Διάρκεια Σπουδών

68 ώρες

Μέθοδος Παρακολούθησης

Online & On demand

Γλώσσα Διδασκαλίας

Ελληνικά

Τρόπος Παρακολούθησης

Hybrid

Έναρξη Προγράμματος

2 Νοεμβρίου 2024

Τοποθεσία

Αθήνα, Ελλάδα

Περιγραφή

Το πρόγραμμα Executive Diploma in Hospitality and F & B Management είναι σχεδιασμένο για να σας προετοιμάσει για μια επιτυχημένη καριέρα στον κλάδο της Διοίκησης Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων και Επισιτιστικών Μονάδων, καλύπτοντας μια ευρεία γκάμα θεμάτων που σχετίζονται με τη διοίκηση και λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, των επισιτιστικών μονάδων, καθώς και την εφαρμογή της Διαχείρισης Ολικής Ποιότητας (TQM). Στο πλαίσιο αυτό, θα αποκτήσετε τις αναγκαίες και πολύτιμες γνώσεις σχετικά με τον τρόπο που αυτοί οι κρίσιμοι τομείς συνδέονται μεταξύ τους και διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην επίτευξη της άριστης λειτουργικότητας και στη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας στον ξενοδοχειακό κλάδο. Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με την Innjobs, τη μεγαλύτερη πανελλαδική, διαδικτυακή πλατφόρμα ευρέσεως εργασίας στον τουρισμό, που συνδέει άμεσα και αποτελεσματικά, εργοδότες και υποψήφιους εργαζόμενους, από τους κλάδους του τουρισμού και του επισιτισμού, όπως ξενοδοχεία, τουριστικά καταλύματα και μαζική εστίαση.

Στόχοι του προγράμματος

Ο στόχος του προγράμματος Εxecutive Diploma in Hospitality and F&B Management, είναι να παρέχει στους συμμετέχοντες μια ολοκληρωμένη γνώση και κατανόηση της συνολικής διαχείρισης και λειτουργίας των ξενοδοχειακών μονάδων, καλύπτοντας διάφορους τομείς που αποτελούν κρίσιμους παράγοντες για την ποιότητα και την κερδοφορία.

Οφέλη Παρακολούθησης

• Ανάπτυξη καίριων γνώσεων και δεξιοτήτων για την αποτελεσματική διαχείριση ξενοδοχείων και εστιατορίων.

• Ενημέρωση για τις τελευταίες τάσεις και τις καλύτερες πρακτικές (Βest Practices) στον τομέα του Hotel Management & F&B Management.

• Εφαρμογή στρατηγικών για την αποτελεσματική και κερδοφόρα λειτουργία ξενοδοχείου και εστιατορίου.

• Γνώση τεχνικών για αποτελεσματικό έλεγχο του κόστους στις λειτουργίες ξενοδοχείου και εστιατορίου

• Γνώση της Διαχείρισης Ολικής Ποιότητας (TQM) και τον τρόπο εφαρμογής της στην διαχείριση των δωματίων ενός ξενοδοχείου αλλά και των τμημάτων F&B

• Απόκτηση δεξιοτήτων για τον σχεδιασμό μενού και την οργάνωση των εστιατορίων / κουζίνας

• Κατανόηση του τμήματος HR και ανάλυση των αναγκών των τμημάτων ενός ξενοδοχείου

• Ανάλυση μελετών περιπτώσεων από διάφορα ξενοδοχεία και επιτυχημένους οργανισμούς στον κλάδο, παρέχοντας την

πραγματική διάσταση της εφαρμογής των παραπάνω εννοιών

• Εύρεση εργασίας μέσω της Innjobs: Η Innjobs, ως γραφείο ανθρώπινου δυναμικού, συμβάλλει στην εύρεση εργασίας για τους συμμετέχοντες του προγράμματος.

Αναπτύξτε μέσα από το πρόγραμμα τα χαρακτηριστικά που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε στον Κλάδο:

• Γνώση και εξειδίκευση

• Ηγετικά προσόντα και διοικητικές δεξιότητες

• Επικοινωνία και συνεργασία

• Αυτοπεποίθηση στη λήψη αποφάσεων

• Κριτική σκέψη και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων

Απευθύνεται

• Ιδιοκτήτες / Managers μικρών ξενοδοχειακών μονάδων που χρειάζονται τις κατάλληλες δεξιότητες και γνώσεις για να βελτιώσουν τη λειτουργία και την απόδοση των επιχειρήσεών τους.

• Hotel Managers που έχουν ήδη αναλάβει υψηλόβαθμες θέσεις διοίκησης σε ξενοδοχειακές μονάδες και επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους για την αντιμετώπιση προκλήσεων και ανάπτυξης.

