketing, Assistant General Manager, General Manager καθώς και Group General Manager στο χώρο των
Αερομεταφορών και σε Ξενοδοχεία Πολυτελείας, όπως:

  • Ολυμπιακή Αεροπορία
  • Galileo International (GDS)
  • Aldemar Hotels,p
  • Intercontinental Hotels Group
  • Porto Carras Resort
  • Chandris Hotels Group
  • Makedonia Palace
  • Electra Hotels & Resorts

Executive Chef – Official Ambassador for Greek Gastronomy / Development Executive Chef at Hospitality Life
Ο Σταμάτης Λουμουσιώτης είναι ένας αναγνωρισμένος σεφ με διεθνή καταξίωση και εμπειρία. Αυτή τη στιγμή είναι Executive Development Chef στην εταιρεία Hospitality Life Ltd με έδρα το Λονδίνο. Έχει διευθύνει εστιατόρια σε διάφορες περιοχές του κόσμου ως Executive Chef και ως σύμβουλος, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής. Έχει ξεχωρίσει για τις επιτυχημένες συνεργασίες του, καθώς έχει διατελέσει Executive Chef στο διάσημο εστιατόριο Peyote London και έχει δημιουργήσει αλυσίδες εστιατορίων μεξικάνικης κουζίνας στην Αθήνα και το Λονδίνο. Η αναγνώρισή του ως επίσημος "Πρέσβης για την Ελληνική Γαστρονομία" από το GREEK TASTE BEYOND BORDERS® GTBB τον επιβεβαιώνει ως έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους της γαστρονομικής κληρονομιάς της Ελλάδας.

Group Director of Human Resources at Aluma Hotels & Resorts I Business Partner at Total Hospitality
Διαθέτει εικοσαετή εμπειρία στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, με εξειδίκευση στη Διεύθυνση Ανθρωπίνου Δυναμικού μεγάλων οργανισμών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου MBA από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς και MSc στην Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών από το Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αιγαίου.Έχει διατελέσει Group Director of Human Resources σε γνωστούς ξενοδοχειακούς ομίλους όπως τα Ella Resorts και η Empiria Group, ενώ είχε απασχοληθεί επί σειρά ετών ως HR Manager στον ξενοδοχειακό όμιλο Aldemar Hotels & Resorts.
Ως ομιλήτρια σε συνέδρια Ανθρώπινου Δυναμικούκαι εισηγήτρια σε ιδιωτικές σχολές Τουρισμού,έχειαναλύσεισημαντικά θέματα σχετικά με τη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων . Το 2024 συμπεριλήφθηκε στη λίστα Wellbeing 50 Powerlist, μια διάκριση που αναδεικνύει τα στελέχη της ελληνικής αγοράς που έχουν ξεχωρίσει με τις καινοτόμες πρακτικές και προγράμματα που εφαρμόζουν για την ψυχική και σωματική ευημερία των εργαζομένων. Πρόσφατα ανέλαβε τη θέση της Group Director of Human Resources στην Aluma Hotels & Resorts, θυγατρική της πολυεθνικής εταιρίας Isrotel LTD.

HR Director at Knossians Group Hotels / Grand Hyatt Athens
Ο Δημήτρης Βαλέργας είναι ένας έμπειρος Διευθυντής Ανθρωπίνου Δυναμικού (HR Director) με πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας στον χώρο του τουρισμού, έχοντας αποδείξει την ικανότητά του να διαχειρίζεται και να αναπτύσσει αποτελεσματικές στρατηγικές ανθρωπίνου δυναμικού. Ανήκει στο Management Team της εταιρείας Knossians Group Hotels του N. Δασκαλαντωνάκη, όπου διατελεί Διευθυντής Ανθρωπίνου Δυναμικού μέχρι και σήμερα σε 10 Ξενοδοχεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό City & Resorts Hotels / Grand Hyatt. Η επιτυχημένη καριέρα του και
η σταθερή παρουσία του στην κορυφή του κλάδου μαρτυρούν τη δέσμευσή του για την αρτιότητα και την αριστεία στη διοίκηση
του ανθρώπινου δυναμικού.
Έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων και Στρατηγικό Μάνατζμεντ, Ανθρωπιστικές Σπουδές, Executive Coaching, Business Counselling καθώς και Θετική Ψυχολογία. Έχει βραβευθεί ως "Hotel Manager of the Year" το 2021 στο θεσμό των "Greek Hotels of the Year Awards". Είναι Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής από το 2023 του θεσμού "Greek Hotel of the Year Awards".