• Managers τμημάτων ξενοδοχείου που επιθυμούν να ενισχύσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους για να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τις διοικητικές και λειτουργικές προκλήσεις.

• F&B /Operation Managers που επιθυμούν να αποκτήσουν ένα ολοκληρωμένο και εξειδικευμένο υπόβαθρο στη διαχείριση του F&B.

• Σπουδαστές και απόφοιτους σχολών τουρισμού που αναζητούν μια προηγμένη εκπαίδευση που θα τους δώσει το προβάδισμα για επιτυχία στην καριέρα τους στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας.

• Εργαζόμενους στον τομέα του τουρισμού που ενδιαφέρονται να εξελίξουν την καριέρα τους.

• Ατομα που επιθυμούν να ξεκινήσουν την καριέρα τους στον κλάδο της φιλοξενίας, είτε ως μέλη του προσωπικού ξενοδοχείων και εστιατορίων, είτε σε θέσεις διοίκησης και λειτουργίας.

Εισηγητές

Οι εισηγητές του προγράμματος είναι διακεκριμένοι επαγγελματίες με πολυετή εμπειρία στον τομέα της Φιλοξενίας και του F&B, καθιστώντας το πρόγραμμα μοναδικό στην παροχή εξειδικευμένων και πρακτικών γνώσεων. Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα θα έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν τις πλούσιες εμπειρίες τους με τους εισηγητές τους, να ακούσουν πραγματικά παραδείγματα από το χώρο εργασίας, να λάβουν πρακτικές συμβουλές και να μάθουν στρατηγικές που έχουν εφαρμοστεί με επιτυχία. Έτσι, θα αποκτήσουν άμεσα εφαρμόσιμες γνώσεις και θα εξοικειωθούν πλήρως με τις πραγματικές απαιτήσεις και προκλήσεις του κλάδου.

Ο Αργύρης Νταουλιάρης είναι απόφοιτος από το πανεπιστήμιο Cornell με ειδικότητα στο Hotel Management και εργάζεται
πάνω από 25 χρόνια στην ξενοδοχειακή βιομηχανία. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως Γενικός Διευθυντής Λειτουργίας και
Ποιότητας στις ξενοδοχειακές μονάδες του Ομίλου Amalia Group στην Ελλάδα, ενώ παλιότερα κατείχε διευθυντικές θέσεις
στα ξενοδοχεία του ομίλου Grecotel σε Ελλάδα και Εξωτερικό. Παράλληλα, είναι Καθηγητής και Λέκτορας σε Κολλέγια της
Ελλάδας αλλά και της Γαλλίας στον τομέα της φιλοξενίας, της διοίκησης και της στρατηγικής ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
Είναι ιδρυτής της μεγαλύτερης διαδικτυακής πλατφόρμας ανθρώπινου δυναμικού στον ξενοδοχειακό κλάδο και της μαζικής
εστίασης στην Ελλάδας Innjobs.net, της Injobs.fr στην Γαλλία και της Innjobs.co.uk στην Αγγλία, με όραμα ένα νέο
δυναμικό δίκτυο εργαζομένων στον τουριστικό κλάδο.

Ο Δημήτρης Βαλέργας είναι ένας έμπειρος Διευθυντής Ανθρωπίνου Δυναμικού (HR Director) με πάνω από 30 χρόνια
εμπειρίας στον χώρο του τουρισμού, έχοντας αποδείξει την ικανότητά του να διαχειρίζεται και να αναπτύσσει
αποτελεσματικές στρατηγικές ανθρωπίνου δυναμικού. Ανήκει στο Management Team της εταιρείας Knossians Group
Hotels του N. Δασκαλαντωνάκη, όπου διατελεί Διευθυντής Ανθρωπίνου Δυναμικού μέχρι και σήμερα σε 10 Ξενοδοχεία
στην Ελλάδα και το εξωτερικό City & Resorts Hotels / Grand Hyatt. Η επιτυχημένη καριέρα του και η σταθερή παρουσία του
στην κορυφή του κλάδου μαρτυρούν τη δέσμευσή του για την αρτιότητα και την αριστεία στη διοίκηση του ανθρώπινου
δυναμικού.

Ο Σταμάτης Λουμουσιώτης είναι ένας αναγνωρισμένος σεφ με διεθνή καταξίωση και εμπειρία. Αυτή τη στιγμή είναι Executive
Development Chef στην εταιρεία HospitalityLife Ltd με έδρα το Λονδίνο. Έχει διευθύνει εστιατόρια σε διάφορες περιοχές του
κόσμου ως Executive Chef και ως σύμβουλος, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ευρώπης και της
Μέσης Ανατολής. Έχει ξεχωρίσει για τις επιτυχημένες συνεργασίες του, καθώς έχει διατελέσει Executive Chef στο διάσημο
εστιατόριο Peyote London και έχει δημιουργήσει αλυσίδες εστιατορίων μεξικάνικης κουζίνας στην Αθήνα και το Λονδίνο.
Η αναγνώρισή του ως επίσημος “Πρέσβης για την Ελληνική Γαστρονομία” από το GREEK TASTE BEYOND BORDERS®
GTBB τον επιβεβαιώνει ως έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους της γαστρονομικής κληρονομιάς της Ελλάδας.

O Ανδρακάκης Μάριος είναι ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Estia Hospitality Hotels & Villas Management μια από τις
μεγαλύτερες εταιρείες Hotel Management στην Ελλάδα με portfolio που αριθμεί άνω των 130 καταλυμάτων και παρουσία
σε Κρήτη , Κέρκυρα , Μύκονο και Μήλο καθώς και ιδιοκτήτης πολυτελών βιλών και ξενοδοχειακής μονάδας στην Κρήτη.
Παράλληλα έχει διατελέσει με τεράστια επιτυχία Project & Connectivity Manager σε ένα από τα δυναμικότερα bed bank
και online wholesalers που δραστηριοποιείται σε όλη την Μεσόγειο με πάνω από 1,000,000 room nights από την πρώτη
κιόλας χρονιά λειτουργίας της εταιρείας το 2019.
Στο παρελθόν υπήρξε διευθυντής πωλήσεων και λειτουργίας σε διάφορα ξενοδοχεία της Κρήτης και της Κέρκυρας καθώς
και Contracting Manager για την την Oad Reisen και το LTS Group.
Η πολυετή εμπειρία και η γνώση του στο online sales και στο Contracting Management έχουν αποφέρει μια τεράστια
αναγνωρισιμότητα σε όλο το περιβάλλον του B2B sales της Ευρώπης προς το πρόσωπο του και κατ’ επέκταση στην
εταιρεία του που εργάζεται σαν Director of Hotel Management.
Τα τελευταία έτη πολλά κολλέγια του εξωτερικού και της Ελλάδος έχουν συνεργαστεί με τον κ. Ανδρακάκη σε εισηγήσεις
που αφορούν ενότητες Sales, Contracting,Υield και Revenue Management.

Διαθέτει εικοσαετή εμπειρία στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, με εξειδίκευση στη Διεύθυνση Ανθρωπίνου Δυναμικού μεγάλων
οργανισμών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου MBA από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς και MSc στην Εκπαίδευση με Χρήση
Νέων Τεχνολογιών από το Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αιγαίου.Έχει διατελέσει Group Director of Human
Resources σε γνωστούς ξενοδοχειακούς ομίλους όπως τα Ella Resorts και η Empiria Group, ενώ είχε απασχοληθεί επί
σειρά ετών ως HR Manager στον ξενοδοχειακό όμιλο Aldemar Hotels & Resorts.
Ως ομιλήτρια σε συνέδρια Ανθρώπινου Δυναμικού και εισηγήτρια σε ιδιωτικές σχολές Τουρισμού, έχει αναλύσει σημαντικά
θέματα σχετικά με τη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων . Το 2024 συμπεριλήφθηκε στη λίστα Wellbeing 50 Powerlist, μια
διάκριση που αναδεικνύει τα στελέχη της ελληνικής αγοράς που έχουν ξεχωρίσει με τις καινοτόμες πρακτικές και
προγράμματα που εφαρμόζουν για την ψυχική και σωματική ευημερία των εργαζομένων. Πρόσφατα ανέλαβε τη θέση της
Group Director of Human Resources στην Aluma Hotels & Resorts, θυγατρική της πολυεθνικής εταιρίας Isrotel LTD.

Ο Γεώργιος Σπυρόπουλος είναι Chief Operating Officer (Γενικός Διευθυντής) του Ομίλου Electra Hotels & Resorts.
Έχει πολυετή εμπειρία άνω των 25 ετών στο κλάδο του Τουρισμού κυρίως σε υψηλές διοικητικές θέσεις όπως, Director of Sales & Marketing, Assistant General Manager, General Manager καθώς και Group General Manager στο χώρο των Αερομεταφορών και σε Ξενοδοχεία Πολυτελείας, όπως:

  • Ολυμπιακή Αεροπορία
  • Galileo International (GDS)
  • Aldemar Hotels,p
  • Intercontinental Hotels Group,
  • Porto Carras Resort
  • Chandris Hotels Group
  • Makedonia Palace
  • Electra Hotels & Resorts

Έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων και Στρατηγικό Μάνατζμεντ, Ανθρωπιστικές Σπουδές, Executive Coaching, Business Counselling καθώς και Θετική Ψυχολογία.
Έχει βραβευθεί ως “Hotel Manager of the Year” το 2021 στο θεσμό των “Greek Hotels of the Year Awards”.
Είναι Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής από το 2023 του θεσμού “Greek Hotel of the Year Awards”.