Director of Hotel Management I Estia Hospitality Hotels & Villas Management
O Ανδρακάκης Μάριος είναι ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Estia Hospitality Hotels & Villas Management μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες Hotel Management στην Ελλάδα με portfolio που αριθμεί άνω των 130 καταλυμάτων και παρουσία σε Κρήτη , Κέρκυρα , Μύκονο και Μήλο καθώς και ιδιοκτήτης πολυτελών βιλών και ξενοδοχειακής μονάδας στην Κρήτη. Παράλληλα έχει διατελέσει με τεράστια επιτυχία Project & Connectivity Manager σε ένα από τα δυναμικότερα bed bank και online wholesalers που δραστηριοποιείται σε όλη την Μεσόγειο με πάνω από 1,000,000 room nights από την πρώτη κιόλας χρονιά λειτουργίας της εταιρείας το 2019. Στο παρελθόν υπήρξε διευθυντής πωλήσεων και λειτουργίας σε διάφορα ξενοδοχεία της Κρήτης και της Κέρκυρας καθώς και Contracting Manager για την την Oad Reisen και το LTS Group.
Η πολυετή εμπειρία και η γνώση του στο online sales και στο Contracting Management έχουν αποφέρει μια τεράστια αναγνωρισιμότητα σε όλο το περιβάλλον του B2B sales της Ευρώπης προς το πρόσωπο του και κατ' επέκταση στην εταιρεία του που εργάζεται σαν Director of Hotel Management. Τα τελευταία έτη πολλά κολλέγια του εξωτερικού και της Ελλάδος έχουν συνεργαστεί με τον κ. Ανδρακάκη σε εισηγήσεις που αφορούν ενότητες Sales, Contracting,Υield και Revenue Management.

Δομή Προγράμματος Σπουδών

  • Στρατηγικός Προσανατολισμός Ξενοδοχειακών & Τουριστικών Επιχειρήσεων
  • Ανάλυση Αγοράς & Ανταγωνισμού σε Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις
  • Εκπόνηση Μελετών Οικονομικής Βιωσιμότητας/ Σύγχρονες Αρχές Βιωσιμότητας (Sustainability, ESG, Green
    Hospitality)
  • Σχεδιασμός & Υλοποίηση Επιχειρηματικής Στρατηγικής
  • Σύγχρονες Τακτικές Τιμολόγησης & Πολιτικές Πωλήσεων
  • Revenue Management & Έξυπνη Διαχείριση Τιμών
  • Εφαρμογή Στρατηγικών Πωλήσεων για Μέγιστη Απόδοση
  • Διοίκηση και Οργάνωση Ξενοδοχειακών & F&B Τμημάτων (Εστιατόριο/Κουζίνα/ Αποθήκη/Τμήμα Παραλαβών)
  • Διαχείριση Πόρων και Καθορισμός Ρόλων και Καθηκόντων
  • Συντονισμός & Συνεργασία Διατμηματικών Λειτουργιών
  • Total Quality Management (TQM) στον Τουρισμό
  • Υγιεινή και Ασφάλεια Τροφίμων & Ποτών (HACCP & ISO Standards)
  • Ορισμός Κόστους & Τεχνικές Ελέγχου
  • Σχεδιασμός Μενού & Αξιολόγηση Απόδοσης
  • Επιλογή Προμηθευτών & Διαχείριση Αποθεμάτων
  • Προσλήψεις & Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού στον Κλάδο της Φιλοξενίας
  • Εκπαίδευση, Ανάπτυξη και Ενίσχυση Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Αξιολόγηση & Κίνητρα
  • Εργασιακές Σχέσεις & Διαχείριση Προκλήσεων
  • Διαχείριση Κρατήσεων και Κεντρική Κράτηση
  • Ανάλυση και Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος
  • Τεχνικές Υποδοχής Πελατών και Διαδικασίες Check-in / Check-out
  • Εξυπηρέτηση Πελατών και Διαχείριση Παραπόνων
  • Ανάλυση Αγοράς & Κατανόηση Αναγκών Πελατών
  • Σχεδιασμός & Υλοποίηση Στρατηγικών Marketing
  • Brand Management & Διαχείριση Επικοινωνίας Ξενοδοχείου