Δομή Προγράμματος Σπουδών

  • Στρατηγικός προσανατολισμός του ξενοδοχείου και των μονάδων φιλοξενίας
  • Ανάλυση αγοράς και ανταγωνιστών
  • Εκπόνηση μελετών για την αποτίμηση της οικονομικής βιωσιμότητας
  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη των επιχειρηματικών στρατηγικών του ξενοδοχείου
  • Τακτικές τιμολόγησης και πολιτικές πωλήσεων
  • Revenue management και διαχείριση των τιμών
  • Εφαρμογή στρατηγικών πωλήσεων για μέγιστη απόδοση
  • Οργανωτική δομή και λειτουργία των διαφόρων τμημάτων του ξενοδοχείου (Εστιατόριο / Κουζίνα / Αποθήκη / τμήμα Παραλαβών)
  • Διαχείριση των πόρων και καθορισμός ρόλων και καθηκόντων
  • Συντονισμός και συνεργασία μεταξύ των τμημάτων
  • Total quality management
  • Υγιεινή και ασφάλεια τροφίμων και ποτών (HACCP ISO)
  • Ορισμός του κόστους και τρόποι ελέγχου τους
  • Σχεδιασμός του μενού και την αξιολόγηση της απόδοσης
  • Επιλογή προμηθευτών και διαχείριση αποθεμάτων
  • Προσλήψεις και επιλογή προσωπικού
  • Εκπαίδευση και ανάπτυξη των υπαλλήλων
  • Αξιολόγηση
  • Διαχείριση εργασιακών σχέσεων και αντιμετώπιση προβλημάτων
  • Διαχείριση των κρατήσεων και της κεντρικής κράτησης
  • Ανάλυση ξενοδοχειακού προγράμματος
  • Τεχνικές υποδοχής πελατών και check-in/check-out διαδικασίες
  • Εξυπηρέτηση πελατών και επίλυση προβλημάτων
  • Ανάλυση αγοράς και κατανόηση των αναγκών των πελατών
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση στρατηγικών μάρκετινγκ
  • Διαχείριση της επικοινωνίας και προώθηση του ξενοδοχείου / Brand name

Τρόποι Παρακολούθησης

Το πρόγραμμα προσφέρεται με:

Online συμμετοχή μέσα στην τάξη την ώρα του μαθήματος ακολουθώντας το πρόγραμμα μαθημάτων (σύγχρονη τηλεκπαίδευση).

E–learning με on demand παρακολούθηση βιντεοσκοπημένων των μαθημάτων στους δικούς σας χρόνους με εξατομικευμένο πρόγραμμα φοίτησης, μέσω της σύγχρονης εκπαιδευτικής πλατφόρμας του IST College (ασύγχρονη τηλεκπαίδευση).

Blended Learning: Δημιουργήστε το δικό σας ευέλικτο πρόγραμμα φοίτησης χρησιμοποιώντας όποιους από τους παραπάνω τρόπους παρακολούθησης συνδυαστικά.

Key Highlights

• Eυέλικτος τρόπος παρακολούθησης

• Πρόσβαση στη δυναμική εκπαιδευτική πλατφόρμα του IST

• Guest Lectures με industry experts

• Διδασκαλία βασισμένη στη διαδραστική προσέγγιση

• Εντοπισμός και ανάλυση αναγκών, βασισμένες στην εργασία σας

• Διεξαγωγή στην ελληνική γλώσσα

• Αξιοποίηση πραγματικών μελετών περιπτώσεων

Πιστοποίηση ACTA

Το σεμινάριο είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του, τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα Quality Training Label επιπέδου Advanced από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης.

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν:

  • Περιγραφή Το Diploma in Exports Management αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εξειδίκευσης στις Διεθνείς Εμπορευματικές Συναλλαγές. Eίναι ειδικά σχεδιασμένο για να προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την αποτελεσματική διαχείριση όλων των σταδίων της εξαγωγικής δραστηριότητας. Στόχος του προγράμματος είναι η παροχή τεχνογνωσίας που διασφαλίζει την επιτυχή υλοποίηση εξαγωγικών διαδικασιών, [...]

    Diploma,Επιχειρησιακές & Οικονομικές Επιστήμες

  • Το Diploma in Fashion Management παρέχει όλες τις θεωρητικές γνώσεις και πρακτικές δεξιότητες για την επιτυχημένη διαχείριση και ανάπτυξη μίας εταιρίας μόδας.

    Art & Design,Diploma