Τρόποι Παρακολούθησης

  • Online: Το πρόγραμμα μπορεί να παρακολουθηθεί εξ ολοκλήρου διαδικτυακά σε πραγματικό χρόνο, μέσω της σύγχρονης και εύχρηστης ψηφιακής πλατφόρμας του IST College, με άμεση πρόσβαση στα μαθήματα και το εκπαιδευτικό υλικό.
  • On-Demand: Το πρόγραμμα προσφέρει τη δυνατότητα ασύγχρονης παρακολούθησης. Οι συμμετέχοντες έχουν πρόσβαση σε βιντεοσκοπημένα μαθήματα, τα οποία μπορούν να παρακολουθούν σε δικός τους χρόνο και ρυθμό.
  • Mixed: Οι συμμετέχοντες μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους ευέλικτο πρόγραμμα σπουδών, συνδυάζοντας οποιονδήποτε από τους παραπάνω τρόπους παρακολούθησης.

Key Highlights

  • Ευέλικτος τρόπος παρακολούθησης
    Μαθήματα που προσαρμόζονται στον επαγγελματικό σας χρόνο, ώστε να συνδυάζετε σπουδές και εργασία.
  • Πρόσβαση στη δυναμική εκπαιδευτική πλατφόρμα του IST College
    Online υλικό, σημειώσεις, εργαλεία και διαδραστικές δραστηριότητες.
  • Guest Lectures με Industry Experts
    Παρουσιάσεις και συζητήσεις με επαγγελματίες του κλάδου, που μοιράζονται πραγματικές εμπειρίες.
  • Διδασκαλία βασισμένη στη διαδραστική προσέγγιση
    Μαθήματα με συμμετοχή, case studies και πρακτικές ασκήσεις που ενισχύουν τη μάθηση.
  • Εντοπισμός και ανάλυση αναγκών, βασισμένων στην εργασία σας
    Καθοδήγηση με βάση τις πραγματικές προκλήσεις που αντιμετωπίζετε στον επαγγελματικό σας χώρο.
  • Αξιοποίηση πραγματικών μελετών περιπτώσεων
    Ανάλυση real case studies που συνδέουν τη θεωρία με την πράξη στον χώρο της φιλοξενίας και του F&B.

Πιστοποίηση ACTA

Το σεμινάριο είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του, τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης
των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα Quality Training Label επιπέδου Advanced από
την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης.

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν:

  • Περιγραφή Το Diploma in Exports Management αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εξειδίκευσης στις Διεθνείς Εμπορευματικές Συναλλαγές. Eίναι ειδικά σχεδιασμένο για να προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την αποτελεσματική διαχείριση όλων των σταδίων της εξαγωγικής δραστηριότητας. Στόχος του προγράμματος είναι η παροχή τεχνογνωσίας που διασφαλίζει την επιτυχή υλοποίηση εξαγωγικών διαδικασιών, [...]

    Diploma,Επιχειρησιακές & Οικονομικές Επιστήμες

  • Το Diploma in Fashion Management παρέχει όλες τις θεωρητικές γνώσεις και πρακτικές δεξιότητες για την επιτυχημένη διαχείριση και ανάπτυξη μίας εταιρίας μόδας.

    Art & Design,Diploma